quote:naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus.
mijn eigen familie woont tenminste 100 kilomter verderop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Copycat het volgende:
Voordat ik heel snel wegduik ... "Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus." klinkt aardig onredelijk.
Zijn het de hormonen die je parten spelen of waren de problemen tussen jou en je vriend er ook al voor je zwangerschap?
Kun je niet even elders op adem komen?
ietsje eerder dan in de planning lag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Copycat het volgende:
Was de zwangerschap een ongelukje?
En waarom zou je als alleenstaande moeder geen opleiding kunnen voltooien?
Geen vriendin in de buurt waar je even kan leeglopen?
Dit vind ik ronduit schokkend.quote:"Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus." klinkt aardig onredelijk.
oké, beantwoord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Copycat het volgende:
Was de zwangerschap een ongelukje?
Waarom plan je een kind terwijl je relatie een puinhoop is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef simmu het volgende:
ietsje eerder dan in de planning lag.
Zeker denk aan je eigen en aan niemand anders. Tevens de enige verantwoordelijkheid die je hebt is je HBO dimploma halen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef Michellll het volgende:
je moet natuurlijk wel als 1e aan je zelf denken
kinderen kan altijd nog wel
het was gepland voor ietsje later. tis overigens hooguit 10 weken ofzo pas nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom plan je een kind terwijl je relatie een puinhoop is?
Ik sta achter jequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef sangdrax het volgende:
ik ben het vriendje van simmu..
Wat ze er niet bijverteld is dat ze doodleuk over MSN me voor het blok zet of *ik* een abortus wil. En vervolgens wil ze niet praten.
Overigens ben ik niet zo'n zwijn als hier naar voren komt.. ik doe rustig elke dag de afwas en kattenbak en elke week de was en bedden. Ik regel rustig zaken als belastingdienst en doorgaans ook de administratie. Soms ben ik lomp en laat ik dingen liggen, dat is waar.
Ik snap dat ze druk heeft en moe is; ik kan bv schooldingen niet van dr overnemen. Commentara is ook prima en ik ben soms ranzig dat geef ik ook toe.. Maar dreigen met abortus.. jeetje.
Sappiger wordt het niet op Fok!quote:
Hoera voor de MSN generatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef sangdrax het volgende:
Wat ze er niet bijverteld is dat ze doodleuk over MSN me voor het blok zet of *ik* een abortus wil. En vervolgens wil ze niet praten.
Nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
Ik gooi die stok toch maar even in het hoenderhok ...
Zijn jullie allebei wel klaar voor een kindje?
Wees dan ook wel eerlijk over hoe het echt zit, en geef niet alleen je vriend de schuld. Erg laf, je krijgt je gelijk niet en meteen is het "hier heb ik geen zin in"quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef simmu het volgende:
ik ben weg. ik ga niet in op een welles nietus, enzovoort, ik wilde alleen maar mijn gevoelens kwijt, en wat goede raad.
ben al die dwang meer dan zat. dat iedereen het lekker uitzoekt.
4. Geen relationele problemen op een forum postenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef soylent het volgende:
1. Abortus. Je bent er nog niet klaar voor, je vriend ook niet.
2. Stoppen met opleiding en een baantje zoeken. Vakkenlijst of certificaten vragen. Je kan later nog eens iets anders zoeken en waarschijnlijk krijg je wel wat vrijstellingen.
3. Relatie uitmaken. Slaat nergens op deze relatie.
Fixed, slotje
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil je ajb een abortus nemen als je er echt zo over denkt.
Je kan toch wel een beetje inplannen dat je een kind wil, maar pas na je opleiding? Lijkt me niets meer dan logisch om daar van tevoren over na te denken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef SlimShady het volgende:
je gaat toch geen datum prikken voor je zwangerschap?
helemaal als je het genoeg drukt hebt, problemen ernaast, etc...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef simmu het volgende:
ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus. toen kreeg ik te horen
Als zij het kind echt niet wil vind ik dit niet eens zulke rare opties.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gestoord wief: abortus, of onderhouden tot dat blaag er is...
Tssss.... je moeder had jou moeten aborteren...
Dat dan ook weer niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef matthijst het volgende:
Mwa, eerst 10 weken nadenken en dan pas de breinaalden erbij pakken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Als zij het kind echt niet wil vind ik dit niet eens zulke rare opties.
Ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen.
?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 blaatte Toeps het volgende:
[..]
En ja, die "keus" die je hem geeft, is alleszins onredelijk.
Er vanuit gaande dat dit meer is dan wat overactieve zwangerschapshormonen wat ik geen seconde geloof:quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mwa, eerst 10 weken nadenken en dan pas de breinaalden erbij pakken?
Zo bot als ze het nu stelt: kind werpen en dan mag hij hem/haar ophalen, komt vrij bot over.
En "ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen." is helemaal zo'n wijvenopmerking: hij is wel goed genoeg om het kind te verwekken en 10 weken haar gezeik aan te horen, hell: hij mag het kind zelfs komen ophalen als ze het eruit gescheten heeft... Maar uiteraard is ze wel baas over eigen buik?
Bitch please, die slet had d'r benen bij elkaar moeten houden, of hem iig niet 10 weken aan het lijntje moeten houden als aanstaande vader![]()
![]()
wie mag dan nog wel kinderen nemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee.
Waarom neem je een kind tijdens of net nadat je de opleiding hebt afgerond??? Om dan vervolgens het kind van 7 tot 17:00 in de creche te dumpen? Of bij opa en oma? Of ga je thuisblijven voor de kleine? Of overdag bij de kleine als paps werkt en savonds als ie thuis is zelf gaan werken? Kijken hoelang je dat volhoud...
Voordenken is beter dan nadenken.
het plaatsen van die plaatjes is overigens denk ik niet erg prettig voor de TS, ze heeft al genoeg aan d'r hoofd, zonder morraalriddersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef matthijst het volgende:
In Nederland zelfs tot 24 weken legaal. Dan heeft ze nog even bedenktijd. Hell, ze is nog niet eens op de helft, tijd zat dus....
24 weken heje al een beste dwerg in je pens rondkruipen:
[afbeelding]
Kan dat nog anno 2007 / 2006?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef jaoka het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.
Maar, vind dit wel erg onverantwoordelijk klinken allemaal, ondanks dat het een ongelukje is.
Misschien doe je er ook wel zo zakelijk over omdat je bang bent voor wat je allemaal te wachten staat?
Vind jij dit gek? Je bent ook zo onredelijk en kinderachtig als wat. Ik denk dat het in meerdere opzichten goed is als jij een abortus zou plegen. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik heb serieus medelijden met die vriend van je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef simmu het volgende:
naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus. toen kreeg ik te horen hoe onredelijk ik wel niet ben, en hoe kinderachtig ik doe, waarna ik in mijn eigen studeerkamer ging zitten.
Ik heb niks tegen abortus: spelen met breinaalden of een stofzuiger kan de TS nog wat van leren lijkt hetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Angst het volgende:
het plaatsen van die plaatjes is overigens denk ik niet erg prettig voor de TS, ze heeft al genoeg aan d'r hoofd, zonder morraalridders
En waarom zou haar vriend als alleenstaande ouder of eventueel adoptieouders het kind geen goed leven kunnen bieden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Lennart22 het volgende:
Uitmaken+abortus zou ik zeggen zoals ik het nu lees! Dat klinkt misschien erg hard maarrrrrr... zoals je erover praat laat wel zien dat je er niet klaar voor ben! Het lijkt erop dat je vriendje ook niet voor eeuwig is. En het lijkt er ook op dat je carriere wil maken.
Ik ben voor leven, maar dan wel een goed leven! Het kind moet immers gewenst zijn.
Het is hoe dan ook wel duidelijk nu dat jullie relatie niet erg gezond is en je vriendin te zelfzuchtig om moeder te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef sangdrax het volgende:
Overigens ben ik niet zo'n zwijn als hier naar voren komt.. ik doe rustig elke dag de afwas en kattenbak en elke week de was en bedden. Ik regel rustig zaken als belastingdienst en doorgaans ook de administratie. Soms ben ik lomp en laat ik dingen liggen, dat is waar.
Ik snap dat ze druk heeft en moe is; ik kan bv schooldingen niet van dr overnemen. Commentara is ook prima en ik ben soms ranzig dat geef ik ook toe.. Maar dreigen met abortus.. jeetje.
Wat had je dan verwacht? Een antwoord wat een einde zou maken aan al je problemen?quote:vanavond toen mijn partner thuiskwam wilde ik vertellen over die opleiding, en dat het allemaal zo kut is, en dat ik zo moe ben, en toen kwam hij met de geweldige opmerking: 'tsja, het leven is kut'.
Je verwacht dat iemand jouw problemen even op gaat lossen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef simmu het volgende:
[klaagklaagklaag]
heej, als je iets beters weet: kom maar op.....
"aanleren" we zijn geen honden hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sta achter je
Die vrouwen van tegenwoordig lijken wel steeds grotere zeikwijven te worden.
Je hoeft maar 1 keer iets vergeten te doen (of juist laten) en de kooi is te klein
Ik heb de mijne iig al aangeleerd dat ze met dergelijke bullshit absoluut niet op sympathie van mij kan rekenen
Dan had hij ook over de consequenties na moeten denken, wij vrouwen zijn toch niet de enige die over anticonceptie na moeten denken of wel dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mwa, eerst 10 weken nadenken en dan pas de breinaalden erbij pakken?
Zo bot als ze het nu stelt: kind werpen en dan mag hij hem/haar ophalen, komt vrij bot over.
En "ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen." is helemaal zo'n wijvenopmerking: hij is wel goed genoeg om het kind te verwekken en 10 weken haar gezeik aan te horen, hell: hij mag het kind zelfs komen ophalen als ze het eruit gescheten heeft... Maar uiteraard is ze wel baas over eigen buik?
Bitch please, die slet had d'r benen bij elkaar moeten houden, of hem iig niet 10 weken aan het lijntje moeten houden als aanstaande vader![]()
![]()
Hallo, hij loopt hier niet te janken over aborteren, dat doet het die hormonentrol.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan had hij ook over de consequenties na moeten denken, wij vrouwen zijn toch niet de enige die over anticonceptie na moeten denken of wel dan?![]()
Nee, dus de man moet dat maar alleen doen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dan had hij ook over de consequenties na moeten denken, wij vrouwen zijn toch niet de enige die over anticonceptie na moeten denken of wel dan?![]()
Abortus dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef matthijst het volgende:
10 weken:
[afbeelding]
At ten weeks gestation, this foetus can move her arms and legs with a range of movements that are fluid and supple.
Wel leuk als het kind dit topic over een jaar of twaalf terugvindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:58 schreef avotar het volgende:
Ze klinkt me als een hysterisch wijf die probeert alles voor elkaar te krijgen bij haar vriend met de zwangerschap als krachtsmiddel.
wat een heerlijk stabiele relatie.. wat een basis voor een baby.
Dat zou echt lachen zijn!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wel leuk als het kind dit topic over een jaar of twaalf terugvindt.![]()
WOOOquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef simmu het volgende:
naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus.
Simmu, lees de post van Loveli nog maar eens heel goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:43 schreef loveli het volgende:
Je kunt niet alles hebben. Als je zwanger bent, vraagt dat best veel van je lichaam en de eerste maanden zijn de meeste vrouwen heel moe. Sommige zwangere vrouwen zijn door de hormonen zo anders, dat ze nog niet eens een nieuw behang uit zouden mogen kiezen (en dan 9 maanden later spijt hebben).
Wat zijn je prioriteiten? School, kindje of relatie? Prioriteit 1 moet je kindje zijn. Wil je het kindje ja of nee? Laat die keuze niet afhangen van je relatie, maak de keuze zelf. Dat je mogelijk wat langer doet over je studie is niet erg en misschien onvermijdelijk. Who cares?
Hm, dat ben ik niet met je eens. Als TS er niet werkelijk voor gaat, met haar hele hart, dan doe je een kindje (zwaar!) tekort imo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef henry_101 het volgende:
Dus opgeven is voor zwakkelingen hoe moeilijk het soms ook gaat
Ach, welnee, da's toch helemaal geen eerlijke keus? Om het maar eens even hard te zeggen: als madam zich bedenkt kan zij lekker het kind houden en heeft ze de 30 weken hierna lekker gratis op zijn zak geteerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze geeft hem toch overduidelijk een keus in het geheel, het enige waar ze echt een punt van maakt is dat ze hem niet meer wil. Hij mag de uiteindelijke keus maken of het kind er komt of niet. Behoorlijk schappelijk aangezien zij 9 maanden met die dwerg in haar lijf moet lopen.
of jij adopteert 'em. heb je ook wat te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Paps en mams kunnen niet eens met elkaar praten, en die gaan dan een kind opvoeden?
Sta het maar af ter adoptie en ga je dan jaren kut voelen omdat je je kind weggedaan hebt
Iets over kant en een walquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
of jij adopteert 'em. heb je ook wat te doen.
Ik ben blij dat ik niet zoals TS ben, dus dit heb ik niet meegemaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je hebt het meegemaakt?![]()
nee, think not. je blijft mysterieus...
Tien weken gerekend vanaf de eerste dag van de laatste cyclus. Dus bevruchting in de tweede week, week vier overtijd, week vijf zwangerschapstest. Ze heeft geen tien weken gewacht, maar vijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
...maar dan had je denk ik niet ruim 10 weken gewacht toch?
Ze wilden samen (wat verder in de toekomst) een kind, het is alleen een beetje eerder dan gepland. En precies in een periode dat TS al tegen overspannen aan hikt. Daardoor staat de relatie onder druk en niets is meer zoals het was.quote:Maar om met 10 weken zwangerschap als nog abortus te doen........................als je het echt niet had gewild had je het vast al eerder gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |