van Beukering heb ik wel vertouwen in, zie hem er zo een stuk of 15 maken volgend seizoen. Holman tsja, ik weet het niet zo. Werkt hard maar zoooo inefficient. Saidi en Worm zijn leuke spelers voor achter de hand maar ze komen nog kwaliteit te kort voor basisspelers. Al met al is het geen overbodige luxe voor een extra aanvaller, maar Kolkka hoeft van mij niet zo, maar er zal wel geen budget zijn voor betere opties.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef endr0me het volgende:
Helemaal mee eens.. hoewel ze toch wel spitsen nodig hebben
volgend seizoen:
vd. Beukering
Holman
Ntibazonkiza
Worm
Beerens ?
Niedzielan ?
Jeugd ?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:26 schreef BigFire het volgende:
NEC OLE OLE OLE OLE NEC
![]()
(just for today)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef hoM3r het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de enige redenen dat we dit doen is omdat vitesse gister voor de verandering weer een wedstrijd won...
Nee eerste jaar niet meer, ga nog wel naar wedstrijden zo nu en dan maar heb te weinig tijd om naar alle wedstrijden te gaan (Amsterdam).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Heb jij geen seizoenkaart btw?
Nu kan Vitesse de genadeklap uitdelen aan PSV op de laatste speeldag en zal men altijd zeggen dat Vitesse ze de landstitel heeft onthouden.
Nee omdat jullie jodenvriendjes zijn, en zo hoort het ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef hoM3r het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de enige redenen dat we dit doen is omdat vitesse gister voor de verandering weer een wedstrijd won...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef manny het volgende:
[..]
Nee omdat jullie jodenvriendjes zijn, en zo hoort het ook
en Davids!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie zijn helden
Met name Holman, Denneboom en Olsson
prachtig foto. heeft me met PES5 menig parten gespeeld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef hoM3r het volgende:
If you can't join them, beat them.
[afbeelding]
NIjmegen houdt niet van amsterdam!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Amsterdam houdt van Nijmegen !
Graag, doe mij AZ maar als kampioen (als PSV het niet meer wordt)quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:58 schreef nexhil het volgende:
Ik hoop dat die joden morgen verliezen, dan kan AZ mooi op de 2e plaats komen
ENIESEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Dat vraag ik mij ook af ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat moet ik zeggen de sfeer was uitstekend, maarja waarom kan dat niet tegen wat minderen ploegen ook, toch jammer.
Das voetbalquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat moet ik zeggen de sfeer was uitstekend, maarja waarom kan dat niet tegen wat minderen ploegen ook, toch jammer.
Nou?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Als jullie morgen winnen neem ik een week lang een NEC avatar
Het komt niet aan op die wedstrijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu kan Vitesse de genadeklap uitdelen aan PSV op de laatste speeldag en zal men altijd zeggen dat Vitesse ze de landstitel heeft onthouden.
Hehe, lees het met een knipoog.quote:Op zondag 8 april 2007 00:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Het komt niet aan op die wedstrijdBovendien zal men altijd zeggen dat PSV het zelf vergooid heeft met die beroerde serie na de winterstop.
Wat een geweldige eerste helft: nog beter dan die tegen NAC! Zonder overdrijven had het echt 4 of 5-0 bij rust kunnen staan, de laatste 5 minuten voor rust ging de ene aanval naar de andere richting Gomez. En dan valt uit het niets de 2-1 en is het toch weer billenknijpen tot het eindsignaal ....
PSV viel me tegen: behalve van Farfan ging er weinig dreiging uit van de aanval en doordat Cocu achterin speelde (en Affelay ontbrak) ontbrak het vernuft op het middenveld. En dat Alex onmisbaar is, was ook erg duidelijk.
Nu nog een mooie afsluiter tegen ADO en dan zit het seizoen er weer op (tenzij we nog onverwachts die 9e plek halen, natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |