bedankt voor je gezelligheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:05 schreef Fugie het volgende:
ik doe absoluut niet waar ik zin in heb
dan was ik hier niet geweest
Drie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef vlad het volgende:
ik vind dat er een renault logo op moet staanHoewel de drie bijna identiek zijn, vind ik het meest een Renault
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
GAZmanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou dat ik hier ben is nog best een compliment hoor :p
zou ijsmeis die mening met je delen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
zon uitgemergelde drugshoer en dan nog zeggen dat het een mooie foto is
bah bah
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:14 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
zou ijsmeis die mening met je delen?![]()
![]()
Vauxhall is een engelse opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijn
ach zeg eens dat ik ongelijk hebquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je bent wel een grote tacticus he?![]()
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagensquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
en bij Nissan idd. (bij opel is ook de dash anders.)quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagens
De knipperlichten zijn btw anders bij de GM en bij Renault....
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto manquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
opel en geweldige auto in een zinquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Hoe heet die dan? Niksan Kangaroe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
met de geweldige naam: kubister ofzoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Nissan Interstarquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef vlad het volgende:
[..]
met de geweldige naam: kubister ofzoiets![]()
en de master heeft ook zo'n soort nissan-naam die ik even kwijt ben
Laatste keer in m'n leven dat ik in z'n schijthok rij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opel![]()
je kan rijdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opel![]()
Nee, omdat de koppeling gaar is en de deuren er uit flikkeren, die vensterbank is het grootste probleem nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan rijden
Alexxxxxx deed het al veeeeel beterZijn Visa is al total loss door simpelweg de vensterbank te kussen
Lacie is een undercover-Bojoquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb iets gemist trouwenswaarom heet je lacie?
![]()
man dat ding van mij pleur ik over een jaar ook op de sloopquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laatste keer in m'n leven dat ik in z'n schijthok rij.
Nog jaartje ga ik proberen er mee te doen![]()
Bojo is te gierig om ons op taart te tracterenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar de reden?![]()
Garagespekkerquote:
Hij wacht op het ultieme moment denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Bojo is te gierig om ons op taart te tracteren![]()
APK is in december nog gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
GaragespekkerIssie nou al door de APK? en rijd je er weer mee rond?
maatje groter?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
APK is in december nog gedaan![]()
* Alfisti heeft wel andere model schoenen en twee nieuwe Toyo's onder de Q
Voor ik op de hoofdweg ben 7 stuksquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef lipje het volgende:
hoeveel heuveltjes heb jij op weg de wijk uit te pakken?
nee, onmogelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef lipje het volgende:
lekker die nieuwbouwKan de ambulance ook zonder heuveltjes te nemen naar jullie huis komen?
omdat jij het zo "druk" hebt op je werkquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat jij het zo "druk" hebt op je werk
Finlandia werkt prima iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef PeuRac het volgende:![]()
ff naar de dokter geweest, 42 graden was door kapotte thermometer, maar ik had 39. nogwat graden, heb een of ander medicijn gekregen waardoor ik me weer verrassend goed voel
geen Schotquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef vlad het volgende:
[..]
Finlandia werkt prima idd![]()
[afbeelding]
In Finland drink de Finlandiaquote:
stond jou kast maar in mijn bergingquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
stond ie maar in mijn kast
Een vriend van me is hier, en ik lig al in bed, WiFiquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:24 schreef lipje het volgende:
hop vort naar bed jij en heel veel slapen, (en niet computeren)
dit roept een heel eng beeld opquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend van me is hier, en ik lig al in bed, WiFi(op een kamer van 11.5m2
)
als ie dan maar de verhalen over z'n thermometer voor zich houdtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef lipje het volgende:
krijg je morgen verhaaltjes dat ie zo heet was
quote:
maar daar heeft ie pillen voor gekregenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef lipje het volgende:
die was kapotnet als de beschermhoes
w
raar standjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik lig eigenlijk op bed, en hij zit in de luie stoel
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
"schatje, je hebt 42 centimeter koorts"
kringrukkenquote:
damn das veulquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
"schatje, je hebt 42 centimeter koorts"
Bij ons in de buurt is er laatst zo'n grote een stukje gaan zwemmenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
Die onderste kraan, dat formaat zat vandaag langs om op de snelweg![]()
dan voel je je HEEEL klein en HEEEL kwestbaar in een corsa![]()
Die banden waren nog hoger als m'n toettoet![]()
Dat was een week nadat wij er eentje van ons ondersteboven uit de sloot haden gevistquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt is er laatst zo'n grote een stukje gaan zwemmen
beetje in 't verkeerde topic denk ik zo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Da's een 525ix met een M5 bumpert, alleen is het dan 6 in lijn![]()
edit:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:16 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje in 't verkeerde topic denk ik zo?
mja.. kwartje valt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
edit:
was een reactie op mijn reacte
je vindt vast wel ergens een boomquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaag komt er iemand kijken naar de 404
Ik vraag er uiteraard te veel voorquote:
Ga je er iets anders voor terugkopen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vraag er uiteraard te veel voor![]()
het is en blijft de mooiste uitvoering met een perfect interieur![]()
Niet direct.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je er iets anders voor terugkopen?
Dan maar geld in de Sierra pompenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet direct.
Ik wil het liefst een noord-afrikaanse of franse 404 SL misschien een injectie of een coupe , die hebben namelijk de minste last van roest vergeleken met die nederlandse dingen in goede staat.
Vervolgens helemaal opnieuw opbouwen en tegen roest behandelen..
m.a.w. dat gaat wel even duren.
Cossie kopenquote:
mwah, dat zou erg zonde zijnquote:
Mja dan moet je 'm idd niet zo afraggen als de sierraquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, dat zou erg zonde zijn
ik vind het wel grappig dat die sierra nogsteeds rijdt...
Zelfs na de crash van afgelopen week![]()
maar daar heb ik dat ding juist voorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan moet je 'm idd niet zo afraggen als de sierra
Mja ach aan de andere kant, beetje lomp door het bos scheuren... Daar is ie voor gebouwd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar daar heb ik dat ding juist voor
lijkt er wel op..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach aan de andere kant, beetje lomp door het bos scheuren... Daar is ie voor gebouwd.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en een grote 1 op de motorkap![]()
[afbeelding]
ideale turkenbakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Denk je dat ik het kenteken moet weg fotosoepen? Straks jatten ze em nog...
applequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jFtpCO5kw_o
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
404 is weg
Ik voel me ontroostbaar en verslagen, heb wel "goed geld" gekregen maar dan nog
Ik voel me al iets beter, dank jequote:
op naar de volgende 404quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
404 is weg
Ik voel me ontroostbaar en verslagen, heb wel "goed geld" gekregen maar dan nog
ren jij eens naar Kimquote:
Feel free om ze op je site te kwakken, als je nog meer wilt, of de grotere versies, geef je maar een gilquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gave foto's
En inderdaad, ik had op mn werk nogal moeite de vorige pagia te openen
Ik reed vanmiddag met die combi hierboven bijna door rood in Goudaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef Fugie het volgende:
vandaag weer 2 civics zien klungelen
1tje wou door rood maar besefte net op tijd dat het niet zo slim was en kwam echt een miliseconde op tijd tot stilstand om niet een paar fietsers te scheppen
de andere wou driftend door de bocht, alleen stond ie halverwege dwars en stil
ja maar dat mag, maar als je met je civic komt aanracen en je doet zulke dingen is het te kansloosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag met die combi hierboven bijna door rood in Gouda![]()
Ik was zo geconcentreerd bezig om stoepen en vluchtheuvels te ontwijken (oplegger liep een beetje scheef achter de trekker) dat ik een stoplicht compleet over het hoofd zag en 'even' stoppen is er dus niet echt bij, óók niet met 40![]()
iuk geef je van t weekend ff een gil als ze er op staanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feel free om ze op je site te kwakken, als je nog meer wilt, of de grotere versies, geef je maar een gil![]()
mail maar, maak ik een Nederhoff topic aan als er genoeg is zijn al andere bedrijventopics:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Ik zal wel een beetje leuke plaatjes voor je proberen te schieten... ik heb zowieso nog wel zat, maar dan wordt het zo geel op je site![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een boom allemaal met je 944 kan doen![]()
Ik kan er niets over zeggen aangezien de snelheid bij mij niet bekend is, wel is het zo dat deze auto wel erg inelkaar ligt hoor, tot voorbij de stoelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen hoe de kabine vervormd is, doet in ieder geval niet onder voor een 'moderne' auto. En die boom alleen een paar stukjes schors eraf
check de foto's van de onderkant van de auto... kun je zien tot hoever die boom kwam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen hoe de kabine vervormd is, doet in ieder geval niet onder voor een 'moderne' auto. En die boom alleen een paar stukjes schors eraf
Hij heeft op zeer hoge snelheid de bocht gemist, shit happens. Zit zelf al een tijdje naar een 924 (misschien zelfs 944) als circuitbak te kijken en die auto's hebben vrijwel geen kreukelzone. Gezien de plek van de boom in de auto mag je volgens mij in praktisch elke auto van geluk spreken als je zo'n klapper overleeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan er niets over zeggen aangezien de snelheid bij mij niet bekend is, wel is het zo dat deze auto wel erg inelkaar ligt hoor, tot voorbij de stoel
Ik zou er iig niet graag in willen zitten..
Ik heb het gevoel dat moderne auto's er toch wat beter vanaf komen.
tot bij de achterbank zo'n beetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef M5 het volgende:
[..]
check de foto's van de onderkant van de auto... kun je zien tot hoever die boom kwam.
Wat ik me kan herinneren (dit is 3km bij mn ouders vandaan) heeft die het ook niet overleeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij heeft op zeer hoge snelheid de bocht gemist, shit happens. Zit zelf al een tijdje naar een 924 (misschien zelfs 944) als circuitbak te kijken en die auto's hebben vrijwel geen kreukelzone. Gezien de plek van de boom in de auto mag je volgens mij in praktisch elke auto van geluk spreken als je zo'n klapper overleeft.
Dat staat er toevallig ook niet met grote letters bovenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren (dit is 3km bij mn ouders vandaan) heeft die het ook niet overleeft
Als je zoiets meemaakt zul je altijd zien dat je NET tegen die lantaarn aan gaat ipv er tussendoorquote:
yep dat is altijd zo, spreek uit ervaringenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je zoiets meemaakt zul je altijd zien dat je NET tegen die lantaarn aan gaat ipv er tussendoor
Palen staan toch ver genoeg uit elkaar![]()
De enige Nederlandse (meen ik) Ariel Atom, is ook ooit op Top Gear geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is geen Donkervoort toch?![]()
ik dacht ook dat het een Atom was (staat er ook opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De enige Nederlandse (meen ik) Ariel Atom, is ook ooit op Top Gear geweest
Nu je't zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het een Atom was (staat er ook op), maar de site zegt donkervoort
![]()
Er zijn altijd mensen die dat proberen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Paladijn het volgende:
Als we trouwens toch bezig zijn ongelukjes te posten: Sjonnie vs Mooie Paal
waar blijven de filmpjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Paladijn het volgende:
Als we trouwens toch bezig zijn ongelukjes te posten: Sjonnie vs Mooie Paal
In delftlanden hebben ze de filmpjes van de bewakingscamera online gezetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die dat proberen he![]()
als je er in de buurt woont een webcam op zetten![]()
En die paaltjes zijn echt fucking stevig, die krijg je niet kapot.
ook met koppijn erbij?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef LaCie het volgende:
kuch kuch
dan ga je zonderquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
Tis mooi kartweerMaar de computer is nog niet binnen
![]()
En dan je blok de tering indraaien omdat je niet weer hoe warm die is en hoeveel toeren die maaktquote:
Niet in de poeier rijden hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ga er weer vandoor
nog mijn laatste rondje rijden met de 404, om 14:00 wordt ze opgehaald
Laffe Herderquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan je blok de tering indraaien omdat je niet weer hoe warm die is en hoeveel toeren die maakt![]()
Nah dankje![]()
ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet in de poeier rijden heZul je altijd zien
![]()
Heus niet iedere schakelkart rijdt met zo'n apparaatquote:
Uit het asiel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:30 schreef LaCie het volgende:
[..]
was mucha trouwens gewoon zelf terug komen lopen of heb je haar ergens opgehaalt?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Lex geeft de verdeling van de inboedel minder problemen dan die van de katten volgens mij
De katten zijn al verdeeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Lex geeft de verdeling van de inboedel minder problemen dan die van de katten volgens mij
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Ik voorzie voor Lexie een huis met alleen een matras, een frituurpan, een pc, een bult truckfappersboeken en 8 katten die de boel onderschijten
Je hebt ze toch niet verscheurd hè, die katten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De katten zijn al verdeeldGrootste del van de inboedel ook btw
We hebben altijd aparte rekeningen gehouden, en weten nog vrij goed wie wat gekocht heeft.
Die zijn liefquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet verscheurd hè, die katten?
Nee, de katten hebben zelf gekozenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet verscheurd hè, die katten?
Oftwel Sandra koopt de oude meuk van mij over, en ik koop veel nieuw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Oftewel de een krijgt de bank en de andere de bijzet tafel enz.?
Ik zou dat soort meuk lekker achterlaten![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oftwel Sandra koopt de oude meuk van mij over, en ik koop veel nieuw.
Daarom is verhuizen voor mij ook zo duur, koop bijna alles nieuwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Oftewel de een krijgt de bank en de andere de bijzet tafel enz.?
Ik zou dat soort meuk lekker achterlaten![]()
Dat is mooi idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de katten hebben zelf gekozen2 katten trekken erg naar sandra, 2 erg naar mij, en eentje naar het huis
Dat zijn dan prutsersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heus niet iedere schakelkart rijdt met zo'n apparaat
Mja ach al die troep was bij Dorst beter besteedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom is verhuizen voor mij ook zo duur, koop bijna alles nieuw
Die heeft het ook weggetyftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach al die troep was bij Dorst beter besteed
Mja heb jij het niet hoeven dragenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft het ook weggetyft
Whehehequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja heb jij het niet hoeven dragen
Wanneer komt die iUnit dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Voor m'n pa een nieuwe pc gekocht, met een 22" widescreen.
Pfff, het gaat bij mij nu ook wel kriebelen zeg.
Ik ook afgelopen weekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Voor m'n pa een nieuwe pc gekocht, met een 22" widescreen.
Pfff, het gaat bij mij nu ook wel kriebelen zeg.
Gamen op je PCquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen weekMet een Geforce 8800 GTX
![]()
Voorlopig ken ik weer voorruit![]()
Nou aangezien ik niet verder kan werken bij ON. voorlopig denk ik dat ik m'n vrienden in Groningen maar eens moet bellen. En als ik toch geld moet lenen haal ik gelijk een MacBook Pro.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer komt die iUnit dan?
Waarom kan je niet meer werken bij ON. dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou aangezien ik niet verder kan werken bij ON. voorlopig denk ik dat ik m'n vrienden in Groningen maar eens moet bellen. En als ik toch geld moet lenen haal ik gelijk een MacBook Pro.
Nee dat is het niet, maar gamen op je PC is altijd zo'n gezeik. Dan weer drivers, dan weer systeem eisen en als het perfect is, is het dat hooguit voor een maandje of twee en dan moet er weer vanalles anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
Sorry dat ik iets doe wat jullie niet goed keuren![]()
Drukte voorlopig voorbij. Genoeg stageplaatsenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom kan je niet meer werken bij ON. dan?![]()
Studieschuld schmudieschuldquote:En idd, die gasten in Groningen zijn wel vriendelijk vaak
Fuckzooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drukte voorlopig voorbij. Genoeg stageplaatsen
Tja ach in het kader van laten we eens afstuderen, opzich niet verkeerdquote:
Dat is wel gedeeltelijk waar. Maar tegenwoordig valt dat allemaal wel mee naar mijn mening.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, maar gamen op je PC is altijd zo'n gezeik. Dan weer drivers, dan weer systeem eisen en als het perfect is, is het dat hooguit voor een maandje of twee en dan moet er weer vanalles anders.
Mij teveel werk
Omdat er geen pr0n op kan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel gedeeltelijk waar. Maar tegenwoordig valt dat allemaal wel mee naar mijn mening.
Uit een pc kun je veel meer halen als een spelcomputer. Die dingen trekken mij helemaal niet![]()
de reden dat ik toch maar na jaren een console hebt gekocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, maar gamen op je PC is altijd zo'n gezeik. Dan weer drivers, dan weer systeem eisen en als het perfect is, is het dat hooguit voor een maandje of twee en dan moet er weer vanalles anders.
Mij teveel werk
Opzich niet neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ach in het kader van laten we eens afstuderen, opzich niet verkeerd
Toen hij bij een stoplicht voor rechtsaf al 1 minuut stil stond en jij met 180 over de kruising jaagde?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef M5 het volgende:
Een S4 4.2 quattro bijhouden vandaag lukte toch niet helemaal...![]()
Al had ik hem uiteindelijk wel ingehaald.
En dat kan idd aardig in de papieren lopen ja...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Maar misschien kan ik het ding nog wel via ON. bestellen, scheelt mij leuk BTW lappen.
Scheelt bijna een halve rug.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat kan idd aardig in de papieren lopen ja...
Nee op de A58, Goes>Middelburg. Ik stond achter dat ding bij een stoplicht in Goes, bij afslag Arnemuiden kwam ik hem weer voorbij.. Bij 160 vind ik het wel ff leuk geweest, de S4 dacht daar eerst anders over.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toen hij bij een stoplicht voor rechtsaf al 1 minuut stil stond en jij met 180 over de kruising jaagde?![]()
Altijd oppassen bij arnemuidenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee op de A58, Goes>Middelburg. Ik stond achter dat ding bij een stoplicht in Goes, bij afslag Arnemuiden kwam ik hem weer voorbij.. Bij 160 vind ik het wel ff leuk geweest, de S4 dacht daar eerst anders over.
Ik moet later ook zo'n ding hebben.
Op dat viaduct bedoel je? Mja. ik kom er niet zo vaak langs.. eigenlijk alleen als ik 'n stukkie ga cruisen. Heb ze wel eens snachts op het viaduct zien staan. Gelukkig had ik toen niet zo'n haast.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd oppassen bij arnemuidenDaar staan ze bijna elke dag wel is het niet?
![]()
idd. ff terug naar 3 en dan vol door trekkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef Fugie het volgende:
na die wegwerkzaamheden vol het gas erop en dan door tot 160 en dan bij middelburg weer in de ankers blijft leuk, moeten ze vaker doen van die wegwerkzaamheden
Wat een onzin. Ik rij al een paar jaar zonderquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan je blok de tering indraaien omdat je niet weer hoe warm die is en hoeveel toeren die maakt![]()
Nah dankje![]()
Hoe weet jij hoever je je radiator moet afplakken als je geen temperatuur af kan lezen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:12 schreef Hugster het volgende:
Maar serieus, wat is er mis met warm rijden tot dat je geen rook meer hebt, en dan gewoon planken? Je hoort echt wel wanneer je moet schakelen hoor
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoever je je radiator moet afplakken als je geen temperatuur af kan lezen?
HUgo senior staat aan de kant met een stopwatch vol trots naar zn zoon te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
Ik hoop voor je dat je toch wel een lamptimer hebt?
Anders rij je redelijk doelloos rond![]()
Die heb ik er vorig jaar afgehaald, was een kutding met een infrarood paaltje. Maar nog geen behoefte gehad eik om een nieuwe te kopen voor die paar keer per jaar dat ik me vermaak op zondag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
Ik hoop voor je dat je toch wel een lamptimer hebt?
Anders rij je redelijk doelloos rond![]()
Mijn paps doet dan trots zijn duimpje omhoog met een big smilequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HUgo senior staat aan de kant met een stopwatch vol trots naar zn zoon te kijken
Goeiesmorgens Jos.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef LaCie het volgende:
Bara is natuurlijk onze nieuw Jos.
Alsof ik dat ooit gezegd hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Hugster het volgende:
En bara, alsof jij hem op je eerste dag tot in het rood jankt in elke versnelling![]()
Je mag al blij zijn als je aan het einde van de dag bijna het gevoel hebt dat jij dat ding bestuurd en niet andersom
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
"Arno, laat jij de honden even uit?"
"Nee man, ik blijf uit de buurt van die puppies, die hebben nog geen chip!"
onze OP wat doe jequote:
op staat alweer op @home webspacequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onze OP wat doe je
herinnert me er aan dat ik Googol nog aan meot shieten over de betaling van alexmiedema.com.... want als die ineens weg is
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef lipje het volgende:
Italiaanse baby heeft 13 mogelijke vaders
TF, ben je weer bezig geweest?
En Peu natuurlijk.. nog 11 mogelijkheden te gaan
nog noooooooooit geweestquote:Mals (in Zuid-Tirol)
Gefeliciteerd Pappiequote:
pas op of ik sloop je alfaquote:
erger, jeremy clarkson achtigquote:
Shit, ik ben daar vorig jaar gewoon in de buurt geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef lipje het volgende:
Italiaanse baby heeft 13 mogelijke vaders
TF, ben je weer bezig geweest?
En Peu natuurlijk.. nog 11 mogelijkheden te gaan
Ach ja. Je weet hoe het isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, ik ben daar vorig jaar gewoon in de buurt geweest
TF zit nog in de ontkennende fasequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peu heeft van 13 vrouwen het verzoek voor een DNA test gekregen.
Whehe, gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 12:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kwam om 03;00 oid thuis van Sjoewe
Zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, gezellig
Is jouw huis al af??
Kon ff niet anders ik wil deze kamer snel kwijt, is gelukt.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het niet veel handiger te verfen VOOR al je zooi in de weg staat?
Naisquote:Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kon ff niet anders ik wil deze kamer snel kwijt, is gelukt.
En mijn spullen staan nu eerst in het kantoor, dan de slaapkamers afmaken, spul erin.
Daarna kantoor, keuken en trappenhuis doen en dan is het kloar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |