quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef XiChico het volgende:
Wat is er gebeurd? Ze heeft Brian geschopt en moet er daarom uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter6000 op 01-02-2007 19:50:22 ]
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:53 schreef Roellio het volgende:
De manier waarop die mensen praten ook.
Selecteren ze die mensen op niveau ofzo. "weetchje!"En in het oezbekistaans schelden!
"Ik ben kankerboos, ik wordt helemaal para bradder"
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Byte_Me het volgende:
wat zit dat mietje nou te janken, deed het pijn of zo?
maar het is toch een beetje overdreven om vervolgens in snikken uit te barsten, of niet dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je een discussie alleen op kunt lossen door lichamelijk geweld toe te passen behoor je eruit getrapt te worden. Of het een man of vrouw is die het geweld toepast, en of het pijn deed lijkt me verder niet belangrijk.
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leest ze eindelijk mijn sms-je.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet... die worden vernietigd als de centrale ze na ik dacht 2 dagen nog niet naar een toestel heeft kunnen zenden.
Ik zou er NU eentje sturen.
Ja, Baviaania heeft gesprokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef XiChico het volgende:
Haha.. ook zo (kanker)droog.. dushi .. dushi .. rustig aan, hou van jou!![]()
Moest dat nouquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb meteen FOK! even genoemd, en een link naar het FOK! forum.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |