Ik zal ook eens een liedje proberenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef debby1973 het volgende:
Als ze eenmaal boven de aarde uitkomen dan gaat het best snel. Werk op een kinderdagverblijf en wij hebben de potjes in de groep staan. Gaat nu, na ongeveer 6 weken, best goed. Maar er wordt dan ook elke dag voor ze gezongen.![]()
Het is een Klavertje 3!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef borbit het volgende:
bij mij zijn ze omhoog aan het komen![]()
er zitten er nog een paar onder de grond, een paar zijn al een beetje uitgekomen. En 1tje torent ver boven de rest uit![]()
heb ze nu 3 weken geleden gepland![]()
[afbeelding]
albert heijnquote:
Het is een knolgewasje, dus dat blijft wel een tijdje goed en zal wellicht gaan woekeren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef Lotjeb het volgende:
Jaaah! Na 5 weken staren komt er eindelijk iets naar boven
![]()
Wajoo, dat zijn nog is klavers!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
mijn klavertjes zin al flink gegroeid![]()
![]()
[afbeelding]
Dat was dus niksquote:
Het is gewoon geinigquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef Molline het volgende:
Ja maar, het is niet decoratief en het smaakt nergens naar.
Pst. Af en toe even omkeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef ganzenherder het volgende:
Die van mij zijn ook al groot maar ze zijn alleen extreem scheef doordat ze naar de zon toe zijn gegroeid![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef borbit het volgende:
![]()
[afbeelding]
same herequote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef Muck het volgende:grappig gezicht!
ik heb nog bolletjes liggen.... zouden die het nog doen als ik ze in een potje stop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |