ik dus ook niet.... ik wil een echte jacuzziquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Metro2005 het volgende:
ik wil ook een baddaar ben ik al laaaaaaang niet meer ingeweest omdat ik geen bad heb
Wat ben je ook een lief mensquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil mijn eigen computer![]()
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Hij past in de gleuf. Dat dan weer wel. Da's dan een goed ding
Je meent het..........quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil mijn eigen computer![]()
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Hij past in de gleuf. Dat dan weer wel. Da's dan een goed ding
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
A:
in windows
(start-uitvoeren- a: (typen))
dan ff kijken wat erop staat..
uhm ben je niet in verwarring met de golden retriever? Die hond? volgens mij zijn die passes zo te kraken..dan moet je ff op tweakers zoeken, maar wil best mijn best voor je doen.. voor de rest is het in DOS(digital operating system) a: (typen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]De diskette is een golden password retriever
Ben je helemaal over nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
Goedenavond met z'n allen.
Even snel wat van me laten horen, ben nog steeds druk druk druk.
Ik lees zo tussen door wel mee hoor maar heb even geen tijd om overal uitgebreid te reageren.
Alles goed met iedereen hoop ik![]()
Slaap lekker Neo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Normalneo het volgende:
trusten nog 1 dagje..heel lekker slapen nu..fijne avond
Nog even meer dan een uurtje en dan is er weer een hele nieuwe dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef sararaats het volgende:
ik had echt een rotdag
en meer wil ik niet kwijt
* Beezz geeft kusjequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef sararaats het volgende:
ik had echt een rotdag
en meer wil ik niet kwijt
windows 2000, Tis een ouwe bak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Normalneo het volgende:
ja das hetzelfde als een help-tekst op internet als je internet niet op kan nokwanda..welke versie heb je?
Yep, ben helemaal over nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal over nu?
Alles klaar?
Met mij gaat alles goed hoor![]()
Met jou ook hoop ik, ondanks de drukte?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, ben helemaal over nu.
Maar het blijkt dat je pas de hulpinstanties kunt benaderen op het moment dat je ingeschreven bent in de nieuwe gemeente.
Tenminste, dan kunnen ze pas je aanvraag behandelen.
Lekker krom, want op het moment dat je je inschrijft in de ene gemeente, wordt je automatisch uitgeschreven in je oude gemeente.
Wat dus betekend dat alle hulp stopt op dat moment en je aanvraag in de nieuwe gemeente dan pas in behandeling gaat, lekker makkelijk als je er achter komt dat je dan dus ong. 6 weken moet wachten op alle instanties, want zolang duurt het voor ze je aanvraag behandeld hebben![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke omstandigheden ga ik een tijdje afwezig zijn
ik kom pas terug als ik helemaal hersteld ben
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Succes met je compje Nok.
En sterkte aan Sara!
Gooi je charmes maar weer in de strijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:
Ik heb nu net een date gepland met een leuke computer meneer.
Ik ga dus nu een leuk jurkje aantrekken. daar ben ik dan WEL goed in
you go girlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:
Ik heb nu net een date gepland met een leuke computer meneer.
Ik ga dus nu een leuk jurkje aantrekken. daar ben ik dan WEL goed in
Als je maar wel weer terug komt DVquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Even vertellen dat ik mijn blik laat vallen op het hele forum, dat ik dus ook elders aan het schrijven ben. Als ik hier de hele dag blijf hangen dan zit ik te dicht op andermans lip en stoor ik me te snel.
Over een tijdje wellicht weer terug keren maar nu even afstand nemen zodat ik niet bij het minste of geringste begin te irriteren
Sowieso eens andere topics bekijken op fok!, als ik constant hier schrijf mis ik andere topics.
Heeft dus ook met mezelf te maken, dat ik me irriteer is mijn schuld
O maar gratis hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gooi je charmes maar weer in de strijd
misschien repareert ie de pc wel gratis
pas dan maar op voor een diskette in de gleufquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O maar gratis hoeft niet perse.
Als het een erg leuke meneer is kan ik hem gewoon in natura betalen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas dan maar op voor een diskette in de gleuf
jij hebt graag virussen in je gleufquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zolang er een virus op zitmaakt dat niks uit
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij hebt graag virussen in je gleuf?
Sterkte meid!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef sararaats het volgende:
ik typ even een afscheidsberichtje (nope, ik doe geen gekke dingen)
er zijn wat problemen op m'n werk
het werk gaat prima maar er is een jongeman die me intimideert en daardoor verloor ik gisteren de pedalen en stortte in.
zo, nu weten jullie wat er gisteren afgespeeld heeft
ik ga vooral terug werken maar dan worden er goede afspraken gemaakt
Sara Raats
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef draculettetje het volgende:
ow en hallo allemaal,
druk programma hier de afgelopen dagen en komende dagen ha ha ha
Gister had de fysio me goed te pakken, zo meteen word ik opgehaald ga ik naar a'dam op zieke bezoek en het weekend naar de zoessie!
Komt vast weer goed Saraquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef sararaats het volgende:
ik typ even een afscheidsberichtje (nope, ik doe geen gekke dingen)
er zijn wat problemen op m'n werk
het werk gaat prima maar er is een jongeman die me intimideert en daardoor verloor ik gisteren de pedalen en stortte in.
zo, nu weten jullie wat er gisteren afgespeeld heeft
ik ga vooral terug werken maar dan worden er goede afspraken gemaakt
Sara Raats
zeg haar hallo van mijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Zoesie is er!!
Ja hoor, lekker!quote:
Hier ook een beetje stoffig, maar dat komt omdat ik al een week bijna niks in huis heb gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker!
Alleen een beetje stoffig, ik zit midden in een verbouwing, we krijgen een erker.
En met jou?
Ik moet ook nog foto's maken, maar moet ff van iemand een goed toestel lenen. Ik heb alleen maar foto's van mijn mobieltje en daar komt mijn Bepje niet echt tot haar rechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:20 schreef senesta het volgende:
Erg he?
Heb je al foto's geselecteerd voor de verkiezingen?
Ik moet nog even wat foto's maken denk ik.
Je neemt ze allebei mee naar het park?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:
GezelligVeel plezier alvast. Ik ga maar es kijken of buurman en buurhond thuis zijn denk ik.
nee, alleen de hondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Je neemt ze allebei mee naar het park?
Afstand nemen is goed. Even los van je alledaagse leven is ook goed voor je ontspanning.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Dromenvanger die eens wilt vluchten of afstand wilt nemen van alles. Even op vakantie zonder mezelf mee te slepen. Ga ik naar Florida of Spanje dan heb ik nog steeds mezelf meegenomen. Daarom zoek ik juist een andere vakantie.
Ik zie het verschil nauwelijks, wij hebben sinds kort een 'weerstation' dat ook de maanstand aangeeft, das wel handig. Het viel me van de week ook voor het eerst op dat ik een vage ster vlak naast de maan zag, heb ik eigenlijk nooit zo op gelet, het is weer lekker helder dus je kan 'em goed zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Metro2005 het volgende:
gisteren was het volle maan, het is nu afnemende maan..
Zou ik daarom opeens geen zin meer hebben om te gaan stappen? Of ben ik gewoon een ouwe luie miep?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Metro2005 het volgende:
gisteren was het volle maan, het is nu afnemende maan..
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik daarom opeens geen zin meer hebben om te gaan stappen? Of ben ik gewoon een ouwe luie miep?
Had er al dagen zin in en ineens niet meer.![]()
Nee, precies, is best gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 09:25 schreef Normalneo het volgende:
een beetje een leuke tent met goede muziek kan nooit kwaad toch?![]()
![]()
Danke Miragequote:Op zondag 4 februari 2007 01:57 schreef Mirage het volgende:
sjongejonge, Dromenvanger![]()
Jij bent weer op dreef
Hardstikke sterk en pittig van je dat je de dingen op eigen kracht wil doen.
Ik ben er ook vanovertuigd dat het lichaam zelf de dingen op kan lossen,
maar ! (ik heb niet alle posts helemala gelezen dus misschien heb je het ook wel gedaan) ik ben wel van mening dat je het rustig meot afbouwen !
Je hebt je lichaam nu eenmaal afhankeljik gemaakt van de medicatie.
Dat je het niets vindt en dat je wilt stoppen.. daar valt best wat goeds voor te zeggen, maar dat kan volgens mij niet zomaar.
Je lichaam moet wel de kans krijgen zelf weer de dingen op peil te krijgen en dat kan volgens mij niet van het 1 op het andere moment... dat moet geleidelijk.. anders val je denk ik in een diep gat.
En even de arts informeren.
Jij kan aangeven bij de arts dat jij niet meer van plan bent die medicijnen te slikken, daar heeft de beste man het maar mee te doen.
MAAR die man kan je wel informeren over hoe de medicijnen werken en hoe je het beste kan stoppen, als je wil stoppen tegen zijn advies in.
Dus, doe lekker zoals jij denkt dat het het beste is !
jij kent je lichaam het beste en als jij denkt dat die het best zonder medicijnen aankan...
ga ervoor !!
maar doe het wel verstandig...
op een gezonde Dromenvanger die niet afgestompt wordt door medicatie.
Knuffel van een Mirage die in ieder geval erg trots op je zelfverzekerdheid en beslisvaardigheid is
Hier sluit ik me graag bij aanquote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef nokwanda het volgende:
Je verleden heeft altijd impact en komt te pas en te onpas naar boven. ook als je denkt dat je er niks meer mee hoeft. Het heeft je wel gemaakt tot wie je nu bent. En dus heeft het ook veel te maken met de manieren van reageren in het nu. Het is de bedoeling dat je je verleden meeneemt en niet dezelfde fouten blijft maken of hoe dan ook je ervaringen gebruikt
Je kunt er wel op terugkijken. Je moet er alleen niet weer opnieuw inflikkeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger.. ik denk dat juist als je verleden niet "om over naar huis te schrijven" is (spreekwoordelijk gezien), is het dat juist WEL.
Iemand die vaak onderuit is gegaan, maar nu nog steeds rondloopt...die moet niet terugkijken en de nadruk leggen op de valpartijen en de diepe dalen... realiseer je eens dat na iedere valpartij je ook weer op bent gestaan. Je staat immers toch ??
Ik denk dat je daar trots op moet zijn...niet je verleden wegdrukken, maar wees trots op hoe je ermee om bent gegaan.
Als ik terug kijk naar het verleden dan val ik erin als het ware. Ik beleef het dan te erg opnieuw. Wie weet is enige afstand bewaren beter? Wel terug kijken op het verleden maar niet te erg opnieuw beleven. Enige afstand bewaren zodat het niet te persoonlijk wordt, en dan bedoel ik met persoonlijk dat je het gevoel weer terug krijgt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt er wel op terugkijken. Je moet er alleen niet weer opnieuw inflikkeren.
Zie die drol voor je erover uitglijdt. En die drol zul je net zo lang tegenkomen en erover uitglijden tot je het ding herkent als zijnde een drol waarover je uit kunt glijden en er dus niet instapt.
Ben je niet gegaan?!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook met een vriendin gaan maar die kon opeens niet en ik voel me ook niet zo lekker. Daar komt nog bij dat ik om daar te komen in mijn uppie berg op een half uur moet fietsen om er te komen over wegen die niet echt druk zijn. Als het nou gewoon in de stad was.... maar het is er net buiten.
Er zijn wel veel mensen daar die ik ken maar dat is toch net effe anders dan samen gaan zoals de bedoeling was.
Nee, ben niet gegaan. Wat een doos he.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je niet gegaan?!!
Dan bel je toch een van die vrienden daar op.zegt Hoi, kom me halen, doei ik zie je zo
quote:
Neequote:Op zondag 4 februari 2007 16:28 schreef senesta het volgende:
Oh wat lief!
Yvonne: al van de sapjes af?
pandora's boxquote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. Maar geen gewone kartonnen.
Er zijn veeeele soorten dozen. Muziek doos, zwarte doos, blije doos, noem maar op.
en ja, jij ook![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Zijn er hier nog roddels voor FOKRadio morgen?
Neh, weinig geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Zijn er hier nog roddels voor FOKRadio morgen?
Precies, niet teveel van aantrekken hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ooit eens geluisterd, wie weet morgen eens opzetten
Hoewel ik iets meer afstand wil nemen van internet een keer. Het lijkt af en toe een gewoonte te worden om online te zijn. Geen verslaving maar gewoonte. Alsof het een te sterk onderdeel aan het vormen is van mijn leven. Opstaan om meteen de computer aan te zetten vind ik geen juiste manier. Dat is al langer gaande. Alsof er geen schot in de zaak komt.
Kwam mijn naam net weer tegen in feedback, dan hebben users een bepaalde mening over je omdat je een tijd bepaalde topics geopend heb. Dan zien users jou manier van aanwezig zijn online te erg als je leven erbuiten. Dan voel ik me gelukkig niet aangesproken persoonlijk omdat dit online bestaan niet mijn echte bestaan is. Vanzelf voel ik me in het echt niet meer zo aangesprokenOmdat het toch een verschil is tussen hier en in het echt. Ik reken het dan als commentaar op mijn internet persoonlijkheid en vanzelf voel ik me als persoon in het echt niet onderuit gehaald
![]()
Maar goed, van mijn part rekenen ze me onder de grootste gekken
De mening van een ander dus. Wat boeit de mening van een ander als het toch alleen bedoeld is om kapot te maken?
Daarbij kennen ze me niet eensquote:Op zondag 4 februari 2007 17:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, niet teveel van aantrekken hoor.
En dat er een hoop mensen zijn die je erg boeiend vinden bleek toch ook wel weer bij de fokawards![]()
Veilig achter je computer is het heel makkelijk om een mening over een ander te geven.
Zeker, op jou ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Normalneo het volgende:
hoi vampje ..![]()
ook op mij?? beetje dan?![]()
Neuj beetje aan t WoWenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Normalneo het volgende:
ohwik ook op jou lievie vampie
![]()
wat ben je aan het doen dan? beetje muziek aan het luisteren ofzo?
Klinkt gaaf!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Normalneo het volgende:
heb laatst Spellforce gekocht..is ook een beetje WoW/Setlersachtig..heel erg sprookjesachtig..speel ik af en toe een stukje van..ben nu bezig met een tutorial, maar het is echt een kewl spel..grafisch ook zeer goed..zowiezo heeft het heel veel weg van Lord of the Rings, maar dan RPG.. en het was niet duur..twee discs en kan dus ook online met 8 spelers maximaal..maar ik ga eerst ff mijn character opvijzelen..(tovenaar met witte magie)
Brr, moet er even niet aan denken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal![]()
sex op het strand is keitof
(en koud
)
Oeh das niet best Nokwanda.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:03 schreef nokwanda het volgende:
voel me niet zo lekker. Moe en grieperig
![]()
Zit me af te vragen of ik zal gaan werken maar wil de vergadering van vanavond eigenlijk niet missen
NU !!?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal![]()
sex op het strand is keitof
(en koud
)
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh das niet best Nokwanda.
Lekker veel fruit eten![]()
kleedje meegenomenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Brr, moet er even niet aan denken eerlijk gezegd.
En al dat zand overal en zo, ik ben niet zo'n strandmens.
Ik ga af en toe met de kinderen omdat die dat geweldig vinden, dat vind ik dan wel weer leuk![]()
De effecten van kou doen Metro niet veel kwaadquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De effecten van kou doen Metro niet veel kwaad![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in de vorm van virtuele appeltaart
@Mir... waarom is dat zondigen? Waraom is lekker eten en zo nou altijd zondigen? Voor jou al helemaaaaal niet.
Ben je dan toch zo christelijk geindoctrineerd dat alles wat lekker is stiekem toch zondig is?
![]()
Ik dacht dat het dan juist Leefbaar Metro zou wordenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan juist Leefbaar Metro zou worden
quote:
Goede beslissing !quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no! not inside info. Ik weeeet helemaal niks. Ik denk alleen maar en maak inschattingen en zo.
Verder blijf ik vandaag toch maar lekker thuis. Hoop dat ik vanavond wel naar de vergadering kan maar blijf nu lekker met mijn pyama en omgeslagen deken rondhangen. heb het KOUD!!!![]()
Da´s geen dictator zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef Mirage het volgende:
De jongste hier produceert op het moment erg vreemde geluiden.
Er zit behoorlijk wat kracht achter ook... waarschijnlijk heeft hij zo een luier verassing
De andere hangt heerlijk zoet tegen mij aan op de bank.
'zappelin kijken"
hij mag nog niet lopen, want mijn vloer is nog vochtig van het dweilen
Ik ben gewoon een dictatorDe honden verplicht op het kleed, kind op de bank....
ik vind het zo jammer als je dweilt en iedereen erover heen loopt voordat het droog is..
je ziet dan gelijk allemaal voetstappen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan juist Leefbaar Metro zou worden
Juist heeeeerlijk verplicht bankhangen tegen mama aan!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef Mirage het volgende:
De jongste hier produceert op het moment erg vreemde geluiden.
Er zit behoorlijk wat kracht achter ook... waarschijnlijk heeft hij zo een luier verassing
De andere hangt heerlijk zoet tegen mij aan op de bank.
'zappelin kijken"
hij mag nog niet lopen, want mijn vloer is nog vochtig van het dweilen
Ik ben gewoon een dictatorDe honden verplicht op het kleed, kind op de bank....
ik vind het zo jammer als je dweilt en iedereen erover heen loopt voordat het droog is..
je ziet dan gelijk allemaal voetstappen.
quote:
Daar mist iets heel essentieelsquote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker, dank.
zolang ik rustig blijf zitten voel ik me niet eens erg ziek of zo. Alleen steenkoud.
Kon vanacht niet in slaap komen omdat ik het koud had. Pyama, 2 dekbedden en ene sprei![]()
ondergoed?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar mist iets heel essentieels
een van de poezen?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar mist iets heel essentieels
quote:
pyama zonder ondergoed?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:44 schreef Mirage het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen ??
Een VENT !!!
er mist een VENT !!
en niet zomaar 1...
neeeeee een pik maakt nog geen echte vent.
Een betrouwbare lieve man die de dames op waarde weet te schatten![]()
je beschrijft me goedquote:Op maandag 5 februari 2007 11:44 schreef Mirage het volgende:
Een VENT !!!
er mist een VENT !!
en niet zomaar 1...
quote:
gewoon een constatering van ee nfeit.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gewoon een constatering van ee nfeit.
Ik ga morgenochtend heel vroeg opstaan, even langs het autoschadebedrijf om te vragen hoe duur het is om de kofferklep van mijn auto over te laten spuiten. die is helemaal dof en lelijk geworden en een doorn in het oogecht zonde.
Sollicitaties doe ik wel per PMquote:Op maandag 5 februari 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, de doornen in jouw oog... gelukkig, de disclaimer voor een eventuele sollicitatie
mensen die zichzelf belangrijk vinden en intussen niks uitvretenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben nog al agressief gestemd vandaag, ik word ZO moe van sommige mutsen hier en stomme interssant doende mensen in het algemeen. 'Kijk mij es belangrijk zijn', ik kan daar niet tegen op een dag als vandaag. Zeker niet als ik stapels werk heb liggen.
sterkte droomquote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik minder aanwezig ben dan komt dat omdat ik een leven zoek
Internet aanzetten staat voor online blijven hangen.
Ik ga iets anders proberen in leven te roepen.
Of het lukt is een tweede natuurlijkMaar wie niet waagt die niet wint.
Minder online en zo op zoek naar offline activiteiten. En dan zal ik nog terug keren om te vermelden hoe het is. Zelfs al is het 1 dag minder online geweest zodat ik wat te vermelden heb over het offline leven
In ieder geval niet blijven hangen van 's middags tot 1900. Proberen te minderen.
Prettige dag allemaal en tot later
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mensen die zichzelf belangrijk vinden en intussen niks uitvretenbah daar kots ik op en draai ik een grote bruine drol op
![]()
veel succes Droom!! Wel leuk als je af en toe hier even vertelt hoe het gaat enzoquote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik minder aanwezig ben dan komt dat omdat ik een leven zoek
Internet aanzetten staat voor online blijven hangen.
Ik ga iets anders proberen in leven te roepen.
Of het lukt is een tweede natuurlijkMaar wie niet waagt die niet wint.
Minder online en zo op zoek naar offline activiteiten. En dan zal ik nog terug keren om te vermelden hoe het is. Zelfs al is het 1 dag minder online geweest zodat ik wat te vermelden heb over het offline leven
In ieder geval niet blijven hangen van 's middags tot 1900. Proberen te minderen.
Prettige dag allemaal en tot later
This thread is worthless without picsquote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik dat ook maar es gaan doen![]()
sensatiezoekerquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
mag niet, dan word ik gebandquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
absoluut ook mijn ervaringquote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mag niet, dan word ik gebandMaar echt, ik blijf er bij: ik werk prettiger samen met mannen dan met vrouwen. Wat zitten er toch een stelletje domme kutten tussen zeg
![]()
met mannelijke collega's werken heb je veel minder geouwehoer. Da's mijn ervaring tenminste.
Jij snapt m!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:44 schreef Mirage het volgende:
Een VENT !!!
er mist een VENT !!
en niet zomaar 1...
agos !!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef senesta het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met die stomme verbouwing.
Ik wil niet meer, ik wil niet steeds mijn kinderen overal vandaan moeten houden (we hebben kleine vingertjes in de kitlaag zitten en mijn dochtertje rende net over het vers gestorte vloertje heen), ik wil geen stof meer in huis, ik wil geen vreemde kerels in mijn huis die door muren heen naar andere collega's schreeuwen en vervolgens alles open laten staan omdat ze zonodig moeten roddelen![]()
Ik wil gewoon mijn huis weer terug![]()
quote:
ohjee, dat is vervelend inderdaad. erg frustrerend.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef senesta het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met die stomme verbouwing.
Ik wil niet meer, ik wil niet steeds mijn kinderen overal vandaan moeten houden (we hebben kleine vingertjes in de kitlaag zitten en mijn dochtertje rende net over het vers gestorte vloertje heen), ik wil geen stof meer in huis, ik wil geen vreemde kerels in mijn huis die door muren heen naar andere collega's schreeuwen en vervolgens alles open laten staan omdat ze zonodig moeten roddelen![]()
Ik wil gewoon mijn huis weer terug![]()
Hoe ziet jouw studio er uit ?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef sararaats het volgende:
morgen shoppen !!!
ik ga nog wat hebbedingetjes halen voor m'n studiootje
en m'n zus moet bijna bevallen
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:04 schreef Mirage het volgende:
morgen heeft nokwanda weer een eigen pc tot haar beschikking
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef nokwanda het volgende:
en mijn kind de comp teruggeven. Arme ziel
Maar die mag eigenlijk toch al niet voor 18.30 uur, ook al overtreedt ie die regel dagelijks en denkt ie dat ik dat niet zie.
neuken ?quote:
1 ik denk dat jij de clue mistquote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef sararaats het volgende:
Mirage, volgens mij heeft jouw wederhelft een aandachtstekort
waarom draait alles rond hem? en m'n excuses voor het woord "blaaskaak" in GC
quote:
je mag me ook gewoon Barra noemen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 11:44 schreef Mirage het volgende:
Een VENT !!!
er mist een VENT !!
en niet zomaar 1...
volgens mij moeten die nog ergens staan (tenminste dat denk ik toch)quote:Op maandag 5 februari 2007 19:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 ik denk dat jij de clue mist
2 look who's talking
sara
waar blijven de foto's van je kamer ?
quote:
quote:Maar euh.. dat neuken...
ik ben eerst nog even aan het breien.. misschien later op de avond naaien
Weer een sollicitatie?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag me ook gewoon Barra noemen hoor
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Mirage het volgende:
en vooral niet vragen hoe je breit met een gebroken hand
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef sararaats het volgende:
Mirage, volgens mij heeft jouw wederhelft een aandachtstekort
waarom draait alles rond hem? en m'n excuses voor het woord "blaaskaak" in GC
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow puhlease lady!!!!!!!
En wie komt iedere, werkelijk iedere discussie binnenztormen met mededelingen die helemaal niet over de discussie gaan?
Wie probeert het in ieder subforum.
Sorry hoor. Jij bent niet degeen om dit te zeggen.
zoals altijd informatief, leuk en constructief.quote:
ik heb me al een paar dagen niet laten zienquote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow puhlease lady!!!!!!!
En wie komt iedere, werkelijk iedere discussie binnenztormen met mededelingen die helemaal niet over de discussie gaan?
Wie probeert het in ieder subforum.
Sorry hoor. Jij bent niet degeen om dit te zeggen.
ik ga wijselijk mijn mond houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef nokwanda het volgende:
en ow, met een breinaald kun je wel heeerlijk onder je gips krabben
het is niet het feit dat je commentaar hebt of hoe je die verwoord...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb me al een paar dagen niet laten zien
en sorry dat ik commentaar had, ik ben misschien een beetje hard (lees: onnozel) geweest
oh over die breinaald, ik gebruik die om te kijken of de cake klaar is
Over de toepassingen van ene breinaald?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga wijselijk mijn mond houden.
Sommige dingen moet je onuitgesproken laten...
en alleen... jah
En om het feit dat we dat nog best wel willen accepteren met z'n allen. Maar dat je je dan gewoon beter kunt onthouden van dergelijke commentaren omdat we, met name Mir en ik iig, openlijk, wel scherp worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
het is niet het feit dat je commentaar hebt of hoe je die verwoord...
het is waarOP jij commentaar hebt...
de grootste egocentrische FOK!ster herself....
nofi
Dat je doorgaans weinig belangstelling toont voor andere mensen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:52 schreef sararaats het volgende:
yeah I know
wat betekent het woord egocentrisch?
ik zal voortaan zwijgen
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat je doorgaans weinig belangstelling toont voor andere mensen.
Hier iig wel. Hoe het in het dagelijks leven zit weten wij natuurlijk niet.
gewoon een aandachtspuntje hoor. Kun je aan werkenquote:
Voor verdere toepassingen ziet uw PMquote:Op maandag 5 februari 2007 23:52 schreef Mirage het volgende:
ja hoor... de toepassingen van de breinaald
*PROEST*quote:Op maandag 5 februari 2007 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor verdere toepassingen ziet uw PM
quote:
Niet teveel aantrekken van dat op je sodemieter krijgen. Zeg tegen die vent: shit happensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen,
En weer een nieuwe klusdag, vanmorgen om 7.00 uur kwam de timmerman en die heeft vandaag en morgen wel werk.
Donderdag komen ze de cvradiators weer terug plaatsen en vrijdag komen de schilders.
En hoe ik ook probeer te relativeren, ik heb pijn in mijn hoofd van de spanning.
Ik kreeg meteen vanmorgen al op mijn sodemieter omdat (ik denk) samara met haar vingers in de kit had gezeten![]()
Begint vandaag weer lekker.
![]()
Nee, helaas, ze zijn hier de hele dag bezig, ik durf elco ook niet alleen te laten, gisteren kon het niet vanwege het vers gestorte vloertje en nu hebben ze net de vensterbank bevestigd. (elco hangt altijd op de vensterbank als wij weg zijn)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet teveel aantrekken van dat op je sodemieter krijgen. Zeg tegen die vent: shit happens![]()
Afdrukje van een van de bewoners.
Is er geen manier om er straks lekker tussenuit te gaan? Lange wandeling maken of zo zodat je er niet de hele tijd midden in zit met Samara. Dan hoef je ook niet de hele tijd dat in de gaten te houden.
Neem je Elco ook mee op een lange wandeling. (Is toch de hond? )quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, helaas, ze zijn hier de hele dag bezig, ik durf elco ook niet alleen te laten, gisteren kon het niet vanwege het vers gestorte vloertje en nu hebben ze net de vensterbank bevestigd. (elco hangt altijd op de vensterbank als wij weg zijn)
Maar ze laten ook steeds de deuren open staan, ben dan bang dat elco weg loopt.
Ik denk wel dat ik zo samara even laat halen door oma, als oma tijd heeft want het is hier echt koud aan het worden![]()
Zo was het vrijdag:
[afbeelding]
En zo is het nu:
[afbeelding]
De hele erker moet vandaag geisoleert worden, en er moet een plafond gemaakt worden, en natuurlijk komt vanmiddag de boze timmerman weer om te kitten![]()
Heb al aangevraagd van de gidsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:59 schreef senesta het volgende:
Leuk Dromenvanger,
Plannen maken is een goed iets.
Hebben we beiden een afspraak op vrijdag over de gezondheidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
oeps sorry dan heb ik het verkeerd opgeslagen! Als nog dan succes DV!
wat betreft de dystrofie ik moet ook a.s vrijdag naar de revalidatie arts hoop dan weer wat verder te komen
Ga ik pas na mijn werk ophalen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef draculettetje het volgende:
voor senesta stom dat verbouwingen eerst vervelend zijn om daarna pas mooi en fijn zijn.
En idd mir hoe is het nu met je arm? al uitgebreid en genaaid?
Nokje weer een eigen pc, is het gelukt????
en goede morgen allen natuurlijk![]()
ha haquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga ik pas na mijn werk ophalen.
Die spelletjes van jou zijn verslavend, zeg. Ook maar eens uitgeprobeerd.
Nog niks gehoord van het revalidatiecentrum?
goed zo, mmorgen weer een dag niet alles hoeft in 1 keer....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes en sterkte ermee Draculetteje
Ik ben gevorderd in het schoonmaken boven, wat een zooi als je met de neus erboven op staatStraks slapen in een schone kamer en wie weet slaap ik wel schoner straks
Af en toe gestressed omdat het niet gaat zoals ik wil, dan wil ik dat de kamer in 1 keer schoon is en dan duurt het langer dan 1 tel. Ik ben ongeduldig en wil het meteen klaar zien maar dat gaat dus niet
Even rusten en dan denk ik dat ik morgen verder ga, heb tijd genoeg en in 1 keer klaar hoeft niet. Morgen het werk boven afronden en vervolgens iets anders oppakken.
Dus ik neem mezelf vrij nu. Morgen een verse dag.
Box spring ligt lekker ! heb je al proefgelegen voor je besteldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes ermee
Nu hopen op een fantastische baan
Net een nieuw bed besteld, een box-spring. Huidige bed bevalt me niet en een goed bed lijkt me een basis om uitgerust wakker te worden. Vanaf het begin van dit bed was ik niet tevreden met het slaap-comfort. Wie weet zorgt een nieuw bed voor een betere nacht-rust.
Niet proef gelegen, impulsief besloten tot bestellen omdat ik een bed hard nodig heb. Ruilen kan dus wel achteraf en dat zal ik zeker doen als het niet bevalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Box spring ligt lekker ! heb je al proefgelegen voor je bestelde?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
ziet hier boven a.s vrijdag afspraak om urgentie aan te vragen
is dat cocacola ding een koelkast?quote:
dat is een stereo-installatiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat dat een kast voor een stereo was.
Leuke kamer hoor Sara, ziet er netjes uit.quote:
dank je welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuke kamer hoor Sara, ziet er netjes uit.
Is nicequote:
Maar hij trilt wel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef sararaats het volgende:
beng, ik heb weer ongeluk vandaag
m'n nieuwe badeend kwaakt niet
ook niet. het is zo'n thermometer met radio voor in badquote:
quote:
Darn... nu lukt het me niet gelijk op de goeie foto's van mijn madammekes te uploaden. Leuk hey, die verkiezingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef senesta het volgende:
Mag ik hier ook even spammen?
Huisdier van het jaar verkiezing!
![]()
Ontopic maar weer, leuk huisje Sara![]()
http://sexartikelen.x-toys.nl/detail.php?i_rub_my_duckie_yellow&id=298quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hebben ze die ergens? Lijkt me wel wat
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://sexartikelen.x-toys.nl/detail.php?i_rub_my_duckie_yellow&id=298
Och jee, welkom in de ziekenboeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
mogge.
ben doodop. vanacht weinig geslapen![]()
vriendin is door haar enkel gegaan gisteravond dus hebben groot deel vd nacht in het ziekenhuis gezeten.
ze had niks gebroken maar d'r enkel was wel 3x zo dik als normaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Och jee, welkom in de ziekenboeg.
Is het ernstig of valt het nog wel mee?
Als je een nacht niet geslapen hebt door zoiets, dan kun je of een dagje vrij nemen, of je ziek melden. Werken als je een nacht niet geslapen hebt, zet ook geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:00 schreef nokwanda het volgende:dat is lastig als je moet werken
Goeiemorgen allemaal.
ik heb hem gister even in de wasmachine gedaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:38 schreef Beezz het volgende:
Weet iemand waarom die maan eergister vies vaal geelachtig was, en gisteravond gewoon weer wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |