En huub ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia kan ook weer gerust slapen...
Volgens mij..... was ik er de hele avond niet.... maar thnx anywayquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Of is iedereen slapende?
Wat een toestanden, vanavond weer de hele avond gekeken....
Als figuren als Avonne en Leandra ook niet zo fanatiek meededen had ik al afgekicked,
Waarschijnlijk iet`(kut de viruscanner begint zich ermee te bemoeien) wat oudere vrouwen, waarvan wij, klootzakken, nog veel kunnen leren (ware het niet dat zij niet thuis op de stoel zitten en dus geen enen ruk in de pap te melken dan wel brokkelen stukje gebeuren, no way, dan heb ik zoiets van aan mijn lijf geen polonaise, vergeet dat ik je ooit, anyhow)
Huub, pak aan dat wijf. slappeling
Truste
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:57 schreef _-inge-_ het volgende:
tjoerie
hoezeer ik ook, aldus, dienaangaande
dus..........quote:
indeed...quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:06 schreef Leandra het volgende:
Ehm...... volgens mij heb je minimaal 1 flesje wijn teveel op dear![]()
Denk je niet dat het verstandig is dat je zelf ook je bed induikt voor het zo erg wordt dat het schaamrood je morgenavond nog op de wangen staat terwijl je je posts van vannacht al om 10.30 uur hebt teruggelezen?
Zo zie je maar weer dat Nena niet de enige is die na een paar glaasjes alcohol onzin uitkraamtquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:06 schreef Leandra het volgende:
Ehm...... volgens mij heb je minimaal 1 flesje wijn teveel op dear![]()
Denk je niet dat het verstandig is dat je zelf ook je bed induikt voor het zo erg wordt dat het schaamrood je morgenavond nog op de wangen staat terwijl je je posts van vannacht al om 10.30 uur hebt teruggelezen?
indeedquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:10 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Nena niet de enige is die na een paar glaasjes alcohol onzin uitkraamt![]()
Trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 05:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lach om mezelf...........truste..............
Save !quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tjaaaaaaaaaaa..... na een aantal keren op refresh gedrukt te hebbende valt het dan ( even voor de puriteneine, ik stop nu ook met het nakijken hoekik zelve van de typensteinde bennende) op dat her hier een beetje stil valt. En dat is ook logisch, er is tenslotte veel meer aan de hand dan alleen de gouden kooi. Landen zijn bezig, mensen bewegen, dingen gebeuren, ja, dat is allemaal niet uit te vlakken in de grote mix der gebeurtenissen dus als men even wat minder aandacht heeft, geen punt nl.
even saven, anders ben ik weg
Leuk dat je om jezelf kan lachen... Je bent ook vast de enige..quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lach om mezelf...........truste..............
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef Lieve het volgende:
![]()
Complimenten voor de nachtbrakers. Dit is niet vol te houden toch?
![]()
Kunnen de bewoners misschien gewoon zin krijgen in sex overdag? Het mag ook gewoon in kantooruren? Ik red dit nachtgedoe niet![]()
ik krijg nu al te weinig werk in de werkuren en te weinig slaap in de slaapuren. Ik zit om half tien al te gapen! Tsss, wat doen die mensen MOEILIJK! ( zo kost het mij ook mijn sexleven. Heb nauwelijk tijd over! )
Dat Nena zo'n grammafoon is past wel in het beeld dat ik van haar heb. Sex is ruilhandel, daar moet je ZWAAR voor betalen. Liefst vooraf. En de rekening kan bij zulke vrouwen wel oplopen tot dertig jaar erna.
het is maar dat mannen het weten. Is Nena dan nog zo aantrekkelijk?![]()
idd zeer bedankt, het was weer geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
Complimenten trouwens aan iedereen die vannacht de boel gevolgd heeft. Het was heerlijk om bij te lezen en zelfs lachwekkend ook op sommige punten. Leuk om zo wakker te worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
Complimenten trouwens aan iedereen die vannacht de boel gevolgd heeft. Het was heerlijk om bij te lezen en zelfs lachwekkend ook op sommige punten. Leuk om zo wakker te worden.![]()
Misschien ligt de dronken Nena wel veel dichter bij de normale Nena dan de nuchtere Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef raggende_annie het volgende:
is het trouwens nog iemand opgevallen dat dronken nena veel leuker is dan de normale nena. waarschijnlijk omdat ze alle dingen waar ze niet zo zeker van is of ze ze moet uitspreken (in nuchtere toestand is dat ongeveer alles) niet uitspreekt als ze niet gedronken heeft maar er uren over kan lullen als huub er wat alcohol ingetankt heeft
Stuur Nena een kaartje: 'Je bent veel leuker als je dronken bent'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef raggende_annie het volgende:
is het trouwens nog iemand opgevallen dat dronken nena veel leuker is dan de normale nena. waarschijnlijk omdat ze alle dingen waar ze niet zo zeker van is of ze ze moet uitspreken (in nuchtere toestand is dat ongeveer alles) niet uitspreekt als ze niet gedronken heeft maar er uren over kan lullen als huub er wat alcohol ingetankt heeft
Of: Je bent alleen leuk als je dronken bent.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:46 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Stuur Nena een kaartje: 'Je bent veel leuker als je dronken bent'.
Zal ze blij mee zijn![]()
denk eerder dat ze dan een zenuwinzinking krijgt. ik stuur wel n kaartje met, je bent veel leuker als je naast mij in bed ligt. mocht dat dan niet het geval blijken te zijn vind ik wel n oplossing. kan dr altijd nog volgooienquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:46 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Stuur Nena een kaartje: 'Je bent veel leuker als je dronken bent'.
Zal ze blij mee zijn![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of: Je bent alleen leuk als je dronken bent.![]()
Niet mee eens. Huub is niet de trekkende kracht, Sil is ook heel sterk en kan dat groepje ook goed trekken in haar uppie. Haar sterkte blijkt ondermeer uit haar toneelspel tijdens de stemronde. Ze is nog niet zo dom die meidquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:48 schreef T-lex het volgende:
Nena is gewoon een attention hore. En dat zijn de goedkoopste.
Maakt d'r weinig uit van wie ze die aandacht krijgt...als ze maar aandacht krijgt.![]()
En maar lullig over Brian praten...ze zelf geen haar beter.![]()
Die 2 zijn gewoon gemaakt voor mekaar.
Dat Huub zich zo mee laat slepen in dit verhaaltje dat is hem niet echt aan te rekenen, hijs ook een vent. Maar tis voor hem te hopen dat dit niet in zijn richting backfired als bijvoorbeeld Sylvia d'r handjes van Huub af trekt.Huub zet gewoon ff de zogenaamde "band" met Sylvia op de tocht door als een hondje achter Nena aan te hobbelen. (die kan wel roepen "niks aan de hand" maar er komt een dag dat ze er ook genoeg van heeft)
Als ik Brian was zou ik me niet te druk maken...huub is gewoon goed bezig z'n eigen graf te graven. Als het moet laat Nena hem weer keihard vallen. En ach er komt gewoon weer een exitrondje aan volgende maand.![]()
Lees hier ook vaak dat het groepje van BBNN op losse schroeven staat. Maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Als er daar eentje weg zou vallen, dan is er niks aan de hand. Ze zijn allen vervangbaar. In het andere groepje is duidelijk Huub de trekkende kracht. Als die weg zou vallen is dat groepje stuurloos. Dus ach, wat is dan het sterkste groepje.![]()
Hehe, mensen met eenzelfde meningquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:48 schreef T-lex het volgende:
Nena is gewoon een attention hore. En dat zijn de goedkoopste.
Maakt d'r weinig uit van wie ze die aandacht krijgt...als ze maar aandacht krijgt.![]()
En maar lullig over Brian praten...ze zelf geen haar beter.![]()
Die 2 zijn gewoon gemaakt voor mekaar.
Dat Huub zich zo mee laat slepen in dit verhaaltje dat is hem niet echt aan te rekenen, hijs ook een vent. Maar tis voor hem te hopen dat dit niet in zijn richting backfired als bijvoorbeeld Sylvia d'r handjes van Huub af trekt.Huub zet gewoon ff de zogenaamde "band" met Sylvia op de tocht door als een hondje achter Nena aan te hobbelen. (die kan wel roepen "niks aan de hand" maar er komt een dag dat ze er ook genoeg van heeft)
Als ik Brian was zou ik me niet te druk maken...huub is gewoon goed bezig z'n eigen graf te graven. Als het moet laat Nena hem weer keihard vallen. En ach er komt gewoon weer een exitrondje aan volgende maand.![]()
Lees hier ook vaak dat het groepje van BBNN op losse schroeven staat. Maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Als er daar eentje weg zou vallen, dan is er niks aan de hand. Ze zijn allen vervangbaar. In het andere groepje is duidelijk Huub de trekkende kracht. Als die weg zou vallen is dat groepje stuurloos. Dus ach, wat is dan het sterkste groepje.![]()
t is maar te hopen dat ze er in belgie niet zo over denken. als die het concept overnemen kom ik helemaal niet meer aan slapen toe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Een nieuwe dag in de meest geniale reallivesoap.![]()
Nope, is de beroepskeuzetest-mevrouw (als dat een woord isquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Een nieuwe dag in de meest geniale reallivesoap.![]()
Ik neem aan dat deze mevrouw de weddingplanster is.
In Begie (en de rest van Europa) scoort Big Brother nog steeds goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
t is maar te hopen dat ze er in belgie niet zo over denken. als die het concept overnemen kom ik helemaal niet meer aan slapen toe.
Oh, ik dacht dat Nena haar beroepskeuze (weddingplanner) juist gemaakt had.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Nope, is de beroepskeuzetest-mevrouw (als dat een woord is)
Klopt...Sylvia is een sterke partij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet mee eens. Huub is niet de trekkende kracht, Sil is ook heel sterk en kan dat groepje ook goed trekken in haar uppie. Haar sterkte blijkt ondermeer uit haar toneelspel tijdens de stemronde. Ze is nog niet zo dom die meid![]()
Ja, ik ook. Maar dat laat ze nou niet echt blijken in dit gesprek.... het heeft een heel hoog "weet niet" gehalte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Nena haar beroepskeuze (weddingplanner) juist gemaakt had.
Klinkt idd als een schot in de roos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Chapeau madame een hele juiste analyse![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef raggende_annie het volgende:
is het trouwens nog iemand opgevallen dat dronken nena veel leuker is dan de normale nena.
Bart vindt de villa blegh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Bart daar eigenlijk in die villa als alles zooooooooooooo blegh is???????????![]()
Lijkt me nogal simpel he, die oplossingquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart vindt de villa blegh.
Wij vinden Bart allemaal blegh.
Ik zie een oplossing.![]()
speak 4 yourselfquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart vindt de villa blegh.
Wij vinden Bart allemaal blegh.
Ik zie een oplossing.![]()
Ja jammer inderdaad. De loopbaanmevrouw doet het bij de 1 heel goed en de ander niet erg goed. Ze is niet altijd even doortastend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet wel een duidelijk niveauverschil tussen Bart en "ik weet het niet" Nena.
De loopbaanmevrouw biedt Bart aan, bij haar langs te komen als hij uit DGK is, om eea in een normale setting te bespreken.
het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bartquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Mag bart er niet gewoon uit? Wat een zeikerd is dat geworden zeg.
Dat gaat het niet wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bart![]()
Alleen voor suikeroom zeker???????????/ Pleasequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bart![]()
Fair enough. Maar bedenk: als Bart de villa verlaat, kun je hem opzoeken. Misschien wil hij wel vrienden worden, en samen met jou big ups coolio dudes zijn!quote:
Hee en zo'n loopbaanmevrouw doet niets anders dan registreren? ik raak alweer diep teleurgesteld over de invulling van dat vak. komt er nog stukje coaching bij kijken of wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Na de uitputtingsslag bij de loopbaanmevrouw, rust Nena uit.
De belangrijke papieren moet ze straks nog in haar nachtkastje verstoppen.
[afbeelding]
Als iemand een heel klein beetje interesse toont misschien wél.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
komt er nog stukje coaching bij kijken of wat?
dat kleine beetje heeft Nena al getoond, tis nu aan missy loopbaanmevrouw om door te tasten. ze valt me tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als iemand een heel klein beetje interesse toont misschien wél.
schijtschepperquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien kan bart wel paardenverzorger worden![]()
![]()
schijnt n vacature voor open te staan bij een of andere uit de kluiten gewassen container. schijnt een tv programma opgenomen te worden ofzoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien kan bart wel paardenverzorger worden![]()
![]()
dit bericht draagt enige reuk van baviania met zich mee. 2 keer tzelfde woord gebruiken om 2 achtereenvolgende zinnen mee te openen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:36 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
schijnt n vacature voor open te staan bij een of andere uit de kluiten gewassen container. schijnt een tv programma opgenomen te worden ofzoiets
je hebt vanaf nu alle schijn tegen jequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dit bericht draagt enige reuk van baviania met zich mee. 2 keer tzelfde woord gebruiken om 2 achtereenvolgende zinnen mee te openen.
mijn excuses voor het hoge baviania-gehalte dus en zal er op letten de volgende keer
Betekenen die niet iets van 'Brians poetry' ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef raggende_annie het volgende:
of precies dezelfde chinese tekens als brian. staat ook garant voor minimaal een klein uurtje vermaak
Syl was ook snel weg nadat huubhuub en jaja na het zwemmen zich in de gameroom meldden. Jaja draaide wat met haar kont in die badjas voor huub z'n neus, Syl bekeek haar eens goed, en vondt het wel genoeg: Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:48 schreef T-lex het volgende:
Maar tis voor hem te hopen dat dit niet in zijn richting backfired als bijvoorbeeld Sylvia d'r handjes van Huub af trekt.Huub zet gewoon ff de zogenaamde "band" met Sylvia op de tocht door als een hondje achter Nena aan te hobbelen. (die kan wel roepen "niks aan de hand" maar er komt een dag dat ze er ook genoeg van heeft)
das toch mooi. als brian m dat verteld en huub vol verbazing net doet alsof ie t niet wist. om met de woorden van najib te spreken:,,OOOOOH, DAT WIST IK NIET. NEE!! NEE AB OOK NIET!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Betekenen die niet iets van 'Brians poetry' ofzo?
Inderdaad... zijn de zenuwen denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel toch een soort aarzeling bij Huub.
De redaktie moet elke dag een programma in elkaar draaien, en met Bart gaat dat niet omdat hij niets bijdraagt qua entertainment. Hij is dus kompleet nutteloos voor het programma...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
Hij gaat spijt krijgen...woeeeeejquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo makkelijk van zijn eigen tattoo-idee afstapt...
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
"Je hebt gedronken, dus we kijken wel hoe het uitpakt".
dun bloedquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?
-edit- lamaar.. het bloeden dus.
direct dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
Brian geeft indirect toe dat ze geneukt hebben in de hoek...
je bloed is enigszins verdund dus dat stroomt wat gemakkelijker. die vent heeft trouwens nog net geen hamer en bijtel in dat koffertje van 'm. is die tang voor eventuele scarrification of hoe dat heten mag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?
-edit- lamaar.. het bloeden dus.
Ja, terwijl er niets gebeurd is (wat ik op Fok terugelezen heb).quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef 2live het volgende:
Natasia vertelt dat de dekens vannacht op en neer gingen......[ huub en nena]
Hij zei alleen dat het verhaal wat Nena aan Huub verteld niet klopt....... maar wat er dan wel gebeurd is????quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
Brian geeft indirect toe dat ze geneukt hebben in de hoek...
Al die moeite om uit bed te klimmen om te gluren bij de buren... als er dan vervolgens niets gebeurt dan verzín je toch gewoon wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef 2live het volgende:
Natasia vertelt dat de dekens vannacht op en neer gingen......[ huub en nena]
Met die bewegingen, wat kan er ánders gebeurd zijn dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat het verhaal wat Nena aan Huub verteld niet klopt....... maar wat er dan wel gebeurd is????
Zei die dat !quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:03 schreef 2live het volgende:
brian; nena heeft gehoord dat ik achter haar lul om praat.......![]()
freudiaanse verspreking?
vlgs mij gelooft Brian dat..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia overtuigt Brian ervan dat Nena en Huub seks gehad hebben.![]()
![]()
Volgens mij wil hij niet afgaan tegenover Natasiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Braajen heeft dus wel dgelijk met nena gewipt zegt ie nu tegen Fantasia, maar dat wisten weeigenlijk al
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als dat aftrekken was wat Nena deed, doe ik toch iets verkeerd![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Brian dadelijk nena bij Natasia roept
was het geen bj? brian hing wat scheef voorover, jaja zat op d'r hurkjes ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als dat aftrekken was wat Nena deed, doe ik toch iets verkeerd![]()
gewoon geneuktquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:10 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
was het geen bj? brian hing wat scheef voorover, jaja zat op d'r hurkjes ??
HIj is zelf totaal verknipt GVD ik ben vrouw en ik voel me aangesproken, ik krijg nu moordneigingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Brian over Nena: dan zeg ik tegen Huub, okay, je mag DIT AFDANKERTJE hebben.
Brian heeft een wat verknipt beeld over seks en vrouwen.
Fantasia vingert liever in de badkamerquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:11 schreef petraa het volgende:
Het is toch lelijk als je je in de hoek van een tuin laat neuken door iemand. Vlgs Zdngmw
Ik zal mijn lief vragen over mijn kwaliteitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:09 schreef tipsch het volgende:
[..]vrouwen en aftrekken, hou alsjeblieft op zeg
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
heeft iemand een andere link om streams te kijken tien ligt eruit bij mij.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
thanxquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef farceman het volgende:
Wordt dat trouwens een echte tatoe?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef bosb het volgende:
Brainless ziet het gesprek met nena als een "ultieme siegoloogische test"
spjaakgebrekquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Brian beschouwt het komende gesprek met Nena als "een ultieme psychologische test".
ik bedoelde deze, sorryquote:
Nee, dat is al in de buitenwereld gedaan. Ze hebben het laatst alleen een beetje ingekleurd, en mider iel gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef tipsch het volgende:
hebben deze tatoegasten ook dat rare iele ding op Brian's ruggewervel geplaatst?
ah zo, hmm.. ik hoop het beste voor Huub, ik vind Brian's tatoot allesbehalve fraai.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dat is al in de buitenwereld gedaan. Ze hebben het laatst alleen een beetje ingekleurd, en mider iel gemaakt.
Er staat trouwens Brian's Poetry.... Dat die chinezen dat allemaal kunnen met een paar tekens
haar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verhoort Nena over zijn bedavontuur met Huub.
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:30 schreef ron1970 het volgende:
Nena had moeten zeggen dat ze flink hadden liggen ketsen, dan had ik het gezicht van Brian wel eens willen zien![]()
Ze zeggen eigenlijk gewoon weer nix, siegologisch bullshitquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....
Nena "je probeert altijd het bloed onder mijn nagels vandaan te halen, door bepaalde stukjes te quoten, je zit de hele tijd kleine stukjes door te geven aan dat groepje van je"quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....
nena heeft tijdens de wip al aangegeven Brian te zullen vermoorden als hij "het" vertelt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian beweert dat hij seks met Nena gehad heeft.
Nena beweert dat hij Brian alleen maar heeft afgetrokken.
IK haat dat ventje echt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef farceman het volgende:
Nu komt de ware slechte aard van Brian naar boven!
er zijn heus wel meer die Bart leuk vinden hoor !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen voor suikeroom zeker???????????/ Please![]()
Ik ben nu ook geneigd Brian te geloven, wat dit betreft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
nena heeft tijdens de wip al aangegeven Brian te zullen vermoorden als hij "het" vertelt.
Dat is een knappe verdediging.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Nena "je probeert altijd het bloed onder mijn nagels vandaan te halen, door bepaalde stukjes te quoten, je zit de hele tijd kleine stukjes door te geven aan dat groepje van je"
Brian vind dat "goed".quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef bosb het volgende:
Nena heeft nu brainless geschopt.......
Toch wel naar huis hoop ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef 2live het volgende:
Ze moeten hem laten gaan!!!!
Hooguit een waarschuwing, die krijgen Nathanael en Huub ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef Suikeroom het volgende:
exit voor Nena lijkt me
ze schopte echt wel op dr hardstquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef farceman het volgende:
een klein trapje, mooi Nena eindelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |