quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef farceman het volgende:
Wordt dat trouwens een echte tatoe?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef bosb het volgende:
Brainless ziet het gesprek met nena als een "ultieme siegoloogische test"
spjaakgebrekquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Brian beschouwt het komende gesprek met Nena als "een ultieme psychologische test".
ik bedoelde deze, sorryquote:
Nee, dat is al in de buitenwereld gedaan. Ze hebben het laatst alleen een beetje ingekleurd, en mider iel gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef tipsch het volgende:
hebben deze tatoegasten ook dat rare iele ding op Brian's ruggewervel geplaatst?
ah zo, hmm.. ik hoop het beste voor Huub, ik vind Brian's tatoot allesbehalve fraai.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dat is al in de buitenwereld gedaan. Ze hebben het laatst alleen een beetje ingekleurd, en mider iel gemaakt.
Er staat trouwens Brian's Poetry.... Dat die chinezen dat allemaal kunnen met een paar tekens
haar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verhoort Nena over zijn bedavontuur met Huub.
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:30 schreef ron1970 het volgende:
Nena had moeten zeggen dat ze flink hadden liggen ketsen, dan had ik het gezicht van Brian wel eens willen zien![]()
Ze zeggen eigenlijk gewoon weer nix, siegologisch bullshitquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....
Nena "je probeert altijd het bloed onder mijn nagels vandaan te halen, door bepaalde stukjes te quoten, je zit de hele tijd kleine stukjes door te geven aan dat groepje van je"quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
doe es een qoutje, heb geen streams hier.....
nena heeft tijdens de wip al aangegeven Brian te zullen vermoorden als hij "het" vertelt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian beweert dat hij seks met Nena gehad heeft.
Nena beweert dat hij Brian alleen maar heeft afgetrokken.
IK haat dat ventje echt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef farceman het volgende:
Nu komt de ware slechte aard van Brian naar boven!
er zijn heus wel meer die Bart leuk vinden hoor !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen voor suikeroom zeker???????????/ Please![]()
Ik ben nu ook geneigd Brian te geloven, wat dit betreft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
nena heeft tijdens de wip al aangegeven Brian te zullen vermoorden als hij "het" vertelt.
Dat is een knappe verdediging.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Nena "je probeert altijd het bloed onder mijn nagels vandaan te halen, door bepaalde stukjes te quoten, je zit de hele tijd kleine stukjes door te geven aan dat groepje van je"
Brian vind dat "goed".quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef bosb het volgende:
Nena heeft nu brainless geschopt.......
Toch wel naar huis hoop ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef 2live het volgende:
Ze moeten hem laten gaan!!!!
Hooguit een waarschuwing, die krijgen Nathanael en Huub ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef Suikeroom het volgende:
exit voor Nena lijkt me
ze schopte echt wel op dr hardstquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef farceman het volgende:
een klein trapje, mooi Nena eindelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |