ja net als de paralympics, die gehandicapten moeten gewoon integreren en met de rolstoel achter Lance aankuierenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gayparade, GayOlympics is helemaal nergens voor nodig. Ze moeten gewoon integreren. Anders zullen ze altijd 'anders' beschouwd worden.
Nee, dat kwam door de Christenen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef Aoristus het volgende:
Ik wed dat het Romeinse rijk hier ook aan ten onder is gegaan
Nu toch ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door de Christenen.
Dat is dus appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja net als de paralympics, die gehandicapten moeten gewoon integreren en met de rolstoel achter Lance aankuieren
Kennelijk niet, want anders was er geen FlickrOlypmics geweest.quote:
Ik moet ineens denken aan Arjan Ederveen die aan de hom'o'lympics mee doet, Thea speelt een vette pot met een flinke baal haar onder haar oksels. Het irriteert haar dat het wedstrijdtaswerpen zo soft gaat en smijt het oefenmateriaal van Theo ver weg. Vervolgens hoor je Theo: Nou, dat was mooi wel mijn wedstrijdtasquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want anders was er geen FlickrOlypmics geweest.
In de (top)sportwereld is homoseksualiteit nog steeds hartstikke taboe, zelfs in Nederland. Kun je je echt niet voorstellen dat het voor sommige mensen prettig is om een keertje met gelijkgestemden iets te kunnen doen ZONDER dat je constant op de woorden moet passen zodat toch maar niemand erachter komt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is dus appels met peren vergelijken.
Een homo-sexueel is gewoon een mens met een goed functionerend lichaam en kan gewoon meedoen met de normale olympische spelen.
Je hoeft het toch niet te vertellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de (top)sportwereld is homoseksualiteit nog steeds hartstikke taboe, zelfs in Nederland. Kun je je echt niet voorstellen dat het voor sommige mensen prettig is om een keertje met gelijkgestemden iets te kunnen doen ZONDER dat je constant op de woorden moet passen zodat toch maar niemand erachter komt?
Jij denkt dat je omgeving er alleen achterkomt als je het expliciet vertelt? Het gaat niet om het "uit de kast komen", het gaat om het feit dat je niet jezelf kunt zijn, omdat als ze erachter komen, je leven nogal verandert, waarschijnlijk, aangezien het gewoon nog niet algemeen geaccepteerd is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te vertellenEen sporter die zonodig moet uitkomen voor zijn geaardheid, is bij voorbaat al kreupel
blijkbaar voor sommigen weer de reden om meteen het hele homoseksuele gebeuren zonder normaal discussieren aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:10 schreef popolon het volgende:
Volgens mij ging het over elfjarigen die niet op zo'n boot thuishoren.
Toch?
Meer onnodig Engelse woorden gebruiken. (daaaaaaaaaaarling, faaaaaabulous e.d.)quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik ga al een checklist maken...
* geen boeren en ruften meer laten
* geen bier meer drinken
* alle kleding op hoge temperatuur wassen
* meer leer
* mijn vriend besodemieteren met tenminste drie 'mannen, waarvan er een aziatisch is, een op een parkeerplaats gevonden is en eentje aids heeft
* mijn polsen minder trainen zodat ze slapjes worden
* een amstelgays accent aanleren
* NOG meer seks hebben en alleen aan seks denken en over seks praten
* met chaps door de grachten varen
* had ik al meer seks gezegd?
* vrouwen afschuwelijk vinden
* roze in mijn interieur invoeren
* minstens drie keer per week shoppen op de make up afdeling van de bijenkorf
* maandkaart op de gay palace aanschaffen
ben ik wat vergeten?
Als ze stevig genoeg in hun schoenen staan, waarom niet? Ik heb liever dat ze zien dat er inderdaad nog meer mensen zijn zoals zij dan dat ze op tv constant met heteroseks worden geconfronteerd en jaren denken dat ze de enige zijn, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:10 schreef popolon het volgende:
Volgens mij ging het over elfjarigen die niet op zo'n boot thuishoren.
Toch?
Een topsporter die met zijn homosexualiteit bezig is, is GEEN topsporter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij denkt dat je omgeving er alleen achterkomt als je het expliciet vertelt? Het gaat niet om het "uit de kast komen", het gaat om het feit dat je niet jezelf kunt zijn, omdat als ze erachter komen, je leven nogal verandert, waarschijnlijk, aangezien het gewoon nog niet algemeen geaccepteerd is.
Dat betekent dus mond houden als je na het trainen in de kantine zit en ze het hebben over het weekend en niet vertellen dat je gezellig met je vriend naar de film bent geweest, niet kunnen/willen meepraten over veroveringen, mooie vrouwen in het algemeen, beter verzwijgen dat je zo lekker geshopt hebt... alles waarbij iemand maar kan vermoeden dat je "van de verkeerde kant" bent moet je verbergen. Denk je dat dat lekker leeft?
Let voor de grap eens op hoe heteroseksuele mannen subtiel (of minder subtiel) laten merken dat ze hetero zijn. Dat is echt niet alleen "ik ben hetero, ik ben hetero"-roepen hoor.
Maar moeten elf(!)jarigen dan meteen in zo'n raar gebeuren meegesleurd worden? Ik heb niks tegen homosexuelen maar die gayparade is in een aantal gevallen echt 'over the top'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze stevig genoeg in hun schoenen staan, waarom niet? Ik heb liever dat ze zien dat er inderdaad nog meer mensen zijn zoals zij dan dat ze op tv constant met heteroseks worden geconfronteerd en jaren denken dat ze de enige zijn, met alle gevolgen van dien.
zucht...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een topsporter die met zijn homosexualiteit bezig is, is GEEN topsporter.
Heerlijk, die argumenten! Komt een discussie ook echt ten goede...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er MOET helemaal niks. Er is geen enkele 11-jarige die gedwongen wordt op die boot mee te varen. Het staat alleen open voor de 11-jarigen die willen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar moeten elf(!)jarigen dan meteen in zo'n raar gebeuren meegesleurd worden? Ik heb niks tegen homosexuelen maar die gayparade is in een aantal gevallen echt 'over the top'.
Ik vind 16 iets anders dan 11. 't Gaat mij hier dus voornamelijk om de leeftijd.
Ja ik vind dat dus te jong om ze die beslissing te laten nemen. Maar ik dacht dat je dat wel zou begrijpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er MOET helemaal niks. Er is geen enkele 11-jarige die gedwongen wordt op die boot mee te varen. Het staat alleen open voor de 11-jarigen die willen.
Nog zo iemand die het niet snapt, het idee achter de gay olympics is niet een sport evenement organiseren TUSSEN gays. Het idee is dat er een evenement is waar homo's uit diverse landen elkaar kunnen ontmoeten, aangezien in veel landen homoseksualiteit taboe of zelfs strafbaar is. Daarnaast is het een manier om te laten zien dat homos ook maar mensen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gayparade, GayOlympics is helemaal nergens voor nodig. Ze moeten gewoon integreren. Anders zullen ze altijd 'anders' beschouwd worden.
Dat is natuurlijk een idiote vergelijking. Homoseksuelen vergelijken met gehandicapten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja net als de paralympics, die gehandicapten moeten gewoon integreren en met de rolstoel achter Lance aankuieren
Goh ik heb toch wat interviews met homoseksuele topsporters gelezen, en kwam er keer op keer op neer dat juist de pers dat zo verdomde lastig maakte aangezien ze alleen maar daar in geinterisseerd waren en niet in de sportieve prestaties.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Door een speciale Gay Olympics te organiseren benadruk je juist dat homoseksuelen toch afwijkend zijn en niet het tegenovergestelde. Je hebt het wel over gezonde mannen en vrouwen die als ze goed genoeg zijn gewoon aan de Olympische Spelen mee kunnen doen.
En ben je niet goed genoeg? Jammer dan, dan kan je niet meedoen. Net als ieder ander.
natuurlijk is het een idiote vergelijking ... heel die opmerking was idiootquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een idiote vergelijking. Homoseksuelen vergelijken met gehandicapten.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |