Fos heeft zijn zinnen gezet op iemand andersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef -Jean- het volgende:
En straks gaat Fos met Nina wippen. Ik zie hem al aankomen
Nina er niet zo blij mee? Ze vindt Fos dus leuk als hij haar niet meer leuk vindt? Zo werkt het in het echt vaak ook, dat is wel weer een realistisch punt van ze.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Fos heeft zijn zinnen gezet op iemand anders![]()
Ja, die zijn echt dodelijk saai. Dat zogenaamd gevatte geklets tussen haar en Dennis wanneer ze gaan seksen is echt om van te kotsenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef CrazyThing het volgende:
GTST heeft naast een paar nieuwe slechterikken ook weer een keer een aansprekend liefdeskoppel nodig. Dus geen ubersaaie Jack/Dennis & Anita, maar een koppel waar de spetters vanaf vliegen.
Ik vind dat wanneer Barbara eindelijk de pijp of de laan uit is Robert en Laura weer iets met elkaar moeten krijgen, Robert gaat de laatste tijd opvallend weinig vreemd en Laura heeft geen 'moorden' meer gepleegd of mannen door spiegels geduwd dus dat moet goed gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt dodelijk saai. Dat zogenaamd gevatte geklets tussen haar en Dennis wanneer ze gaan seksen is echt om van te kotsen![]()
Was juist zo blij dat die zeur weg was, moet ze weer zo nodig terugkomen. En dan krijg je natuurlijk ook weer dat: ik ga dood aan aids verhaallijntje ooit, gatverdamme![]()
Hij is al aangepast.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:51 schreef Frey het volgende:
www.gtst.nl heeft de polls te vroeg geplaatst. Nu weten we al wat er met Morris gebeurt![]()
Je moet kijken onder "Meerdijk".quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij is al aangepast.Wat stond er nou?
![]()
Ik stem op optie 3quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef Canisfire het volgende:
Morris verwond zichzelf:
1 Ja zou ik ook doen in die situatie
2: Aargh ik kan er niet naar kijken.
3: En nog 1 maar die ben ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
OMG, die verhaallijnen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef BVO het volgende:
Bing gaat een beroepentest doen, wat zal de uitslag zijn?
Spanneeeeeeeeeeeend!
Misschien Andretti, misschien iemand die wij nog nooit gezien hebben, misschien doelen ze al op Amy.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:37 schreef Pelgrim het volgende:
Wie is die oude bekende die Ludo in de gevangenis tegen gaat komen vrijdag?
Gesponserd en al uiteraardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef DaMart het volgende:
Een Zweedse actrice? Dan gaan ze zeker ineens allemaal aan het Knäckebröt in GTST...![]()
Wanneer kunnen we haar verwachten, dat duurt zeker nog weken?quote:Zweedse actrice in GTST
Uitgegeven: 6 februari 2007 11:43
AMSTERDAM - De soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden krijgt Zweedse invloeden. De Zweedse actrice Alexandra Dahlstrom gaat de rol spelen van Skylar Nilsson, een Zweedse uitwisselingsstudente die haar intrek neemt in het huis van de familie Fischer.
Neefje Fos Fischer, gespeeld door acteur Jeffrey Hamilton, wordt verliefd op haar. De blondine is vanaf maandag 5 maart te zien in de dagelijkse soap van RTL 4.
De 22-jarige Dahlstrom is een bekende actrice in haar thuisland. De half Zweedse, half Russische dankt haar bekendheid in Zweden vooral aan haar rollen in zogenoemde Art House-films. Haar meest bekende en succesvolle film is 'Fucking Amal'.
De productiemaatschappij van RTL heeft haar gevonden via een Zweeds castingbureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |