het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bartquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Mag bart er niet gewoon uit? Wat een zeikerd is dat geworden zeg.
Dat gaat het niet wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bart![]()
Alleen voor suikeroom zeker???????????/ Pleasequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen BB waar je sympathiek gevonden moet worden.. gewoon lekker blijven zitten Bart![]()
Fair enough. Maar bedenk: als Bart de villa verlaat, kun je hem opzoeken. Misschien wil hij wel vrienden worden, en samen met jou big ups coolio dudes zijn!quote:
Hee en zo'n loopbaanmevrouw doet niets anders dan registreren? ik raak alweer diep teleurgesteld over de invulling van dat vak. komt er nog stukje coaching bij kijken of wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Na de uitputtingsslag bij de loopbaanmevrouw, rust Nena uit.
De belangrijke papieren moet ze straks nog in haar nachtkastje verstoppen.
[afbeelding]
Als iemand een heel klein beetje interesse toont misschien wél.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
komt er nog stukje coaching bij kijken of wat?
dat kleine beetje heeft Nena al getoond, tis nu aan missy loopbaanmevrouw om door te tasten. ze valt me tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als iemand een heel klein beetje interesse toont misschien wél.
schijtschepperquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien kan bart wel paardenverzorger worden![]()
![]()
schijnt n vacature voor open te staan bij een of andere uit de kluiten gewassen container. schijnt een tv programma opgenomen te worden ofzoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien kan bart wel paardenverzorger worden![]()
![]()
dit bericht draagt enige reuk van baviania met zich mee. 2 keer tzelfde woord gebruiken om 2 achtereenvolgende zinnen mee te openen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:36 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
schijnt n vacature voor open te staan bij een of andere uit de kluiten gewassen container. schijnt een tv programma opgenomen te worden ofzoiets
je hebt vanaf nu alle schijn tegen jequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dit bericht draagt enige reuk van baviania met zich mee. 2 keer tzelfde woord gebruiken om 2 achtereenvolgende zinnen mee te openen.
mijn excuses voor het hoge baviania-gehalte dus en zal er op letten de volgende keer
Betekenen die niet iets van 'Brians poetry' ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef raggende_annie het volgende:
of precies dezelfde chinese tekens als brian. staat ook garant voor minimaal een klein uurtje vermaak
Syl was ook snel weg nadat huubhuub en jaja na het zwemmen zich in de gameroom meldden. Jaja draaide wat met haar kont in die badjas voor huub z'n neus, Syl bekeek haar eens goed, en vondt het wel genoeg: Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:48 schreef T-lex het volgende:
Maar tis voor hem te hopen dat dit niet in zijn richting backfired als bijvoorbeeld Sylvia d'r handjes van Huub af trekt.Huub zet gewoon ff de zogenaamde "band" met Sylvia op de tocht door als een hondje achter Nena aan te hobbelen. (die kan wel roepen "niks aan de hand" maar er komt een dag dat ze er ook genoeg van heeft)
das toch mooi. als brian m dat verteld en huub vol verbazing net doet alsof ie t niet wist. om met de woorden van najib te spreken:,,OOOOOH, DAT WIST IK NIET. NEE!! NEE AB OOK NIET!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Betekenen die niet iets van 'Brians poetry' ofzo?
Inderdaad... zijn de zenuwen denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel toch een soort aarzeling bij Huub.
De redaktie moet elke dag een programma in elkaar draaien, en met Bart gaat dat niet omdat hij niets bijdraagt qua entertainment. Hij is dus kompleet nutteloos voor het programma...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
Hij gaat spijt krijgen...woeeeeejquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo makkelijk van zijn eigen tattoo-idee afstapt...
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
"Je hebt gedronken, dus we kijken wel hoe het uitpakt".
dun bloedquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?
-edit- lamaar.. het bloeden dus.
direct dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
Brian geeft indirect toe dat ze geneukt hebben in de hoek...
je bloed is enigszins verdund dus dat stroomt wat gemakkelijker. die vent heeft trouwens nog net geen hamer en bijtel in dat koffertje van 'm. is die tang voor eventuele scarrification of hoe dat heten mag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? Wat zijn de konsekwenties op het zetten van een tattoo, als je de avond ervoor (stevig) gedronken hebt?
-edit- lamaar.. het bloeden dus.
Ja, terwijl er niets gebeurd is (wat ik op Fok terugelezen heb).quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef 2live het volgende:
Natasia vertelt dat de dekens vannacht op en neer gingen......[ huub en nena]
Hij zei alleen dat het verhaal wat Nena aan Huub verteld niet klopt....... maar wat er dan wel gebeurd is????quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
Brian geeft indirect toe dat ze geneukt hebben in de hoek...
Al die moeite om uit bed te klimmen om te gluren bij de buren... als er dan vervolgens niets gebeurt dan verzín je toch gewoon wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef 2live het volgende:
Natasia vertelt dat de dekens vannacht op en neer gingen......[ huub en nena]
Met die bewegingen, wat kan er ánders gebeurd zijn dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat het verhaal wat Nena aan Huub verteld niet klopt....... maar wat er dan wel gebeurd is????
Zei die dat !quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:03 schreef 2live het volgende:
brian; nena heeft gehoord dat ik achter haar lul om praat.......![]()
freudiaanse verspreking?
vlgs mij gelooft Brian dat..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia overtuigt Brian ervan dat Nena en Huub seks gehad hebben.![]()
![]()
Volgens mij wil hij niet afgaan tegenover Natasiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Braajen heeft dus wel dgelijk met nena gewipt zegt ie nu tegen Fantasia, maar dat wisten weeigenlijk al
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als dat aftrekken was wat Nena deed, doe ik toch iets verkeerd![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Brian dadelijk nena bij Natasia roept
was het geen bj? brian hing wat scheef voorover, jaja zat op d'r hurkjes ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Als dat aftrekken was wat Nena deed, doe ik toch iets verkeerd![]()
gewoon geneuktquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:10 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
was het geen bj? brian hing wat scheef voorover, jaja zat op d'r hurkjes ??
HIj is zelf totaal verknipt GVD ik ben vrouw en ik voel me aangesproken, ik krijg nu moordneigingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Brian over Nena: dan zeg ik tegen Huub, okay, je mag DIT AFDANKERTJE hebben.
Brian heeft een wat verknipt beeld over seks en vrouwen.
Fantasia vingert liever in de badkamerquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:11 schreef petraa het volgende:
Het is toch lelijk als je je in de hoek van een tuin laat neuken door iemand. Vlgs Zdngmw
Ik zal mijn lief vragen over mijn kwaliteitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:09 schreef tipsch het volgende:
[..]vrouwen en aftrekken, hou alsjeblieft op zeg
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
heeft iemand een andere link om streams te kijken tien ligt eruit bij mij.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef Ashley1 het volgende:
thanxquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |