Zo voel ik me iedere ochtend geloof ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Ik voel me als een jong konijntje, nog oogjes dicht en helemaal niet klaar voor de rest van de dag. Geen idee wat er gebeurt is vannacht, maar het kan niet leuk geweest zijn. Damn, ik ben brak. Nu al ja.
en veel ervan, misschien valt er nog iets te redden.
Gaat over voor je een jongetje bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zo voel ik me iedere ochtend geloof ik
Hmmmm, groepskorting vragen bij een therapeutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:38 schreef -Marjo- het volgende:
Zo voel ik me iedere ochtend geloof ik
Ergens vind ik je daar nog wel het goeie type voor ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:03 schreef freud het volgende:
[duits accent]
Vell Missz Marjo, vat have ve been drrrrreaming about, hmmm?
[/duits accent]
of het was juist zo leuk dat je er een kater aan over hebt gehoudenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Ik voel me als een jong konijntje, nog oogjes dicht en helemaal niet klaar voor de rest van de dag. Geen idee wat er gebeurt is vannacht, maar het kan niet leuk geweest zijn. Damn, ik ben brak. Nu al ja.
Oh ja koffie, goed ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:08 schreef freud het volgende:
Is je bombrief naar Planet al de deur uit?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
![]()
Wakker....![]()
Gelukkig kwam kpn niet om 8.00 uur al aanzetten, daar ik om half twee naar mijn nestje rolde.
Maar goed, vandaag zou het dus moeten gebeuren, eigen internet![]()
Waarom ben ik nogal sceptisch daarover![]()
![]()
Nope, ze hebben zelf al een brief gestuurd dat ze mijn telefonische klacht in behandeling nemen. Ff twee weken daarop wachten, zodat ik er geen extra energie in ze steek als dat niet nodig is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Is je bombrief naar Planet al de deur uit?
Wil jij koffie met een Tia?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat over voor je een jongetje bent![]()
Mogguh allemaal![]()
* PdeHoog zit vanmorgen aan de thee
Ben de koffie hier een beetje beuPlus dat er toch geen Tia doorheen zit
Jaquote:
Coolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
Maar goed, vandaag zou het dus moeten gebeuren, eigen internet![]()
Waarom ben ik nogal sceptisch daarover![]()
![]()
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel bestquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel best![]()
Heb je nog een paar dagen rustquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik ben te enthousiast. Vandaag maakt KPN de lijn klaar en dan wordt hij 5 februari geactiveerd uhuh. Ik vind het wel best![]()
Vraag jij het? Ik snap daar zowiezo geen ***** vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
wrom de 5de? dat kan toch ook vandaag? zo moeilijk kan dat klikken met een muis toch niet zijn...
tis dat je internet kan "lenen"
Sterkte Mauro, ik weet hoe vervelend dat isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
Da's raar.
Net een paar makelaars gebeld om mijn huis in de verkoop te nemen
Ze komen volgende week ff een praatje maken. Maandag en woensdag zijn ze hier.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
Net een paar makelaars gebeld om mijn huis in de verkoop te nemen
Ze komen volgende week ff een praatje maken. Maandag en woensdag zijn ze hier.![]()
Zit er dus nog niet lang genoeg in voor lekkagequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef Mauro het volgende:
Gelukkig is mijn huis al wel heel erg in waarde gestegen.
Tweede badkamer erbij sinds zeer recent
Omdat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb, zal zo ff regelenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moest gewoon meteen aan het werk toen ik binnen kwam :0 Zit nu pas aan mijn eerste bakkie koffie!![]()
Ik ontdekte hier net wel in de andere gang een Nespresso apparaat![]()
![]()
An, wrom heb jij je PM niet aan?
Woeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
Ik kon alsnog laten activeren....ik zit nu dus op de bank...wireless..tiscali.....na drie maandjes kloten...
yeahh![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef freud het volgende:
[..]
Zit er dus nog niet lang genoeg in voor lekkage?
goedemorgen/middag ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja koffie chocolademelk, goed idee
Eindelijk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
Ik kon alsnog laten activeren....ik zit nu dus op de bank...wireless..tiscali.....na drie maandjes kloten...
yeahh![]()
Dat hadden we je zo ook al kunnen vertellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef Dutch50 het volgende:
Overigens blijkt de aanbieding op eosdigitaal.nl hetzelfde te zijn als aq4u.nl.![]()
Dit is wel een felicitatie waard ........... toch, na zo'n tijd achter de zaken aanlopenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
yeahh![]()
Sorry, ben toch minder slim dan het lijktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hadden we je zo ook al kunnen vertellen
* HM2 kijkt in profiel Dutch50 en leest woonactigheid in Randstadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Sorry, ben toch minder slim dan het lijkt![]()
Hehe, daar heb je wel lang over gedaan zeg...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens, raad eens
yeahh![]()
Hij doet het nog steedsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je wel lang over gedaan zeg...
Doet je tv het nou al behoorlijk.
Ook als er een auto langskomt? Of brommer? Of mannen met een plaat in hun kop? Of kinderen met beugelquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ook als er een auto langskomt? Of brommer? Of mannen met een plaat in hun kop? Of kinderen met beugel.
Ik wilde net zeggen.... werken en service in combinatie met Tiscalliquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat alles werkt? nu al dat kan toch niet, wat een goeie service
Tsssskkk Jij moet nu wel het kind-zijn ontgroeid zijn Miepje-mekker.....quote:
THXquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 kijkt in profiel Dutch50 en leest woonactigheid in Randstad![]()
Tja dan hoef ik geen conclusie meer te trekken op jouw veronderstelling..
Randstad en Slim.....wat klopt hier niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |