ik dus ook niet.... ik wil een echte jacuzziquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Metro2005 het volgende:
ik wil ook een baddaar ben ik al laaaaaaang niet meer ingeweest omdat ik geen bad heb
Wat ben je ook een lief mensquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil mijn eigen computer![]()
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Hij past in de gleuf. Dat dan weer wel. Da's dan een goed ding
Je meent het..........quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil mijn eigen computer![]()
heb de diskette gemaakt via de link van Metro. maar wat ik er nou mee moet doen... geeeeen idee.
Hij past in de gleuf. Dat dan weer wel. Da's dan een goed ding
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
A:
in windows
(start-uitvoeren- a: (typen))
dan ff kijken wat erop staat..
uhm ben je niet in verwarring met de golden retriever? Die hond? volgens mij zijn die passes zo te kraken..dan moet je ff op tweakers zoeken, maar wil best mijn best voor je doen.. voor de rest is het in DOS(digital operating system) a: (typen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]De diskette is een golden password retriever
Ben je helemaal over nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
Goedenavond met z'n allen.
Even snel wat van me laten horen, ben nog steeds druk druk druk.
Ik lees zo tussen door wel mee hoor maar heb even geen tijd om overal uitgebreid te reageren.
Alles goed met iedereen hoop ik![]()
Slaap lekker Neo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Normalneo het volgende:
trusten nog 1 dagje..heel lekker slapen nu..fijne avond
Nog even meer dan een uurtje en dan is er weer een hele nieuwe dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef sararaats het volgende:
ik had echt een rotdag
en meer wil ik niet kwijt
* Beezz geeft kusjequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef sararaats het volgende:
ik had echt een rotdag
en meer wil ik niet kwijt
windows 2000, Tis een ouwe bak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Normalneo het volgende:
ja das hetzelfde als een help-tekst op internet als je internet niet op kan nokwanda..welke versie heb je?
Yep, ben helemaal over nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal over nu?
Alles klaar?
Met mij gaat alles goed hoor![]()
Met jou ook hoop ik, ondanks de drukte?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, ben helemaal over nu.
Maar het blijkt dat je pas de hulpinstanties kunt benaderen op het moment dat je ingeschreven bent in de nieuwe gemeente.
Tenminste, dan kunnen ze pas je aanvraag behandelen.
Lekker krom, want op het moment dat je je inschrijft in de ene gemeente, wordt je automatisch uitgeschreven in je oude gemeente.
Wat dus betekend dat alle hulp stopt op dat moment en je aanvraag in de nieuwe gemeente dan pas in behandeling gaat, lekker makkelijk als je er achter komt dat je dan dus ong. 6 weken moet wachten op alle instanties, want zolang duurt het voor ze je aanvraag behandeld hebben![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke omstandigheden ga ik een tijdje afwezig zijn
ik kom pas terug als ik helemaal hersteld ben
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Succes met je compje Nok.
En sterkte aan Sara!
Gooi je charmes maar weer in de strijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:
Ik heb nu net een date gepland met een leuke computer meneer.
Ik ga dus nu een leuk jurkje aantrekken. daar ben ik dan WEL goed in
you go girlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ga ik even herhalen wat ik net in DIG schreef:
Ik heb nu net een date gepland met een leuke computer meneer.
Ik ga dus nu een leuk jurkje aantrekken. daar ben ik dan WEL goed in
Als je maar wel weer terug komt DVquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Even vertellen dat ik mijn blik laat vallen op het hele forum, dat ik dus ook elders aan het schrijven ben. Als ik hier de hele dag blijf hangen dan zit ik te dicht op andermans lip en stoor ik me te snel.
Over een tijdje wellicht weer terug keren maar nu even afstand nemen zodat ik niet bij het minste of geringste begin te irriteren
Sowieso eens andere topics bekijken op fok!, als ik constant hier schrijf mis ik andere topics.
Heeft dus ook met mezelf te maken, dat ik me irriteer is mijn schuld
O maar gratis hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gooi je charmes maar weer in de strijd
misschien repareert ie de pc wel gratis
pas dan maar op voor een diskette in de gleufquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O maar gratis hoeft niet perse.
Als het een erg leuke meneer is kan ik hem gewoon in natura betalen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas dan maar op voor een diskette in de gleuf
jij hebt graag virussen in je gleufquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zolang er een virus op zitmaakt dat niks uit
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij hebt graag virussen in je gleuf?
Sterkte meid!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef sararaats het volgende:
ik typ even een afscheidsberichtje (nope, ik doe geen gekke dingen)
er zijn wat problemen op m'n werk
het werk gaat prima maar er is een jongeman die me intimideert en daardoor verloor ik gisteren de pedalen en stortte in.
zo, nu weten jullie wat er gisteren afgespeeld heeft
ik ga vooral terug werken maar dan worden er goede afspraken gemaakt
Sara Raats
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef draculettetje het volgende:
ow en hallo allemaal,
druk programma hier de afgelopen dagen en komende dagen ha ha ha
Gister had de fysio me goed te pakken, zo meteen word ik opgehaald ga ik naar a'dam op zieke bezoek en het weekend naar de zoessie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |