Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
* Glacier tooquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
ik krijg zo'n jeuk van die Ali B.
Giel heeft altijd kansloze jongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:55 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet wat Beelen ziet in die gast.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Glacier het volgende:
Kubb
Die plaat komt de laatste tijd weer vaker voorbij valt me opSinds dat MutZ en ik em draaiden op oudjaarsdag, hoor ik hem regelmatig op de radio
Niet dat het wat met elkaar te maken heeft, maartoch
Goed bezig, Ekdom!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Jij wel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Impry het volgende:
Zo, ben er ook weer bij!![]()
![]()
Net even uurtje buiten in bubbelbad gezetenHeb al weekend, dus alles lekker rustig aan!
Hartelijk februari allemaal trouwens! (om maar alvast in de Claudia stemming te komen)
Muziek was weer geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:50 schreef Ekdom het volgende:
Wat een muziek weer vandaag mensen!
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij wel...
Ik heb morgen nog een tentamen van ik weet niet hoeveel vakken
Geniet er nog maar ff van, van je vakantie! Stage lopen vind ik op zich altijd wel leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, ik heb vorige week best wat tentamens gehadDus ff relaxen mag nu wel al zeg ik het zelf.
Volgende 6 weken ga ik fulltime stage lopen op het speciaal basis onderwijs, dus ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |