quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
toilet
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk blijft Tong nog lang weg, anders kunnen we weer genieten van zijn prive-collectie aan plasfotos
quote:
I detect bitterness.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die naamtopics de laatste tijd...
Ben je politieagent ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
Na een lange dag weer veilig thuis!
Morgen maar weer een dagje vrij
En de TT daarna: EnGCatjuh kan nooit meer zitten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef sjimz het volgende:
Volgende TT wordt De nachtmerrie van EnGCatjuh en de 2 negers!
Ik wil er ook een jaquote:
alleen op een omgekeerde barkrukquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En de TT daarna: EnGCatjuh kan nooit meer zitten?
maak je geen zorgen, binnenkort weer een Carnavalshools!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die naamtopics de laatste tijd...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, binnenkort weer een Carnavalshools!
Moet je de politie niet tippen over ons pokertoernooitje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed speurwerk dat je er zo snel achterkomt!
Goed dat jij niet hetzelfde beroep hebt gekozen
ech welquote:
Geweldig was die, echt 50+ keer gezienquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
voor de poker liefhebbers een ziek handje van HSP http://www.youtube.com/watch?v=5k8mdvx0RWM
Ik neem fok crimineeltjes niet serieusquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je de politie niet tippen over ons pokertoernooitje?![]()
Je kan promotie maken ratquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem fok crimineeltjes niet serieus
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te fockenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
Jasza, je opmerking in het politietopic is zeer volwassen te noemen
Goed dat je nu ineens anders tegen me kijkt nu je me beroep kent.
Ach als je niets kan kan je altijd nog agent worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te focken![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk niet anders tegen je aan, alleen snap ik niet dat je dat bent geworden maargoed ik zit je beetje te focken![]()
![]()
Aghja het leuke vind ik altijd, de meeste doen zelf ook illegale dingen met vuurwerk en pokerdingen en dan gaan ze mensen ervoor oppakkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach als je niets kan kan je altijd nog agent worden.
poker is niet perse illegaal. Ik zou pas een uitspraak erover doen als je ook enige wetkennis hebt in plaats van lukraak maar wat rond te bazuinen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aghja het leuke vind ik altijd, de meeste doen zelf ook illegale dingen met vuurwerk en pokerdingen en dan gaan ze mensen ervoor oppakken![]()
![]()
Ik weet wat er illegaal aan is, maar je gaat mij niet zeggen dat die agenten niet meedoen met die illegale toernooienquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
poker is niet perse illegaal. Ik zou pas een uitspraak erover doen als je ook enige wetkennis hebt in plaats van lukraak maar wat rond te bazuinen.
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet wat er illegaal aan is, maar je gaat mij niet zeggen dat die agenten niet meedoen met die illegale toernooien![]()
je doet dus mee in het HCquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.
Wanneer is het illegaal dan en wanneer niet?
Besloten kring is niet illegaal, pas als je er reclame voor gaat maken enzo dan is het illegaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik doe zelf mee aan pokertoernooien, maar binnen de wetgeving, net als de colega's die ik ken. Natuurlijk zullen er wel wat mensen tussen zitten maar dat blijf je toch houden.
Wanneer is het illegaal dan en wanneer niet?
voor toernooi poker ligt het wat ingewikkelder. Maar gewoon pokeren met wat vrienden is inderdaad legaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Besloten kring is niet illegaal, pas als je er reclame voor gaat maken enzo dan is het illegaal.
Dat FOK toernooi is toch officieel ook illegaal of niet dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor toernooi poker ligt het wat ingewikkelder. Maar gewoon pokeren met wat vrienden is inderdaad legaal.
Nou idd...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben dus ineens onze eigen hools puber
Neuh, maar ik ga niet zeggen dat ik van de politie houquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben dus ineens onze eigen hools puber
des te triester je gedragquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ga niet zeggen dat ik van de politie hou![]()
En een puber ben ik ook niet meer![]()
ja! zoals als vrijwel elk toernooi.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat FOK toernooi is toch officieel ook illegaal of niet dan?
hehe weet ikquote:
ik ben het alquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
hehe weet ik![]()
Maar ben je het al of doe je de opleiding?
Vriend van me doet die opleiding ook maar hij hoeft amper iets te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |