quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:01 schreef Frey het volgende:
Het weer is nog bezig![]()
Ben benieuwd of we vandaag een aftiteling krijgen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:01 schreef Frey het volgende:
Het weer is nog bezig![]()
Ben benieuwd of we vandaag een aftiteling krijgen.
Kijkers en GTST zijn als Janine en Ludo. Ze weten dat ze belazerd worden, maar toch komen ze altijd weer bij elkaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:40 schreef pberends het volgende:
Ik kijk het al een week niet meer, bevalt me prima.
Dian had gewoon een kut dag en reageert dat op hem af.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:18 schreef TrenTs het volgende:
Waarom de vijandigheid tussen Dian en el Roberto?
Ah! Ik dacht dat ze pissig was dat Jeff hem binnengeloodst had.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dian had gewoon een kut dag en reageert dat op hem af.
IK GA KLAGEN BIJ RTL4quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef BettyR het volgende:
Wat een klungels. Al weer geen aftiteling, geen vooruitzicht.
Dan zou ik misschien een keertje kijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:11 schreef GSMboy het volgende:
[..]
IK GA KLAGEN BIJ RTL4.
Moge dat kutijs nou es gaan smeltenGRRRRR!!!!!
De aftitelingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Mss het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag?
Whehe ik zag net de nieuwsbrief en dacht: "die foto ken ik!".quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:06 schreef Frey het volgende:
De nieuwe doelgroep van GTST
[afbeelding]
Drommels wat is Janine toch een zeikkut, besmet met het Barbara virusquote:
Nou ik vond het wel tof dat ze precies zei hoe het was gegaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels wat is Janine toch een zeikkut, besmet met het Barbara virus![]()
![]()
![]()
![]()
(* Heer_van_Bartolhoven heeft de aflevering nu pas bekeken, vandaar de felle reactie zo laat nog)
Ik niet, altijd zit ze maar schijnheilig en vroom te wezen op het verkeerde tijdstip, als je voor Ludo kiest, kies je ervoor lekker slecht te zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel tof dat ze precies zei hoe het was gegaan.
Maar het wordt wel interessant, want nu gaat ze zelf de bak in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, altijd zit ze maar schijnheilig en vroom te wezen op het verkeerde tijdstip, als je voor Ludo kiest, kies je ervoor lekker slecht te zijn.![]()
Ja en aan de andere kant geloof ik ook niet dat ze allebei de bak in gaan, alhoewel, het zou kunnen dat Erik de Vogel en Caroline de Bruin er nu echt mee nokken en ze zo uit de serie gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar het wordt wel interessant, want nu gaat ze zelf de bak in.
Als ze in de bak komen kan daar toch ook wel een verhaallijn worden gemaakt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:09 schreef Otmed het volgende:
Het zou kunnen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat één van de twee zou stoppen en de ander door zou gaan. Het is dus of ze belanden allebei in de bak, of geen van beide.
vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel tof dat ze precies zei hoe het was gegaan.
Maar als hij overal mee wegkomt is het ook niet leuk meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef duivelin1 het volgende:
omdat dan de hele soap niet leuk meer is, ludo is wel degene die het nog een beetje leuk maakt
3 Keer failliet, blind, vergiftigd, neergeschoten... Hoezo overal mee weg?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als hij overal mee wegkomt is het ook niet leuk meer.
Ik bedoel meer qua politie/justitie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:39 schreef Frey het volgende:
[..]
3 Keer failliet, blind, vergiftigd, neergeschoten... Hoezo overal mee weg?
Met de politie die in Meerdijk rondloopt is dat ook niet verwonderlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua politie/justitie.
Waarom zouden ze jaren in de gevangenis gaan filmen? Wat voor verhaallijnen kun je nou boeiend maken in de gevangenis?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:56 schreef fresta het volgende:
[..]
Als ze in de bak komen kan daar toch ook wel een verhaallijn worden gemaakt?
Zoals al eerder word gezegt, ze hoeven er ook niet jaren te blijven. Dat gebeurt toch niet. Maar die Vito (ofzo) zit er toch ook nog? En zo kunnen ze misschien nog 'meer' bad-guys in de serie doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef Otmed het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jaren in de gevangenis gaan filmen? Wat voor verhaallijnen kun je nou boeiend maken in de gevangenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |