Heb jij daar tijd voor nodig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog ff en mijn levendige fantasie gaat zich daar een beeld bij vormen....
Laat ik je 1 ding vertellen: a dirty mind is a joy forever...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef CocaColaLight het volgende:ik probeer het niet toe te laten...
want ik schijn durk te zijn met het recht trekken van de zooi die de update voor remote desktop aangericht heeft.... fijn zo'n update, applicaties die onder citrix draaiden werken niet meer.....
Mjah productie plannigs systeem waar men niet bij kan is toch minder. althans dat zegt men danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Laat ik je 1 ding vertellen: a dirty mind is a joy forever...
Werken kan later nog wel
nee dat heet een vrijdag middag dipquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een after-lunch-dip
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een after-lunch-dip
Hmm maar ik heb het gevoel dat het pas dinsdag is, omdat het pas mijn 2e echte werkdag is hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nee dat heet een vrijdag middag dip![]()
die heb ik ondertussen ook, vrijwel alles loopt weer dus nu van stress mode terug naar vrijdag middag relax mode
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchen
* pea4fun gauw de koelkast induikt
Whehehe...zó erg kan ik het niet makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duiken![]()
*herinnerd zich nog iets over dochter-vriendjes en troep in badkamer verhalen..![]()
Slecht beheer dat users zelf mogen updatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef CocaColaLight het volgende:ik probeer het niet toe te laten...
want ik schijn durk te zijn met het recht trekken van de zooi die de update voor remote desktop aangericht heeft.... fijn zo'n update, applicaties die onder citrix draaiden werken niet meer.....
Dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
Ow ja...dat was het! Ik moet nog lunchen
* pea4fun gauw de koelkast induikt
Ja kinderen, opa was vroeger fout in de werkweekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagVergaderingen op vrijdagmiddag zijn fout
LOL das het ergste het was een collega die die patch vrijgegeven had op de wsus server.... en hij is natuurlijk vrij vandaag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef freud het volgende:
[..]
Slecht beheer dat users zelf mogen updaten. Je richt toch een update server in waarop JIJ bepaalt wat er geupdate wordt? Regkey eroverheen bij users en ze kunnen iets meer. Zoals het hoort dus
.
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Ja kinderen, opa was vroeger fout in de werkweek.
Ja en dan duik ik in de voorraadkast, ik eet van 2 walletjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef freud het volgende:
Duseuh
jij euh
komt straks euh
uit de koelkast
Gheyl!
Hoiquote:
Daar kan ik me ook nog wat van herinneren... Ben ik nu nog newbie? Ah? Toe? Plz?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ruim je de rotzooi naderhand wel weer zelf op? Beetje in de koelkast duiken![]()
*herinnerd zich nog iets over dochter-vriendjes en troep in badkamer verhalen..![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga mn camera gebruiken. Of het fotografisch interessant wordt, moet nog blijken.
En ik ga de bewerking van mn kasteelshoot-foto's afronden hoop ik toch
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook nog wat van herinneren... Ben ik nu nog newbie? Ah? Toe? Plz?
Winkelen in Belgie is niet fotografisch interessant he? Nee dan niet denk ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gaat iemand nog wat fotografisch interessants doen dit weekend![]()
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat iemand nog wat fotografisch interessants doen dit weekend![]()
Nah, daar heeft hij toch niks belangrijks staan. Maar hij krijgt maandag bij na het inloggen wel een nette uitnodiging tot het gaan halen van blunder gebakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
@CCL: dus die collega heeft ook nu geen homedir meer? Ook gevalletje oeps?
@P: Ja, al sinds maandag...
@P4fun: je maakt mijn vrijdagmiddag helemaal goed
les 1 hoe speel ik de tafel in 1 keer leeg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt worden.
En misschien An24 even pool les geven.
quote:
Alleen op je eigen tafel en met je eigen quequote:
Heb het pasgeleden voor het eerst gedaan en beviel me anders uitstekend met andermans spul hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Alleen op je eigen tafel en met je eigen que![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Deze zaterdag mooi weer voorspeld.
enplus motortje grote beurt gehad
enplus nog geen kans gehad om nieuw tweedehands polafiltertje uit te proberen.
mmmzzzz, ik zie kansen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee nu ben je een incrowder..
![]()
Er wordt binnenkort beslist bij welk kliekje jij toegevoegd gaat worden..![]()
![]()
![]()
Gezakt??? IKKE?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik rook gewoon dat het over kliekjes ging
wie wil er lid worden?
owww, WurM hmzzzzz....je bent al gezakt voor je eerste uitdaging he?
Jij blijft gewoon newbie klaar uit! Het hoogst wat je in de ladder kunt komen is oppernewbiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:18 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Gezakt??? IKKE?!
Wss wel ja
over welke uitdaging heb je t eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon newbie klaar uit! Het hoogst wat je in de ladder kunt komen is oppernewbie
Moet je wel voor koffie zorgen natuurlijkquote:
Ik kan poolenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen geen foto's bij gemaakt worden.
En misschien An24 even pool les geven.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet je wel voor koffie zorgen natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kan poolenMoet me alleen nie laten intimideren door FreuDiaans tuig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |