Ja dat stond op de verpakking idd. Maar ze bedoelen: Het duurt 10 weken voordat het klavertje op een klavertje lijkt. Dus komt er waarschijnlijk eerder iets boven de grondquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef blrrrt het volgende:
Je weet dat het 10 weken (dus 70 foto's) duurt voordat er iets boven de grond komt hè?
Verder is dit gewoon een TVP![]()
Ik kreeg vanmiddag 4 doosjes van de kassajuffrouw, terwijl ik maar 2 euro uitgaf!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef -Marjo- het volgende:
Oja, ik moet ze ook nog planten. Ik heb 5 van die doosjes...
Wat lief!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag 4 doosjes van de kassajuffrouw, terwijl ik maar 2 euro uitgaf!![]()
![]()
Je krijg er maar 1 als je boven de 10 euro kooptquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ook 2 doosjes gekregen.
In principe wel jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef buzzer het volgende:
Gaan we die klavertjes nu met zijn allen uit de grond kijken ?
IS dat de bedoeling van dit topic ?
Volgens mij wordt er bedoeld dat er binnen 10 weken een goed gevormd klavertje staat, het lijkt me dat hij wel eerder boven de aarde komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb 8 doosjes. Waarvan 5 geplant. Maargoed, 10 weken wachten dus dat duurt nog wel even.
Dat kan ook. Ik denk trouwens wel dat er meer dan 1 klavertje uit een bolletje komt, gezien de dichtheid waarmee ze normaal in het veld staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bedoeld dat er binnen 10 weken een goed gevormd klavertje staat, het lijkt me dat hij wel eerder boven de aarde komt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Webgangster het volgende:
tvp de komende 10 weken dan maarhehe
Denk het welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook twee van die doosjes, zou je ze ook pas over een paar wekenmaanden kunnen planten?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:09 schreef mrsd het volgende:
Ik heb ze een paar dagen geleden ook geplant![]()
[afbeelding]
Goede vraagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
TVP
heb ook 1 doosje, hebben de gevalletjes veel zon nodig? Want gezien het feit dat we erg weinig zon hebben aan de raamkanten sterven alle planten hier die veel zon nodig hebben![]()
Strooien in het Vondelpark.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef firecow het volgende:
ik heb 40 van die doosjes..... Zit alleen nog te denken wat ik er mee moet![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef neo2000 het volgende:
Heb zo maar een vermoeden dat dit een weinig flitsend topic wordt..![]()
Ik lachtequote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb hem vorige week geplant, veel pokon derin gedonderd, maar volgens mij klopt er iets niet
na 2 dagen moest ik em al ergens anders neerzetten
[afbeelding]
je moet em ook niet zo veel kunstmest gevenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb hem vorige week geplant, veel pokon derin gedonderd, maar volgens mij klopt er iets niet
na 2 dagen moest ik em al ergens anders neerzetten
-plaatje-
Volgens mij staat er toch echt iets dat ze pas na 10 weken uitkomen oid, maar dat leek me al overdreven lang iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
Na 10 weken zijn ze volgroeid, wordt bedoeld
Voor deze keer wordt het gedoogdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:54 schreef PV het volgende:
Ik heb alleen een zonnebloem-potje en een aardbeien-potje, van Kruidvat, nu mag ik zeker niet meedoen in dit topic![]()
kon me niet inhouden en heb de bolletjes opgegraven..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bij mij was het loos alarm, dat ik wat zag..
Ik begin te denken dat het toch 10 weken gaat duren
Maargoed, hij staat hier nog dus er zal wel eens wat gebeuren
De wát?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:08 schreef lucky_birdie het volgende:
heeft iemand al iets gezien?
of is iedereen de klavertjes inmidels vergeten...
Niksquote:Op maandag 19 februari 2007 11:08 schreef lucky_birdie het volgende:
heeft iemand al iets gezien?
of is iedereen de klavertjes inmidels vergeten...
Nee, je krijgt nu Wiz-zegels.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef Roltrapfee het volgende:
Krijg je nu eigenlijk nog van die doosjes bij AH? Nee he?
Lief!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:58 schreef mrsd het volgende:
Ik dacht dat er nooit meer wat zou gebeuren. Maar vandaag zag ik dit:
[afbeelding]
In twee van mijn vier bloempotjes staat nu een sprietje
Positief blijven!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Woeiiii, bij jou leeft er al iets
Ik heb ze al een aantal weken geleden geplant... zie nog niks
Ik zal ook eens een liedje proberenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef debby1973 het volgende:
Als ze eenmaal boven de aarde uitkomen dan gaat het best snel. Werk op een kinderdagverblijf en wij hebben de potjes in de groep staan. Gaat nu, na ongeveer 6 weken, best goed. Maar er wordt dan ook elke dag voor ze gezongen.![]()
Het is een Klavertje 3!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef borbit het volgende:
bij mij zijn ze omhoog aan het komen![]()
er zitten er nog een paar onder de grond, een paar zijn al een beetje uitgekomen. En 1tje torent ver boven de rest uit![]()
heb ze nu 3 weken geleden gepland![]()
[afbeelding]
albert heijnquote:
Het is een knolgewasje, dus dat blijft wel een tijdje goed en zal wellicht gaan woekeren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef Lotjeb het volgende:
Jaaah! Na 5 weken staren komt er eindelijk iets naar boven
![]()
Wajoo, dat zijn nog is klavers!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
mijn klavertjes zin al flink gegroeid![]()
![]()
[afbeelding]
Dat was dus niksquote:
Het is gewoon geinigquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef Molline het volgende:
Ja maar, het is niet decoratief en het smaakt nergens naar.
Pst. Af en toe even omkeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef ganzenherder het volgende:
Die van mij zijn ook al groot maar ze zijn alleen extreem scheef doordat ze naar de zon toe zijn gegroeid![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
![]()
[afbeelding]
same herequote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef Muck het volgende:grappig gezicht!
ik heb nog bolletjes liggen.... zouden die het nog doen als ik ze in een potje stop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |