abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45894251
de titel vat het al samen: ik ben zwanger, de opleiding (HBO) is kut, en de relatie ook.

opleiding: ik zit in het laatste jaar, deed afgelopen jaar minor. alle vakjes zijn binnen, minor duurt een half jaar, de afstudeerplek is al geregeld, ik begin maandag bij TNO.

tof zou je denken, ware het niet dat ze bij de minor bedacht hebben dat 1 van de 3 einddingen (2 rapporten 1 presentatie) niet goed genoeg is, moet verbeterd worden. ok, kan. ik ben het niet helemaal eens met wat ze willen dat ik dan verbeter maar heej; als het hun gelukkig maakt doe ik wel braaf hun aandachtspuntjes. dan nu de ellende: vanuit mijn eigen opleiding willen ze dat ik voor de start van het afstuderen alle studiepunten binnen heb. vanuit de minor willen ze echter geen toezeggingen doen over al dan niet toekennen van de studiepunten: 'dat is afhankelijk van de aanvulling op het eindding'. (tis trouwens wel allemaal dezelfde HBO, verschillende richtingen)

Dan nu de relatie: mijn partner belooft altijd vanalles: 'ik help je waar ik kan hoor', 'ik zal de administratie wel doen', enzovoorts. het jammere is alleen dat het dan dus niet gebeurt. papieren raken zoek (belangrijke papieren, bv contract afstudeerplek), huishouden blijft liggen, en ik heb het alleen maar drukdrukdruk, terwijl ik zo vreselijk moe ben.

vanavond toen mijn partner thuiskwam wilde ik vertellen over die opleiding, en dat het allemaal zo kut is, en dat ik zo moe ben, en toen kwam hij met de geweldige opmerking: 'tsja, het leven is kut'.

naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus. toen kreeg ik te horen hoe onredelijk ik wel niet ben, en hoe kinderachtig ik doe, waarna ik in mijn eigen studeerkamer ging zitten. daarna een keertje of wat door hem aankloppen met mijn antwoord 'ik wil nu niet praten, laat me met rust' waarna hij toch gewoon naar binnen storm en me nogmaals uitlegt hoe onredelijk ik wel niet ben, heb ik de deur op slot gedaan. na een kwartiertje voor de deur nogmaals benadrukken hoe onredelijk ik wel niet ben, en hoe hard hij zijn best doet, zegt hij nu naar zijn zus te gaan.

ik ben het hele gezeik aan alle kanten meer dan zat. ik vind mezelf niet onredelijk. ik werk me helemaal de pleuris, heb een hbo opleiding van 4 jaar (onder voorbehoud dat ik de minor en afstuderen haal) in 3 jaar gedaan. dan ben ik nu zwanger, en ik krijg het alleen maar steeds drukker. de laatste vrije dag (weekenden incluus) was met kerst. dan kan ik het niet gebruiken om in het huishouden ook nog eens *alles* te moeten regelen en controleren.

wat mij betreft maak ik het dus uit, maar dan ben ik ook aardig fucked. da's nu juist de ellende, wat ik ook doe: ik ben genaaid. tis echt compleet uitzichtloos.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:12:35 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45894575
Voordat ik heel snel wegduik ... "Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus." klinkt aardig onredelijk.

Zijn het de hormonen die je parten spelen of waren de problemen tussen jou en je vriend er ook al voor je zwangerschap?

Kun je niet even elders op adem komen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45894699
quote:
naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus.
Geef mij maar Amsterdam
pi_45894801
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Copycat het volgende:
Voordat ik heel snel wegduik ... "Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus." klinkt aardig onredelijk.

Zijn het de hormonen die je parten spelen of waren de problemen tussen jou en je vriend er ook al voor je zwangerschap?

Kun je niet even elders op adem komen?
mijn eigen familie woont tenminste 100 kilomter verderop.

en tsja: Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus, wat wellicht onredelijk klinkt, maar wat moet ik dan? ik zie het oprecht niet zitten om in deze situatie een kindje in de wereld te zetten/op te voeden. als ik nu, op dit moment, zelf wegga, dan wordt het de sociale dienst ofzo voor mij: geen opleiding afgemaakt en alles, dat sukt, nog daargelaten dat ik alleenstaand moeder zijn niet zie zitten.

heej, als je iets beters weet: kom maar op.....
pi_45894944
en weet ik veel of jormonen me parten spelen, daar heb ik geen tijd voor. sowieso ervaar ik de manier waarop familie enzo zich hier mee bemoeit als een indringing. ik ben braaf gestopt met roken en drinken en alles, en nog gezeik: over definitief stoppen, borstvoeding, plotsklaps worden we uitgenodigd voor kerkgedoe (terwijl we geen van beiden gelovig zijn, overigens)
schoonmams kwam met plaatjes van babies van zwaar alcoholistische moeders (gaaf dat ik nu zeker weet hoe ze over me denkt)

dit alles dus terwijl ik per week 2 deadlines heb, en al zat aan mijn kop heb!
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:23:21 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45894982
Was de zwangerschap een ongelukje?
En waarom zou je als alleenstaande moeder geen opleiding kunnen voltooien?
Geen vriendin in de buurt waar je even kan leeglopen?
pi_45894989
Niks beters, wel lotgenotes Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....

Misschien helpt het een beetje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45895123
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Copycat het volgende:
En waarom zou je als alleenstaande moeder geen opleiding kunnen voltooien?
Geen vriendin in de buurt waar je even kan leeglopen?
ietsje eerder dan in de planning lag.
nja, ik heb wel een vriendin hier in de buurt, mar die heeft a) der eigen sores, en b) is nogal zweverig........

als alleenstaande moeder wordt het wel erg lastig om deze opleiding af te maken: ik heb geen stufi.
pi_45895153
je moet natuurlijk wel als 1e aan je zelf denken
kinderen kan altijd nog wel
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45895171
quote:
"Ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus." klinkt aardig onredelijk.
Dit vind ik ronduit schokkend.

Hoe lang ben je al zwanger en ik neem aan dat het een ongelukje was?
pi_45895199
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Copycat het volgende:
oké, beantwoord.

Apart dat als jullie beide er zo slecht mee om gaan dat je 't wel geplannend had. Niet geheel gezonde situatie dunkt mij.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45895200
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef simmu het volgende:
ietsje eerder dan in de planning lag.
Waarom plan je een kind terwijl je relatie een puinhoop is?
pi_45895247
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef Michellll het volgende:

je moet natuurlijk wel als 1e aan je zelf denken
kinderen kan altijd nog wel
Zeker denk aan je eigen en aan niemand anders. Tevens de enige verantwoordelijkheid die je hebt is je HBO dimploma halen.
pi_45895606
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom plan je een kind terwijl je relatie een puinhoop is?
het was gepland voor ietsje later. tis overigens hooguit 10 weken ofzo pas nu.
de relatie blijkt gewoon nu een kutzooi te zijn.
edit: de planning was om dan iig klaar met de opleiding te zijn.
pi_45895632
ik ben het vriendje van simmu..

Wat ze er niet bijverteld is dat ze doodleuk over MSN me voor het blok zet of *ik* een abortus wil. En vervolgens wil ze niet praten.

Overigens ben ik niet zo'n zwijn als hier naar voren komt.. ik doe rustig elke dag de afwas en kattenbak en elke week de was en bedden. Ik regel rustig zaken als belastingdienst en doorgaans ook de administratie. Soms ben ik lomp en laat ik dingen liggen, dat is waar.

Ik snap dat ze druk heeft en moe is; ik kan bv schooldingen niet van dr overnemen. Commentara is ook prima en ik ben soms ranzig dat geef ik ook toe.. Maar dreigen met abortus.. jeetje.
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:44:37 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_45895752
gepowned door je vriend op fok!

ontopic
kut voor jullie
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_45895831
* vosss pakt de popcorn uit de kast
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_45895848
ik ben weg. ik ga niet in op een welles nietus, enzovoort, ik wilde alleen maar mijn gevoelens kwijt, en wat goede raad.

ben al die dwang meer dan zat. dat iedereen het lekker uitzoekt.
pi_45895929
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef sangdrax het volgende:

Wat ze er niet bijverteld is dat ze doodleuk over MSN me voor het blok zet of *ik* een abortus wil. En vervolgens wil ze niet praten.

Overigens ben ik niet zo'n zwijn als hier naar voren komt.. ik doe rustig elke dag de afwas en kattenbak en elke week de was en bedden. Ik regel rustig zaken als belastingdienst en doorgaans ook de administratie. Soms ben ik lomp en laat ik dingen liggen, dat is waar.

Ik snap dat ze druk heeft en moe is; ik kan bv schooldingen niet van dr overnemen. Commentara is ook prima en ik ben soms ranzig dat geef ik ook toe.. Maar dreigen met abortus.. jeetje.
Ik sta achter je

Die vrouwen van tegenwoordig lijken wel steeds grotere zeikwijven te worden.
Je hoeft maar 1 keer iets vergeten te doen (of juist laten) en de kooi is te klein

Ik heb de mijne iig al aangeleerd dat ze met dergelijke bullshit absoluut niet op sympathie van mij kan rekenen
vosss is de naam,
pi_45895982
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef vosss het volgende:
* vosss pakt de popcorn uit de kast
Sappiger wordt het niet op Fok!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45896011
sangdrax, zeg eens eerlijk.......waarom had je het contract van haar stageplaats kwijt gemaakt?

Dat is het of niet? De spreekwoordelijke druppel zegmaar.
Waarschijnlijk heeft ze zelf een keer opgeruimt toen jij het een keer vergeten was en omdat ze het zo druk had heeft ze niet onthouden waar ze hem destijds gelegd heeft en nu heb jij het gevreten

Is het zoiets?
vosss is de naam,
pi_45896017
Vrouwen
vosss is de naam,
pi_45896179
quote:

Hoera voor de MSN generatie
pi_45896256
kras kras
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:57:33 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45896283
Ik gooi die stok toch maar even in het hoenderhok ...
Zijn jullie allebei wel klaar voor een kindje?
pi_45896627
Kut, nou nokken ze....
pi_45896700
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
Ik gooi die stok toch maar even in het hoenderhok ...
Zijn jullie allebei wel klaar voor een kindje?
Nee.

Waarom neem je een kind tijdens of net nadat je de opleiding hebt afgerond??? Om dan vervolgens het kind van 7 tot 17:00 in de creche te dumpen? Of bij opa en oma? Of ga je thuisblijven voor de kleine? Of overdag bij de kleine als paps werkt en savonds als ie thuis is zelf gaan werken? Kijken hoelang je dat volhoud...

Voordenken is beter dan nadenken.
pi_45896908
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef simmu het volgende:
ik ben weg. ik ga niet in op een welles nietus, enzovoort, ik wilde alleen maar mijn gevoelens kwijt, en wat goede raad.

ben al die dwang meer dan zat. dat iedereen het lekker uitzoekt.
Wees dan ook wel eerlijk over hoe het echt zit, en geef niet alleen je vriend de schuld. Erg laf, je krijgt je gelijk niet en meteen is het "hier heb ik geen zin in"
pi_45897237
pi_45897363
Het is toch best triest dat het hier op fok uitgevochten moet worden....
Slaap een nachtje en zeg allebei wat jullie dwars zit.
En kom niet met abortus en tja het leven is hard...
Dat zijn van allebei de kanten GEEN leuke dingen om te zeggen nog te horen.

Doet jullie best!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:28:45 #31
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45897525
Stofzuiger d'r op!
Ik ga naar huis.
pi_45897660
Hou oud zijn ts en vriendje?
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:45:31 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45898260
1. Abortus. Je bent er nog niet klaar voor, je vriend ook niet.
2. Stoppen met opleiding en een baantje zoeken. Vakkenlijst of certificaten vragen. Je kan later nog eens iets anders zoeken en waarschijnlijk krijg je wel wat vrijstellingen.
3. Relatie uitmaken. Slaat nergens op deze relatie.

Fixed, slotje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45898890
Nee, het is niet zo'n goed idee dat een meisje dat nog in haar 'ik wil niet' periode zit een kind krijgt.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_45898972
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef soylent het volgende:
1. Abortus. Je bent er nog niet klaar voor, je vriend ook niet.
2. Stoppen met opleiding en een baantje zoeken. Vakkenlijst of certificaten vragen. Je kan later nog eens iets anders zoeken en waarschijnlijk krijg je wel wat vrijstellingen.
3. Relatie uitmaken. Slaat nergens op deze relatie.

Fixed, slotje
4. Geen relationele problemen op een forum posten
pi_45899079
Wil je ajb een abortus nemen als je er echt zo over denkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_45899168
Aaahh joh jullie zijn niks gewend man. In OUD rollen ze regelmatig met mekaar door het forum. Allemaal hormonen, echt

Al worden daar dan geen echtelijke ruzies uitgevochten....nog niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45899218
Met 10wk hormonale aanvallen? Dat gaat nog wat worden dan!
pi_45899227
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil je ajb een abortus nemen als je er echt zo over denkt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45899583
je gaat toch geen datum prikken voor je zwangerschap?
helemaal als je het genoeg drukt hebt, problemen ernaast, etc...
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:38:39 #41
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45900568
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef SlimShady het volgende:
je gaat toch geen datum prikken voor je zwangerschap?
helemaal als je het genoeg drukt hebt, problemen ernaast, etc...
Je kan toch wel een beetje inplannen dat je een kind wil, maar pas na je opleiding? Lijkt me niets meer dan logisch om daar van tevoren over na te denken.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_45900642
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef simmu het volgende:
ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus. toen kreeg ik te horen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:46:22 #43
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45900817
Sjezus, wat een gestoord wief: abortus, of onderhouden tot dat blaag er is...
Tssss.... je moeder had jou moeten aborteren...

10 weken:

At ten weeks gestation, this foetus can move her arms and legs with a range of movements that are fluid and supple.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_45901042
bevallen en dan bij een adoptiebureau aanmelden.
ondertussen contact opnemen met Jeugdzorg.
pi_45901076
Mijn god, je bent 10 weken zwanger, en je vindt jezelf overbelangrijk? Natuurlijk hoeft je vriend dit niet allemaal te pikken. Hij heeft ook nog een eigen leven! Het lijkt nu net of je alles wat mis gaat op hem afschuift. Dat jij ervoor hebt gekozen je HBO versneld te doen, betekent niet dat de wereld daar maar voor moet wijken. Je kunt niet alles willen. Wat is het probleem als je je opleiding wat later (en dus nog steeds gewoon in vier jaar) haalt?

En ja, die "keus" die je hem geeft, is alleszins onredelijk.
pi_45901388
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef matthijst het volgende:
Als zij het kind echt niet wil vind ik dit niet eens zulke rare opties.
Ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen.

Maar ik vermoed dat dit een typisch gevalletje zwangerschapshormonen is met eventueel een tikje overwerkt zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_45901673
quote:
Dat dan ook weer niet.
Maar, vind dit wel erg onverantwoordelijk klinken allemaal, ondanks dat het een ongelukje is.

Misschien doe je er ook wel zo zakelijk over omdat je bang bent voor wat je allemaal te wachten staat?
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:28:25 #48
28167 matthijst
pi_45902577
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Als zij het kind echt niet wil vind ik dit niet eens zulke rare opties.
Ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen.
Mwa, eerst 10 weken nadenken en dan pas de breinaalden erbij pakken?
Zo bot als ze het nu stelt: kind werpen en dan mag hij hem/haar ophalen, komt vrij bot over.

En "ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen." is helemaal zo'n wijvenopmerking: hij is wel goed genoeg om het kind te verwekken en 10 weken haar gezeik aan te horen, hell: hij mag het kind zelfs komen ophalen als ze het eruit gescheten heeft... Maar uiteraard is ze wel baas over eigen buik?
Bitch please, die slet had d'r benen bij elkaar moeten houden, of hem iig niet 10 weken aan het lijntje moeten houden als aanstaande vader
pi_45902810
Ik las het gisteren ergens.... "Steeds meer jongeren met een burnout"

Ja.
pi_45903008
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:52 blaatte Toeps het volgende:
[..]

En ja, die "keus" die je hem geeft, is alleszins onredelijk.
?

Enlgihten me.
pi_45903211
Probeer even tot rust te komen......
Denk er dan goed over na of je dit kind een goede, stabiele omgeving kunt bieden.Natuurlijk is je opleiding ook belangrijk, maar mocht je een abortus écht overwegen dan moet je hier niet lang meer mee wachten.
Dan duurt je opleiding maar een half jaar langer, boeiend. Je weet dan wel zeker dat je jezelf weer rust geeft. (denk ik dan)

Sterkte TS en vriendje!
pi_45903812
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zo bot als ze het nu stelt: kind werpen en dan mag hij hem/haar ophalen, komt vrij bot over.

En "ze kan ook zeggen dat ze het laat aborteren, dan heeft hij helemaal niks meer in te brengen." is helemaal zo'n wijvenopmerking: hij is wel goed genoeg om het kind te verwekken en 10 weken haar gezeik aan te horen, hell: hij mag het kind zelfs komen ophalen als ze het eruit gescheten heeft... Maar uiteraard is ze wel baas over eigen buik?
Bitch please, die slet had d'r benen bij elkaar moeten houden, of hem iig niet 10 weken aan het lijntje moeten houden als aanstaande vader
Er vanuit gaande dat dit meer is dan wat overactieve zwangerschapshormonen wat ik geen seconde geloof:

Ze geeft hem toch overduidelijk een keus in het geheel, het enige waar ze echt een punt van maakt is dat ze hem niet meer wil. Hij mag de uiteindelijke keus maken of het kind er komt of niet. Behoorlijk schappelijk aangezien zij 9 maanden met die dwerg in haar lijf moet lopen.
Daarnaast is een abortus niet een beslissing die je in een uurtje neemt, abortus is toegestaan tot 13 weken dus ze is nog ruim op tijd.
En verder heb je twee mensen nodig om een kind te verwekken, luister je in een relatie naar elkaars gezeik (zij dus ook naar dat van hem) en had hij er ook voor kunnen kiezen om niet met haar naar bed te gaan.

Lekker om dat allemaal op haar af te schuiven.

Het is inderdaad vrij bot maar het laat in ieder geval niet aan duidelijkheid te wensen over.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:12:31 #53
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45904205
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:08 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Nee.

Waarom neem je een kind tijdens of net nadat je de opleiding hebt afgerond??? Om dan vervolgens het kind van 7 tot 17:00 in de creche te dumpen? Of bij opa en oma? Of ga je thuisblijven voor de kleine? Of overdag bij de kleine als paps werkt en savonds als ie thuis is zelf gaan werken? Kijken hoelang je dat volhoud...

Voordenken is beter dan nadenken.
wie mag dan nog wel kinderen nemen ?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:12:40 #54
28167 matthijst
pi_45904209
In Nederland zelfs tot 24 weken legaal. Dan heeft ze nog even bedenktijd. Hell, ze is nog niet eens op de helft, tijd zat dus....
24 weken heje al een beste dwerg in je pens rondkruipen:
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:21:59 #55
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45904434
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef matthijst het volgende:
In Nederland zelfs tot 24 weken legaal. Dan heeft ze nog even bedenktijd. Hell, ze is nog niet eens op de helft, tijd zat dus....
24 weken heje al een beste dwerg in je pens rondkruipen:
[afbeelding]
het plaatsen van die plaatjes is overigens denk ik niet erg prettig voor de TS, ze heeft al genoeg aan d'r hoofd, zonder morraalridders
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:22:14 #56
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45904441
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef jaoka het volgende:

[..]

Dat dan ook weer niet.
Maar, vind dit wel erg onverantwoordelijk klinken allemaal, ondanks dat het een ongelukje is.

Misschien doe je er ook wel zo zakelijk over omdat je bang bent voor wat je allemaal te wachten staat?
Kan dat nog anno 2007 / 2006?
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_45904520
quote:

naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus. toen kreeg ik te horen hoe onredelijk ik wel niet ben, en hoe kinderachtig ik doe, waarna ik in mijn eigen studeerkamer ging zitten.
Vind jij dit gek? Je bent ook zo onredelijk en kinderachtig als wat. Ik denk dat het in meerdere opzichten goed is als jij een abortus zou plegen. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik heb serieus medelijden met die vriend van je.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:28:50 #58
28167 matthijst
pi_45904626
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Angst het volgende:
het plaatsen van die plaatjes is overigens denk ik niet erg prettig voor de TS, ze heeft al genoeg aan d'r hoofd, zonder morraalridders
Ik heb niks tegen abortus: spelen met breinaalden of een stofzuiger kan de TS nog wat van leren lijkt het

Vond de plaatjes wel mooi ter illustratie, aangezien TS praat alsof het over een of ander wegwerpblaag gaat...
pi_45904821
Uitmaken+abortus zou ik zeggen zoals ik het nu lees! Dat klinkt misschien erg hard maarrrrrr... zoals je erover praat laat wel zien dat je er niet klaar voor ben! Het lijkt erop dat je vriendje ook niet voor eeuwig is. En het lijkt er ook op dat je carriere wil maken.

Ik ben voor leven, maar dan wel een goed leven! Het kind moet immers gewenst zijn.
pi_45904955
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Lennart22 het volgende:
Uitmaken+abortus zou ik zeggen zoals ik het nu lees! Dat klinkt misschien erg hard maarrrrrr... zoals je erover praat laat wel zien dat je er niet klaar voor ben! Het lijkt erop dat je vriendje ook niet voor eeuwig is. En het lijkt er ook op dat je carriere wil maken.

Ik ben voor leven, maar dan wel een goed leven! Het kind moet immers gewenst zijn.
En waarom zou haar vriend als alleenstaande ouder of eventueel adoptieouders het kind geen goed leven kunnen bieden?
pi_45906552
quote:

Het is hoe dan ook wel duidelijk nu dat jullie relatie niet erg gezond is en je vriendin te zelfzuchtig om moeder te worden.
Succes..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:55:29 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45906563
Arm toekomstig kind met dit soort onvolwassen ouders.
Kies maar voor de meest veilige optie: abortus en nu uit elkaar gaan.
Behoeden jullie een kind voor veel ellende mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45906684
idd.. wat een raar gedoe zeg
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:47:43 #64
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45906757
Omfg Ben blij dat jullie niet mijn ouders zijn
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45906796
quote:
vanavond toen mijn partner thuiskwam wilde ik vertellen over die opleiding, en dat het allemaal zo kut is, en dat ik zo moe ben, en toen kwam hij met de geweldige opmerking: 'tsja, het leven is kut'.
Wat had je dan verwacht? Een antwoord wat een einde zou maken aan al je problemen?
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_45909133
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef simmu het volgende:
[klaagklaagklaag]

heej, als je iets beters weet: kom maar op.....
Je verwacht dat iemand jouw problemen even op gaat lossen.

Als je vriend dat niet doet kan-ie een snauw krijgen.

En je alternatief is: aborteren, dus weglopen voor je problemen.

Misschien moet je eens onder ogen zien dat je problemen niet zomaar gaan verdwijnen, en dat niemand jou even snel gelukkig gaat maken.
Jammer dat je zo zielig bent, maar je kunt er zelf veel meer aan doen dan je ellende bij anderen op hun bordje te leggen.
pi_45909443
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik sta achter je

Die vrouwen van tegenwoordig lijken wel steeds grotere zeikwijven te worden.
Je hoeft maar 1 keer iets vergeten te doen (of juist laten) en de kooi is te klein

Ik heb de mijne iig al aangeleerd dat ze met dergelijke bullshit absoluut niet op sympathie van mij kan rekenen
"aanleren" we zijn geen honden hoor
Haters gonna hate.
pi_45909519
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dan had hij ook over de consequenties na moeten denken, wij vrouwen zijn toch niet de enige die over anticonceptie na moeten denken of wel dan?
Haters gonna hate.
pi_45909677
paas mij de popcorn ff!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:31:27 #70
28167 matthijst
pi_45909801
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan had hij ook over de consequenties na moeten denken, wij vrouwen zijn toch niet de enige die over anticonceptie na moeten denken of wel dan?
Hallo, hij loopt hier niet te janken over aborteren, dat doet het die hormonentrol.

Voorlopig dacht hij vrolijk papa te worden, totdat zij begon te flippen en met d'r je-mag-kiezen-of-je-krijgt-een-dood-bloedend-hoopje-of-je-onderhoudt-me-en-je-krijgt-een-levende-koter chantage begon
  Vis een optie? vrijdag 2 februari 2007 @ 11:43:59 #71
70532 loveli
N
pi_45911844
Je kunt niet alles hebben. Als je zwanger bent, vraagt dat best veel van je lichaam en de eerste maanden zijn de meeste vrouwen heel moe. Sommige zwangere vrouwen zijn door de hormonen zo anders, dat ze nog niet eens een nieuw behang uit zouden mogen kiezen (en dan 9 maanden later spijt hebben).

Wat zijn je prioriteiten? School, kindje of relatie? Prioriteit 1 moet je kindje zijn. Wil je het kindje ja of nee? Laat die keuze niet afhangen van je relatie, maak de keuze zelf. Dat je mogelijk wat langer doet over je studie is niet erg en misschien onvermijdelijk. Who cares?

Je relatie is een ander punt. In plaats van vertellen wat er allemaal niet goed gaat, is het beter om je te richten op wat er moet gebeuren. Maak duidelijk dat je doodmoe bent (ontzettend normaal in het begin van de zwangerschap) en geef aan dat je niet kunt zonder zijn steun. Leg ook uit wat je van hem verwacht ('administratie' opsplitsen naar wat je wilt zien, dus rekeningen sorteren en betalen, schoolzaken apart leggen, baknzaken sorteren). Doe dat ook in het huishouden. Vraag niet van hem dat hij het huishouden doet, maar vraag of hij wil stofzuigen. Of afwassen. Of de bank, tafel, keuken opruimen.

Hem chanteren met abortus is inderdaad onredelijk en ook nog eens onzinnig. Ik hoop dat je normaal niet zo bent, maar dat het door de hormonen komt. Kribbig tegen elkaar blijven tot iemand de ander gelijk geeft, heeft totaal geen zin. Je moet niet blijven hangen in deze situatie, je moet vooruit. En als je echt over een abortus nadenkt, dan moet je het niet van hem laten afhangen. Het is jouw verantwoordelijkheid om hier een verstandige beslissing over te nemen. Dat mag je niet in een kwade bui afschuiven op hem.

Als ik jou was zou ik eens op school de situatie voorleggen. Zwanger en geen zekerheid over de voortgang. Nogmaals, hoe erg is het om wat vertaging op te lopen? De andere optie is jezelf overspannen te krijgen. Lijkt me geen moeilijke keuze.

Je prioriteitenlijstje kan er anders uitzien (school voorop), dan heb je weer andere dingen om over na te denken. Mij lijkt dat school niet op nummer 1 moet staan, als je zoveel dingen aan je hoofd hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 02-02-2007 14:17:36 (typo) ]
crap in = crap out
pi_45912138
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nee, dus de man moet dat maar alleen doen?
In dit geval lijken zowel de man als de vrouw evenveel schuld te dragen aan het feit dat een kleine zich evt aandient. Beide horne ervoor te zorgen wil je zoiets voorkomen.

Persoonlijk als vrouw zijnde zou ik nooit aborteren totdat ik zeker weet dat mijn vriend het kind niet wil. En ermee dreigen is al helemaal triest. "als jij dit en dit niet doet, dan haal ik het weg". Hij moet haar helemaal onderhouden anders is het weg?

Als ik de OP was, zou ik ga praten met de councelor die elke school wel heeft. Deze kan je helpen met het traject van studie in dit geval. Ook zou ik eens normaal in discussie gaan van over hoe nu verder.. weglopen en hem negeren heeft totaal geen zin in dit geval en dan ben je nog verder van een oplossing verwijderd. Helaas ben jij niet de enige die een beslissing neemt..

Denk vooral goed na, voor je het weet heb je later spijt.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:58:47 #73
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45912276
Ze klinkt me als een hysterisch wijf die probeert alles voor elkaar te krijgen bij haar vriend met de zwangerschap als krachtsmiddel.

wat een heerlijk stabiele relatie.. wat een basis voor een baby.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:59:47 #74
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45912302
quote:

10 weken:
[afbeelding]
At ten weeks gestation, this foetus can move her arms and legs with a range of movements that are fluid and supple.
Abortus dus
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_45914080
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:58 schreef avotar het volgende:
Ze klinkt me als een hysterisch wijf die probeert alles voor elkaar te krijgen bij haar vriend met de zwangerschap als krachtsmiddel.

wat een heerlijk stabiele relatie.. wat een basis voor een baby.
Wel leuk als het kind dit topic over een jaar of twaalf terugvindt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45914356
Wat een topic !! Ik smul hiervan!
pi_45914674
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wel leuk als het kind dit topic over een jaar of twaalf terugvindt.
Dat zou echt lachen zijn!

Ik ga maar eens googlen op mijn naam....
pi_45914786
quote:

naja, ik heb zie het allemaal niet meer zitten nu, en heb hem dat gezegd. ik heb hem de keus gegeven tussen mij onderhouden tot die kleine er is, en dan magtie hem/haar hebben, danwel abortus.
WOOO

wat ben jij een domme kakteef zeg. je moeder had abortus op jou moeten plegen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45916052
Wat me aan de reacties wel een beetje tegenvalt is dat nog niemand de TS gefeliciteerd heeft met haar zwangerschap. Gefeliciteerd, TS!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:09:35 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45916063
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:43 schreef loveli het volgende:
Je kunt niet alles hebben. Als je zwanger bent, vraagt dat best veel van je lichaam en de eerste maanden zijn de meeste vrouwen heel moe. Sommige zwangere vrouwen zijn door de hormonen zo anders, dat ze nog niet eens een nieuw behang uit zouden mogen kiezen (en dan 9 maanden later spijt hebben).

Wat zijn je prioriteiten? School, kindje of relatie? Prioriteit 1 moet je kindje zijn. Wil je het kindje ja of nee? Laat die keuze niet afhangen van je relatie, maak de keuze zelf. Dat je mogelijk wat langer doet over je studie is niet erg en misschien onvermijdelijk. Who cares?
Simmu, lees de post van Loveli nog maar eens heel goed.

Ik kan je als kersverse moeder (3,5 maand) vertellen dat het echt niet allemaal even makkelijk en rozengeur/maneschijn is als je een kind hebt gekregen. Ik heb een heel stabiele, respectvolle en liefdevolle relatie, ons kind was meer dan gewenst, maar tóch hebben we best vaak gedoe en gezeik. Er verandert zo veel in je leven. Je krijgt er beiden totaal nieuwe rollen bij. En soms heb ik ook de neiging om te denken "Zak in de stront, ik neem mijn kind mee en je zoekt het lekker zelf uit!" (ook ná je zwangerschap gieren de hormonen nog bijna een jaar door je lijf! ). Maar weet je, als je eenmaal een kind hebt samen, gaat dat niet zo makkelijk. Dat wil je je kind ook niet aandoen (tenminste, ík niet). Dus word je gedwongen volwassen te reageren, dingen van je af te laten glijden, zaken fatsoenlijk uit te praten, compromissen te sluiten en soms genoegen te nemen met wat minder. En als je er dan samen weer bent uitgekomen voelt dat alleen maar goed.

Ik vraag me af of jullie dat gaat lukken.
Ik vraag me af of jij überhaupt wel blij bent met dit kindje in je buik.
Als jouw kind de komende jaren niet prioriteit nummer één kan zijn, dan heb ik heel veel medelijden met dat kleine afhankelijke mensje.
En alle (realistische!) plaatjes in dit topic ten spijt, in sommige gevallen lijkt het me beter als een kindje niet geboren hoeft te worden....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45916720
Ik denk dat een rustig gesprek bij een psychologische begeleider je hierin wel kan helpen. Plots zwanger blijken is even 'n crisis en je zou nu in alle rust eens alles op een rijtje moeten kunnen zetten. Wat wil jij? Hoe voel je je hierbij? Hoe heb je vroeger problemen opgelost? Wat helpt om de communicatie met je vriend te verbeteren? Hoe ging dat vroeger? Mss kan je je vrienden/ouders hier wat meer bij betrekken en op hen een stukje terugvallen. Wees niet bang om hulp te vragen. Je hebt nogal wat beslissingen te maken en momenteel lijkt het allemaal één grote chaos. Eenders wat je dan uiteindelijk goed overwogen beslist, zal goed zijn. Het is immers jouw beslissing en als je erachter staat, komt het wel goed. Sluit je vriend niet buiten, hij heeft het hier ook moeilijk mee. Probeer het samen aan te pakken. Veel succes!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:31:27 #82
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45916756
Je had wat beter na moeten denken voordat je zwanger werd. Nu lijkt me -afgaande op je verhaal- abortus de meest logische en humane keuze
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45916765
Hoi,

Ik heb even getwijfeld, maar wil toch ook even reageren omdat mijn situatie veel overeenkomt met die hier wordt beschreven. Ik werk fulltime en mijn vrouw ook (heeft een eigen bedrijf) Ik heb nu een zoontje van 2 en een half en ze is nu weer 6 maanden zwanger. Ze heeft een vreselijk rukhumeur de laatste tijd en er is dus thuis altijd wel wat. Ik word daar zelf ook niet vrolijk van. Soms hoeft het van mij ook niet allemaal meer zo nodig. MAAR als ik thuiskom en mijn zoontje komt vrolijk en blij aan papa hangen en vanalles vertellen en laten zien, dan denk ik Je kan dat mannetje toch niet met ma zomaar in de steek laten? Onze eerste kwam ook eerder dan gepland, maar we hebben er samen voor gekozen en waar je aan begint dat moet je afmaken. Het is te simpel om te denken Ik heb het lastig dus ik stop er maar mee zeker met relaties, kinderen en huisdieren (levende wezens) bijt je gewoon door en doe je wat water bij de wijn samen. Dan is het leven soms idd kut, maar als je er samen voor gaat kom je er samen veel sterker uit en dat is dan weer heel positief. Dus opgeven is voor zwakkelingen hoe moeilijk het soms ook gaat

vrgr Henry
Maak jij je leven interessant genoeg of laat je het door iemand anders doen?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:42:22 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45917091
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef henry_101 het volgende:
Dus opgeven is voor zwakkelingen hoe moeilijk het soms ook gaat
Hm, dat ben ik niet met je eens. Als TS er niet werkelijk voor gaat, met haar hele hart, dan doe je een kindje (zwaar!) tekort imo.

En voor jou Henry, sterkte met je hormonster!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 14:56:13 #85
43556 miss_dynastie
pi_45917502
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze geeft hem toch overduidelijk een keus in het geheel, het enige waar ze echt een punt van maakt is dat ze hem niet meer wil. Hij mag de uiteindelijke keus maken of het kind er komt of niet. Behoorlijk schappelijk aangezien zij 9 maanden met die dwerg in haar lijf moet lopen.
Ach, welnee, da's toch helemaal geen eerlijke keus? Om het maar eens even hard te zeggen: als madam zich bedenkt kan zij lekker het kind houden en heeft ze de 30 weken hierna lekker gratis op zijn zak geteerd.
pi_45917626
Wat een treurige bende.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  FOK!fotograaf vrijdag 2 februari 2007 @ 15:04:22 #87
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45917749
Pfff, toelatingsexamen voordat iemand vruchtbaar wordt klinkt steeds beter .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:43:04 #88
150152 Queen_Bee
pi_45922785
Paps en mams kunnen niet eens met elkaar praten, en die gaan dan een kind opvoeden?
Sta het maar af ter adoptie en ga je dan jaren kut voelen omdat je je kind weggedaan hebt
I'm super sonic man
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:47:03 #89
158277 Michellll
Techno junkie
pi_45922841
marktplaats.nl
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45922862
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Paps en mams kunnen niet eens met elkaar praten, en die gaan dan een kind opvoeden?
Sta het maar af ter adoptie en ga je dan jaren kut voelen omdat je je kind weggedaan hebt
of jij adopteert 'em. heb je ook wat te doen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:59:12 #91
150152 Queen_Bee
pi_45923022
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef SlimShady het volgende:

[..]

of jij adopteert 'em. heb je ook wat te doen.
Iets over kant en een wal
I'm super sonic man
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:05:23 #92
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45923134
TS, je klinkt nu al aardig gespannen en als je op dit tempo doorgaat ga je echt keihard over de kling. Vergeet niet dat de meeste mensen voor ze echt overspannen raken meestal nog wel een periode hebben dat het ogenschijnlijk redelijk lijkt te gaan maar dat de enige reden daarvoor is dat ze ondertussen alleen nog maar over taakgerichte zaken nadenken en zoveel mogelijk emoties uitgeschakeld hebben.
Vampire Romance O+
pi_45926836
Ten eerste, je bent (nog steeds) zwanger, en naar ik begrijp al 10 weken. Ik neem aan dat als je het kind niet had willen hebben je er voor had gezorgt dat je veilig vrijt en mocht het dan nog mis gaan kan je altijd kiezen voor abortus of een overtijdsbehandeling maar dan had je denk ik niet ruim 10 weken gewacht toch? En dat je relatie misschien niet over rozen gaat, ook daar is een mouw aan te passen. Ik ken zat vrouwen die zelf hun kind opvoeden zonder partner. Je zal niet de eerste zijn. Maar ik krijg het idee dat je liever een carriere ambieert dan nu al moeder zijn, wat ik op kan maken uit je post. Toch kan je het prima combineren hoor en als het huishouden een rommeltje is nu, voor je kind er is, moet je eens kijken hoe het is als je een kind hebt. Je mag best wel eens een dagje niet orpuimen hoor. Tijd voor elkaar nemen is misschien ook een keertje handig.

Maar om met 10 weken zwangerschap als nog abortus te doen........................als je het echt niet had gewild had je het vast al eerder gedaan.
pi_45927051
En nog even na aanleiding van de post van Moonah.

Het is heel normaal dat een relatie ook veranderd wanneer de vrouw zwanger wordt/is of als ze bevallen is. Je bent in ene moeder, hebt andere verantwoordelijkheden (geldt overigens ook voor de vader) en je relatie veranderd hierdoor ook. Had je eerst nog tijd om iedere avond lekker samen op de bank een filmpje te kijken of ieder weekend te gaan stappen, dan heb je nu een kind dat gevoed wil worden op de meest onchristelijke tijden, wat absoluut niet bevordelijk is voor je humeur. Darmkrampjes, door komende tandjes, kinderziektes etc. En soms voel je je meer moeder dan vrouw/vriendin van....X.. En soms denk je inderdaad, klim in de hoogste boom die er te vinden is en rot op want je rot kop staat me nu niet aan wanneer je man aandacht wil of misschien vergeten is om de vuilnis buiten te zetten maar door dat je nu een kind heb, moet je er samen proberen uit te komen. Succes anyway
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:50:28 #95
150152 Queen_Bee
pi_45927120
Ik denk dat ze in de resterende tijd maar eens moeten gaan leren communiceren ed als ze t kind houden. En dan kan het allemaal nog best mooi worden
I'm super sonic man
pi_45927641
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:59 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Iets over kant en een wal
je hebt het meegemaakt?
nee, think not. je blijft mysterieus...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 22:06:13 #97
150152 Queen_Bee
pi_45927675
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef SlimShady het volgende:

[..]

je hebt het meegemaakt?
nee, think not. je blijft mysterieus...
Ik ben blij dat ik niet zoals TS ben, dus dit heb ik niet meegemaakt
I'm super sonic man
pi_45927680
Je zegt niet duidelijk dat je zwangerschap een ongelukje is maar iets vroeger als de planning was. Het feit dat je je vriend voor de keuze stelt: Of een abortus of hij mag het kind houden, geeft al aan dat het kind totaal niet gewenst is door jou.

Omdat het je planning in de war schopt? Omdat je je relatie niet ziet zitten?

Het is te triest voor woorden dat jullie op Fok jullie relatieproblemen gaan uitvechten. Ga eens een face 2 face gesprek met elkaar aan. Kijk of er überhaupt nog iets aan jullie relatie te redden valt. Zo niet, dan moet je een keuze maken of je het kindje wilt houden of niet. Als jullie relatie nog wel te redden valt moet je duidelijke afspraken maken en kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft je afstuderen.

Anyway succes.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:35:08 #99
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_45930965
Ik ken een aantal ouderloze paren die TS best in huis zouden willen nemen en haar van kost&inwoning willen voorzien tot het kindje geboren is.

Iedereen blij:

1. TS is van dr kind af
2. vriendje is van madame egocentrum af
3. Ouderloos paar heeft een kind

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  Vis een optie? vrijdag 2 februari 2007 @ 23:55:40 #100
70532 loveli
N
pi_45931719
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
...maar dan had je denk ik niet ruim 10 weken gewacht toch?
Tien weken gerekend vanaf de eerste dag van de laatste cyclus. Dus bevruchting in de tweede week, week vier overtijd, week vijf zwangerschapstest. Ze heeft geen tien weken gewacht, maar vijf.
quote:
Maar om met 10 weken zwangerschap als nog abortus te doen........................als je het echt niet had gewild had je het vast al eerder gedaan.
Ze wilden samen (wat verder in de toekomst) een kind, het is alleen een beetje eerder dan gepland. En precies in een periode dat TS al tegen overspannen aan hikt. Daardoor staat de relatie onder druk en niets is meer zoals het was.
Gevolg: irrationele uitspraken uit wanhoop.

Niet bedoeld als verdediging, maar een beetje situatieschets.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')