En dan inzoomen op het gezicht van Nena....... SPIJT!!
Nena zal er om lachen maar vanbinnen gaat ze echt stuk. Ze zit niet voor niets zich klem te zuipen en 'gezellig' door de fontein te lopen, Brian opzoeken en nadat het geen gewenst resultaat opleverde gezellig bij Huub Horney in bed stappen. Het valt me echt nog mee van Nena dat ze het bij wat kusjes laat. Nog iets meer drank of een joint en ze was helemaal haar verstand verloren. Dat meisje heeft echt issues waar ze zelf never nooit uit gaat komen. Ze vindt het raar dat haar medemiljonairs de kant van Brian kiezen, misschien zegt dit dan toch ook iets over jezelf.......
Ik ben echt benieuwd hoe gezellg het ontbijt morgenvroeg is..... misschien dat ze wel van andere miljonairs wil aannemen dat niet alles wat ze vindt en zegt goed is..... Nathanael en zelfs Huub hebben ook wel van beide partijen een vrij goed beeld op de situatie, maar of zij zich in de 'hoofdpijn' willen mengen???.
Een Nena op oorlogspad kan weer een lelijke vibe geven en hopelijk blijft Brian bij zijn standpunten want naar mijn mening kloppen die ook! Ze zijn immers ALLEBEI fout geweest, maar nu moet Nena haar eigen fouten nog willen zien en toegeven en niet als een klein kind de ander van alles de schuld geven. Haha, ik ben blij dat ik alleen een kijker ben want over een paar uur zullen weer een aantal mensen zich gefrustreerd voelen.