quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter6000 op 01-02-2007 19:50:22 ]
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef Roellio het volgende:
De manier waarop die mensen praten ook.
Selecteren ze die mensen op niveau ofzo. "weetchje!"En in het oezbekistaans schelden!
"Ik ben kankerboos, ik wordt helemaal para bradder"
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Byte_Me het volgende:
wat zit dat mietje nou te janken, deed het pijn of zo?
maar het is toch een beetje overdreven om vervolgens in snikken uit te barsten, of niet dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leest ze eindelijk mijn sms-je.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ja, Baviaania heeft gesprokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef XiChico het volgende:
Haha.. ook zo (kanker)droog.. dushi .. dushi .. rustig aan, hou van jou!![]()
Moest dat nouquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.![]()
Die anti liaan zuigt nu bij Natas, ze gaat en misschien maar goed ook, want Braaijen kan wat aggressief worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
WTF. Ben ik een dagje weg.
Ik kan dit niet geloven.
Die klootzak lokt het uit. Hoe hij zich gedragen heeft naar nenea in het verleden. Echt zo dreigend en nu na een schop heeft die hond zijn zin.
O dat was precies was hij wilde.
Is er al zeker dat er iemand anders komt?
Precies, daar was hij juist op uit en dat wordt beloond?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef Inca het volgende:
Wat een kommediant die vent en dan nog wel ff zeggen eindelijk ze heeft me geslagen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Dag Nena,
Bedankt voor de leuke televisie. ik vind je een leuke lieve meid..en ik hoop dat je je passie G-plek zult ontdekken en lekker kunt soppen enzo.
Je hebt voor mij DGK gemaakt en ik vraag me af of ik me nog wel kan interesseren om te kijken.
Veel plezier.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Huub : Nena hoe kon je nu toch een schop geven?
Nena: ik wilde eerst slaan, maar ik dacht aan mijn zwakke pols.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Dag Nena.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
.Mooie foto's, Peet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag Nena, mooie meid. De inhoud komt vanzelf hoor, en anders maar niet. Denk eraan: lipjes getuit, borstjes vooruit!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Badabingea het volgende:
Is ze uit DGK gegooid, omdat ze iemand getrapt heeft?
Die Brian mag ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.
Stelde trouwens niks voor, maar Brian reageerde alsof er een paard was ontploft
Hier staat het wel ergensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.
Stelde trouwens niks voor, maar Brian reageerde alsof er een paard was ontploft
Ik denk dat we nog wel wat fotoshoots kunnen verwachten en misschien wel langs de zijlijn van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Ulreazj het volgende:
Daar gaat helaas de leukste bewoner.
Met de scherpste opmerkingen.
Naja, ze zal nu weer anoniem worden ? Of zullen we nog wat van haar horen...
NENA IS DOM, VANDAAR. ZE NEUKT LIEVER NOG EVEN MET HEM. : JIJ WOU ME ERUIT STEMMEN BRIAN.. MAAR OKEE ALS JE ME NEUKT VERGEEFT IK HET JE WELquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef dronkeykong het volgende:
Tjezus wat een kk kneus die brian....
Ik ben helemaal para...ik ben geslagen door Nena
Waarom jankt die mothafocka hij zit er toch voor vanalles uit te maken...ze had die mongool meteen al moeten schoppen toen die met wijn begon te gooien, damn wat een puta
jij bent stoer joh!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:36 schreef stikla het volgende:
daaaaaaaag BEN BLIJ DAT JE EINDELIJK OPGEROT BENT
SLET
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:08 schreef MissHobje het volgende:
Hoi Ole![]()
Wat vond jij van die Nena ??
Ah tofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:10 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Nou ja, een 19 jarig geblondeerd moppie
Leuk om te zien maar ook niet veel meer dan dat!
Ja, dat ook nog, eerst Brian, dan Huub en dan Bart..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Ik vond het echt een vals kreng![]()
Dit meen je niet? Dit was toch een afval race?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:47 schreef tong80 het volgende:
Het ene sletje wordt vervangen door het andere.
hahaha!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef plakkert- het volgende:
daar gingen de kijkcijfers
Het zal wel zo geknipt worden dat het Nena haar schuld is, net zoals die 'sex' scene buiten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:28 schreef happyme28 het volgende:
Weer een walgelijk stukje van Wilma Nanninga. WAAROM leest niemand nou gewoon Brian de les. Nena moest eruit door haar actie, maar het stond niet opzich. Het is net alsof Brian een lieverdje was:
Blonde Nena (19) direct villa uit
Karatetrap in Gouden Kooi
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De blonde vamp uit tv-programma De Gouden Kooi, Nena, is gisteravond door de productieleiding van het programma definitief uit de villa verwijderd. De 19-jarige blondine heeft medebewoner Brian een karatetrap in de maaggegeven.
Producent Debora Flens: "Fysiek geweld in de miljonairsvilla is uit den boze. We moeten in zo'n geval de spelregels strikt toepassen. We hebben Nena onmiddellijk gediskwalificeerd." Nena, die door haar ouders is opgehaald, trapte Brian nadat hij had aangegeven iets met haar te willen uitpraten. "Brian en Nena hebben vorige week vrijdag seks met elkaar gehad", zegt de producent.![]()
"Afgelopen nacht deelde zij het bed met medebewoner Huub. Brian had daar problemen mee. Maar in plaats van te praten, begon Nena te schoppen."De inmiddels ex-bewoonster is onmiddellijk vervangen door haar beste vriend
Dat vrees ik ook jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Het zal wel zo geknipt worden dat het Nena haar schuld is, net zoals die 'sex' scene buiten.
Never, zij is net zo goed schuldig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:49 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook ja![]()
Misschien tijd voor wederom een kaartenactie om Nena een hart onder de riem te steken?![]()
Puttaaaaaaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Eigenlijk vind ik die hele BB en GK en temptation island zooi best wl triest.
Nog triester dan mij. Kun je nagaan. En iedereen die het op de voet volgt ook.
Wat zitten jullie nou allemaal te janken? Dit is toch precies de bedoeling van het spel??quote:De Gouden Kooi is een soort super-Big Brother, waarbij deelnemers elkaar het huis uit werken. De winnaar krijgt de villa, die een paar miljoen waard is.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:18 schreef KonnieKipke het volgende:
at5:
Landsmeerse Nena uit De Gouden Kooi
2-2-2007 De 19-jarige Nena uit Landsmeer is uit het tv-programma De Gouden Kooi gegooid, nadat zij geweld had gebruikt tegen een medebewoner van de gezamenlijke villa.
Donderdagavond deelde Nena (volgens de Telegraaf) een karatetrap uit aan Brian. De krant: Nena had het net een nachtje geprobeerd met Huub terwijl ze vorige week nog in het konijnenhok zat met Brian. Toen de laatste daar wat van zei, begon Nena te schoppen.
De Gouden Kooi is een soort super-Big Brother, waarbij deelnemers elkaar het huis uit werken. De winnaar krijgt de villa, die een paar miljoen waard is.
Precies. Al die zeikerds hier, brrrrrr. Azijnpissersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou allemaal te janken? Dit is toch precies de bedoeling van het spel??
Blader eens door het topic, slome.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
En die keer dat hij wijn over haar heen gooide dan?? En die keren dat hij haar hoer noemde? Dat was niet genoeg voor de producenten om hem eruit te kicken??? Beetje meten met twee maten imho. Brain was zelf ook allang tever gegaan. Hetzij op een andere manier, maar toch.
Trouwens, staat de bewuste trap op youtube?![]()
![]()
Lieve Cutebutpsycho, ik snap dat niet iedereen zin heeft om het hele topic door te bladeren, hier heb je het linkje...quote:
Lieve CBP, wij bladeren wel terug zodat jij het niet hoeft te doen. O nee, toch niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Lieve Cutebutpsycho, ik snap dat niet iedereen zin heeft om het hele topic door te bladeren, hier heb je het linkje...![]()
Scheiding?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:42 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dit meen je niet? Dit was toch een afval race?
Komt er weer een nieuw lid in die villa?
Achja, Een BN'er is die Nena nu wel (no pun intended)
Ze komt heus wel ergens aan de bak. En heeft ze niet nog wat achter de hand
van haar scheiding?
Ja tuurlijk, er was zowiezo amper een woord oprecht en de waarheid. Misschien alleen de lidwoorden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:49 schreef teamlead het volgende:
zeg.. help ff..
Bij RTL boulevard zit net die creep met droge oogjes te verkondigen dat hij "niet eens is gaan schelden of uberhaupt iets terugdoen"
Ik dacht dat hij wel nog een paar termen creatief gebruikte?
Ik heb het zelf nog niet gevonden, maar is daar ook een filmpje van gemaakt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
Nena was fantastisch vanavond.![]()
Alles klopte: de cabrio-Beetle (die ze waarschijnlijk aan de poort weer moest inleveren, maar goed), die jas, die hypocriete blik van haar "vriendin", de verontwaardiging en het ongemak van de slechterikken, de blijdschap van Huub en llona, Prison Break als kadootje voor Huub.. echt:![]()
Zoek een leven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, er was zowiezo amper een woord oprecht en de waarheid. Misschien alleen de lidwoorden.![]()
Triest ook dat ze Nena niet aan het woord gelaten hebben. Neentje, ik mis je![]()
Dan maar even geeemancipeerd doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieve CBP, wij bladeren wel terug zodat jij het niet hoeft te doen. O nee, toch niet.
Maarre, tip: in het update-topic staan van dergelijke "grote" (nou ja, relatief dan) gebeurtenissen altijd wel een of meerdere filmpjes. Het update-topic staat sticky bovenin het subforum.
Konjohquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Puttaaaaaa
Paraaa brather
Mama koetsie koetsie
Ach het is weer een half uurtje dood naar de tv staren met me bord eten op schoot
Dus niet, want als je eruit gestuurd wordt komt er een nieuwe. Die is er inmiddels ook al. Dus het was alles behalve slim.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:19 schreef Ferdii het volgende:
Brain heeft het in mijn ogen slim gespeeld. chick eerst helemaal gek maken, afstoten en dan voor lul zetten totdat ze boos werd en ging schoppen. en dat is weer 1 minder
Dus als je er uit wilt, maar je wilt de overblijvers nog even naaien met een extra tegenstander zorg je dat je er uit gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet, want als je eruit gestuurd wordt komt er een nieuwe. Die is er inmiddels ook al. Dus het was alles behalve slim.
Ik kan het fout hebben hoor.quote:
Het is mij eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk met wie hij nou telefooneerde.... nu ben ik ook geen regelmatige DGK-kijker. Had hij het productie-team aan de lijn ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef Corksterr het volgende:
"Hey met Brian, ik ben kankerboos nu."
Een team waar hij problemen en klachten kan melden o.i.d. volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Het is mij eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk met wie hij nou telefooneerde.... nu ben ik ook geen regelmatige DGK-kijker. Had hij het productie-team aan de lijn ofzo?
Een team van grote negers? Want dat zou je zeggen wanneer je die Brian no-brain hoort bellen....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Een team waar hij problemen en klachten kan melden o.i.d. volgens mij.
Lammerts van Buerenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe heet Nena van d'r achternaam?
[edit:] ghehehe spreektaal. ik bedoelde, wat is de achternaam van Nena?
vroeg het me zomaar ineens af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |