quote:Maar dat misbruik moet ons er ook niet van weerhouden om na te denken over de toekomst. Er zijn effectievere manieren om energie op te wekken dan het verbranden van fossiele brandstoffen, zo weten we nu. En als die nieuwe, schone manieren worden toegepast, zullen we merken dat de opwarming niet kan worden tenietgedaan.
Maar dat is niet erg. Ook ik vind walmen uit uitlaten vies. De smog boven Los Angeles is goor en ziekmakend, en als daaraan een einde kan worden gemaakt, dan moeten we dat niet nalaten.
Nee, hoor, ik lees niet selectief.quote:
quote:Maar of die smog ons klimaat beïnvloedt, is en blijft een open vraag.
kolen zijn het brood van de industriequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
Het reactionaire karakter van milieufanatici lijkt me evident. Wat dat betreft goede column van Leon de Winter.
Niet iedereen is een vurige aanhanger van Al Gorequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik lees niet selectief.
Vergeet vooral die zin erna niet:
[..].
Nee, hoor. Ik zie bij hem vaak dezelfde argumenten die je van andere "sceptici" hoort en als hij zich ook maar een heel klein ietsiepietsie beetje zou inlezen, dan zou hij weten dat de argumenten kul en simpel zijn en nergens op slaan. Dat doet hij kennelijk niet, want het is geen domme man, en dus is hij kennelijk gemakkelijk te beïnvloeden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Leon de Winter betichten van makkelijker beïnvloedbaar zijn is hilarisch.
Als Leon de Winter volgens jou makkelijk is te beïnvloeden wat zijn al die mensen dan die met bevende knieën vanavond het licht uit doen als statement?.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:20 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor. Ik zie bij hem vaak dezelfde argumenten die je van andere "sceptici" hoort en als hij zich ook maar een heel klein ietsiepietsie beetje zou inlezen, dan zou hij weten dat de argumenten kul en simpel zijn en nergens op slaan. Dat doet hij kennelijk niet, want het is geen domme man, en dus is hij kennelijk gemakkelijk te beïnvloeden.
Uhm... Naiëf? Goedwillend? Makkelijk te beïnvloeden? Bezorgd? Idealistisch? Pioniers?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als Leon de Winter volgens jou makkelijk is te beïnvloeden wat zijn al die mensen dan die met bevende knieën vanavond het licht uit doen als statement?.
Ik zou die als makkelijk te beïnvloeden kenschetsen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:31 schreef Monidique het volgende:
Uhm... Naiëf? Goedwillend? Makkelijk te beïnvloeden? Bezorgd? Idealistisch? Pioniers?
Je vindt het onzin omdat je het niet met hem eens bent. Dat is te makkelijk maar ja, het zij zo.quote:Maar fuck hen en Al Gore. Leon de Winter weet niet waar hij over praat of schrijft moedwillig onzin en, echt, zelfs met een miljoen Al Gore's en "milieufanatici" verandert daar niets aan.
Nee, niet omdat ik het met hem oneens ben, maar omdat de gehele wetenschappelijke wereld en de rede het met hem oneens zijn. Het is geen geval van hij zegt dit, ik zeg dat, de waarheid zal wel in het midden liggen, etcetera. Nee, hij schrijft onzinnige dingen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
Je vindt het onzin omdat je het niet met hem eens bent. Dat is te makkelijk maar ja, het zij zo.
Hoe kom je erbij dat het maken van statement samengaat met knikkende knieën? Het is het maken van een statement, daar allerlei theorieen op los laten over motieven is eh.. kenmerkend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als Leon de Winter volgens jou makkelijk is te beïnvloeden wat zijn al die mensen dan die met bevende knieën vanavond het licht uit doen als statement?.
Waarom zou ik dit trouwens moeten lezen, sigme? Welke stukken zijn relevant?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:59 schreef sigme het volgende:
Oh ja: voor M: http://www.skepsis.nl/milieu.html
Net alsof de wetenschappelijke wereld en de rede boven alle twijfel zijn verheven zeker als dat vermengt wordt met een politiek sausje zie ik er niet het bezwaar in om kritisch te zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Monidique het volgende:
Nee, niet omdat ik het met hem oneens ben, maar omdat de gehele wetenschappelijke wereld en de rede het met hem oneens zijn. Het is geen geval van hij zegt dit, ik zeg dat, de waarheid zal wel in het midden liggen, etcetera. Nee, hij schrijft onzinnige dingen.
Niets mis met kritiek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net alsof de wetenschappelijke wereld en de rede boven alle twijfel zijn verheven zeker als dat vermengt wordt met een politiek sausje zie ik er niet het bezwaar in om kritisch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |