Je mag de mijne kopen...250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:02 schreef ralfseltje het volgende:
Geen kaartje kunnen bemachtigen, had zó graag Depeche Mode gezienVolgend jaar ben ik weer van de partij.
200quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
Zoiets hadden ze bij ons vorig jaar ook. Was wel gezellig zo'n vroege-Lowlands-aankoop-afspraak op het stationquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:41 schreef maxor het volgende:
Whoei! Kaartje in de pocket![]()
Bij het postkantoor keken ze me wel vreemd aan: "Zijn die al in de verkoop dan?"
Ik bied 300 euro!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bied 300 euro!
Of 280 als het een combikaart is...
Jij op Lowlandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste te pakken hoor.
Alsof Live zo vaak op LL komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef Da hopman het volgende:
Leon Verdonschot had het er ergens over dat El Guapo Stuntteam dit jaar de soundtrack zou worden op menig festivalterrein.
Is het trouwens ook waar dat deze editie er eentje wordt zonder Live, maar dat er wel een of ander obscuur bandje komt onder de naam eviL69?
Neen, slotje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Luni het volgende:
Is het zeker dat Depeche Mode komt?!
2012 kwamen ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gek![]()
Ja ze zijn bevestigd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Dupje het volgende:
Was het niet 2013?
quote:
quote:
* Meldtquote:Op zondag 4 februari 2007 12:39 schreef TheTh1ng het volgende:
Sonic Youth ..![]()
Nog meer mensen die hun graag op lowlands zouden zien?![]()
Oh! Dat wist ik niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja bij State X newsform, daar was ik, en het was echt tofquote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja..want die is PER KAARTJE.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef Mathijz het volgende:vind die service kosten toch al belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |