quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
toilet
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk blijft Tong nog lang weg, anders kunnen we weer genieten van zijn prive-collectie aan plasfotos
quote:
I detect bitterness.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die naamtopics de laatste tijd...
Ben je politieagent ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
Na een lange dag weer veilig thuis!
Morgen maar weer een dagje vrij
En de TT daarna: EnGCatjuh kan nooit meer zitten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef sjimz het volgende:
Volgende TT wordt De nachtmerrie van EnGCatjuh en de 2 negers!
Ik wil er ook een jaquote:
alleen op een omgekeerde barkrukquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En de TT daarna: EnGCatjuh kan nooit meer zitten?
maak je geen zorgen, binnenkort weer een Carnavalshools!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die naamtopics de laatste tijd...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, binnenkort weer een Carnavalshools!
Moet je de politie niet tippen over ons pokertoernooitje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed speurwerk dat je er zo snel achterkomt!
Goed dat jij niet hetzelfde beroep hebt gekozen
ech welquote:
Geweldig was die, echt 50+ keer gezienquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
voor de poker liefhebbers een ziek handje van HSP http://www.youtube.com/watch?v=5k8mdvx0RWM
Ik neem fok crimineeltjes niet serieusquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je de politie niet tippen over ons pokertoernooitje?![]()
Je kan promotie maken ratquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem fok crimineeltjes niet serieus
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te fockenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
Jasza, je opmerking in het politietopic is zeer volwassen te noemen
Goed dat je nu ineens anders tegen me kijkt nu je me beroep kent.
Ach als je niets kan kan je altijd nog agent worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te focken![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te focken![]()
![]()
Aghja het leuke vind ik altijd, de meeste doen zelf ook illegale dingen met vuurwerk en pokerdingen en dan gaan ze mensen ervoor oppakkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach als je niets kan kan je altijd nog agent worden.
poker is niet perse illegaal. Ik zou pas een uitspraak erover doen als je ook enige wetkennis hebt in plaats van lukraak maar wat rond te bazuinen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aghja het leuke vind ik altijd, de meeste doen zelf ook illegale dingen met vuurwerk en pokerdingen en dan gaan ze mensen ervoor oppakken![]()
![]()
Ik weet wat er illegaal aan is, maar je gaat mij niet zeggen dat die agenten niet meedoen met die illegale toernooienquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
poker is niet perse illegaal. Ik zou pas een uitspraak erover doen als je ook enige wetkennis hebt in plaats van lukraak maar wat rond te bazuinen.
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet wat er illegaal aan is, maar je gaat mij niet zeggen dat die agenten niet meedoen met die illegale toernooien![]()
je doet dus mee in het HCquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.
Wanneer is het illegaal dan en wanneer niet?
Besloten kring is niet illegaal, pas als je er reclame voor gaat maken enzo dan is het illegaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.
Wanneer is het illegaal dan en wanneer niet?
voor toernooi poker ligt het wat ingewikkelder. Maar gewoon pokeren met wat vrienden is inderdaad legaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Besloten kring is niet illegaal, pas als je er reclame voor gaat maken enzo dan is het illegaal.
Dat FOK toernooi is toch officieel ook illegaal of niet dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor toernooi poker ligt het wat ingewikkelder. Maar gewoon pokeren met wat vrienden is inderdaad legaal.
Nou idd...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben dus ineens onze eigen hools puber
Neuh, maar ik ga niet zeggen dat ik van de politie houquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben dus ineens onze eigen hools puber
des te triester je gedragquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ga niet zeggen dat ik van de politie hou![]()
En een puber ben ik ook niet meer![]()
ja! zoals als vrijwel elk toernooi.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat FOK toernooi is toch officieel ook illegaal of niet dan?
hehe weet ikquote:
ik ben het alquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
hehe weet ik![]()
Maar ben je het al of doe je de opleiding?
Vriend van me doet die opleiding ook maar hij hoeft amper iets te doen![]()
Oppassen dus dat je niet gevolgd word hehequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja! zoals als vrijwel elk toernooi.
heb thuis gezeten met een gebroken pootquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aan je FM tijd te zien hoef je ook amper iets te doen![]()
Was iemand boos op je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
heb thuis gezeten met een gebroken poot
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:57 schreef SCH het volgende:Ik had ook een nieuwe klaar staan en toen kwam er bezoek
[HOOLS] De VBL-pub # 1433 - Is Edgar een verzekerde neger?
hahahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was iemand boos op je?
Of ging je op je bek tijdens een achtervolging hehe![]()
Do I detect sarcasm?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:59 schreef Bos81 het volgende:
Het is in tijden niet zo "gezellig" geweest hier.
ik kom eraan! ik heb wel zin in isketchquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Do I detect sarcasm?
Iemand zin in Isketch of zijn er allerlei andere dingen op TV vanavond?
Ik ben echt doorzichtig en dus voorspelbaar. Daar moet ik wat aan doen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Do I detect sarcasm?
Iemand zin in Isketch of zijn er allerlei andere dingen op TV vanavond?
Pictionary maar dan op de PCquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Domme vraag: wat is Isketch?
Mag je ook wel is rondlopen bij Ajax duels, gratis voetbal kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
Goed dat je je berichtje hebt aangepast in het politietopic jasza
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag je ook wel is rondlopen bij Ajax duels, gratis voetbal kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Net in puberruil vraagt de presentator aan een kakmeisje :
'Wat zijn moslims ?'
'Die wippen toch heel de dag ? ik heb echt geen idee.'![]()
Dat is dat zooitje ongeregeld waar jij een tijdje de leiding over hebt gehad, toen het nog geen zooitje was.quote:
Klopt. Maar die kakster is wel erg dom.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef Jasza het volgende:
Hey Tong die blonde is wel lekker.
Puberruil #2quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef Jasza het volgende:
Hey Tong die blonde is wel lekker.
Ooohh, die! Ja, dat is niet echt meer iets sinds mijn altijd geweldige (quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dat zooitje ongeregeld waar jij een tijdje de leiding over hebt gehad, toen het nog geen zooitje was.
Of zo iets
Gewoon gewerkt. Niks noemenswaardigs verderquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ooohh, die! Ja, dat is niet echt meer iets sinds mijn altijd geweldige () leiding weg ging.
Hoe was je dag?
Tentamen Duits tot half 1 en daarna leren tot half 5, even eten en daarna werken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:50 schreef Bos81 het volgende:
en jouw dag Mess ?
PUB is altijd een zooitje geweestquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dat zooitje ongeregeld waar jij een tijdje de leiding over hebt gehad, toen het nog geen zooitje was.
Of zo iets
LuaLua en consorten zulen blij zijn!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:10 schreef dndiek het volgende:
Een rondje op kosten van Congolees Musampa
Okee, redelijk druk dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tentamen Duits tot half 1 en daarna leren tot half 5, even eten en daarna werken.
3e seizoenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Jasza het volgende:
Sjimz, in welk seizoen won jij met Shakhtar de CL?
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon elkaars msn geven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar zit ik nu in, heb inmiddels Elano verkocht aan Spurs maargoed.
Heb Jo en Marica voorin![]()
Hij wilt niet msnen met een agentquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon elkaars msn geven.
of naar het FM-topic gaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon elkaars msn geven.
Je desktop staat aan de andere kant van Amsterdamquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ga even switchen van de laptop naar de desktop!
Tot zo
Dat is blijkbaar een heel eind lopen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ga even switchen van de laptop naar de desktop!
Tot zo
Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:11 schreef Jasza het volgende:
Hij is er allang hoor, check FM topique
Neequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je desktop staat aan de andere kant van Amsterdam![]()
dmtaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Alleen Golfer en ik dachten ongeveer hetzelfde tegelijkertijd![]()
OverSight. Die aandachthoer met zijn joker idkaartquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Jasza het volgende:
Wat is het OS topic?
Olympische spelen?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
OverSight. Die aandachthoer met zijn joker idkaart
Die begint nu inderdaad wel erg sneu te worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
OverSight. Die aandachthoer met zijn joker idkaart
Eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem een keer tijdens mijn dienst tegenkom.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die begint nu inderdaad wel erg sneu te worden.
eens, het was een geniale actie maar nu slaat hij doorquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die begint nu inderdaad wel erg sneu te worden.
Goed hoor, nog geen nieuw racket... Ik heb een adresje in Tilburg gevonden met oefenruimte dus daar ga ik morgen maar eens kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja prima met jou, al een nieuw racket?
En je houdt 'm aan omdat? Als er geen reden is mag je iemand niet aanhouden lijkt me.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem een keer tijdens mijn dienst tegenkom.
Misschien heel onprofessioneel van me....maar hij wordt aangehouden en ik ga elke wet doorspitten waarop ik hem kan pakken.
Verdacht ophoudenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En je houdt 'm aan omdat? Als er geen reden is mag je iemand niet aanhouden lijkt me.
Nee dat is ook zo en ik zal hem dan ook niet aanhouden zonder dat daar een reden voor is. Maar de wet is erg flexibel en kennis is machtquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En je houdt 'm aan omdat? Als er geen reden is mag je iemand niet aanhouden lijkt me.
Als hij doet wat ik vraagquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:
jasza niet zo rellen in het os topic he
Ooit zei iemand op Fok! :quote:
the gladiatorquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit zei iemand op Fok! :
'Zij die gaan sterven groeten u.'
Een week later overleed ie op zijn skivakantie bedolven door een lawine.
je zak?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga Tongs wens om mezelf te scheren werkelijkheid maken
Ik ga echt mijn zak niet scheren, dat jeukte de eerste keer al dus...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
je zak?
edit, ow sorry las SCH ipv Tong
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt mijn zak niet scheren, dat jeukte de eerste keer al dus...
Een beetje mijn postgeschiedenis doorlezen hequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nu ook waar je nickname vandaan komt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok, dan ben ik niet de enige die Oversight gedoe triest vind. De puberale opstandigheid die enorm geilen op een teletekstpagina. Blaas jezelf dan op de A4 op, heb je hetzelfde effect.
Dat moet ik als halve Utrechter wel ff kijken natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
TV-TIP. Documentaire Anton Geesink. Ned-2
maar ondertussen "ziek" thuis zittenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok, dan ben ik niet de enige die Oversight gedoe triest vind. De puberale opstandigheid die enorm geilen op een teletekstpagina. Blaas jezelf dan op de A4 op, heb je hetzelfde effect.
Je hebt in ieder geval niets te verliezen, dat is een voordeel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ga de stad in. Moet wat als je kansloos bent.![]()
hahaha, ja die is wel mooi.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval niets te verliezen, dat is een voordeel.
Dan kan je niet anders dan 2 kaarten kopenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben stiekum verliefd op Shakira.
We hebben vier kaarten in totaal en vriendin en ik gaan wel, maar twee vrienden hebben door omstandigheden plotseling af moeten zeggen, waardoor we twee kaarten over hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hou niet van concerten, niet van het gelredome en al helemaal niet van een combinatie van beide.
Waarom ga je zelf niet?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef Againzender het volgende:
Overigens begint ook Never mind the Buzzcocks nu op BBC2 (rubber......!)
Dus dan zit ik naast jouw vriendin?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben vier kaarten in totaal en vriendin en ik gaan wel, maar twee vrienden hebben door omstandigheden plotseling af moeten zeggen, waardoor we twee kaarten over hebben.
Coldplay was er andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hou niet van concerten, niet van het gelredome en al helemaal niet van een combinatie van beide.
ze zijn nu bij de line-up!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]gemist.........
wel vandaag de herhaling van Top Gear gekeken........ mijn god wat een klapper
Of naast mijquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus dan zit ik naast jouw vriendin?![]()
Bod genoteerd (niet dat het serieus genomen wordtquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Suijk het volgende:
Ik bied 2 euro, Eilanden! Ik pm m'n adres wel even.
ik pik de herhaling wel mee; ben nu Ranking de stars aan het kijkenquote:
dat was inderdaad geen zachte klap.... zo zie je maar weer dat goede banden van belang zijn...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel vandaag de herhaling van Top Gear gekeken........ mijn god wat een klapper
* even schakelt *quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik pik de herhaling wel mee; ben nu Ranking de stars aan het kijken
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
Je moet wel heeeeeeeeeel veeeeeeel van je vriendin houden Eilanden
heerlijk ook weer hoe ze erover praattequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was inderdaad geen zachte klap.... zo zie je maar weer dat goede banden van belang zijn...
maar vooral die opmerking vooraf: "Als ik dit doe dan ga ik enorm hard! .......... of ik krijg een enorm ongelukquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk ook weer hoe ze erover praatteJeremy die hamster de schuld geeft, had ie maar op de band moeten letten
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar vooral die opmerking vooraf: "Als ik dit doe dan ga ik enorm hard! .......... of ik krijg een enorm ongeluk"
* Againzender gaat echt pitten nu
Vanwaar de 'no smile"?quote:
Dat klinkt vrolijk...quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Jawel hoor
Het is koud hier in huis, de verwarming werkt niet en het bier is opquote:
je mag er wel 2 zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Jawel hoor![]()
Nu mag ik zeker ook wel één?
Je een link gepost ofzo. Stond ook een code voor die niet helemaal te plaatsen was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
ik snap nie wat ik fout deed
een krat van jou + een krat van Gollem = 2 krattenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik had je een krat gegund diek, maar plaatje wil nie![]()
Kon ik ook ooit niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
kon nog niet slapen
wat een gedoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
q=tbn:T2sZoExqU99KfM: Dat stond er nog voor
jaja, daarom ook al die moeite hequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat een gedoe.
en goh, het was jouw bier ook nog, zie ik net
ja ja, dat snapte ik toen ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jaja, daarom ook al die moeite he![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR gaat nu echt even de stad in de eeuwigdurende student spelen..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:25 schreef VoreG het volgende:
Als er >59 staat, staat er toch groter/ouder dan 59?
Was best druk net, toen ik int centrum fietste!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR gaat nu echt even de stad in de eeuwigdurende student spelen..
Een niveautje daarquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ons psv forum is weer overgenomen![]()
wieso??quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan hebben ze hier behoorlijk geblunderd
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef dndiek het volgende:
De Google-kwis was leuk
De volgende keer moeten er meer mensen mee doen
O ja!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck, die Google Kwis ja... Helemaal vergeten.
prachtig toch dat ze nu eindelijk een klein beetje aanleiding hebben om eens moeilijk te komen doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ons psv forum is weer overgenomen![]()
Zeker, een beetje rustig, maar ja...quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:47 schreef tong80 het volgende:
Kan niet slapen alweer een half uurtje aan het fokken. Alles goed Voreg ?
Nu helemaal niksquote:
Nu wel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:16 schreef tong80 het volgende:
Duurt zo'n nacht niet tergend lang dan ?
Rechten, notarieel traject.quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:19 schreef tong80 het volgende:
Wat studeer je dan ? Hotelmanagment ?
Zo erg is dit ook weer niet, ik krijg zo een ontbijtje van de kok. Dus dat komt allemaal wel goed, om 07.15 lig ik in m'n nest en om 07.20 slaap ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:23 schreef tong80 het volgende:
Ok ff doorbijten dan.Het grote geld komt later
Dat doe ik wel als ik thuis kom aangezien ik bedrijfskleren moet dragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:58 schreef tong80 het volgende:
Voor het slapen gaan nog een topic geopend voor Pascalheister.
De beste rol van Jack Nicholson.
Trusten Hoolers.
En Bos trek eens wat leuks aan man.
of zoals Theo Maasen zei: "Van mijn belastinggeld kopen ze wapens en voor goede doelen gaan ze collecteren, als ze dat nou eens omdraaien en van mijn belastinggeld de goede doelen steunen en voor wapens collecteren, moet jij eens kijken !"quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Het CDA vindt dat TNT Machtsmisbruik maakt van de monopoloie positie en dat een postzegel terug moet naar 32 cent.
Hebben die christelijke regelneven niks anders te doen dan deze onzin uit te kramen?
Ten eerste is de postzegele de jaren hiervoor altijd in prijs gelijk gebleven, ongeacht inflatie, gestegen brandstofkosten etc.
Ten tweede blifjt de postzegel vorolopig ook nog wel even 44 cent.
Ten 3e, wat scheelt die 12 cent een mens op jaarbasis? In de orde van een paar Euro misschien?
Laat ze zich eens lekker focussen op absurde prijsverhogingen van gemeenten voor grafrechten, de hoge accijns op brandstof, de debiel hoge kosten die allerlei overheidsinstanties totaal onnodig maken etc.
Stelletje pisvlekken.
Zow!
goed dat je het zegt, ik moet vandaag een brief posten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Het CDA vindt dat TNT Machtsmisbruik maakt van de monopoloie positie en dat een postzegel terug moet naar 32 cent.
Hebben die christelijke regelneven niks anders te doen dan deze onzin uit te kramen?
Ten eerste is de postzegele de jaren hiervoor altijd in prijs gelijk gebleven, ongeacht inflatie, gestegen brandstofkosten etc.
Ten tweede blifjt de postzegel vorolopig ook nog wel even 44 cent.
Ten 3e, wat scheelt die 12 cent een mens op jaarbasis? In de orde van een paar Euro misschien?
Laat ze zich eens lekker focussen op absurde prijsverhogingen van gemeenten voor grafrechten, de hoge accijns op brandstof, de debiel hoge kosten die allerlei overheidsinstanties totaal onnodig maken etc.
Stelletje pisvlekken.
Zow!
Om eerlijk te zijn, ik heb werkelijk waar geen idee..quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:47 schreef Suijk het volgende:
Waar is je volgende klus?
lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:01 schreef sjimz het volgende:
Ik heb vandaag ook een vrije dag!
Ja hoor, ik heb er met werk nauwelijks last van. Gisteren al weer een wilde achtervolging gehad. Ik leek wel van het programma wegmisbruikersquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker
Hoe gaat het met je voet?? lukt het allemaal weer een beetje?
Vertelquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ho
Geen wilde achtervolgingen hier, wel wilde verhalen
* sjimz is schieuwnierigquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ho
Geen wilde achtervolgingen hier, wel wilde verhalen
Ik kan reanimeren!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh en golfers pc is op sterven na dood
en Lyon die opnieuw verliezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:35 schreef borisz het volgende:
Rondje van Thomas Doll
Bordeaux de franse bekerverloren van een 4de divisionist
![]()
Ik ook, heel lekkerquote:
ik las politieagentquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:35 schreef Bluezz het volgende:
Wilde verhalen dat er een polipatient vannacht ergens zou hebben gelogeerd
Zeg, ken ik jou al ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef Jasza het volgende:
Goedemorgen
ai... vervelend...quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, heel lekker
Maar of het helpt
Hij is tot half 5 vannacht bezig geweest met reanimeren, en leeft, maar vraag niet hoe![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij heb je het al gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |