Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:09 |
uIk ben op meeste Honda fora actief, en zit hier met een gedeelte account ook al een poos dus.. mja waarom hier niet ook een projekt topique ![]() nou ehm hiervoor had ik ook eenHonda civic Ed7 1.6 16v SOHC, die verkocht vanwege het geld wat ik ervoor kon vangen en meteen baalde ik.. dus meteen weer een Honda civic 1.6 16v SOHC gekocht, dat was een olieboot.. muf muf. #-o dus andere motor erin gehangen, een A9 MET lambda :lol: ... handig. hier wat foto's van de civic ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/img]http://img378.imageshack.us/img378/7516/zijkantachterkant8gt.jpg[/img] ![]() _________________________________________________________________________________ preparing the swap Nou vandaag een heeeele productieve dag gehad 8) ik stond op 11 uur op, en dacht.. zo ik ben niet voor niets zo vroeg uit bed gekomen.. we gaan weer wat doen, tenslotte ben ik na de overwinning op de rechteraandrijfas zeer tevreden over mijn voortgang 8) Maargoed.. het eerste wat ik deed was naar de Brezan voor goodies. ik haalde ; bougies, pakking voor het spruitstuk naar uitlaat, molybdeenvet ofzo voor mijn homokineet ( 1 krijgt een nieuwe hoes ), schoentjes voor de nieuwe kabelboom, verfafbijt voor kleppendeksel, net als de primer en verf waarvan ik toen eigelijk nog niet wist dat ik ze niet wilde gebruiken 8) en een gigantisch dikke massa kabel 8) ![]() nou, ik kwam thuis al meteen erachter dat ik niet alles had dus weer terug, leuk zo'n kabel maar de schoenen ervoor moet ik ook hebben, wie de kabel heeft trekt de schoen aan* ![]() ook gelijk isolatie tape bij (* was het 2e rolletje al ) voor het resterende stukje van mijn kabelboom in te rollen ) was ik thuis, kreeg ik zin in een ijsje en ik was vergeten nog meer massakabel te halen en een oliefilter ![]() dus : ![]() als allereerste zorgde ik voor de schoenen voor de dikke kabel, daarna de dunne.. dus solderen met een vlammetje :wink: ![]() verafbijt op het kleppeksel gesmeerd, de mooie blanke alu kleur beviel puk dus ik monteerde hem zo weer, en de bougiekabels en doppen werden goed schoongemaakt en teruggestoken. ![]() oliefilter erop gekwatst 8) , de oliefilterklem was ff weg.. dus ik prik er maar gewoon een schroevendraaier doorheen ( de oude natuurlijk 8) ) en dan gaat het allemaal ook perfect. gelijk de kabel van die sensor in de rest van het wiring harnass getaped. Die hoef ik niet meer te zien. ![]() vervolgens de v-snaar voor de dynamo gefixt, was ook een eitje, ook de massakabels aangesloten, oke misschien heb ik er wat mee overdreven maar beter te veel massa dan te weinig massa , en dit geld voor alles behalve dikke menschen ![]() ![]() en hier dan de volgende stap, de rest van de kabelboom intapen, kutwerk, nou ja.. eigelijk heeeeel rustgevend, lekker zonnetje.. lekker plakken.. plakken plakken rollen, argh verkeerd.. terugrollen,plakken.. aargh ding in de frot, afknippen.. opnieuw.. plakken plakken.. zo ging het een uurtje door maar nu is de gehele kabelboom geisoleerd. ![]() En hier.... T echte zware swap werk! wat nou K20 en die onzin! hoppa gewoon je ontstekingsdraadjes aanpassen.. dat is nou werken! ![]() ![]() ![]() ![]() en uiteindelijk de sensor op de 2e nok voor de TDC/BDP aangesloten ![]() maar uiteraard, arme ik :cry: ik wist dat ik kon solderen als een aap met parkinson maar ![]() dit deed mocht niet gebeuren :cry: ik wilde opstaan om de camera te halen en leunde met mijn hand met al mijn gewicht op de soldeerbout, vloeken deed ik, aarrgh en stond vervolgens met mijn voet in een emmer water dus viel ook nog eens om enzo ....kut was dat ![]() en hier het laatste, nog even een motorsteun lenen uit de auto.. ![]() tadaaaaa ![]() D16a9 at ur service 8) dit was het voor vandaag folks. ____________________________________________________________________________ engine project ![]() Ik naar Oss voor een motortakel, daar even verteld hoe de Heren van Boels in 'S-Hertogenbosch het deden en dat een olifant met 3 konten betere service kon bieden ![]() maargoed.. ik had de takel.. met een gangetje van 80 naar huis gereden en meteen die takel erop gepleurd. ![]() Uiteraard waren de weergoden me goed gezind want het begon te stormen en te onweren en te regenen als een gek.. ![]() maargoed dat mocht de pret niet drukken. ik ging verder ![]() Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaaaaaaat zeeee ( ik ken de verdere text niet :cry: ![]() Aargh, waar is mijn motor ![]() ![]() daaaaaaaaaar ![]() Hops omhoog ermee ![]() Zwengel de zwengel 8) ![]() En Plop! ![]() Nou ja, ik ben nu ont.. eh ont.. ontakeld 8) And the reward goes tooo me 8) ![]() heerlijk . Motorsteunen zitten vast, daarover gesproken, ik moet 1 nieuwe motorsteun kopen ( die kleine voor de versnellingsbak vooraan) want die is best versleten, toch besloten hem nu even te monteren, dat kan later namelijk ook ![]() Ook heb ik de lange aandrijfas "aangesloten" ik moet enkel die bevestiging nog bevestigen aan het blok. de kleinere moet nog, de uitlaat omhelsde de nieuwe pakking zojuist 8) die moet ook alleen nog ff vast. de schakelstangen voor de helft aangesloten ( jaja het werd donker, dan doe ik niets ![]() ![]() ![]() Ecu zit erin ![]() ![]() __________________________________________________________________________________ restoring the A9 Meteen goodies erbij gehaald ![]() Wasserpompf spanrol en distributie riem in het huisje ![]() Lekker thuis, koffie zetten dus.. en de koffie melk was op.. Hmmwoaa geen probleem. Halen we toch uit de versnellingsbak ![]() ![]() ![]() ![]() Ja want daar komt bij mij koffiemelk uit, ![]() Ook gelijk 2 litert oil gehaald ( 10w40 castrol ) en wat KVS ( koelvloeistof ) Maar goed ook want de koelvloeistof stroomde er sneller uit dan het erin ging.. ( ja die waterpomp is goed in orde ) ![]() ![]() 1 kant van de waterpomp ![]() en je draait hem om en dan dit! ![]() jaja ![]() ![]() wasserpomp gemonteerd ![]() Veel gekloot gehad met de camgears ![]() ![]() dat is nu helemaal gelukt 8) Ik ben blij! morgen even stuurhuisbusje ophalen bij de dealert, dat gaat weer een karwijtje worden ( vorige keer lukte het me niet, zat ook bij verkeerde kant van de auto heb ik het idee ![]() ![]() dan testritje met een auto die naar een kant trekt met het stuur niet recht.. moet nog worden uitgelijnd ![]() hab er zin in iig nu de motor draait! Maar het interieur telt ook! Heeeeee ![]() Yeah , sure that's animal skin ur sittin with ur be-hind on 8) ![]() ![]() ![]() ![]() -Modificaties Onderstel -standaard voor en achter stabilisatie stang onder de auto -Weitec sports schokbreker setje -Coilovers Engine -D16a9 MKII ( met lambda ) -WAI (k&n filter ) -Short shifter -SRS katalysator vervanger -Invidia uitlaat -Jappendempert ![]() mods uiterlijk -CRX front conversion Ik heb een MKII crx voorbumper genomen CRX MKI zijschermen Black housing angel eyes black housing corner lights Honda SE skirts Dichtgemaakte achterklep( bouten voor spoiler weg, logo en ruitenwisser) Dichtgemaakte motorkap van een Civic ( geen bult ) dus logo weg. in de achterbumper zijn de mistlampen weggehaald en deze heeft een Honda SE lip. Azev E black velgen 16" Toyo proxes T1r banden. Interieur modificaties -standaard sport 1.6 interieurtje -Vtec lederen stoelen -Vtec lederen deurpanelen -vtec electrische ramen -Sportstuurtje poly racing -Alu sport pedaaltjes -Type R imi schakelpook remmen -standaard schijfremmen voor & achter -Lockheed remblokken voor en achter nou, een ongelukje ik had dus een ongelukske gehad, heel klote. Maar schade viel goed mee. Dus ik wilde hem gelijk alles laten doen, zo begon de crx front conversion en alle spuitwerk. Maar ik moest wel zelf schuren ![]() Maar op een gegeven moment! Alles is klaar, schuren is klaaar 8) Nou iedereen weet wel van dit ongeluk.. heel zuur, de zijkant redelijk in de deuk en zag eruit alsof joling en gordon erop de nacht hebben doorgebracht en de voorbumper plus zijscherm waren ook totaled... hmm oke zuur. gekke bas kwam aan met het plan, een CRX mkII bumper erop :shock: , en ik in shock.. hoe hoe? nou.. zijschermen pakken van een crx en die bij de stootstrip doormidden zagen , zelfde met civic schermen.. aan elkaar lassen en voila.. nou die liggen hier te wachten op hun executie 8) , zie ze zweten.. ![]() nou, aangezien ik dacht.. dan alles maar... word die hele kant die in de deuk zit aangepakt, roest eruit nieuw scherm erin .. schuren spuiten etc.. word allemaal gedaan door mijn overbuurman.. ook de nieuwe voorruit.. 8) ![]() nou.. auto uit elkaar gehaald.. en achterklep eraf.. ![]() ingepakt als kerstcadeautje 8) wat zit erin.. een nognietmooiehondaaa ![]() maargoed, achterbumper moest eraan geloven..! die mistlampen eruit.. Puk belt een flexe maat op die polyesterkoning genoemd word en we polyen lekker die bumpert 8) ![]() HOPS! achterslotje, noooit van gehoord heur ![]() ![]() en na een paar fanatieke uren vandaag, kreeg ik genoeg van die grijze massa en was wel ff tevreden. ook de voorbumper was bijna klaar! ![]() ![]() ![]() achterklep logo en ruitenwisser verdwijn!! en dat deden ze na wat las en plamuurwerk :-D ![]() ![]() sideskirt onzin die nu eindelijk ook word aangepakt komt er ook bij kijken. ![]() ik kan niet w88! totdat hij bij de spuiter staat! hip hoi! pipeloi Jaja, dankzij die lex heb ik nu deze prachtige koplampies die perfect op mijn autotje zullen staan....deze wilde graag oem elec verstelbare lampen, en ik wilde heeeel graag die doorzichtige glazen.. blackhousing projector lights.. maaarrrrrrrrrrrrrrrrr de beste sint had chrome housing angel eyes! ![]() ACH! kein probleim... 8) Originaaalee! ![]() dat primeren we ( na schuren uiteraard ) ![]() Zwaarrrtt zal het zijn ![]() Tadaaaaaaaaa! ![]() Dus dat is de nieuwste aanwinst voor mijn civique, ook kreeg ik deze binnen van Key( vtecmoon ) ![]() die ga ik mooi in de deurlijsten beunen 8) verder aan project, motorkap daar hoort heel wat gekreng en gebitch bij omdat ik vandaag nog wat werk had ![]() alles is geskuurd, lekker skuren 8) , muziekje vrouwtje en een bumper .. ok, not the most romantic thing I can imagine maar het werkte 8) goed.. Nou, goed.. dit maal de booskijkers, deze leken me toch wel leuk, en zou het oudere effect wat verdoezelen en hem wat leuker laten ogen, goed genoeg geluld, ik zal het beschrijven zoals ik altijd doe :-D .. uiteraard Ik trommelde natuurlijk mijn broer op, ofwel de Piraat... Hij is namelijk in de maak van mijn auto Al 2 vingers( compressor gone wild ) , een flinke paar sneeën, en splinters in zijn oog , gisteren kwam daar een spoedbezoek bij naar het ziekenhuis vanwege een verbrand gezicht, steekvlam uit benzinetank waar een lasje in vloog. een flinke civic veteraan die nooit meer vrolijk wil meewerken aan een klus gezien zijn battle scars.. 8) goed.. na een tijdje wilde hij me helpen en begon octo aan mijn motorkap. Schuren zal ie :-D ![]() en na wat chagrijn later, had hij hem met wat laspuntjes erop zitten ![]() zodra hij was vastgelast rondom, met spetterende las, heel vreemd..begon meneer aan het loodsmelten ofzo, geenidee.. was wel een slim idee :-) want plamuur kan breken bij het sluiten van de motorkap en werkt, lood is mooi te schuren en breekt niet .. jaja velen ideeën kwamen van hem 8) hier word het zaakje in het vet gezet, iig substantie om met lood te kunnen werken, [IMG] ![]() ![]() gladstrijken met mijn oude speelgoed 8) blokje uit mijn oude blokkendoos :cry: ,alles voor het resultaat dan maar 8) vijlen mofo 8) ![]() en hops, na wat gezeik was het kreng klaar en we pasten haar nieuwe kledingstuk ![]() ![]() oef wat een mooie jurk 8) de spuiter vroeg of ik alles behalve de skirts kon monteren, zodat hij op de trailer kon. Mooi, dit werkte leuk voor mijn gevoel.. kon gelijk kijken hoe alles staat 8) Op het plaatje hierboven zie je al de crx mkII bumper, black housing lichtunits en de booskijkers, maar ik heb nog wat in petto jaja 8) Hoppaa ![]() staat goed toch? ![]() nog 1xtje de hoek 8) ![]() zit veel werk in toch.. en het gecleande kontje, zachte billen zijn altijd beter.. ![]() geen gaten meer van de spoiler, geen logo, en geen ruitenwisser, het slotje is verdwenen en de mistlampen zijn er ook uit! ik presenteer world's softest babybuttom 8) uche uche, uitlaat uitlaaat en dempert! ![]() ![]() Het begin bij de spuitert! Juist, spypics dan, helemaal geweldige plaatjes van een honda die van haar kanker wordt genezen.. roest, daarnaast pakt de spuiter alle deuken aan, behalve de deukjes in de deur, komen wel wat later. ook word door hem wat aangepast aan de booskijkers, en gebruikt hij een voor mij nieuw materiaal. zie hier de roest en de aanpak. aargh, hmm valt eigelijk nog mee met wat ik gezien heb ![]() ![]() ![]() ![]() Hops, metaal eraan!! ![]() plak! ![]() afslijpen! ![]() ![]() zijkant nieuw plaat op gelast en geslepen! 8) ![]() ook de achterklep werd nog afgemaakt, en bedenkt met dit nieuwe spul ![]() ![]() ook de booskijkers waren niet af, het was te hoekig en zat vol met deukjes en de kap zelf ook, dus deze werden ook behandeld ![]() ![]() ![]() ja er is genoeg plaatstaal weggehaald, schadehersteller die het werk doet is eg bedreven, daarnaast ook een vriend van de famillie, heb ook garantie ![]() Bij de spuitert deel zwei! funkyzeit mit Civic! Twan , mijn spuiter ( omg dat klinkt maf ) belde me op.. hij heeft foto's etc. Dus ik erlangs, sigaretje roken en fotos bespreken 8) zo ziet de zijkant eruit ![]() ![]() plamuren baby 8) ![]() yeaaah put it ooooon ![]() skuur de plamuuuur! ![]() ![]() zijkantje ![]() ook de bumpers zijn in de grondlak gezet.. even in de auto gelegd. ![]() en er worden laatste handen aan de motorkap gelegd ![]() hier moet nog flink geschuurd worden, alles heeft nu zijn mooie vormen en de booskijkers zijn imo perfect gelukt! ![]() zeer blij UPDEET Zijkant : Strak commentaar : Op de foto is hij nog niet afgeschuurd, maar ik wilk enkel een plaatje geven en zeggen dat die kant strak is nu ![]() ![]() tank kleppie hoort ook bij de familie ![]() ![]() Heeeeeel de motorkap is aangepakt want hij zat vol met boze deuken ![]() die we eruit hebben kunnen neuken ![]() ![]() BOem ![]() baoeeeem ![]() KABOEEEM ![]() ![]() ![]() commentaar : De lijnen van de booskijkers zijn NIET met plamuur gemaakt maar met ALu epoxy, vloeibaar metaal waar je als het moet een schroefdraad in zou kunnen tappen ![]() ![]() zijkant ook strak ![]() tesamen met de andere kant ![]() ![]() en de andere kant oook! ![]() ![]() ![]() commentaar : je ziet wat raars linksonderin op de foto hierboven, dat is verholpen met laatste plamuur beurt, ook moest het hier worden geschuurd maar is gedaan ![]() ![]() Volgende fotosessie staat hij in zijn lakje ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door Pumatje op 02-02-2007 09:59:11 ] | |
leroytje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:12 |
Omg een lasje in de tank?? Et zal vast leuk zijn, maar zou sjonge jonge wat een 1e klas blunder ![]() | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:13 |
dat is gisteren gebeurd, beetje meer gevoel graag, ben er zelf nogal van streek van mkay. Me broer zit nu als een mummie beneden, niet leuk. gaat ook over me auto dit ![]() | |
LeoLoopneus | donderdag 1 februari 2007 @ 09:27 |
tvp | |
Metro2005 | donderdag 1 februari 2007 @ 09:32 |
goed bezig. Alleen.. Waarom doe je pas de distributie en waterpomp als je het blok al in de auto gehesen hebt ![]() ![]() | |
veldmuis | donderdag 1 februari 2007 @ 09:32 |
WTF ZOEEN LASJE IN DE TANK DAN BEN JE ECHT GEVAARLIJK BEZIG!!! | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:38 |
tank was leeg, al 3 en half jaar geen benzine in gezeten. op een manier heeft waarschijnlijk wasbenzinedamp zich erin verzameld, was een steekvlam. @ Metro maar inderdaad.. ik had dat van de distributieriem en waterpomp veel beter eerder kunnen doen, wist toen niet dat de waterpomp kapot was , volgens koper was die in orde. en als je die vervangt, DB gelijk ook he ![]() | |
Barcaconia | donderdag 1 februari 2007 @ 09:39 |
quote:Echt, een OP van weet ik hoe veel regels tekst en foto's, en jij kan alleen dit bedenken? ![]() ![]() Verder echt een mooi project, dit ga ik zeker volgen. Jullie weten tenminste hoe je een auto mooier maakt ipv er grote half-passende spoilers enzo op te tapen. | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:42 |
Dankje, vind dit ook veel mooier ![]() ben ook echt geen fan van spoilers, after market bumpers etc. De voorbumper komt van een Honda CRX ed9 MKII af. de achterbumper is origineel, met dichtgemaakte mistlampen, de lip en de sideskirts komen van de H25r set van honda af ( zeer zeldzaam, en ooit geleverd door een honda dealer in duitsland als optie ) en het spoilertje is standaard voor de 1.6 en vtec modellen ![]() | |
Donders | donderdag 1 februari 2007 @ 09:45 |
huh? | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 09:47 |
? | |
veldmuis | donderdag 1 februari 2007 @ 09:51 |
? | |
-Muse- | donderdag 1 februari 2007 @ 10:19 |
Cheile stoelen! | |
krimpenrik | donderdag 1 februari 2007 @ 10:52 |
? | |
GiSaE | donderdag 1 februari 2007 @ 10:54 |
Gaaf project. Ding komt er wel mooi uit te zien, alleen jammer van de booskijkers. Als oom agent boos kijkt moet je auto dat niet doen ![]() | |
-Muse- | donderdag 1 februari 2007 @ 11:23 |
quote:Je weet wel, die dingen waar je op zit als je een auto bestuurd? | |
Kiwi_Kevin | donderdag 1 februari 2007 @ 12:44 |
Vet project hoor! Pumatje, kun je mij even een mailtje sturen? Gaat over die versterker.. Mail staat in m'n profiel | |
veldmuis | donderdag 1 februari 2007 @ 12:48 |
quote:Stoelen? | |
-Muse- | donderdag 1 februari 2007 @ 12:53 |
? | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 13:35 |
Muse, kun je asjeblieft ophouden met die onzin reacties, je vervuilt mijn topic ![]() bedankt En kiwi_kevin, ik zal je terugmailen asap En Gisea : booskijkers zijn goed gedaan hoor ![]() ![]() .En stoeltjes zijn idd ook erg tov | |
garnage-patrick | donderdag 1 februari 2007 @ 16:53 |
puma! zeer mooi project! jij weet hoe je een civic mooi moet maken ![]() ga zo door! ![]() | |
Pumatje | donderdag 1 februari 2007 @ 23:19 |
Dank je gozer! Er is een update mensen! vanaf het woord UPDEET! volgende fotosessie staat hij in de lak! ik blijf updaten door openingspost aan te passen~! | |
Turquaz52 | vrijdag 2 februari 2007 @ 00:11 |
Geil topic vriend! geil bakkie ook.... ksal et volgen ![]() | |
beschuit | vrijdag 2 februari 2007 @ 08:54 |
vet project weer, maar wat ik niet snap; je hebt heel dat blok uit de auto hangen en dan ga je de waterpomp e.d. vervangen als het blok IN de auto hangt... Ik ben geen monteur ofzo, maar is dat niet een beetje omslachtig? Verder zwaar respect hoor! ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:21 |
Zijkant : Strak commentaar : Op de foto is hij nog niet afgeschuurd, maar ik wilk enkel een plaatje geven en zeggen dat die kant strak is nu ![]() ![]() tank kleppie hoort ook bij de familie ![]() ![]() Heeeeeel de motorkap is aangepakt want hij zat vol met boze deuken ![]() die we eruit hebben kunnen neuken ![]() ![]() BOem ![]() baoeeeem ![]() KABOEEEM ![]() ![]() ![]() commentaar : De lijnen van de booskijkers zijn NIET met plamuur gemaakt maar met ALu epoxy, vloeibaar metaal waar je als het moet een schroefdraad in zou kunnen tappen ![]() ![]() zijkant ook strak ![]() tesamen met de andere kant ![]() ![]() en de andere kant oook! ![]() ![]() ![]() commentaar : je ziet wat raars linksonderin op de foto hierboven, dat is verholpen met laatste plamuur beurt, ook moest het hier worden geschuurd maar is gedaan ![]() ![]() Volgende fotosessie staat hij in zijn lakje ![]() | |
-Muse- | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:31 |
quote:Ik wasdie ene die zei dat je mooie stoelen had, nadat een paar nerds "?" spamden. Kijk eerst eens uit je dopjes voor je begint te schreeuwen ![]() | |
MouseOver | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:35 |
Mooie velgen ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:53 |
oke , sorry muse. thx mouseover, het valt helemaal in de smaak zie ik hier ![]() | |
garnage-patrick | vrijdag 2 februari 2007 @ 10:36 |
pumatje, vraagje. je hebt de koplampen zwart gespoten, knipperlichten ook of niet? | |
fathank | vrijdag 2 februari 2007 @ 10:46 |
Mischien een idee om wat minder foto's met meer overzicht te plaatsen? En probeer wat aan je belichting te doen, want sommige foto's zijn wel erg donker. Voor de rest: Net project, je steekt er echt veel tijd in, respect. Heb je ook spec's van je motor enzow? Ben niet zo in de motorcodes enzo. | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 10:56 |
quote:knipperlichten? Je bedoelt cornerlights ![]() ![]() maar idd, die zijn ook zwart ![]() ![]() en fathank, nee ik plaats niet minder foto's ik en iedereen is fotogeil ![]() ![]() motorspecs.. hmm oke. Motor is een D16a9 met 132 pk, met lambda. Belgisch exemplaar w.s, die in NL zijn niet geleverd met Lambda. Prestaties van de motor : brengt een crx in 7,8 sec naar de 100, top van 220, maximaal te draaien toeren 8200 ![]() | |
-Muse- | vrijdag 2 februari 2007 @ 11:01 |
Nog plannen om er een turbo op te zetten? (130pk ben je snel zat hoor, geloof me ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 11:10 |
ofcorse ga ik een keer aan de slakken ![]() ben aan het tobben om b18 ofzo erin te gooien een keer, misschien wel eerder dan een slak. | |
HansU | vrijdag 2 februari 2007 @ 11:33 |
Ziet er goed uit dit project. Gaat zeker een mooi civicje worden, daar zijn er veel te weinig van. ( Tvp ) | |
Just0 | vrijdag 2 februari 2007 @ 11:37 |
Tof project! tvp | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 12:59 |
dank je welll, ik hoop snel weer te updaten ![]() | |
MikeyMan | vrijdag 2 februari 2007 @ 14:32 |
Leuk verhaal... Weet nog niet of het mijn smaak is, maar het ziet eruit alsof het in iedergeval goed in elkaar zit... | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 14:49 |
zit het ook ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 2 februari 2007 @ 15:21 |
Het lijkt erop dat dit een mooie ed7 gaat worden, zonder te veel optische poespas ![]() Heb de ed7 persoonlijk altijd leuker/mooier gevonden dan een CRX ![]() quote:Dit had ik wel willen zien denk ik ![]() ![]() ![]() | |
Repeat | vrijdag 2 februari 2007 @ 15:33 |
jezus wat een werk, maar vind je dat niet zonde om dat allemaal in zo'n auto te steken? | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:09 |
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:21 |
quote:Corolla GTi ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:39 |
asjeblieft.. haalt het nooit bij de civic sorry ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:48 |
quote:Voor jou niet misschien Maar dat is persoonlijk hè... Ik vind zo'n 4A blokje met ITB's @ 9000 rpm toch wel erg lekker ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 21:40 |
ik een b16a2 met vtec en ITB's @ 9000 rpm ook ![]() ![]() Je corolla GTI ook voor en achter onafhankenlijke wielophanging? | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 2 februari 2007 @ 21:59 |
quote:Uiteraard, maar dat heeft de 1.3 van dat type ook ![]() Sterker nog, dat heeft de GT al vanaf 83 ![]() | |
Pumatje | vrijdag 2 februari 2007 @ 22:15 |
ja honda civic idem. ![]() ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door Pumatje op 02-02-2007 23:53:27 ] | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 2 februari 2007 @ 23:58 |
quote:Als je weet wat er allemaal in Japan rond rijdt.. Wij krijgen hier (op Toyota gebied) altijd het minst, met Honda was dat in de jaren 80/90 beter met die mooie VTEC blokjes.. Maar in Japan rijdt echt onwijs veel leuk spul rond ![]() | |
MikeyMan | zaterdag 3 februari 2007 @ 01:40 |
quote:Caldina is daar een mooi voorbeeld van ![]() | |
don-diablo | zaterdag 3 februari 2007 @ 12:23 |
leuk project, ga het zeker weten proberen te volgen allemaal (verkapte tvp) | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 3 februari 2007 @ 13:00 |
quote:precies, of de Cavalier Turbo, Mark II, Chaser enz, enz.. In Japan rijdt overigens vanaf 82 ook nog een Toyota Vista rond (nee gee Microsoft automobiel ![]() maar goed, weer verder met de Honda's ![]() ![]() | |
Pumatje | zaterdag 3 februari 2007 @ 15:38 |
heb nieuwe koppeling gevonden en 2 nieuwe Toyo Proxes T1-r banden 195-45-R16 | |
Opa_vertelt | zaterdag 3 februari 2007 @ 17:44 |
Ik boek je. ![]() Verkapte TVP. Dat wordt een geile ed7 man. ![]() | |
Repeat | zaterdag 3 februari 2007 @ 17:48 |
quote:Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken. Pak dan een moderne bak van al dat geld en maak daar iets moois van. | |
SimtekF1 | zaterdag 3 februari 2007 @ 18:01 |
Ben benieuwd. ![]() | |
Pumatje | zaterdag 3 februari 2007 @ 18:17 |
quote:Geen enkele moderne bak die ik kan betalen zal me dat rijplezier geven met de karakteristieken van deze auto. gezien in prestaties en wegligging; lees stijfheid van chassis, motorprestaties, wegligging. Daarnaast kost dit heel wat minder dan je denkt, ik doe namelijk alles op het spuiten en schuren zelf. ![]() | |
ivosnivo | zondag 4 februari 2007 @ 16:23 |
Gruwelijk leuk hoe je het allemaal gemaakt hebt, foto's + tekst ![]() Knap dat je zoveel zelf doet, heb je er een opleiding voor? Verder vroeg ik me af wat je ongeveer kwijt denkt te zijn voor je auto als ie helemaal klaar is. En hoeveel ie dan ongeveer waard zal zijn. Vind het een mooie auto waar je mee aan de slag gaat, interieur ziet er ook goed uit (behalve beschadigde bestuurdersstoel?) Het lijkt mij tof om later een 1ste model mr2 te hebben, dat is mijn droomauto. Ik rij nu in een celica uit '99 op lpg. Die ik ook langzaam aan wat aan het veranderen ben, maar lang niet zo radicaal als jou ![]() Mooi werk! | |
Automatic_Rock | zondag 4 februari 2007 @ 17:38 |
Mooi topic! En erg goed bezig Pumatje!! Zin om een Honda Prelude van 1987 ook aan te pakken?? Hij heeft was laswerk nodig ![]() | |
Pumatje | zondag 4 februari 2007 @ 23:29 |
Dank je Ivosnivo en Automatic_rock. Ik ben er zelf ook erg blij mee ![]() @ ivosinvo Nee ik studeer Reclame,communicatie en presentatie ![]() Dan heb ik het interieur aangepakt.. alles leer.. eh 300 euro, de ophanging 300 euro? en uitlaatsysteem 250 euro ( 2e hands ). Tsjah dan vergeet ik vast vanalles, maar dat is er nu ingegaan zo ongeveer ![]() Ik ga weinig uit, heb een vriendin, en mijn vrienden en daar heb ik het al druk genoeg mee naast school, dus mijn hobby is inplaats van het na een avond stappen uitpissen het opmaken aan mijn autotje. en inderdaad, de bestuurdersstoel moet opnieuw worden bekleed, komt goed voor de zomer ![]() enne automatic_rock.. prelude uit 87, mijn god daar zal erg veel roest aan zitten, voor 88 was de roest behandeling van honda's helemaal belabberd ![]() na mijn auto ben ik best bereid hoor ![]() | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 17:16 |
ik wil mijn auto terug ![]() zit al dagen tegen onderdelen aan te staren ![]() ![]() | |
MikeyMan | maandag 5 februari 2007 @ 18:10 |
Wat houdt een crx front eigenlijk in? Verschilt niet zoveel toch? | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 18:33 |
CRX MKII wielscherm CRX MKII voorbumper CRX MKII koplampen CRX MKII Stadslichten CRX MKII knipperlichten CRX MKII bumperlip ![]() genoeg dus ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 5 februari 2007 @ 18:58 |
quote:Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien? ![]() | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 19:17 |
ehm, ja hoor ff zoeken en uploaden ![]() | |
MikeyMan | maandag 5 februari 2007 @ 19:18 |
quote: ![]() | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 19:38 |
kijk eens aan ![]() ![]() standaard zit er dit op ![]() met deze zijkant en stadslicht ![]() dit is mijn model civic met een CRX MK2 voorbumper, zijschermen ,stadslichten, koplampen etc ![]() ![]() en hier ff een plaatje om de verschillen in de voobumper beter aan te geven, kijk en vergelijk heren! ![]() ![]() allemaal iets aggresiever, en allemaal origineel honda ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 5 februari 2007 @ 21:50 |
Gelukkig ben ik geen gemiddelde automobilist ![]() maar ik zie het verschil inderdaad, strak frontje van die CRX, altijd wel mooi gevonden, het front. Verder vind ik het wel jammer dat je booskijkers hebt, maar dat is natuurlijk persoonlijk ![]() | |
MikeyMan | maandag 5 februari 2007 @ 21:54 |
Het verschil is subtiel, maar aanwezig... Ben het verder met tommy eens... | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 21:59 |
als hij straks gespoten is zie je niet eens dat ik booskijkers heb, je denkt hee, die heeft mooie koplampen ![]() is mijn hele doel geweest ![]() kijkt u maarrrr ![]() tenminste dat is mijn mening he ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 5 februari 2007 @ 22:11 |
quote:Ik ben benieuwd ![]() Tot nu toe trouwens een nette Honda moet ik zeggen, dus ik verwacht dat die booskijkers ook niet zo verschrikkelijk zullen zijn als dat ik gewend ben bij gepimpte auto's.. ![]() ![]() | |
Pumatje | maandag 5 februari 2007 @ 22:39 |
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto. De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk ![]() ![]() hier is die overloop totaaaaaal verdwenen gewoon, en ik vind het daarnaast ook echt afschuwelijk. klopt dus niets meer van ![]() die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven. wat denken jullie? | |
ivosnivo | dinsdag 6 februari 2007 @ 00:18 |
Super dat je dat zomaar doet. Ik weet al met andere dingen dat het super is om het zelf te doen. Vooral omdat je voor jezelf bezig bent, en je maakt iets langzaam aan steeds mooier. Maar met dingen met de motor enzo ben ik altijd bang dat ik het stuk maak ![]() | |
Pumatje | dinsdag 6 februari 2007 @ 07:49 |
quote:dank je ![]() en betreft de motor, als je gewoon echt goed nadekt, en in het begin vooral alles fotografeert en nummert, en daarbij logisch nadenkt! kan het bijna niet fout gaan!. maarrum, ik krijg hem over anderhalve week terug, en dan is het hier dus carnavals vakantie.. en wie viert er hier geen carnaval? Ikkeeee ![]() dus heb dan alle tijd om hem op te bouwen ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 6 februari 2007 @ 11:21 |
quote:De booskijkers op die foto's zijn idd verschrikkelijk ![]() Als ze bij jou subtiel zijn denk ik dat het wel mooi is, snel spuiten dus, dan zien we het ![]() Ik ben overigens geen fan van optische tuning, ik houd meer van veel pk's en een stock look, dus aan mij heb je sowieso niets op dit vlak ![]() | |
Pumatje | dinsdag 6 februari 2007 @ 13:20 |
ik allebei, wil mooie auto, in technische perfecte staat! en normaal ga ik eerst alles technisch in orde maken, dan pas optisch, maar dit was een buitekansje ![]() ![]() koppeling, en PU bussen in draagarmen is volgende stop ![]() ophanging is naar mijn mening best in orde nu met voor jamex en achter weitec in combinatie met Coilover setje. Kan ik tenminste belgie door ![]() ![]() ![]() | |
don-diablo | dinsdag 6 februari 2007 @ 20:14 |
ik denk dat het beste woord om je project te omschrijven: 'subtiel' is ![]() vind de 'subtiele' booskijkers wel netjes gedaan, ben benieuwd naar het eindresultaat ![]() | |
matig | dinsdag 6 februari 2007 @ 22:43 |
quote:Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU. Een D16A8 zonder cat is eigenlijk gelijk aan de D16A9... | |
Pumatje | woensdag 7 februari 2007 @ 01:18 |
quote:Nee ik heb een D16a9, ga me dat aub niet de les lopen lezen ![]() en hij draait wel 8200 rpm, en een a8 draait 6900 echte voordat rev limiter ingrijpt, mijn a9 zal 7900 echte draaien. ( rpm teller geeft altijd positiever beeld ) Ik heb gewoon een belgische A9, die zijn uitgerust met lambda, en ik heb een PM7-X030 ECU, wat gewoon een MKII ecu is en in principe op een z5 zou lopen. En de D16a8 is helemaal niet gelijk aan een a9, andere fuelmaps, geloof andere zuigers en ontsteking. a8 = zonde van je geld en kun je beter weggooien en een SOHC voor kopen ( d16a6 of het liefst een Z2 ) , en mini me op uitvoeren. | |
matig | woensdag 7 februari 2007 @ 10:51 |
sorry ik wilde niemand de les lezen, ik vertel gewoon wat ik weet. niks zonde van mijn geld, de mijne heeft nu 133pk (rollenbank) en dat is met alleen maar Intake/Exhaust dus toch netjes ofniet? ![]() Voor zover ik weet (en op vele forums verteld wordt) zijn de A8 en A9 gelijk, ook de internals. Het enige verschil is dat Honda er een lambda en kat op heeft gezet om aan emissie eisen te kunnen voldoen. Nu weet ik dat het vinden van goede informatie moeilijk is, de ene spec-sheet zegt dit en de andere spec-sheet zegt dat... Ik denk dat jouw ECU een andere chip heeft waardoor je rev-limit verlegd is, 8000+ rpm op elke D-serie zonder andere klepveren is namelijk geen goed plan. Trouwens, wat heb ik aan een SOHC met Mini-me als ik dan 125pk heb (standaard spec D16Z6), terwijl de A8 122pk standaard heeft. Ok, voor de D16 DOHC zijn minder parts te krijgen, maar dat maakt het wel een grotere uitdaging... | |
Pumatje | woensdag 7 februari 2007 @ 13:15 |
Pk = relatief Het gaat om koppelkromme, vermogen.. En nee, er is niet gechipt of gespeeld met de rev limiter, zelfs niet met de fuelmaps, is gewoon standaard. Er zijn tig A9's. Die van een vriend van me houd ook netjes op bij de 7500. en 8000 rpm draaien is voor stock retainers , klepveren, stoters geen probleem, ga je daarboven zitten wel. Het is allemaal stock, er is ( nog ) niet mee gespeeld. door mijn PM7-X030 ECU icm a9 draai ik die rpm. Stock, simpel ![]() en nee, je bedoelt methet verschil tussen de kat en lambda het verschil tussen de A9 en de Z5, maar hier is er meer verschil dan enkel de kat en lambda, fuelmaps liggen ook anders, ontsteking verschilt ook, meer electronica. Mijn A9 draait enkel 8200 rpm als hij op temp is en genoeg olie heeft. Anders word hij begrensd op 7400. Een a9 heeft in Nederland oorspronkelijk ook geen cat en lambda, enkel mijn versie wel, gewoon een ander model. snap je het nu? En ik zou als ik jou was in een DOHC geen uitdaging zoeken, SOHC heb je veel meer aan, bv door de mini me en de parts, Honda is het gewoon gaan zoeken in SOHC's. Daarnaast wordt bij een mini me vaak ook adjustable cam gear gebruikt icm andere goodies wat pk's opleverd. Op Honda fanatics rijdt een jongen met een D14 ge mini me'd @ 160 pk ofzo, weet het exacte getal niet, ding is loeiend snel.. | |
matig | woensdag 7 februari 2007 @ 17:26 |
133Pk en 156Nm koppel, zo goed? 11Pk en 16Nm winst t.o.v. origineel. Heb ook nog wel ergens een uitdraai als je dat interessant vind. Als ik het verschil tussen een A9 en Z5 bedoel, wat voor motor heb ik dan volgens jou? Voor de D16 DOHC zijn trouwens ook Cam-gears, Cams, ontstekingen, zuigers, drijfstangen, krukassen, inlaat- en uitlaatspruitstukken, superchargers enz enz te krijgen hoor. Mugen heeft zelfs eind jaren 80 een CRX compleet opgebouwd met hun eigen spul inclusief een D-serie DOHC motor, die had 200pk geloof ik, zonder turbo of ander FI spul. Wel eens van JG Engine Dynamics gehoord? http://jgenginedynamics.c(...)bs%20of%20torque.wmv Niet dat ik zo ver wil gaan met mijn motor, maar het kan wel. Dat van die olie en temp merk ik trouwens ook wel, alleen lijkt de mijne het willekeurig te doen. Ik heb een oliedruk en olietemp meter in mijn auto en ookal is de olie goed op temp, de ene keer hakt hij bij 6800 erin en de volgende keer bij 7500.... ?? | |
Turquaz52 | woensdag 7 februari 2007 @ 19:30 |
waarom flikker je er niet meteen een H22a in ![]() ![]() | |
Pumatje | woensdag 7 februari 2007 @ 22:09 |
quote:Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezier ![]() ken wel wat civics die het hebben, maarja.. vind dit wel best ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 8 februari 2007 @ 03:42 |
Is een K20A of een B18C met ITB's niets voor je? ![]() Of helemaal gaaf de F20C ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 08-02-2007 03:51:08 ] | |
Pumatje | donderdag 8 februari 2007 @ 07:07 |
jaa F20c.... hebeergisteren nog in de s2000 gereden. ik wil hem me ook aanschaffen in enkele jaren. | |
OG-Loco | donderdag 8 februari 2007 @ 20:42 |
tvp | |
Turquaz52 | donderdag 8 februari 2007 @ 21:47 |
quote:Als je van je wagen houd, kun je em in de achterbak plaatsen? ![]() | |
Pumatje | donderdag 8 februari 2007 @ 23:49 |
ogod ![]() | |
Pumatje | vrijdag 9 februari 2007 @ 00:45 |
Jajaj, ik zei het. Volgende updat staat hij in de lak ![]() en jawel, dat is hij ook.. maar dan de grondlak, zaterdag begint hij met spuiten! Motorkap = klaar ![]() schermen erop geflanst en klaar ![]() achterkantje klaaaar ![]() ![]() strip achter en kleppie klaar ![]() ![]() Paint biiaaatch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Robbiej | vrijdag 9 februari 2007 @ 01:28 |
tvp ![]() | |
Hijacking | vrijdag 9 februari 2007 @ 01:29 |
Tof projectje vind zelf altijd die auto projecten enzo mooi TerugVindProjectje | |
Opa_vertelt | vrijdag 9 februari 2007 @ 09:34 |
quote:Is dit niet de rex van (hoe heet die gast ook alweer..) Edje? (idd prachtige rex) quote:Om je eerlijk te zeggen, zijn het de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Top gedaan. Maar het hele project is goed gedaan eigenlijk.. ![]() | |
Pumatje | vrijdag 9 februari 2007 @ 11:12 |
Dank je ![]() | |
Hijacking | vrijdag 9 februari 2007 @ 22:55 |
oja vraagje waarom haalde je gewoon niet je motorkap er af ![]() | |
Pumatje | vrijdag 9 februari 2007 @ 23:22 |
He? De schadehersteller maakt foto's van zijn werk..ik spuit hem niet. Vraag t hem ![]() | |
Pumatje | zaterdag 10 februari 2007 @ 14:53 |
Hij is gespoten! ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 10 februari 2007 @ 15:23 |
benieuwd is* | |
don-diablo | zaterdag 10 februari 2007 @ 15:37 |
ook erg benieuwd is* | |
BazzoS | zaterdag 10 februari 2007 @ 19:01 |
Ik ben ook benieuwd! ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 10 februari 2007 @ 19:33 |
ff vraagje: Waarom vind je die bult op die CRX motorkap niet mooi? ik vind het juis geil heur ![]() | |
Pumatje | zondag 11 februari 2007 @ 12:40 |
niet clean ![]() Ik Heb fotos gezien, hij is nu naar zijn vriendin, die is jarig. Morgen word de auto afbezorgd voor me deur. Dan ga ik eens goed aand eslag met polijsten omde kleur van de ongespoten delen ook zo te krijgen. Moet lukken zei de spuiter. Maar het glimt wel heeeeeeeeeel erg, de skirts en stukje achterbumper enzo zijn namelijk al terug! Wauw... damn. Wat een werkje! WAUW! ![]() | |
MikeyMan | zondag 11 februari 2007 @ 12:41 |
quote:Wat is er niet gespoten dan? En waarom niet meteen die delen ook meegenomen? | |
Pumatje | zondag 11 februari 2007 @ 14:22 |
Spuiter vertelde me dat bepaalde delen niet hoefde, zoals deur e.d omdat hij van mening was, laat die lak polijsten en je hebt exact dezelfde kleur. Het is metallic zwart, en goede lak. Spoiler zelfde verhaal. voor de rest is het allemaal gespoten. | |
MikeyMan | zondag 11 februari 2007 @ 14:35 |
Mjah, dat begrijp ik... Vind het alleen vreemd dat als je toch al zoveel aan het spuiten bent, je niet gewoon alles laat spuiten... Maarja, hoop dat het er een beetje uitziet alsof het allemaal nieuw is... | |
Pumatje | zondag 11 februari 2007 @ 17:57 |
ik ook ![]() het leverde hem anders meer poen op, dus ik geloof hem wel. Resterende lak laten polijsten zal wel lukken, anders laat ik het alsnog wel spuiten ![]() | |
Hijacking | zondag 11 februari 2007 @ 18:10 |
ik kijk zelf regelmatig wheeler dealers en als je ziet wat die lui met de polijst machine kunnen is het best mogelijk om hem in nieuwstaat glanzend zwart te krijgen | |
Pumatje | zondag 11 februari 2007 @ 18:29 |
dat zei hij dus ook, ik drong er ook op aan, in de zin van : Spuit gewoon alles dan. Antwoord: nee, dat is overbodig en dom, informeer jezelf goed eerst als je me niet geloofd. Ik wil het wel spuiten maar dan maak je kosten die overbodig zijn. Bel een polijst bedrijf op, vraag wat het kost om een deur en een stukje plaatwerk te polijsten en het kost je denk ik nog geen 30 euro. Dusja.. oke. | |
Tommy_Kuklinski | zondag 11 februari 2007 @ 18:51 |
quote:Die spuiter heeft er dus verstand van en is eerlijk... ![]() en een beetje dom ![]() ![]() | |
LeoLoopneus | zondag 11 februari 2007 @ 19:21 |
Ik kan de foto's niet meer zien..... ![]() | |
Pumatje | zondag 11 februari 2007 @ 23:06 |
ja ach, laten we het hopen tommy ![]() ![]() en ik ook niet, waarom niet ![]() ![]() Ik heb btw een Oil pressure, Oil temp en boost meter op de kop getikt ![]() | |
Turquaz52 | maandag 12 februari 2007 @ 09:09 |
quote: ![]() | |
Pumatje | maandag 12 februari 2007 @ 11:22 |
![]() half 3 staat de auto hier op de stoep. ben om half 6 pas thuis ![]() dan kan het opbouwen beginnnennnn ![]() | |
Turquaz52 | maandag 12 februari 2007 @ 12:13 |
quote:Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op? ![]() ![]() | |
Barcaconia | maandag 12 februari 2007 @ 12:24 |
quote: quote:Dat is toch een antwoord? | |
Pumatje | dinsdag 13 februari 2007 @ 20:09 |
quote:zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier. zo goed? | |
Googolplexian | dinsdag 13 februari 2007 @ 20:23 |
quote:feauteaux? updeet? | |
Pumatje | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:19 |
nee ![]() ![]() donderdag pas foto's ![]() heb bumperlip op bumper gezet.. koplampen erop maar moeten nog vast, ik heb hem gestart.. en banden besteld ( Falken Ze512 ) | |
Ultimora | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:42 |
tvp | |
Turquaz52 | woensdag 14 februari 2007 @ 21:24 |
quote:ohw.. waarschijnlijk heb ik je vorige post niet gelezen ![]() ![]() | |
Pumatje | donderdag 15 februari 2007 @ 01:07 |
idd ![]() morgen meer foto's ![]() | |
Pumatje | donderdag 15 februari 2007 @ 22:30 |
HEeeeeeeeeeeeeeee biatches! De civic staat thuis! jawel, lekker gespoten. Dat is bekend. en er kwamen zelfs al foto;s ! Maar er waren nog geeeeen fotos van het opbouwen, terwijl het nog mooi weer is ook! dus hier, ik houd jullie niet langer in spanning =D> :mrgreen: hahaha nee dat zou te makkelijk zijn :mrgreen: ![]() Hier dan :mrgreen: Boem! ![]() Boooeem ![]() [-o< ![]() ![]() ben nu bezig met de uitlaat ![]() motorkap is niet gesloten op de foto's dus niet komen met, past slecht blabla ![]() maar komt goed mensen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 15 februari 2007 @ 23:52 |
Ziet er goed uit ![]() Alleen staan je stoelen zo'n beetje haaks in je auto, of lijkt dat maar zo? ![]() | |
Pumatje | vrijdag 16 februari 2007 @ 00:09 |
Die staan zo scheef als wat ![]() ![]() ![]() moet ik eens goed beugeltje voor lassen ![]() | |
PNG | vrijdag 16 februari 2007 @ 01:45 |
Sluit alleen niet aan bij de koplampen, zowel Linksboven als rechtsonder bij RV lamp. In het midden mis je aan elke kant cm of 3. Wel vreemd dat als je zoiets doet je dan die 3 cm bij je koplamp niet eens opvalt. Of komen er nog andere koplampen in ? | |
Pumatje | vrijdag 16 februari 2007 @ 09:01 |
quote:weet je wat nu het leuke is ![]() Speciaal voor opmerkingen van figuren zoals jij ... heb k dus onderaan de foto's een tekst geschreven.. Ik dacht dat ze die inderdaad nog niet zou opvallen, dus dacht.. laat ik hem dikgedrukt schrijven, maar nog steeds krijg jij het voor elkaar.. er gewoon overheen te lezen. En ik weeet totaaal niet waarje het over hebt met die 3cm ruimte rechtsonder want hij slijt wel gewoon precies aan tegen de motorkap. zelfs met motorkap dicht. Maargoed, beter lezen voortaan kereltje ![]() Wat ben jij een randdebiel ![]() ( vind het wel erg grappig btw ) | |
Quint24 | vrijdag 16 februari 2007 @ 17:30 |
Je honda is zeker mooi geworden toppie. ![]() | |
Pumatje | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:25 |
quote:thx ![]() | |
garnage-patrick | vrijdag 16 februari 2007 @ 18:50 |
ej pumatje, wat moet ik zeggen. tering rete knettersputterpoep geil man! ![]() ben normaal niet weg van civic's maar deze heb iets geils! je velgen ook vooral zo laten!! ![]() en met de lampen gaat vast allemaal goed komen, en mensen zullen er altijd overheen lezen! misschien met lettertype 32 dat ze blijven steken ![]() en lekker dikke orginele bumpers erop rammen! ![]() is veel beter dan een nieuwe sjonni bumper, die je bij 6drempels eraf heb liggen ![]() | |
Pumatje | vrijdag 16 februari 2007 @ 23:48 |
quote:jij snapt me ![]() bedankt kerel! leuk om te horen! ik ben zelf ook erg blij met mijn velgen en bumpers.. en die lichten is ff werken maar komt dit weekend helemaal in orde! morgen werken, daarna naar de sloop voor wat onderdeeltjes en lekker knutselen. ![]() | |
jovink | zondag 18 februari 2007 @ 22:19 |
tvp | |
don-diablo | zondag 18 februari 2007 @ 23:37 |
not bad at all ![]() ziet er strak uit, ben al benieuw als het helemaal klaar is ![]() | |
Pumatje | maandag 19 februari 2007 @ 01:42 |
![]() ![]() btw, ik heb dus een olie temp en een oliedruk meter gekocht, maar waar moet ik die bevestigen? zo'n a-stijl houder vind ik een beetje pauper... ![]() moet wel netjes zitten.. denk toch dat het de enige optie is als ik mijn console heel wil houden. | |
Googolplexian | maandag 19 februari 2007 @ 08:10 |
quote:Hoe vaak gebruik je die ventilatie-blazers in het midden van het dash? | |
Pumatje | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:22 |
hmmmja, klopt. maar ik zou het liefst het interieur wat intact houden. even afwegen nog ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:25 |
quote:Aan de ene kant doet bijna iedereen de meters aan de raamstijl (of het daarom pauper is weet ik niet). Het is namelijk de beste plek ... makkelijk inbouwen, goed zichtbaar, neemt minimaal zicht weg. Aan de andere kant kun je 't natuurlijk ook zo oplossen: ![]() Iets meer werk met de draden. | |
Pumatje | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:28 |
hmmja, kijk ik vind inde A-stijl zo pauper omdat elke hotbo0y dat heeft weet je wel. Ziet er zeker niet af-fabriek uit, zoiets wil ik liever toch wel houden. Ik heb ook van die meter standaardjes erbij gekregen, maar dan zie je aan de achterkant die draadjes ![]() ff bedenken, misschien toch maar a-stijl ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 20 februari 2007 @ 11:31 |
quote:Custom Dashboard? ![]() of ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 20 februari 2007 @ 12:04 |
quote:Tsjah... Al die metertjes vind ik er sowieso een beetje bagger uitzien... Heb zelf het idee opgevat om iig de olietemperatuur in m'n standaardklokje weer te geven... Maar dat blijkt nogal lastig ![]() | |
Pumatje | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:09 |
hmmm, ja idd. Ik ga er gewoon over denken , komt goed ![]() vandaag EINDELIJK lampen erin gekregen, wat een KUT pasvormen hebben die aftermarket dingen. Had gewoon bij OEM moeten blijven, maargoed, ze zitten nu. Kon allemaal wel beter op elkaar aansluiten, maargoed je roept automatisch dit gezeik op je af als je aan aftermarket zooi komt, gelukkig is dat het enige aan de auto wat niet honda is. Morgen naar de sloop, knipperlichtfitting halen, als het goed is komen mijn banden dan ook bij de garage binnen en dan kan ik ze om mijn wieltjes laten drukken ![]() als het allemaal niet al te laat word nog apk! , maar ik verwacht dat dat donderdag wordt. | |
PeuRac | dinsdag 20 februari 2007 @ 18:14 |
Ik weet niet of je de middelste lucht-uitstroom openingen (veel) gebruikt? Ander zou je daar een rvs plaat voor kunnen (laten) snijden en daar de metertjes in monteren. Ik heb dat bij meerdere auto's gezien en dat ziet er best netjes uit. | |
zBus | dinsdag 20 februari 2007 @ 20:18 |
Je zou de metertjes ook in het handschoenen vakje kunnen maken. makkelijk weg te werken. Persoonlijk stop ik daar niks in cd wisselaar ligt achterin heb een tomtom, dus is dat ding leeg en zou ik het daar in maken. | |
jp84 | dinsdag 20 februari 2007 @ 20:18 |
tvp | |
zBus | dinsdag 20 februari 2007 @ 20:21 |
Zoiets wordt het dan ![]() | |
Pumatje | dinsdag 20 februari 2007 @ 22:51 |
ik ga eens kijken ![]() Banden zijn binnen! morgen erop laten leggen Falken Ze512's 195/-45-16 | |
MikeyMan | woensdag 21 februari 2007 @ 00:11 |
Vind dat custom dash van googolplexian nog best kunnen eigenlijk... Tenminste; als je het netjes doet, niet met chroom en carbon enzo ![]() Overigens; heb je nog pics van het eindresultaat? | |
zBus | woensdag 21 februari 2007 @ 09:28 |
quote:Custom dash is ook mooi, maar is ook gelijk een klap geld duurder waar je toch wel ff 2x overna moet denken. | |
hardcorebass | woensdag 21 februari 2007 @ 11:55 |
tvp | |
jovink | woensdag 21 februari 2007 @ 17:44 |
quote:dit is toch vet lelijk. Ziet er iig niet erg proffesioneel uit (niet dat ik het zelf beter kan maar toch) dan zou ik t liever in 1 vde ventilatie gaten doen. Komt de mede passagier hier ook niet met de benen tegen aan?? | |
MikeyMan | woensdag 21 februari 2007 @ 17:46 |
quote:Met het kastje open wel ja ![]() | |
ivosnivo | woensdag 21 februari 2007 @ 18:05 |
Kijkt ook lekker makkelijk he zo in het dashbordkastje ![]() | |
Googolplexian | woensdag 21 februari 2007 @ 18:07 |
Misschien een idee als de TS een foto van het klokkenhuis, het dashboard en de metertjes maakt (onder ongeveer dezelfde hoek) ... dan fotosjoppen we ze d'r toch effe in ![]() | |
MikeyMan | woensdag 21 februari 2007 @ 18:09 |
Tsjah, als je dan een custom dash maakt; doe het dan in je originele tellerhuis... Ziet het er iig nog netjes uit... | |
Barcaconia | woensdag 21 februari 2007 @ 18:18 |
Ik zit eigenlijk op foto's te wachten ![]() ![]() | |
ivosnivo | woensdag 21 februari 2007 @ 20:04 |
quote:Idd FOTO'S!!!!! | |
Pumatje | woensdag 21 februari 2007 @ 20:34 |
komen eraan , hij is helemaal klaar ![]() morgen ff uitlaatje eronder pleuren.. ook apk dan ![]() | |
don-diablo | woensdag 21 februari 2007 @ 21:31 |
nou dan is het gewoon ff wachten tot morgen dus, maar van wat ik gezien heb zag het er zekerss netjes uit ![]() | |
MikeyMan | woensdag 21 februari 2007 @ 22:16 |
quote:Hoe vaak heb ik dat hier al zien staan? ![]() | |
Pumatje | donderdag 22 februari 2007 @ 17:40 |
te vaak :p APK is even uitgesteld, de garage waar ik het wil laten doen zit vol, zaterdag terugbellen. uitlaat zit er inmiddels wel onder ![]() ![]() ik heb de camera net gevonden, nou ja my dad did. ![]() Hops, ![]() dimlicht ![]() nog een keer dimlicht ![]() ![]() en hier mijn schattige stoere autotje ![]() ![]() morgen betere foto's ![]() | |
MikeyMan | donderdag 22 februari 2007 @ 17:42 |
Ligt het aan mij, of is die linker (voor de kijkers) lamp scheef? Afgezien van de lampen, vind ik het erg strak! Hulde voor het netjes houden van een civic ![]() | |
Pumatje | donderdag 22 februari 2007 @ 17:54 |
daar moet inderdaad nog een beetje aan gefriemeld worden ![]() | |
jovink | donderdag 22 februari 2007 @ 18:01 |
stoer hoor ![]() ![]() | |
SRS-Engineering | donderdag 22 februari 2007 @ 18:20 |
Dit is een leuke niet tupperware gerestylde auto ![]() | |
Pumatje | donderdag 22 februari 2007 @ 19:59 |
thx ![]() en jovink, nah liever niet ![]() | |
jovink | donderdag 22 februari 2007 @ 20:26 |
quote:kon het proberen toch ![]() | |
eer-ik | donderdag 22 februari 2007 @ 20:31 |
ik vind dat ie er netjes uit ziet ![]() En da's best wat voor iemand die civics niet mooi vindt ![]() | |
Sehnsucht | donderdag 22 februari 2007 @ 21:15 |
Mooi project, mooie auto. ik ben niet zo gecharmeerd van de "booskijkers", maar voor de rest ![]() | |
Pumatje | donderdag 22 februari 2007 @ 21:27 |
dank jullie, en eer-ik, leuk compliment! jovink, de langeretermijn plannen zijn. Vtec motortje erin proppen. misschien lederen achterbankje ooit korte termijn bestuudersstoel opnieuw laten bekleden Coiloversetje monteren ( heb ik al binnen, moet er enkel nog op ) Veerpootbruggen aanschaffen motorruimte aanpakken en cleanen. | |
MikeyMan | vrijdag 23 februari 2007 @ 00:06 |
quote:Hoeveel wou je er monteren? | |
eer-ik | vrijdag 23 februari 2007 @ 01:45 |
quote:Geen dank ![]() Bij het bekijken van deze foto's vind ik dat deze wagen er prima uitziet zo ![]() Niet zo overdone als veel civics eruit zien die ik in het dagelijks leven op straat tegenkom, maar gewoon subtiel bewerkt. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik over het algemeen een hekel heb aan de welbekende sjonniewagens, over het algemeen omdat ik deze er simpelweg niet uit vind zien. Deze wagen behoort wat mij betreft niet tot die catagorie, vooral omdat, zoals ik eerder zei, het allemaal subtiel is. ![]() Nou hoop ik alleen nog dat je niet met je hoofd boven de bijrijdersstoel hangt en je daarmee voortbeweegt in het verkeer ![]() ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:03 |
quote:2, strutbar boven voor achter en voor onder heb ik al standaard ( op de 1.6 versie ) strutbars.. maar misschien zijn er betere mogelijk. en eer-ik.. nogmaals bedankt, ja ik vind dat ook allemaal niets ik zie dagelijks ook zo veel honda ellende op de weg. Elke keer denk ik van, vind je dat nu echt mooi? Of heb je er geen seconde over nagedacht en wil je gewoon een spoiler of sneeuwschuiver monteren. Al die polyester zooi scheurt en breekt, het veert niet mee, het past bijna nooit goed.. Ik vind het ook heel erg goedkoop staan, Naast dit alles kloppen de vormen 9 van de 10 keer gewoon totaal niet met de auto. Zodat je een mismaakt totaalplaatje krijgt. ![]() Ik hoop dat het vandaag beter weer word.Dan kan ik nog wat foto's maken. ![]() | |
eer-ik | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:06 |
Hier is het goed ![]() Lekker zonnetje enzo ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:19 |
het is hier nu 12:18 en het weer zie teruit zoals op de bovenstaande foto's die ik genomen heb rond 5 uur in de middag!!! dammnit ![]() ![]() ![]() | |
MikeyMan | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:20 |
quote:Hier ook stralende zon hoor ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:22 |
quote: ![]() | |
eer-ik | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:31 |
quote:Volgens je post ![]() ![]() in welk deel van het land woon je dan? Hier (zuid holland) is het top ![]() | |
tong_poh | vrijdag 23 februari 2007 @ 12:35 |
Mooi werk. Ik ben benieuwd hoe hij is als hij helemaal af is. | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 13:16 |
ik woon in het midden van Noord-brabant ![]() | |
eer-ik | vrijdag 23 februari 2007 @ 13:18 |
heb je niet stiekem nog ergens een plaatje van de achter- en zijkant? Daar ben ik ook nog wel benieuwd naar ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 13:27 |
met dit weer ![]() ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 15:42 |
ik heb geen apk en dergelijke, dus kon niet naar een fatsoenlijke fotoshoot locatie rijden, ook moest ik snel zijn. mijn vriedninnetje kwam eraan. Dus ff snel fototjes geschoten bij wat beter licht ( nog steeds kutweer )![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoo :mrgreen: | |
jovink | vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31 |
netjs hoor die velgen zij ndie standaart zwart? | |
MikeyMan | vrijdag 23 februari 2007 @ 16:49 |
denk dat ik icm die achterlampen toch de oranje knippers mooier vind ![]() | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 18:00 |
oranje corners bedoel je? | |
MikeyMan | vrijdag 23 februari 2007 @ 21:37 |
Yepz... Lijkt nu een beetje uit balans... Of wat wit in de achterlampen... Das ook een idee... | |
Pumatje | vrijdag 23 februari 2007 @ 22:32 |
hmja, door de foute belichting lijken de knippers veel lichter dan dat ze werkelijk zijn, wacht op goede foto's. Ik snap in ieder geval wel wat je bedoelt! | |
Pumatje | vrijdag 2 maart 2007 @ 12:19 |
Ze heeft apk!!! | |
eer-ik | vrijdag 2 maart 2007 @ 12:41 |
congrats ![]() Kan er weer legaal mee rondgescheurd worden ![]() | |
jp84 | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:35 |
amber corners en tis af 8) | |
MikeyMan | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:45 |
quote:My point exactly ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 maart 2007 @ 21:19 |
Wat voor blok ging er ook alweer in? ![]() | |
Pumatje | zaterdag 3 maart 2007 @ 00:23 |
quote:word aan gewerkt ![]() | |
garnage-patrick | zaterdag 3 maart 2007 @ 01:12 |
pumatje! zoals zovele hier zeggen. en ik ook eerder gezegt heb! een hele mooie stijlvolle auto! ![]() heerlijk subtiel allemaal! voor normale mensen valt het niet op, behalve een kenner, die zal het zien. je moet je velgen voor wel opnieuw doen! ![]() | |
Pumatje | zaterdag 3 maart 2007 @ 15:28 |
quote:haha nee, dat is het vet van de bandenspecialist ![]() Als de banden erop worden gelegd doen ze namelijk vet op de band ![]() | |
Pumatje | woensdag 4 april 2007 @ 11:18 |
Ik was aanwezig op jappendag, wat een spektakel! volgend jaar weer! lekker spannend zo vroeg vertrekken. Ik was met de club ( honda-fanatics ) aanwezig op de paddock daar. Ik zit pas sinds 3 jaar ongeveer op dat forum, dus was blij dat ik erbij kon.. Ik vond het vooral erg leuk om te zien dat mensen mijn auto mooi vonden en konden waarderen, foto's kunnen dan niet uitblijven en het is nog leuker je fotos op internet terug te vinden, ik ben vereerd. Hier volgen er een paar, met dank aan de fotografen. ![]() ![]() 1 met kromme cornerlight ( wordt opgelost A.S.A.P ) ![]() voor de groene tijntje ik hier 8) Road to Assen... Meteen aanduiding wie de snelste van de rit was, die reed voorop, daarna volgde de langszamere ![]() ![]() ![]() en Gixxer! thank you! ![]() zal vast meer zijn, maar aangezien ik de mensen wel ken ( op enkeling na ) vind ik het leuk hun foto's te plaatsen! toppe dag, volgend jaar weer! met een snellere auto! Aan de slak of aan de 1.8liter vtec | |
Supra_Turbo | maandag 30 april 2007 @ 09:54 |
[topic-opgraaf-mode] Mooie auto Pumatje!! Heb je nog gedaan aan je auto de laatste tijd? Het was achteraf mooier geweest als je de zijknipperlichten ook weg had laten halen. Mss is het iets om heldere/donkere te monteren? Worden de ruimtes onder de knipperlichten nog een keer open gemaakt? Voor brake-ducts naar de remmen oid? [/topic-opgraaf-mode] | |
D_A | maandag 30 april 2007 @ 10:16 |
Leuk dit ![]() | |
theduellist76 | maandag 30 april 2007 @ 13:26 |
respect !!! | |
Mr.Adams | maandag 30 april 2007 @ 14:11 |
Heel netjes gedaan! Vooral netjes dus, zoals al eerder gezegd is vooral het subtiele wat jij gedaan hebt erg goed. Ik ben zelf normaal absoluut geen van van Civicjes maar deze krijgt toch wel waardering van mij ![]() ![]() Wat ik me wel afvraag is waarom je de achterkant niet ook subtiel aangepakt hebt? Vooral de achterlichten en de rode balk hadden wat mij betreft iets geupdate mogen worden. Misschien iets voor de toekomst? Even een korte impressie van die rode (nu zwarte) balk na 30 seconden Paint.net ![]() ![]() Misschien als je dat combineert met een lichte aanpassing van de achterlichten, dat je de hele achterkant net dat kleine beetje moderniseert. | |
Pumatje | dinsdag 1 mei 2007 @ 08:37 |
daar zat ik over te denken, maar het is best wel uniek die rode achterbalk, de enige modellen die dat meekregen waren namelijk de sport versies. Namelijk de 1.6 SI ( Sportsinjected ) en de 1.6 Sir ( spors injected race ) ookwel vtec model genoemd. de rest moest het doen met een zwarte balk met civic erop. Maargoed.. ik ga ees kijken ![]() Ik zit nu met een ander probleem.. de accu laad niet meer op, elke keer kan ik met startkabels in de weer.. weet nu niet of hij in de auto steeds word leeggetrokken, of hij niet opgeladen word, of de accu nu dood is ![]() word weer uitpluizen. | |
Mr.Adams | dinsdag 1 mei 2007 @ 13:15 |
Lijkt mij een dode accu. Als die rode balk een specifieke eigenschap is van de sportieve modellen moet je deze natuurlijk laten zitten, misschien kun je dan met de achterlichten iets subtiels doen? Ik zeg maar wat ![]() | |
Pumatje | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:15 |
quote:zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkere ![]() en ik heb een Fujitsubo uitlaat op de kop kunnen tikken ( JDM spul ![]() Ook gemonteerd, leuk geluidje, trekt leuker door in het dooie toerengebied ( tot 5000 rpm ) dus sneller naar het eind ) 8200 rpm ) en hij word gepoetst door profi poetsbedrijf, komt w.s dus een nieuwe accu in ( als dat het probleem is ) en de lederen stoelen gaan eruit en komen sparco's voor in de plaats. ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:17 |
quote:Lijkt mij strak als de achterlichten helemaal rood zijn, in dezelfde kleur... Maar weet niet of dat te krijgen is... | |
Pumatje | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:23 |
haha ja dat is ook het plan.. helemaal rood worden ze ! is spray voor, en mijn spuiter gaat dat opknappen.. | |
Go0s | dinsdag 1 mei 2007 @ 22:59 |
me luv deze jap ![]() Goed werk. Die andere Honda (CRX?) had je voor onderdelen neem ik aan? ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 1 mei 2007 @ 23:44 |
quote:Mjah, maar dat geeft vaak wel een gebrekkige lichtopbrengst... Let je daar wel op...? Kun je ze niet gewoon met e-keur in het rood kopen? | |
PNG | woensdag 2 mei 2007 @ 03:21 |
Meteen APK afkeur dat spuitbus gekneus. | |
lipje | woensdag 2 mei 2007 @ 21:20 |
quote:kijk ook eens naar je dynamo, dat verklaart het niet OPLADEN van je accu beter dan een brakke accu ![]() | |
MikeyMan | woensdag 2 mei 2007 @ 21:59 |
quote:Of meet het geheel gewoon eens door... Lijkt me handiger... | |
Pumatje | woensdag 2 mei 2007 @ 23:19 |
quote:Nou, geloof me.. ik heb er resultaten van gezien die me toch wel erg aanspreken. ik ga niet voor minder dan goed zover mijn budget reikt. Komt helemaal goed, ik ga het gewoon allemaal doormeten, kijken of accu spanning vasthoudt , of dynamo in orde is.. dan op zoek naar lekkende stroom.. ik ben helaas geen electronica wizz.. dus dat wordt aanploeteren. en verder bedankt voor al de leuke reacties ![]() | |
Pumatje | dinsdag 18 september 2007 @ 15:29 |
Hele poos niets meer aan civic gedaan, maar moet echt wat gaan gebeuren. deze winter dan maar. Nou goed.. wat gaat er dan gebeuren. -Nieuwe versnellingsbak, deze heeft gare lagers wat je echt hoort en het doet lijken alsof het een krot is. -nieuw druklager ( op 1 of andere manier heeft deze het erg snel begeven, nog geen 3000 km) -Nieuwe draagarm rubbers, zowel voor&achter en motorsteunen Wat heb ik aangeschaft nu ? het volgende ... Voor geluid een radio ![]() Draagarmset voor achter+benzinefilter+bougies [img] ![]() ![]() Usa kentekenplaat ![]() Bougiegatpakkingen? ![]() kleppendeksel pakking ![]() Pakkingen e.d is allemaal uitgevoerd, bak gebeurd tesamen met rubbers als ik er de tijd voor heb. Ook de gelegenheid gekregen om weer wat foto's te schieten, en zoals jullie zien doe ik het nu met steelies, dit omdat mijn banden op waren en ik besloten heb met mijn velgen iets leuks te gaan doen! dat wordt een verassing! 8) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Hijacking | dinsdag 18 september 2007 @ 15:48 |
nice foto's | |
ivosnivo | dinsdag 18 september 2007 @ 16:38 |
Toffe bak, ben benieuwd naar je velgen. | |
Supra_Turbo | dinsdag 18 september 2007 @ 17:48 |
Strakke Civic! Hoe kom je aan dat USA plaatje? Je heb toch geen notering op je kentekenbewijs? | |
MikeyMan | dinsdag 18 september 2007 @ 17:55 |
Het plaatje zelf is het probleem niet... Het voorkomen van bekeuringen wel... ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 18 september 2007 @ 18:56 |
Ik dacht dat je niet zomaar een autoonderdelen-toko binnen kan stappen en kleine plaatjes bestellen, terwijl het niet op je kentekenbewijs staat... | |
Pumatje | dinsdag 18 september 2007 @ 19:08 |
Ik kan alles ![]() verder bedankt! | |
MikeyMan | dinsdag 18 september 2007 @ 19:11 |
quote:Hoeveel wil je er hebben...? ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 18 september 2007 @ 19:27 |
2 Is voldoende ![]() Kenteken van de MR2 staat in de link van m'n signature ![]() | |
Pumatje | dinsdag 18 september 2007 @ 19:30 |
gewoon naar besbo/brezan gaan, kunnen ze voor je laten maken, ![]() Oja mensen, ik zoek velgjes. Ik dacht aan cup velgen, ongeveer zelfde model als dat ik nu heb, maar dan cup. | |
Pumatje | dinsdag 1 januari 2008 @ 18:55 |
morgen update ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:00 |
* staat te popelen ps. Het is gelukt met de kleine plaatjes. Toen ik aangehouden was zeiden ze er niks over ![]() | |
Pumatje | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:20 |
quote:netjes ![]() De draagarmen hebben een paintjob gehad, en er zitten allemaal nieuwe kleine lieve rubbertjes in ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:31 |
Poly bussen? | |
wouter37 | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:36 |
quote:dan heb je geluk gehad ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:47 |
quote:11,50 kost het of niet? En was dat ook de reden dat ze je tegen hielden? ![]() | |
Pumatje | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:48 |
quote:o.a ![]() | |
mien-moeke | dinsdag 1 januari 2008 @ 19:59 |
Ook maar even een volg-post. | |
Supra_Turbo | dinsdag 1 januari 2008 @ 20:30 |
quote:Weet ik niet meer precies. Was niet duur iig (Brezan in Oss). Dat was niet de rede dat ze me aanhielden iig, maar dat is niet relevant. quote:Heb je de poly bussen erin moeten persen of waren het van die 2-delige krengen? | |
sander89 | dinsdag 1 januari 2008 @ 21:01 |
quote:tvp voor morgen ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 1 januari 2008 @ 21:02 |
quote:Ja, ik weet dat ie in brezan word verkocht, (is hier 2straten verderop) 11,50 of 12,50 was het d8 ik.. ![]() ![]() | |
Googolplexian | woensdag 2 januari 2008 @ 09:43 |
quote:Heb je al nieuwe velgen? ![]() | |
UberPhreak | woensdag 2 januari 2008 @ 11:56 |
paintjob = overgespoten steellies = stalen velgen interessantdoenerij ![]() [ Bericht 29% gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Turquaz52 | woensdag 2 januari 2008 @ 12:55 |
quote: ![]() ![]() Als je niks fatsoendelijks hebt te zegge hou dan je mond ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 3 januari 2008 @ 08:55 |
waanzinnig mooi gedaan,chief,dit zie ik erg graag. mijn complimenten,foto's en teksten zijn er goed. de Civic...heel mooi geworden,moet nog even alles bijlezen maar chapeau! | |
#ANONIEM | donderdag 3 januari 2008 @ 08:58 |
ps,stiekem bevooroordeeld...een 92-er(officieel op kenteken nl-er) rode 1.6-16v-tje,jouw model voor de deur hebbend... | |
#ANONIEM | donderdag 3 januari 2008 @ 09:06 |
quote:never was and never will be..niet dit type..het 92-95 model heeft een beetje het F&F gehalte meegekregen..that's it...daarom een sjonniebak? dacht het niet! btw..wat is tegenwoordig een sjonniebak...een c-klasse,e46,a4? ben niet meer op de hoogte... afijn..niet van belang,topic gaat over deze ED7 en is erg geslaagd. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2008 09:08:43 ] | |
Automatic_Rock | donderdag 3 januari 2008 @ 10:27 |
quote:Flora & Fauna?? ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Supra_Turbo | donderdag 3 januari 2008 @ 11:01 |
Fast & Furious ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Glenn-Micra | donderdag 3 januari 2008 @ 11:31 |
Tvp-tje | |
Turquaz52 | donderdag 3 januari 2008 @ 11:51 |
quote: ![]() ![]() Met sjonniebak wil ik zeggen: sjonnie-gehalte sory ![]() ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
#ANONIEM | donderdag 3 januari 2008 @ 12:02 |
quote:nee,dat meen je niet,neem ik aan..was ook meer een reactie op voorgaande berichten...kortzichtigheid van bepaalde mensen..aan je onderschrift te zien ben je ook niet vies van een lekker stukje japanse techniek,niks mis mee...ik namelijk ook niet ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Turquaz52 | donderdag 3 januari 2008 @ 12:50 |
quote: ![]() ![]() + ![]() + ![]() = ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Supra_Turbo | donderdag 3 januari 2008 @ 14:03 |
Laten we dit topic alleen voor Puma's project gebruiken [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Automatic_Rock | donderdag 3 januari 2008 @ 14:05 |
quote:Ah ok ![]() Nu ja, je kan wel merken dat ik niet zo in de autoscene zit ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 3 januari 2008 @ 14:09 |
quote:lijkt me ook de bedoeling,zie ook bovenstaande posts [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 26-05-2008 14:29:45 ] | |
Pumatje | maandag 26 mei 2008 @ 01:46 |
en tegen de rest. de motorrubbers hebben een PU behandeling gekregen, ik word gekgetrild in de auto maargoed, ![]() ik kan nog niet rijden, de wielophanging van de rechter-achterkant moet er nog op en ik moet nog 2 nieuwe bandjes aanschaffen. die komen deze week.. hij zal wel als nieuw rijden ja. damnit nu heb ik de grote 3 gedaan. -nieuwe motor -paintjob -onderstel vernieuwen kijken wat t word. nu nog interieur fixen, en opnieuw spuiten, ik zit te denken aan felwit ofzo, maar komt goed als k eenmaal in leger zit. *edit Och, wat ben ik stom. heb veel meer gedaan. hier is een totaal lijstje -Nieuwe versnellingsbak -Nieuwe koppeling -nieuw vliegwiel -Nieuwe O-ringen bij bougiegaten -nieuwe D-riem -Nieuwe Dynamo snaar -nieuwe bougies -nieuwe stofhoezen homokineet -nieuwe homokineten -nieuwe draagarmrubbers voor -nieuwe draagarmrubbers achter+sleeparmrubbers -paintjob kleppendeksel -nieuwe oliefilter+benzinefilter -Nieuwe olie ( kroon ) -PU behandeling Motorsteunrubbers -Nieuwe Luchtfilter -Nieuwe remschijven voor plus remblokken -Paintjob draagarmen ( voor + achter ) `Nou, hier is de update met pics ( wel verneukte, maar goed ) I know the rule, pics or it didn't happen... IT DIIIID IT DIIIIID HAPPEN whoehoehoeheo ![]() Dus, veel verandert weer. Mijn auto stond gewoon 4 fokkin maanden stil! ECHT? ![]() Jeweetzeluf I kid you not! 4 maanden Dus wat is er allemaal in die 4 maandn gebeurd! Vtel vtel! Ik heb de draagarmen een kleur gegeven! helemaal uit de frot gehaald en voorzien van nieuwe bushings en rubbers! Yes yes lekker veilig gaan ze weer op en neer een foto van de achter draaagarmen ![]() de fotos van de onderdelen die ik erin heb gestopt zijn op de vorige pagina's te zien. dus de auto werd op pootjes gezet, jawel op pootjes. Die loopt niet zo snel weg 8) en toen kon de vroem er weer uit. ![]() Dit gebeurde omdat er iets vreemds was met de clutsj A mystery occured! ik kon niet meer koppelen. wat bleek! het was het lager van de prise-as! die naar zijn grootje was ik op speurtocht naar een nieuwe bak! die kreeg ik niet gevonden, alle a9 bakken waren van de planeet aarde gevlogen, waarschijnlijk een complot door de Scientology kerk. Toch bleek een vriend een a9 bak te hebben, die opgehaald, bleek het een z5 te zijn :cry: Toen naar Greuningen beuningen gekart, kennis gemaakt met Nixbovencrx die ik nu Maat mag noemen en zijn lieftallige vriendinneke chantalle die we kennen. (L) daar een bak opgehaald die van een a9 af moest komen( hij had hem tenslotte uit een ed9 gehaald ) en weer teruggekart bleek dit een bak van een CRX uit de 1e generatie te zijn ![]() AARGH, wat kut. 200 kmvoor jan lul, maar een vriend erbij, I'll be back to bring you back to tranny! Dus ik godverdegodver maar opzoek gegaan naar een alternatief voor mijn probleem. Ik bedacht me maar een z5 koppeling aan te schaffen en een idem vliegwiel... Hier hielp Stefan me uit de brand! Deze jongen, civic1985 is geniaal.. als ik homo zou zijn zou ik kamperen voor zijn deur..Ik kreeg van hem in ruil voor een bossche bol die hij nog niet gekregen heeft een koppeling in perfecto statos en van P.orno een z5 vliegwiel Inmiddels ging ik het blok verven met antraciet grijs.. Mooooie kleur eenmaal dit klaar, en zeer netjes gedaan al zeg ik het zelf was dit het resultaat ( sorry voor de fotokwaliteit ) ![]() ![]() ![]() ![]() ook de camgears kregen een likje paint en ook de poulie. dit gedaan de motor er terug in geplaatst en ook het kleppendeksel gespoten met metallic rood. Staat super. ![]() inmiddels is de motor ruimte ook mooi schoongemaakt en op de foto was dit een teringzooi, ik weet het. vervolgens een paar nachten in de garage doorgebracht wat me helemaal gekmaakte omdat die TERING rubbers een kutklus is zonder juist gereedschap, lees een pers. Dus de bankschroef heeft hetmoeten ontgelden en toen die kapot was de job gefinished met een goede maat dop en een ![]() hamer dus.. Ook de draagarmen waren al in een mooie kleur, dus dit eenmaal teruggeplaatst kreeg de auto weer gestalten, al stond hij erbij alsof hij iets teveel tequila ( of te weinig ) had gedronken, beetje scheef. toen kwam de grote dag! Olie in de motor Koelvloeistof. alles controleren. ontluchten zover het zo kon. sleutel omdraaien de eerste start! prima ging dat, meteen aan. ![]() en kon ik snel deze kiekjes schieten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() `we'll stay in touch motherfucker resultaat, geen gekraak of verneukte synchromesh ringen meer eeen koppeling doet goed werkt. prise as die niet meer zwabberd als een mixer en lekker rijden heb ook nieuwe stoeltjes gekauft. ![]() Neie stoelen! gekocht.. zitten heerlijk [img] ![]() en hops die puk meteen plaatsen. ![]() en WHoehoheohoe het gezeik is over ! want ze zitten recht 8) ook gekocht -Megan racing VPB voor -Tenzo R VPB achter jeweetzelf Nu moet ik nog doen -raamrubber bestuurderskant rolt er steeds uit.HOW can I fix that? -zoekerig weggedrag oplossen, w.s iets neit goed met stabilisator stang. -laten uitlijnen -nieuw kentekenbewijs aanvragen ( deel 2 en 3 zijn gestolen ) -nieuwe bandjes laten monteren - APK scoren. | |
Pumatje | maandag 26 mei 2008 @ 14:34 |
whoheoheo binnekort de VPB updeet ![]() | |
Pumatje | dinsdag 27 mei 2008 @ 00:06 |
Megan racing Veerpootbrug binnen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 27 mei 2008 @ 11:36 |
heb je de velgen gekocht met rookschade ? [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Supra_Turbo | dinsdag 27 mei 2008 @ 20:40 |
Niks tegen zwarte rims ouwe! ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Pumatje | dinsdag 27 mei 2008 @ 21:10 |
quote: Ik snap je niet... [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Tjabbo | woensdag 28 mei 2008 @ 13:28 |
quote:laat ik het anders zeggen; heb je die velgen gekocht zodat je zeker weet dat niemand ze zal jatten of waren ze gewoon spotgoedkoop? [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Pumatje | woensdag 28 mei 2008 @ 13:47 |
quote: Dat je geen smaak hebt druk je zeker niet onder geen stoelen en banken ![]() mijn velgen zijn badass en heb genoeg mailtjes gehad of ik ze verkopen wilde ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Tjabbo | woensdag 28 mei 2008 @ 16:18 |
quote:Jij dat je de nederlandse taal niet beheerst ook niet. ![]() quote:Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten. Daaraan ontlenen forums als deze hun bestaansrecht. Persoonlijk snap ik dan ook zeker niet waarom je niet op één van de aanbiedingen voor verkoop in bent gegaan. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Pumatje | woensdag 28 mei 2008 @ 16:54 |
quote:omdat ik het prachtige velgen vind.. snap je probleem niet? En jou mening intresseert mij ook niet dus waarom die van mij wel jou ? ![]() blijf dan lekker weg uit mijn topic ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Pumatje | woensdag 28 mei 2008 @ 17:33 |
![]() ![]() ![]() foto's van jappenfeescht ![]() | |
Googolplexian | woensdag 28 mei 2008 @ 19:18 |
quote:Duidelijk ![]() ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Supra_Turbo | woensdag 28 mei 2008 @ 20:19 |
Niks tegen een rode Mk3 Supra hè!! ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46:55 ] | |
Pumatje | woensdag 28 mei 2008 @ 20:32 |
Dat is tjabbo's auto ? [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:43:01 ] | |
Supra_Turbo | woensdag 28 mei 2008 @ 20:46 |
Nee [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:43:01 ] | |
Googolplexian | woensdag 28 mei 2008 @ 20:48 |
quote: ![]() [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:43:01 ] | |
Pumatje | woensdag 28 mei 2008 @ 23:08 |
oke, verder gewoon verder over mijn Ed7. daar is dit topic voor bedoelt. geen offtopic meer aub [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:43:01 ] | |
Tjabbo | donderdag 29 mei 2008 @ 09:27 |
quote:Ik heb geen probleem ![]() Als jij het mooi vindt is het goed. quote:Open dan geen topic als je geen kritiek kunt verdragen. Als je het beest niet aan kan moet je hem niet wakker maken. [ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:43:01 ] | |
Pumatje | donderdag 29 mei 2008 @ 15:41 |
quote: heb je het niet begrepen? het topic gaat over mijn project, mijn honda civic. Wil je je frustraties kwijt over mijn velgen, open daar een topic over en dan sta je in je recht om er lekker over te kunnen discussieren. nu ontopic | |
Tjabbo | vrijdag 30 mei 2008 @ 00:17 |
mooie auto man ![]() Die velgen ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 30 mei 2008 @ 02:01 |
tvp. ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 30 mei 2008 @ 09:36 |
quote: | |
lipje | vrijdag 30 mei 2008 @ 20:33 |
quote:en dat van het PTA -fossiel ![]() ![]() die gruwelijk verkracht wordt | |
Turquaz52 | zondag 1 juni 2008 @ 13:50 |
quote: ![]() | |
raulbouli | dinsdag 3 juni 2008 @ 16:37 |
Ik snap alleen niet waarom je al die "Mugens" tags hebt ? Booskijkers en Angel eyes niet mijn ding.. evenals de cheap-ass kuipstoelen.. Maar voor de rest wel goed bezig.. zwarte velgen zijn wel ok. | |
Pumatje | dinsdag 3 juni 2008 @ 17:16 |
quote:waarmee heb ik hem gruwelijk verkracht als ik vragen mag? of volg je gewoon iemand anders zijn mening? | |
garnage-patrick | dinsdag 3 juni 2008 @ 18:04 |
pumatje, 1vraagje he,.... je had paar pagina's geleden erover toen je op je steelies reed omdat je banden voor op waren, en je iets met je velgen ging doen ![]() wat was je van plan / ben je van plan? | |
Pumatje | dinsdag 3 juni 2008 @ 20:45 |
quote: ik wilde ze schuren, rand polijsten.. opnieuw laten spuiten. maar ik denk dat ik op den duur voor andere velgen ga.. met diepere wangen ![]() ook zwart. | |
Turquaz52 | dinsdag 3 juni 2008 @ 21:17 |
quote:Die Slopelvelgjes, als je die laat verbreden naar pak em beet 10/11J Zou pas echt gruwelijk staan ouwe ![]() ![]() | |
Pumatje | dinsdag 3 juni 2008 @ 21:19 |
quote: slopelvelgjes :p ? je bedoelt standaardwieltjes ? [ Bericht 5% gewijzigd door Pumatje op 03-06-2008 23:55:06 ] | |
Pumatje | dinsdag 3 juni 2008 @ 23:58 |
intressant alexx? | |
Turquaz52 | woensdag 4 juni 2008 @ 15:18 |
quote:Die Orginele opel velgjes onder hun sport variant.. volgens mij de GLS (niet de GSI) ![]() | |
Pumatje | woensdag 4 juni 2008 @ 15:53 |
ja als jij ze vinden kan :p dacht aan Rota's ofzo.. maarja.. dat komt allemaal na de zomer pas.. was er maar een Rwd honda.. | |
Turquaz52 | woensdag 4 juni 2008 @ 16:03 |
quote:kan je op 2 handen tellen ![]() (excl. de S serie en de NSX) Er bestaat wel een: Civic Coupe V6 RWD, Prelude V8 RWD, Del Sol 4WD CRX 4/2WD Civic Hatch V8 RWD (Civette) Integra H22a RWD Delsol H22a RWD etc.. etc.. Dus waarom jij niet? ![]() | |
Pumatje | woensdag 4 juni 2008 @ 16:09 |
ja, ik maakte mijn zin niet goed af. die te vinden en te betalen is ![]() zo'n samenstelling als een Mr2 bijvoorbeeld.. zoiets in die prijsklasse.. Maar dan van Honda zou fijn zijn. Maarre ik heb nog nooit een Civic hatch gezien met een V8 en RWD , zelfde voor de CRX ... | |
Turquaz52 | woensdag 4 juni 2008 @ 16:14 |
quote:Die zijn ook niet te vinden en te betalen.. ![]() Alleen die Lude is nu te koop!! (maar wel in de USA ![]() Zoek maar es op google: Civette. Of youtube.. En de CRX rijd met een stock motor met een Civic Wagon 4wd aandrijving en met een aangepaste diff. ![]() Google er maar es op los zou ik zeggen ![]() | |
skiczukie | woensdag 4 juni 2008 @ 16:14 |
Vet. Goed topic zeg, maar één opmerking; die velgen zijn echt te lelijk voor woorden. ![]() | |
Pumatje | woensdag 4 juni 2008 @ 16:18 |
quote:ja he ![]() | |
skiczukie | woensdag 4 juni 2008 @ 16:27 |
quote:Sorrie. ![]() | |
Pumatje | woensdag 4 juni 2008 @ 17:28 |
quote: ![]() | |
raulbouli | donderdag 5 juni 2008 @ 13:59 |
quote:Civic Shuttle 4WD Honda Legend RWD (dacht ik) | |
Pumatje | donderdag 5 juni 2008 @ 20:14 |
ja.. daar krijg je een gratis kunstgebit bij man ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 5 juni 2008 @ 22:18 |
quote:Ik had het over conversies ![]() Die jij opnoemt zijn fabrieks al 4/RWD.. | |
bietelboer | zaterdag 7 juni 2008 @ 20:06 |
Waarom was je percé op zoek naar een a9 bak? er zijn zat versnellings bakken die passen ![]() | |
Alexxxxx | zondag 8 juni 2008 @ 20:18 |
quote:Dit soort topics hebben niet mijn primaire interesse. ![]() | |
FalleNk810i | dinsdag 30 november 2010 @ 20:45 |
Huge kick ![]() 904 dagen geleden.. hoe staat het er nu mee? Heb je m nog? | |
Pumatje | dinsdag 30 november 2010 @ 21:01 |
verkocht, MR2 gekocht.. ondergaat een wat meer uitvoerig onderhoud en projectfase. wil hem ook op fok graag posten, maar kan niet kopieren van de originele site, krijg de plaatjes dan niet mee... | |
FalleNk810i | dinsdag 30 november 2010 @ 21:17 |
Post de link eens dan? ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 1 december 2010 @ 06:38 |
Shuttles zijn 4WD geleverd vriend ![]() | |
Googolplexian | woensdag 1 december 2010 @ 09:05 |
Honda Beat was trouwens ook RWD ![]() | |
Pumatje | woensdag 1 december 2010 @ 12:09 |
hier zo http://mr2club.nl/forum/showthread.php?t=13427 dit was mijn Mr2. ![]() op de link te zien hoe hij omgetoverd wordt naar iets vetters ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 1 december 2010 @ 16:12 |
Dikke bak man ![]() Mooi projectje heb je weer ![]() Jij wilt dus ook 3000k zag ik ![]() al gekocht? |