RoofingBurner +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Oude naam Westfriese Flora.
Da's wel heel snel, inderdaad een 'Golden Apeldoorn', de mooiste gele tulp die er is. TradeMarkie +1 Een mede ex-bollenboer dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
gele apeldoorn?
He! Ga jij eens OP bijwerkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
gele apeldoorn?
* PhysicsRules gaat pas over een maandjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:32 schreef Jayhawk het volgende:
PhysicsRules maakt het rijtje compleet
Nog een nachtje slapen![]()
![]()
Het nummer van het topic in de tekst is niet goed en de verwijzing naar het slowchattopic is niet goed. En het vorige topic moet nog aan het lijstje worden toegevoegd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef TradeMarkie het volgende:
als t goed is is de puntentelling weer ok zo
Is mij dus gisteren ook gebeurdquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nee Husk. Sportura zijn pauperds, beetje 2 dagen na boeken bellen dat er geen plek meer is.
Boeken via hun internetsite heeft geen zin, ze bellen je met de mededeling dat ze wel leuke, maar duurdere, alternatieven hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is mij dus gisteren ook gebeurd![]()
regeltent nmr1 op wintersportquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat een pauper tent vond ik dat zeg
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef -PatrickO- het volgende:
(Piet Hein) Donner...
Comet... We zitten al op zeven... Nog 2...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef -PatrickO- het volgende:
(Piet Hein) Donner...
Comet... We zitten al op zeven... Nog 2...
klopt, vorig jaar 5 e moeten betalen voor een kopje wat niet goed afgewassen was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh, Husk? 1 tip, gebruik 'm alsjeblieft: schrijf bij aankomst in je kamer/apartement weet ik veel waar je zit meteen álles op wat er maar op te schrijven valt. hoeveel bordjes en bestek er is, welke vlekken aan de muur zitten, wat er stuk is, wat het niet doet, álles
het is niet leuk om te doen maar Husk is erg vervelend heb ik gelezen. je kunt naderhand geen klacht indienen als je je borg ofzo niet weer krijgt.
vlekken in tapijt of matras of weet ik het álles opschrijven. dan kunnen ze je niets maken namelijk
1 Heimlich greep hier aubquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
AAARGHUEHQFAQIEFJ
Donner is ook 1 van de rendieren...quote:
Engelse versie dan tenminste...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Donner is ook 1 van de rendieren...
Ah oke. Ik had even helemaal geen idee waar je het over had, maar lag aan mij dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Donner is ook 1 van de rendieren...
Volgens mij moet die eerste Donner zijn... Anyway, 9 stuks... Ik wist niet dat Cupid ook een rendier was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef PMI84 het volgende:
Donder Comet Dancer Dasher Rudolph Vixen Blixen Cupid Prancer
Weet ook niet zeker of het kloptquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Volgens mij moet die eerste Donner zijn... Anyway, 9 stuks... Ik wist niet dat Cupid ook een rendier was...Een rendier met pijl en boog
En daar is de laatstje ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef PMI84 het volgende:
Donder Comet Dancer Dasher Rudolph Vixen Blixen Cupid Prancer
Das snel! Ik dacht dat het best lastig wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Hindu
Oh, das toevallig. Maar doe pas sinds gisteren meequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Is vorige week geloof ik nog gevraagd
Jij kunt er ook niets aan doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Oh, das toevallig. Maar doe pas sinds gisteren mee![]()
met bijna 600*300= 180000 posts is de kans dat een vraag al eens gesteld is best aanwezigquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Oh, das toevallig. Maar doe pas sinds gisteren mee![]()
Amorasquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar komt Suske vandaan?
Ik ben vandaag in miereneukersmode...dus.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Hindu is iemand die Hindi kan spreken.
Bakkei +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef Bakkei het volgende:
Het eiland Amoras
Staat Verdorie wél in je woordenboek?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie
Mijn woordenboeksessie heeft me een punt door de neu geboord
Jazekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Staat Verdorie wél in je woordenboek?
Vraag even in vet zetten aub.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Bakkei het volgende:
Noem de 4 oorspronkelijke leden van de band waarvan Coldplay de melodie jatte voor hun nummer "Talk"
Welk nummer van de Beatles? Kan me er geen voor de dag halen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef Neleos het volgende:
John Lennon
Paul McCartney
Pete Best
George Harrison
Sorry. Beginnersfoutje...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vraag even in vet zetten aub.
Ik ook niet. Ik gok maar wat. Het aantal bands waar ik alle leden van ken is ook maar beperkt trouwens...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:20 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Welk nummer van de Beatles? Kan me er geen voor de dag halen.
Da's Kraftwerk, maar de leden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef Bakkei het volgende:
Hint: De band is onder andere verantwoordelijk voor de uitvinding van het electronisch drumstel.
The Moody Blues?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef Bakkei het volgende:
Hint: De band is onder andere verantwoordelijk voor de uitvinding van het electronisch drumstel.
Geen punt. Vraag is niet beantwoord toch? Nieuwe vraag dan maar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef Jayhawk het volgende:
Krijg ik mijn punt nog dan?
Ik bedoelde die van Hindi, overduidelijk een foutieve toekenning van het punt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Geen punt. Vraag is niet beantwoord toch? Nieuwe vraag dan maar?
Noem drie filmtitels in het Hopi met hun betekenis.
(De missende namen waren Florian Schneider en Ralf Hütter)
Jooquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Geen punt. Vraag is niet beantwoord toch? Nieuwe vraag dan maar?
Noem drie filmtitels in het Hopi met hun betekenis.
(De missende namen waren Florian Schneider en Ralf Hütter)
Ik had hindu ook goedgekeurd, in plaats van Hindi.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Hindi, overduidelijk een foutieve toekenning van het punt.
De vraagsteller beslist, maar ik zou niet kunnen leven met een punt te geven voor een fout antwoord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Ik had hindu ook goedgekeurd, in plaats van Hindi.
Maar wat vinden de anderen?
Ik vind dat er niet te moeilijk moet worden gedaan om één letter verschil...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Ik had hindu ook goedgekeurd, in plaats van Hindi.
Maar wat vinden de anderen?
Man, neem dat puntje als je hem zo graag mot. Hindu Hindi, whatever...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
De vraagsteller beslist, maar ik zou niet kunnen leven met een punt te geven voor een fout antwoord.
dat geldt alleen als het om een het dezelfe gaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind dat er niet te moeilijk moet worden gedaan om één letter verschil...
Inderdaad, het was duidelijk dat degene die het antwoord gaf het wel wist, alleen niet precies de goede naam ervoor wist... Ik zou hem goedrekenenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind dat er niet te moeilijk moet worden gedaan om één letter verschil...
Ik denk dat dit soort opmerkingen niet past in de quiz en dat jij derhalve ook niet past.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
kan de vragensteller ook sterven en dat iemand anders een vragensteller wordt??
Kan jij ook normaal doen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Doe eens normaal, mafkeesquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weeg ondertussen al een ons maar die vraag is nog steeds niet goed beantwoord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Eltonno het volgende:
Idd, we waren bij 3 films in het hopi... ???
erg hoor. heaumeauquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat dit soort opmerkingen niet past in de quiz en dat jij derhalve ook niet past.![]()
Excuses.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Jayhawk het volgende:
game on!
@MPI84 Volgende keer beter letten op het antwoord
Ik schaam mij even voor mijn stadsgenootquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Kijk, dat is een betere vraag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Bakkei het volgende:
Goed. Excuses voor mijn vragen. Is mijn eerste keer in de AKQ en van de meeste vragen had ik ook geen benul. Ik ging er dus vanuit dat het de bedoeling was lastige vragen te stellen. Ik zal een laatste poging doen:
Benoem minimaal drie lagen waaruit onze atmosfeer is opgebouwd.
excuse moi, dacht dat je afk was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Bakkei het volgende:
Goed. Excuses voor mijn vragen. Is mijn eerste keer in de AKQ en van de meeste vragen had ik ook geen benul. Ik ging er dus vanuit dat het de bedoeling was lastige vragen te stellen. Ik zal een laatste poging doen:
Benoem minimaal drie lagen waaruit onze atmosfeer is opgebouwd.
Hopu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Hopi (niet te verwarren met hopu) is een afrikaanse taal, dacht ik.
Koolstofdioxide bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Hopu?
Enneh 3 lagen, das al een stukken betere vraag..euhm
Stikstof
zuurstof
koolstofdioxine
hehe klopt, wilde iets te snel antwoordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Koolstofdioxide bedoel je denk ik.
Een beetje cultuurliefhebber kent de beroemde trilogie:quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Eltonno het volgende:
Idd, we waren bij 3 films in het hopi... ???
erkel +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef erkel het volgende:
stratosfeer, troposfeer, homosfeer?
FrietBoer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Jayhawk het volgende:
Wil jij graag in de FB terecht komen?
FotoBoek?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Een beetje cultuurliefhebber indiaan kent de beroemde trilogie:
Koyaanisqatsi: Leven in onbalans
Powaqqatsi: Leven in overgang
Naqoyqatsi: Leven in staat van oorlog
quote:
zijn dat leuke films? ( ik vond apocalyptica wel aardig)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef Bakkei het volgende:
Een beetje cultuurliefhebber kent de beroemde trilogie:
Koyaanisqatsi: Leven in onbalans
Powaqqatsi: Leven in overgang
Naqoyqatsi: Leven in staat van oorlog
Waarbij de laatste niet al te lang geleden is uitgekomen
De Hopi is een indianenvolk.
Even op wiki gekeken, maar apocalypto is in het yukateeks maya, dus niet in Hopi.... Hopi is echt meer een noord amerikaanse stam...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
zijn dat leuke films? ( ik vond apocalyptica wel aardig)
Donequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Wil jij graag in de FB terecht komen?
Erkel bleek bij nader inzien toch nog iets sneller geweest te zijn dan jij en mag de vraag dus stellen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:50 schreef Mister1977 het volgende:
Iemand anders kan mijn vraag stellen. Ik moet even snel weg en weet niet hoe lang het duurt.
De flims zijn niet zozeer leuk alswel erg mooi. Ik kan je aanraden eerst eens Koyaanisqatsi te bekijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
zijn dat leuke films? ( ik vond apocalyptica wel aardig)
Pff makkelijker word het er zo niet op, zou je even de stand dan kunnen posten met de punten bijgewerkt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Erkel bleek bij nader inzien toch nog iets sneller geweest te zijn dan jij en mag de vraag dus stellen.
Ow homosfeer klopte wel? Was een beetje een gok.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Erkel bleek bij nader inzien toch nog iets sneller geweest te zijn dan jij en mag de vraag dus stellen.
Homosfeer is volgens mij nietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow homosfeer klopte wel? Was een beetje een gok.
De onderste 90 kilometer van de atmosfeer wordt ook wel homosfeer genoemd, omdat de lucht in dit gebied redelijk constant is. Alle lucht boven 90 kilometer hoogte wordt heterosfeer genoemd, omdat de lucht anders is in dit gebiedquote:
Gok: Wit Rusland?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Hoe heet deze Oblast/Provincie van Rusland? (in rood aangegeven)
[afbeelding]
Dit is het juiste antwoord PR +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Kaliningrad
Zo heette Sint-Petersburg ooit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Leningrad?
Wat bedoel je hiermee Jay?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef Jayhawk het volgende:
De_ananas gebruikt opzettelijk de spoilertags niet. 48 uur.
Hij gaat voor de weekban
Ja inderdaad, volg hem niet helemaal...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee Jay?
Dat hij al eerder herrie geschopt heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee Jay?
En waar staat dat dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Dat hij al eerder herrie geschopt heeften check de Feedback
Was even weg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Eltonno het volgende:
Ja goed, moet hij lekker zelf weten.... Zullen we doorgaan??
PR??
Band + titelquote:Well, you can tell by the way I use my walk,
I'm a woman's man: no time to talk.
Music loud and women warm, I've been kicked around
since I was born.
And now it's all right. It's OK.
And you may look the other way.
We can try to understand
the New York Times' effect on man.
Bingoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef PMI84 het volgende:
Staying Alive, Beegees
Klopt ook, een van de 3 is Steve Chen. Nu de tweede nog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef David Letterman het volgende:
Chen?
Nee, maar de r staat wel op de goede plaatsquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hardy
Ja! Eentje met huge...euh...tracts of land.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Yestuuur het volgende:
waar ken ik die naam van? actrice ofzo?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef Yestuuur het volgende:
Livingstone is goed..wat is zijn voornaam?
Dat is de eerste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
Nee volgensmij bedoelt ie supercontinenten van duizenden / miljoenen jaren geleden.
Weet alleen dat er ooit 1 supercontinent was ( Pangea ) en dat is uit elkaar gescheurd.
sorryquote:
Ja, de 3 continenten bestonden dan ook niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij was Pangea trouwens al het land in één stuk toch?
rhodea?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef PhysicsRules het volgende:
De oudste betekent moederland in het russisch, en lijkt op de naam van een beeldhouder.
De tweede begint ook men Pan-
K heb het ff opgezocht, en je bent warm, maar t is niet goedquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Rhodos?
DiviFilius +1 dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
Nee volgensmij bedoelt ie supercontinenten van duizenden / miljoenen jaren geleden.
Weet alleen dat er ooit 1 supercontinent was ( Pangea ) en dat is uit elkaar gescheurd.
quote:
Ik neem het wel van je overquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik moet er helaas weer vandoor, het goede antwoord is nog niet gegeven.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DiviFilius het volgende:
Hawkeye
--> TRUquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
Wel raar, volgens de profielinfo is DiviFilius hier 1 uur en 3 minuten geleden voor het laatst geweest.![]()
Wasda?quote:
The Truth is in Here...quote:
Daar moet hij niet gaan zitten. Hij moet hier een vraag stellen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Een subforum met mensen die realiteit en fantasie wel eens door elkaar heen halen![]()
De ONZ nOOb is altijd met twee Ows..quote:
Dat komt omdat ik boven op de PC nog ingelogd stond, en beneden op de laptop posttequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
Wel raar, volgens de profielinfo is DiviFilius hier 1 uur en 3 minuten geleden voor het laatst geweest.![]()
had ook niet door dat je er wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef SaskiaR het volgende:
Jeweets, als ik hier ben moet je geen Romeinenvragen stellen.
Maar jij meldt niet dat je aanwezig bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef SaskiaR het volgende:
Jeweets, als ik hier ben moet je geen Romeinenvragen stellen.
Wie schreef de Metamorphosen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |