quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Wees blij dat het geen hamster topic is geworden
Als je nou niet had gepost, kwam hij ook niet in je AT lijstquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[FOT SC #10] Iets met Shark.Bait. Of juist niet
FLES!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
FLES!!!!!!![]()
![]()
![]()
Daar waar over een uurtje sebasser voor de deur zal staan met de geleende lensquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar waar over een uurtje sebasser voor de deur zal staan met de geleende lens
Alleen waar wel het stomme is dat waarvoor ik hem heb geleend, ik eigelijk niet heb kunnen doen (dat is een week verschoven (alsin dit weekend.)
Ja, ik zou naar leiden gaan immers.quote:
Wa mot je nou joh, huiliequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
FLES!!!!!!![]()
![]()
![]()
Tuulk...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef An24 het volgende:
![]()
Shit weet geen ordinaire TVP...deze goed genoeg![]()
![]()
Schandalig slecht dezequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:43 schreef An24 het volgende:
![]()
Shit weet geen ordinaire TVP...deze goed genoeg![]()
![]()
Visquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:23 schreef Yoni het volgende:
Mijn eerste werkdag zit er wel weer op vind ik. Nu iets bedenken om te eten...
Vis is toch sushi, alleen dan rauw?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VisSushi
Patat
Pizza
Roti
Chinees
Pastaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VisSushi
Patat
Pizza
Roti
Chinees
Hmmm nee, net andersomquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Sebasser het volgende:
Vis is toch sushi, alleen dan rauw?
die in de kroeg? moet ff kijken of dat gaat lukken, maar ik had het al wel in gedachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
kom ook ff naar die meet volgende week
Stoofpeertjes met ovenfrietjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VisSushi
Patat
Pizza
Roti
Chinees
áls ik kom, kom ik je wel halenquote:
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
die in de kroeg? moet ff kijken of dat gaat lukken, maar ik had het al wel in gedachten
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Deze zaterdag mooi weer voorspeld.
enplus motortje grote beurt gehad
enplus nog geen kans gehad om nieuw tweedehands polafiltertje uit te proberen.
mmmzzzz, ik zie kansen
Uhm...ik doe een gokje....fotograferen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Yoni het volgende:
Hmm.. zondag mooi weer? Ook maar eens iets bedenken om te gaan doen dan![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
kreeg net van Freud dat te horen dat-ie een koper heeft voor mijn 300D
Nee niet fotograferen denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik doe een gokje....fotograferen?
kreeg net van Freud dat te horen dat-ie een koper heeft voor mijn 300D
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan zit je mooi in de verkeerde SC moppie
![]()
ja moppie, wat hij zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan zit je mooi in de verkeerde SC moppie
![]()
Lekker danquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Dacht ik nog maar 1 dag voor het weekend.
Hoor ik net dat ik zaterdag ook nog aan de bak mag.
FF op en neer naar Hardenberg
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
FF op en neer naar Hardenberg
maar 192 km hoor, valt me nog meequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker danDa's ook niet zo'n klein stukje volgens mij ook
dat is het voor mij ook zo ongeveer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
maar 192 km hoor, valt me nog mee
Zo voel ik me iedere ochtend geloof ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Ik voel me als een jong konijntje, nog oogjes dicht en helemaal niet klaar voor de rest van de dag. Geen idee wat er gebeurt is vannacht, maar het kan niet leuk geweest zijn. Damn, ik ben brak. Nu al ja.
en veel ervan, misschien valt er nog iets te redden.
Gaat over voor je een jongetje bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zo voel ik me iedere ochtend geloof ik
Hmmmm, groepskorting vragen bij een therapeutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:38 schreef -Marjo- het volgende:
Zo voel ik me iedere ochtend geloof ik
Ergens vind ik je daar nog wel het goeie type voor ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:03 schreef freud het volgende:
[duits accent]
Vell Missz Marjo, vat have ve been drrrrreaming about, hmmm?
[/duits accent]
of het was juist zo leuk dat je er een kater aan over hebt gehoudenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Ik voel me als een jong konijntje, nog oogjes dicht en helemaal niet klaar voor de rest van de dag. Geen idee wat er gebeurt is vannacht, maar het kan niet leuk geweest zijn. Damn, ik ben brak. Nu al ja.
Oh ja koffie, goed ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Is je bombrief naar Planet al de deur uit?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
![]()
Wakker....![]()
Gelukkig kwam kpn niet om 8.00 uur al aanzetten, daar ik om half twee naar mijn nestje rolde.
Maar goed, vandaag zou het dus moeten gebeuren, eigen internet![]()
Waarom ben ik nogal sceptisch daarover![]()
![]()
Nope, ze hebben zelf al een brief gestuurd dat ze mijn telefonische klacht in behandeling nemen. Ff twee weken daarop wachten, zodat ik er geen extra energie in ze steek als dat niet nodig is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Is je bombrief naar Planet al de deur uit?
Wil jij koffie met een Tia?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat over voor je een jongetje bent![]()
Mogguh allemaal![]()
* PdeHoog zit vanmorgen aan de thee
Ben de koffie hier een beetje beuPlus dat er toch geen Tia doorheen zit
Jaquote:
Coolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
Maar goed, vandaag zou het dus moeten gebeuren, eigen internet![]()
Waarom ben ik nogal sceptisch daarover![]()
![]()
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel bestquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel best![]()
Heb je nog een paar dagen rustquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel best![]()
Vraag jij het? Ik snap daar zowiezo geen ***** vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
wrom de 5de? dat kan toch ook vandaag? zo moeilijk kan dat klikken met een muis toch niet zijn...
tis dat je internet kan "lenen"
Sterkte Mauro, ik weet hoe vervelend dat isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
Da's raar.
Net een paar makelaars gebeld om mijn huis in de verkoop te nemen
Ze komen volgende week ff een praatje maken. Maandag en woensdag zijn ze hier.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
Net een paar makelaars gebeld om mijn huis in de verkoop te nemen
Ze komen volgende week ff een praatje maken. Maandag en woensdag zijn ze hier.![]()
Zit er dus nog niet lang genoeg in voor lekkagequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef Mauro het volgende:
Gelukkig is mijn huis al wel heel erg in waarde gestegen.
Tweede badkamer erbij sinds zeer recent
Omdat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb, zal zo ff regelenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moest gewoon meteen aan het werk toen ik binnen kwam :0 Zit nu pas aan mijn eerste bakkie koffie!![]()
Ik ontdekte hier net wel in de andere gang een Nespresso apparaat![]()
![]()
An, wrom heb jij je PM niet aan?
Woeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
Ik kon alsnog laten activeren....ik zit nu dus op de bank...wireless..tiscali.....na drie maandjes kloten...
yeahh![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef freud het volgende:
[..]
Zit er dus nog niet lang genoeg in voor lekkage?
goedemorgen/middag ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja koffie chocolademelk, goed idee
Eindelijk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
Ik kon alsnog laten activeren....ik zit nu dus op de bank...wireless..tiscali.....na drie maandjes kloten...
yeahh![]()
Dat hadden we je zo ook al kunnen vertellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef Dutch50 het volgende:
Overigens blijkt de aanbieding op eosdigitaal.nl hetzelfde te zijn als aq4u.nl.![]()
Dit is wel een felicitatie waard ........... toch, na zo'n tijd achter de zaken aanlopenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
yeahh![]()
Sorry, ben toch minder slim dan het lijktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hadden we je zo ook al kunnen vertellen
* HM2 kijkt in profiel Dutch50 en leest woonactigheid in Randstadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Sorry, ben toch minder slim dan het lijkt![]()
Hehe, daar heb je wel lang over gedaan zeg...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
yeahh![]()
Hij doet het nog steedsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je wel lang over gedaan zeg...
Doet je tv het nou al behoorlijk.
Ook als er een auto langskomt? Of brommer? Of mannen met een plaat in hun kop? Of kinderen met beugelquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ook als er een auto langskomt? Of brommer? Of mannen met een plaat in hun kop? Of kinderen met beugel.
Ik wilde net zeggen.... werken en service in combinatie met Tiscalliquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat alles werkt? nu al dat kan toch niet, wat een goeie service
Tsssskkk Jij moet nu wel het kind-zijn ontgroeid zijn Miepje-mekker.....quote:
THXquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 kijkt in profiel Dutch50 en leest woonactigheid in Randstad![]()
Tja dan hoef ik geen conclusie meer te trekken op jouw veronderstelling..
Randstad en Slim.....wat klopt hier niet.![]()
Heb jij daar tijd voor nodig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog ff en mijn levendige fantasie gaat zich daar een beeld bij vormen....
Laat ik je 1 ding vertellen: a dirty mind is a joy forever...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef CocaColaLight het volgende:ik probeer het niet toe te laten...
want ik schijn durk te zijn met het recht trekken van de zooi die de update voor remote desktop aangericht heeft.... fijn zo'n update, applicaties die onder citrix draaiden werken niet meer.....
Mjah productie plannigs systeem waar men niet bij kan is toch minder. althans dat zegt men danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Laat ik je 1 ding vertellen: a dirty mind is a joy forever...
Werken kan later nog wel
nee dat heet een vrijdag middag dipquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een after-lunch-dip
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een after-lunch-dip
Hmm maar ik heb het gevoel dat het pas dinsdag is, omdat het pas mijn 2e echte werkdag is hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nee dat heet een vrijdag middag dip![]()
die heb ik ondertussen ook, vrijwel alles loopt weer dus nu van stress mode terug naar vrijdag middag relax mode
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchen
* pea4fun gauw de koelkast induikt
Whehehe...zó erg kan ik het niet makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duiken![]()
*herinnerd zich nog iets over dochter-vriendjes en troep in badkamer verhalen..![]()
Slecht beheer dat users zelf mogen updatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef CocaColaLight het volgende:ik probeer het niet toe te laten...
want ik schijn durk te zijn met het recht trekken van de zooi die de update voor remote desktop aangericht heeft.... fijn zo'n update, applicaties die onder citrix draaiden werken niet meer.....
Dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchen
* pea4fun gauw de koelkast induikt
Ja kinderen, opa was vroeger fout in de werkweekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagVergaderingen op vrijdagmiddag zijn fout
LOL das het ergste het was een collega die die patch vrijgegeven had op de wsus server.... en hij is natuurlijk vrij vandaag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef freud het volgende:
[..]
Slecht beheer dat users zelf mogen updaten. Je richt toch een update server in waarop JIJ bepaalt wat er geupdate wordt? Regkey eroverheen bij users en ze kunnen iets meer. Zoals het hoort dus
.
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Ja kinderen, opa was vroeger fout in de werkweek.
Ja en dan duik ik in de voorraadkast, ik eet van 2 walletjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef freud het volgende:
Duseuh
jij euh
komt straks euh
uit de koelkast
Gheyl!
Hoiquote:
Daar kan ik me ook nog wat van herinneren... Ben ik nu nog newbie? Ah? Toe? Plz?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duiken![]()
*herinnerd zich nog iets over dochter-vriendjes en troep in badkamer verhalen..![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga mn camera gebruiken. Of het fotografisch interessant wordt, moet nog blijken.
En ik ga de bewerking van mn kasteelshoot-foto's afronden hoop ik toch
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook nog wat van herinneren... Ben ik nu nog newbie? Ah? Toe? Plz?
Winkelen in Belgie is niet fotografisch interessant he? Nee dan niet denk ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gaat iemand nog wat fotografisch interessants doen dit weekend![]()
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat iemand nog wat fotografisch interessants doen dit weekend![]()
Nah, daar heeft hij toch niks belangrijks staan. Maar hij krijgt maandag bij na het inloggen wel een nette uitnodiging tot het gaan halen van blunder gebakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
@CCL: dus die collega heeft ook nu geen homedir meer? Ook gevalletje oeps?
@P: Ja, al sinds maandag...
@P4fun: je maakt mijn vrijdagmiddag helemaal goed
les 1 hoe speel ik de tafel in 1 keer leeg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt worden.
En misschien An24 even pool les geven.
quote:
Alleen op je eigen tafel en met je eigen quequote:
Heb het pasgeleden voor het eerst gedaan en beviel me anders uitstekend met andermans spul hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Alleen op je eigen tafel en met je eigen que![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Deze zaterdag mooi weer voorspeld.
enplus motortje grote beurt gehad
enplus nog geen kans gehad om nieuw tweedehands polafiltertje uit te proberen.
mmmzzzz, ik zie kansen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee nu ben je een incrowder..
![]()
Er wordt binnenkort beslist bij welk kliekje jij toegevoegd gaat worden..![]()
![]()
![]()
Gezakt??? IKKE?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik rook gewoon dat het over kliekjes ging
wie wil er lid worden?
owww, WurM hmzzzzz....je bent al gezakt voor je eerste uitdaging he?
Jij blijft gewoon newbie klaar uit! Het hoogst wat je in de ladder kunt komen is oppernewbiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:18 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Gezakt??? IKKE?!
Wss wel ja
over welke uitdaging heb je t eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon newbie klaar uit! Het hoogst wat je in de ladder kunt komen is oppernewbie
Moet je wel voor koffie zorgen natuurlijkquote:
Ik kan poolenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt worden.
En misschien An24 even pool les geven.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet je wel voor koffie zorgen natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kan poolenMoet me alleen nie laten intimideren door FreuDiaans tuig
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Was niet veel van te merken laatst
echo oo oo..quote:
Kwiebusssssss.... Yups..je hebt gelijk... Ik moet zo eerst maar eens foto's gaan reddn van een om zeep gebrachte PC...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:58 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske denkt dat iedereen bezig is met fotografisch verantwoordde dingen
Sommige mensen doen wat nuttigs op de vroege ochtendquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:21 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Ik was Panini paarden plaatjes ruilen op Marktplaats![]()
Volgens mij lig ik dan pas net in mijn nest na mijn eerste ervaring als partyfotograafquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen om 09:00 uur mini-Blijdorp-meetKomt allen
Malloot. Weet je wel niet hoe vroeg dat is?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:13 schreef freud het volgende:
[..]
Malloot. Weet je wel niet hoe vroeg dat is?
Woeiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij lig ik dan pas net in mijn nest na mijn eerste ervaring als partyfotograaf![]()
Sla dus even over. Ben benieuwd vanavond of Sharkie mij beetje "te works" kan bijbrengen![]()
Jij bent gek! Blijdorp stond wel als 'misschien' op het program, maar echt niet al om 9.00! Eerder een uur of 12 a 13quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom ben ik dan weer gekquote:
Toeval bestaat niet. Vandaag viel de brief in de bus. Mjin cam is gemaakt. En zelfs batterijklepje viel in de garantie!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiGaat goed komen denk ik zo
Hoop alleen dat die camera het een beetje vol gaat houden
Woeiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Vandaag viel de brief in de bus. Mjin cam is gemaakt. En zelfs batterijklepje viel in de garantie!
Aankomende week ophalen dus![]()
* An24 zal extra lief zijn met de oude cam van P vanavond![]()
Ik ook. wil uitgebreide uitleg, leer ook ook nog eens wat!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiTof
Nou hopen dat je eigen cam het weer een tijdje volhoudt
Ben benieuwd wat ze vervangen hebben
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:58 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske denkt dat iedereen bezig is met fotografisch verantwoordde dingen
Show usquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Vandaag de Lek eens geprobeerd vast te leggen. mmmzzz, valt nog niet mee, landschapsfotografie
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Die eerste is mijn favoMaar je mist eigenlijk wat witte wolkjes daaro
9 uur! Op zondag! vrijwillig! Dat doen alleen gekkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan weer gekOoit wel eens in Blijdorp geweest rond die tijd
Is echt zo lekker rustig
En al die beestjes staan ook wakker te worden
Heerlijk
Ik weet hetquote:
Dan ben ik maar gekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
9 uur! Op zondag! vrijwillig! Dat doen alleen gekken![]()
En hij ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Ik kom je wel vergezellen hoor P.! Morgen vroeg!
mooie tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Coolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooie tijd
denk dat ik er ook ben ( 99% zeker )
Thee mag ookquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef kwiebuske het volgende:
super
heb ik ook nog de rest van de dag voor mezelf
![]()
maandag maar ff naar emmen rijden dan
![]()
Ja was vetquote:Op zondag 4 februari 2007 00:04 schreef kwiebuske het volgende:
treintjes fotograferen in dordt
Joh, ga in 1 keer door joh...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Yoni het volgende:
9 uur! Op zondag! vrijwillig! Dat doen alleen gekken![]()
Rectificatiequote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef prupke het volgende:
halogeen mag ook voor degenen die nog wakker zijn hoor....
Volgens mij welquote:Op zondag 4 februari 2007 11:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog wat leuks gechoten?
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:13 schreef DinoPK het volgende:
Raus jij altijd binnen 1.5 uur door blijdorp heen dan?
Mijn record in happyville is 45 minuten.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef DinoPK het volgende:
hmm Alsnog wel snel moet ik zeggen, ik heb dan geen abbo omdat ik totaal niet in de buurt woon (helaas), maar dan vind ik 1.5 alsnog nogal snel. Ik doe over een dierentuintje meestal 5uur of meer.
Was het niet nog korter?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn record in happyville is 45 minuten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef DinoPK het volgende:
hmm Alsnog wel snel moet ik zeggen, ik heb dan geen abbo omdat ik totaal niet in de buurt woon (helaas), maar dan vind ik 1.5 alsnog nogal snel. Ik doe over een dierentuintje meestal 5uur of meer.
Koffie dan maarquote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef An24 het volgende:
Jullie begrijpen dus vast wel dat ik nog even wakker moet worden![]()
Het is toch abUsievelijk, zonder i?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:06 schreef freud het volgende:
[..]
Rectificatie
Hierbij wil ik melden dat ik abuisivelijk aannam dat er geen mensen meer aanwezig waren in de slowchat. Het door mij ontsteken van het nachtlampje in naam van de door mij op dat moment bekende nachtbrakers was voorbarig. Uit verleden behaalde chatlogs had ik af kunnen leiden dat Prupke nog post waardig aanwezig was op dit forum. Het haar expliciet uitsluiten van het nachtlampgebeuren gebeurde echter volledig zonder enige kwade wil aan mijn kant.
Mea Culpa, het was al laat, ik had drank op, was slaperig, bovendien was ik stoned en stond de brug open, en de hond had mijn huiswerk opgegeten.
Einde bericht.
quote:abuis (het ~)
1 vergissing
Ja dusquote:abu·sie·ve·lijk (bw.)
1 bij vergissing => onopzettelijk
11 uur al weer terugquote:Op zondag 4 februari 2007 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer terug uit de dierentuinHet werd druk
oja, da's ook wel waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Mauro het volgende:
Als je nou niet had gepost, kwam hij ook niet in je AT lijst
Da's jouw probleemquote:Op zondag 4 februari 2007 14:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
11 uur al weer terugMan toen lag ik dus echt nog lang en breed in dromenland
ywquote:
Te confronterend?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja blijdorp... DE bevestiging van waarom 1 dierentuin in de 15 jaar wel genoeg is
Toffe fotoquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Morguh![]()
is een goed plan.
Een dagje gehurkt foto's maken is niet goed voor je bovenbenen.... Maar het was de moeite waard.
[afbeelding]
heb ooit van die filmpjes gezien van wat ze allemaal doen met een motor...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef CocaColaLight het volgende:
dit is bijna niksniet dat ik het kan maar er zijn er bij die zo zittend op de motor wheely circles doen.
Euhhhh meneer Pdehoog...Je cam staat nog op 800 ISO en 2nd curtainquote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yw
ik was om 5:30 thuis
oja, vergeet niet om je camera instellingen terug te zettenISO e.a.
Prutserquote:Op maandag 5 februari 2007 07:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhhh meneer Pdehoog...Je cam staat nog op 800 ISO en 2nd curtain![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef freud het volgende:
God, weer zo'n brakke k*tnacht. Echt even wat spul er voor halen zeg, hier wordt ik een beetje gek van.
Mogge
Doe es niet zo vrolijkquote:Op maandag 5 februari 2007 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
JeetjeWat zijn jullie allemaal gaperig vandaag
Kom op jongens
Het is maandag
Nieuwe week
Bijna weekend
Ben al stil hoorquote:
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...quote:
Werkt best goed hoor...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...
Moet ik langskomen met een rubberen hamerquote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...
Zat gisteren sterk te twijfelen over een goeie slok Old Krupnik... Om 2:30...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik langskomen met een rubberen hamer![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
Zat gisteren sterk te twijfelen over een goeie slok Old Krupnik... Om 2:30...
Niet kunnen slapen is verschrikkelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ondertussen is het wel vervelend, dat slapeloze
Dat had ik dus ook...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Niet slapen lijkt mij ook geen pretje.
Ik heb daar nooit last van. Ik slaap altijd en overal.
ja zo kom je wel aan een hoog post aantal...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
-- foutief te interpreteren opmerking--
Nu ik je ava zie, weet ik meteen hoe het zit!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef freud het volgende:
God, weer zo'n brakke k*tnacht. Echt even wat spul er voor halen zeg, hier wordt ik een beetje gek van.
Mogge
Good intention Brain!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:12 schreef freud het volgende:
What are we gonna doe tonight Brain?
Try to get some sleep Pinky...
lekker.quote:
Doe mijn bestquote:Op maandag 5 februari 2007 10:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
ja zo kom je wel aan een hoog post aantal...![]()
Da's tof van jequote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef LekkerApart het volgende:
Ik zet dan wel thee voor de liefhebbers
Cup-a-soup = erwtjesquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef HMaster-II het volgende:
Aangezein ik nu al bijna door m'n broodpakket heen ben, wordt het vanmiddag weer 14 uur, 15 uur en 16 uur cup-a-soup......Heb trouwens ook liever een goedgevulde cup-c-soup
![]()
Hij snapt hem nietquote:Op maandag 5 februari 2007 11:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cup-a-soup = erwtjes
Cup-c-soup = ????
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:45 schreef Yoni het volgende:
Als je in de buurt had gezeten, had ik je wel mee uit lunchen genomen HM
Werktijd?quote:Op maandag 5 februari 2007 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog het licht aanschopt op kantoor
WerktijdEerst thee
Cup C soep is een vrouw met cupje C in bad. Ook erg goed om te fotograferenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
Hij snapt hem niet![]()
![]()
![]()
En nee ik ga het hem niet uitleggen![]()
Sinaasappelsquote:Op maandag 5 februari 2007 11:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cup-a-soup = erwtjes
Cup-c-soup = ????
checkquote:Op maandag 5 februari 2007 12:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sinaasappels
edit: cup-e-soup is meloenen toch?
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sinaasappels
edit: cup-e-soup is meloenen toch?
Je hebt een e-cup en je wil niet dat ze meloenen genoemd worden?quote:
De anatomisch correcte naam is jetsersquote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je hebt een e-cup en je wil niet dat ze meloenen genoemd worden?
quote:Main Entry: breast
Part of Speech: noun [1]
Definition: chest
Synonyms: bosom, bust, chest, front, gland, mammilla, nipple, teat, thorax, udder
Ja ze doet nu boos, maar ze vergeet, dat er een groot verschil is, tussen de lieve schattige Galiameloen en de enorme Watermeloen..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dus haar conclusie is weer gebaseerd op aannames.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ze doet nu boos, maar ze vergeet, dat er een groot verschil is, tussen de lieve schattige Galiameloen en de enorme Watermeloen..![]()
En dan is de vraag over welk type we het hier hebben.![]()
Ik weet niet waar de jongentjes hierboven het over hebben en ik weet niet waarom je zo boos tegen me doet, maar 1 ding weet ik wel:quote:
* HM2 controleerd leeftijd ion Profiel van WurMquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de jongentjes hierboven het over hebben en ik weet niet waarom je zo boos tegen me doet, maar 1 ding weet ik wel:![]()
![]()
Alsof je van 20cent iets kan kopen tegenwoordig.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 controleerd leeftijd ion Profiel van WurM
JONGEN!!!
Dat is grote mensen praat, daar mag jij je nog niet mee bemoeien. Hier heb je een 20 Eurocentmuntje en ga nu maar een lolly kopen.![]()
Heb ineens een hele leuke PS bewerking in gedachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef Yoni het volgende:
Alsof je van 20cent iets kan kopen tegenwoordig.....
En ik heb geen meloenen noch jetsers. Ik heb gewoon borsten. Termen als meloenen en jetsers dien je alleen te gebruiken met mannen onder elkaar en niet als er vrouwen bij zijn![]()
Je doet net alsof FOT werken isquote:
Vergeet de thee niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef freud het volgende:
Jaaaaaa, naar huis! Pillen halen waar ik WEL door slaap.
En fruit is gezond voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar maar maar...... Ik moet me toch tegen jullie pesterts verdedigen...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!!
Slet dat je bent!!!!
Je avatar verkopen voor een RAKETWERPER
SCHAAM JE DIEP!!!!!!![]()
quote:
En het helpt je over je topic open vrees heenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar maar...... Ik moet me toch tegen jullie pesterts verdedigen...![]()
Tis wel een tof ding![]()
En di emoest je delen met de hele straat?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een pot B&J ijs gewonnen bij de Postcodeloterij![]()
Ja, ik ga straks effe rond met die pot, krijgt iedereen een hapje...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En di emoest je delen met de hele straat?
Als jij nu gewoon zo'n Toffe USB raketdinges koopt, dan zet ik mijn avatar weer terug...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef CocaColaLight het volgende:
jullie avatars wat doen jullie![]()
fokken met gratis epileptische aanval
Ik ben het eensch met meneer .Baitquote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!!
Slet dat je bent!!!!
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!! Fruit!!!!
Slet dat je bent!!!!
Dank je.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben het eensch met meneer .Bait
jaquote:Op maandag 5 februari 2007 20:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand enig idee met welk progje ik animated gifs kan verkleinen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |