Toch best een goed duo zou je denken, van Beukering en Holman.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef endr0me het volgende:
Helemaal mee eens.. hoewel ze toch wel spitsen nodig hebben
volgend seizoen:
vd. Beukering
Holman
Ntibazonkiza
Worm
Beerens ?
Niedzielan ?
Jeugd ?
Uitstekende keeper jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Rein Baart nieuwe reservedoelman voor volgend jaar. Gaan we flink op vooruit denk ik.
Hmm, wat weinig finesse lijkt me.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Toch best een goed duo zou je denken, van Beukering en Holman.
van Beukering heb ik wel vertouwen in, zie hem er zo een stuk of 15 maken volgend seizoen. Holman tsja, ik weet het niet zo. Werkt hard maar zoooo inefficient. Saidi en Worm zijn leuke spelers voor achter de hand maar ze komen nog kwaliteit te kort voor basisspelers. Al met al is het geen overbodige luxe voor een extra aanvaller, maar Kolkka hoeft van mij niet zo, maar er zal wel geen budget zijn voor betere opties.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef endr0me het volgende:
Helemaal mee eens.. hoewel ze toch wel spitsen nodig hebben
volgend seizoen:
vd. Beukering
Holman
Ntibazonkiza
Worm
Beerens ?
Niedzielan ?
Jeugd ?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:26 schreef BigFire het volgende:
NEC OLE OLE OLE OLE NEC
![]()
(just for today)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef hoM3r het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de enige redenen dat we dit doen is omdat vitesse gister voor de verandering weer een wedstrijd won...
Nee eerste jaar niet meer, ga nog wel naar wedstrijden zo nu en dan maar heb te weinig tijd om naar alle wedstrijden te gaan (Amsterdam).quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Heb jij geen seizoenkaart btw?
Nu kan Vitesse de genadeklap uitdelen aan PSV op de laatste speeldag en zal men altijd zeggen dat Vitesse ze de landstitel heeft onthouden.
Nee omdat jullie jodenvriendjes zijn, en zo hoort het ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef hoM3r het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de enige redenen dat we dit doen is omdat vitesse gister voor de verandering weer een wedstrijd won...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef manny het volgende:
[..]
Nee omdat jullie jodenvriendjes zijn, en zo hoort het ook
en Davids!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Jullie zijn helden
Met name Holman, Denneboom en Olsson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |