bedankt voor je gezelligheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:05 schreef Fugie het volgende:
ik doe absoluut niet waar ik zin in heb
dan was ik hier niet geweest
Drie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef vlad het volgende:
ik vind dat er een renault logo op moet staanHoewel de drie bijna identiek zijn, vind ik het meest een Renault
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
GAZmanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou dat ik hier ben is nog best een compliment hoor :p
zou ijsmeis die mening met je delen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
zon uitgemergelde drugshoer en dan nog zeggen dat het een mooie foto is
bah bah
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:14 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
zou ijsmeis die mening met je delen?![]()
![]()
Vauxhall is een engelse opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijn
ach zeg eens dat ik ongelijk hebquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je bent wel een grote tacticus he?![]()
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagensquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
en bij Nissan idd. (bij opel is ook de dash anders.)quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagens
De knipperlichten zijn btw anders bij de GM en bij Renault....
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto manquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
opel en geweldige auto in een zinquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Hoe heet die dan? Niksan Kangaroe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
met de geweldige naam: kubister ofzoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Nissan Interstarquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:35 schreef vlad het volgende:
[..]
met de geweldige naam: kubister ofzoiets![]()
en de master heeft ook zo'n soort nissan-naam die ik even kwijt ben
Laatste keer in m'n leven dat ik in z'n schijthok rij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opel![]()
je kan rijdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opel![]()
Nee, omdat de koppeling gaar is en de deuren er uit flikkeren, die vensterbank is het grootste probleem nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan rijden
Alexxxxxx deed het al veeeeel beterZijn Visa is al total loss door simpelweg de vensterbank te kussen
Lacie is een undercover-Bojoquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb iets gemist trouwenswaarom heet je lacie?
![]()
man dat ding van mij pleur ik over een jaar ook op de sloopquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laatste keer in m'n leven dat ik in z'n schijthok rij.
Nog jaartje ga ik proberen er mee te doen![]()
Bojo is te gierig om ons op taart te tracterenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar de reden?![]()
Garagespekkerquote:
Hij wacht op het ultieme moment denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Bojo is te gierig om ons op taart te tracteren![]()
APK is in december nog gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
GaragespekkerIssie nou al door de APK? en rijd je er weer mee rond?
maatje groter?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
APK is in december nog gedaan![]()
* Alfisti heeft wel andere model schoenen en twee nieuwe Toyo's onder de Q
Voor ik op de hoofdweg ben 7 stuksquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef lipje het volgende:
hoeveel heuveltjes heb jij op weg de wijk uit te pakken?
nee, onmogelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef lipje het volgende:
lekker die nieuwbouwKan de ambulance ook zonder heuveltjes te nemen naar jullie huis komen?
omdat jij het zo "druk" hebt op je werkquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat jij het zo "druk" hebt op je werk
Finlandia werkt prima iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef PeuRac het volgende:![]()
ff naar de dokter geweest, 42 graden was door kapotte thermometer, maar ik had 39. nogwat graden, heb een of ander medicijn gekregen waardoor ik me weer verrassend goed voel
geen Schotquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef vlad het volgende:
[..]
Finlandia werkt prima idd![]()
[afbeelding]
In Finland drink de Finlandiaquote:
stond jou kast maar in mijn bergingquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
stond ie maar in mijn kast
Een vriend van me is hier, en ik lig al in bed, WiFiquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:24 schreef lipje het volgende:
hop vort naar bed jij en heel veel slapen, (en niet computeren)
dit roept een heel eng beeld opquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend van me is hier, en ik lig al in bed, WiFi(op een kamer van 11.5m2
)
als ie dan maar de verhalen over z'n thermometer voor zich houdtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef lipje het volgende:
krijg je morgen verhaaltjes dat ie zo heet was
quote:
maar daar heeft ie pillen voor gekregenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef lipje het volgende:
die was kapotnet als de beschermhoes
w
raar standjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik lig eigenlijk op bed, en hij zit in de luie stoel
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
"schatje, je hebt 42 centimeter koorts"
kringrukkenquote:
damn das veulquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
"schatje, je hebt 42 centimeter koorts"
Bij ons in de buurt is er laatst zo'n grote een stukje gaan zwemmenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
Die onderste kraan, dat formaat zat vandaag langs om op de snelweg![]()
dan voel je je HEEEL klein en HEEEL kwestbaar in een corsa![]()
Die banden waren nog hoger als m'n toettoet![]()
Dat was een week nadat wij er eentje van ons ondersteboven uit de sloot haden gevistquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt is er laatst zo'n grote een stukje gaan zwemmen
beetje in 't verkeerde topic denk ik zo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Da's een 525ix met een M5 bumpert, alleen is het dan 6 in lijn![]()
edit:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:16 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje in 't verkeerde topic denk ik zo?
mja.. kwartje valt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
edit:
was een reactie op mijn reacte
je vindt vast wel ergens een boomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |