quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter6000 op 01-02-2007 19:50:22 ]
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef Roellio het volgende:
De manier waarop die mensen praten ook.
Selecteren ze die mensen op niveau ofzo. "weetchje!"En in het oezbekistaans schelden!
"Ik ben kankerboos, ik wordt helemaal para bradder"
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Byte_Me het volgende:
wat zit dat mietje nou te janken, deed het pijn of zo?
maar het is toch een beetje overdreven om vervolgens in snikken uit te barsten, of niet dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leest ze eindelijk mijn sms-je.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ja, Baviaania heeft gesprokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef XiChico het volgende:
Haha.. ook zo (kanker)droog.. dushi .. dushi .. rustig aan, hou van jou!![]()
Moest dat nouquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.![]()
Die anti liaan zuigt nu bij Natas, ze gaat en misschien maar goed ook, want Braaijen kan wat aggressief worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
WTF. Ben ik een dagje weg.
Ik kan dit niet geloven.
Die klootzak lokt het uit. Hoe hij zich gedragen heeft naar nenea in het verleden. Echt zo dreigend en nu na een schop heeft die hond zijn zin.
O dat was precies was hij wilde.
Is er al zeker dat er iemand anders komt?
Precies, daar was hij juist op uit en dat wordt beloond?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef Inca het volgende:
Wat een kommediant die vent en dan nog wel ff zeggen eindelijk ze heeft me geslagen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Dag Nena,
Bedankt voor de leuke televisie. ik vind je een leuke lieve meid..en ik hoop dat je je passie G-plek zult ontdekken en lekker kunt soppen enzo.
Je hebt voor mij DGK gemaakt en ik vraag me af of ik me nog wel kan interesseren om te kijken.
Veel plezier.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Huub : Nena hoe kon je nu toch een schop geven?
Nena: ik wilde eerst slaan, maar ik dacht aan mijn zwakke pols.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Dag Nena.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
.
.Mooie foto's, Peet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag Nena, mooie meid. De inhoud komt vanzelf hoor, en anders maar niet. Denk eraan: lipjes getuit, borstjes vooruit!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Badabingea het volgende:
Is ze uit DGK gegooid, omdat ze iemand getrapt heeft?
Die Brian mag ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.
Stelde trouwens niks voor, maar Brian reageerde alsof er een paard was ontploft
Hier staat het wel ergensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja ze heeft Brian een schop verkocht, er staat vast wel ergens een linkje, probeer 't n's bij update.
Stelde trouwens niks voor, maar Brian reageerde alsof er een paard was ontploft
Ik denk dat we nog wel wat fotoshoots kunnen verwachten en misschien wel langs de zijlijn van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Ulreazj het volgende:
Daar gaat helaas de leukste bewoner.
Met de scherpste opmerkingen.
Naja, ze zal nu weer anoniem worden ? Of zullen we nog wat van haar horen...
NENA IS DOM, VANDAAR. ZE NEUKT LIEVER NOG EVEN MET HEM. : JIJ WOU ME ERUIT STEMMEN BRIAN.. MAAR OKEE ALS JE ME NEUKT VERGEEFT IK HET JE WELquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef dronkeykong het volgende:
Tjezus wat een kk kneus die brian....
Ik ben helemaal para...ik ben geslagen door Nena
Waarom jankt die mothafocka hij zit er toch voor vanalles uit te maken...ze had die mongool meteen al moeten schoppen toen die met wijn begon te gooien, damn wat een puta
jij bent stoer joh!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:36 schreef stikla het volgende:
daaaaaaaag BEN BLIJ DAT JE EINDELIJK OPGEROT BENT
SLET
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:08 schreef MissHobje het volgende:
Hoi Ole![]()
Wat vond jij van die Nena ??
Ah tofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:10 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Nou ja, een 19 jarig geblondeerd moppie
Leuk om te zien maar ook niet veel meer dan dat!
Ja, dat ook nog, eerst Brian, dan Huub en dan Bart..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Ik vond het echt een vals kreng![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |