Rectificatiequote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef prupke het volgende:
halogeen mag ook voor degenen die nog wakker zijn hoor....
Volgens mij welquote:Op zondag 4 februari 2007 11:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog wat leuks gechoten?
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:13 schreef DinoPK het volgende:
Raus jij altijd binnen 1.5 uur door blijdorp heen dan?
Mijn record in happyville is 45 minuten.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef DinoPK het volgende:
hmm Alsnog wel snel moet ik zeggen, ik heb dan geen abbo omdat ik totaal niet in de buurt woon (helaas), maar dan vind ik 1.5 alsnog nogal snel. Ik doe over een dierentuintje meestal 5uur of meer.
Was het niet nog korter?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn record in happyville is 45 minuten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef DinoPK het volgende:
hmm Alsnog wel snel moet ik zeggen, ik heb dan geen abbo omdat ik totaal niet in de buurt woon (helaas), maar dan vind ik 1.5 alsnog nogal snel. Ik doe over een dierentuintje meestal 5uur of meer.
Koffie dan maarquote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef An24 het volgende:
Jullie begrijpen dus vast wel dat ik nog even wakker moet worden![]()
Het is toch abUsievelijk, zonder i?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:06 schreef freud het volgende:
[..]
Rectificatie
Hierbij wil ik melden dat ik abuisivelijk aannam dat er geen mensen meer aanwezig waren in de slowchat. Het door mij ontsteken van het nachtlampje in naam van de door mij op dat moment bekende nachtbrakers was voorbarig. Uit verleden behaalde chatlogs had ik af kunnen leiden dat Prupke nog post waardig aanwezig was op dit forum. Het haar expliciet uitsluiten van het nachtlampgebeuren gebeurde echter volledig zonder enige kwade wil aan mijn kant.
Mea Culpa, het was al laat, ik had drank op, was slaperig, bovendien was ik stoned en stond de brug open, en de hond had mijn huiswerk opgegeten.
Einde bericht.
quote:abuis (het ~)
1 vergissing
Ja dusquote:abu·sie·ve·lijk (bw.)
1 bij vergissing => onopzettelijk
11 uur al weer terugquote:Op zondag 4 februari 2007 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer terug uit de dierentuinHet werd druk
oja, da's ook wel waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Mauro het volgende:
Als je nou niet had gepost, kwam hij ook niet in je AT lijst
Da's jouw probleemquote:Op zondag 4 februari 2007 14:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
11 uur al weer terugMan toen lag ik dus echt nog lang en breed in dromenland
ywquote:
Te confronterend?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja blijdorp... DE bevestiging van waarom 1 dierentuin in de 15 jaar wel genoeg is
Toffe fotoquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Morguh![]()
is een goed plan.
Een dagje gehurkt foto's maken is niet goed voor je bovenbenen.... Maar het was de moeite waard.
[afbeelding]
heb ooit van die filmpjes gezien van wat ze allemaal doen met een motor...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef CocaColaLight het volgende:
dit is bijna niksniet dat ik het kan maar er zijn er bij die zo zittend op de motor wheely circles doen.
Euhhhh meneer Pdehoog...Je cam staat nog op 800 ISO en 2nd curtainquote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yw
ik was om 5:30 thuis
oja, vergeet niet om je camera instellingen terug te zettenISO e.a.
Prutserquote:Op maandag 5 februari 2007 07:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhhh meneer Pdehoog...Je cam staat nog op 800 ISO en 2nd curtain![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef freud het volgende:
God, weer zo'n brakke k*tnacht. Echt even wat spul er voor halen zeg, hier wordt ik een beetje gek van.
Mogge
Doe es niet zo vrolijkquote:Op maandag 5 februari 2007 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
JeetjeWat zijn jullie allemaal gaperig vandaag
Kom op jongens
Het is maandag
Nieuwe week
Bijna weekend
Ben al stil hoorquote:
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...quote:
Werkt best goed hoor...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...
Moet ik langskomen met een rubberen hamerquote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Dank, maar ik vrees dat er wat sterkers voor nodig is...
Zat gisteren sterk te twijfelen over een goeie slok Old Krupnik... Om 2:30...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik langskomen met een rubberen hamer![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
Zat gisteren sterk te twijfelen over een goeie slok Old Krupnik... Om 2:30...
Niet kunnen slapen is verschrikkelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ondertussen is het wel vervelend, dat slapeloze
Dat had ik dus ook...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Niet slapen lijkt mij ook geen pretje.
Ik heb daar nooit last van. Ik slaap altijd en overal.
ja zo kom je wel aan een hoog post aantal...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
-- foutief te interpreteren opmerking--
Nu ik je ava zie, weet ik meteen hoe het zit!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef freud het volgende:
God, weer zo'n brakke k*tnacht. Echt even wat spul er voor halen zeg, hier wordt ik een beetje gek van.
Mogge
Good intention Brain!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:12 schreef freud het volgende:
What are we gonna doe tonight Brain?
Try to get some sleep Pinky...
lekker.quote:
Doe mijn bestquote:Op maandag 5 februari 2007 10:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
ja zo kom je wel aan een hoog post aantal...![]()
Da's tof van jequote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef LekkerApart het volgende:
Ik zet dan wel thee voor de liefhebbers
Cup-a-soup = erwtjesquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef HMaster-II het volgende:
Aangezein ik nu al bijna door m'n broodpakket heen ben, wordt het vanmiddag weer 14 uur, 15 uur en 16 uur cup-a-soup......Heb trouwens ook liever een goedgevulde cup-c-soup
![]()
Hij snapt hem nietquote:Op maandag 5 februari 2007 11:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cup-a-soup = erwtjes
Cup-c-soup = ????
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:45 schreef Yoni het volgende:
Als je in de buurt had gezeten, had ik je wel mee uit lunchen genomen HM
Werktijd?quote:Op maandag 5 februari 2007 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog het licht aanschopt op kantoor
WerktijdEerst thee
Cup C soep is een vrouw met cupje C in bad. Ook erg goed om te fotograferenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
Hij snapt hem niet![]()
![]()
![]()
En nee ik ga het hem niet uitleggen![]()
Sinaasappelsquote:Op maandag 5 februari 2007 11:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cup-a-soup = erwtjes
Cup-c-soup = ????
checkquote:Op maandag 5 februari 2007 12:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sinaasappels
edit: cup-e-soup is meloenen toch?
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sinaasappels
edit: cup-e-soup is meloenen toch?
Je hebt een e-cup en je wil niet dat ze meloenen genoemd worden?quote:
De anatomisch correcte naam is jetsersquote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je hebt een e-cup en je wil niet dat ze meloenen genoemd worden?
quote:Main Entry: breast
Part of Speech: noun [1]
Definition: chest
Synonyms: bosom, bust, chest, front, gland, mammilla, nipple, teat, thorax, udder
Ja ze doet nu boos, maar ze vergeet, dat er een groot verschil is, tussen de lieve schattige Galiameloen en de enorme Watermeloen..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dus haar conclusie is weer gebaseerd op aannames.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ze doet nu boos, maar ze vergeet, dat er een groot verschil is, tussen de lieve schattige Galiameloen en de enorme Watermeloen..![]()
En dan is de vraag over welk type we het hier hebben.![]()
Ik weet niet waar de jongentjes hierboven het over hebben en ik weet niet waarom je zo boos tegen me doet, maar 1 ding weet ik wel:quote:
* HM2 controleerd leeftijd ion Profiel van WurMquote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de jongentjes hierboven het over hebben en ik weet niet waarom je zo boos tegen me doet, maar 1 ding weet ik wel:![]()
![]()
Alsof je van 20cent iets kan kopen tegenwoordig.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 controleerd leeftijd ion Profiel van WurM
JONGEN!!!
Dat is grote mensen praat, daar mag jij je nog niet mee bemoeien. Hier heb je een 20 Eurocentmuntje en ga nu maar een lolly kopen.![]()
Heb ineens een hele leuke PS bewerking in gedachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef Yoni het volgende:
Alsof je van 20cent iets kan kopen tegenwoordig.....
En ik heb geen meloenen noch jetsers. Ik heb gewoon borsten. Termen als meloenen en jetsers dien je alleen te gebruiken met mannen onder elkaar en niet als er vrouwen bij zijn![]()
Je doet net alsof FOT werken isquote:
Vergeet de thee niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef freud het volgende:
Jaaaaaa, naar huis! Pillen halen waar ik WEL door slaap.
En fruit is gezond voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar maar maar...... Ik moet me toch tegen jullie pesterts verdedigen...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!!
Slet dat je bent!!!!
Je avatar verkopen voor een RAKETWERPER
SCHAAM JE DIEP!!!!!!![]()
quote:
En het helpt je over je topic open vrees heenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar maar...... Ik moet me toch tegen jullie pesterts verdedigen...![]()
Tis wel een tof ding![]()
En di emoest je delen met de hele straat?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een pot B&J ijs gewonnen bij de Postcodeloterij![]()
Ja, ik ga straks effe rond met die pot, krijgt iedereen een hapje...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En di emoest je delen met de hele straat?
Als jij nu gewoon zo'n Toffe USB raketdinges koopt, dan zet ik mijn avatar weer terug...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef CocaColaLight het volgende:
jullie avatars wat doen jullie![]()
fokken met gratis epileptische aanval
Ik ben het eensch met meneer .Baitquote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!!
Slet dat je bent!!!!
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
HUIB!!!!! Fruit!!!!
Slet dat je bent!!!!
Dank je.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben het eensch met meneer .Bait
jaquote:Op maandag 5 februari 2007 20:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand enig idee met welk progje ik animated gifs kan verkleinen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |