Maar dat heeft niks met Afrikaanse namen te maken, dat is gewoon desinteresse of onoplettendheid of vergeetachtigheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Janena het volgende:
Mouwsa houdt ze al 3,5 jaar vol en J-lo nu 6 maanden.
En ik zal zweren dat ik ze vaak genoeg bij naam noem als zij er is
(overigens spreken haar man en kinderen het wel goed uit).
Ja dat doe ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik spreek moussy ook nog altijd als moessie uit, terwijl het moussy is,
Isabella is een verschrikkelijk ordinaire naamquote:Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef fleur22 het volgende:
Isabella en Samuel van Prins Bernhard jr.
Zijn mijn favoriete namen!
Om dezelfde reden dat Priscilla dat ook is. Hij klinkt gewoon ordi. En vooruit, ik kende een Isabella en die meid was me toch een partij pauperquote:
Nee, de namen zijn jouw smaak nietquote:Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef fleur22 het volgende:
maar de namen stellen eigenlijk geen f*** voor.
Dat vinden ouders van een Priscilla vast ook nietquote:Op maandag 19 juni 2006 10:08 schreef Belana het volgende:
nou, ik vind isabella of isabel wel mooi en helemaal niet ordi
en je kan het zo leuk afkorten: Bellaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:08 schreef Belana het volgende:
nou, ik vind isabella of isabel wel mooi en helemaal niet ordi
Nou..ik vind de namen best wel leuk..Maar echt klasse hebben ze niet. En das weer mijn mening ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, de namen zijn jouw smaak niet
Overigens ben ik nog nooit een Luana of Zaria tegengekomen, ook niet op de camping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |