Ik ben het zowaar met jouw uitspraak eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef progrock het volgende:
Voor zover ik e.e.a. gelezen en begrepen heb, zijn de ouders van die kinderen ook aanwezig. En Danny Hoekzema komt niet over als een jochie dat de klok heeft horen luiden en niet weet waar de klepel hangt. Gewoon door laten gaan; beetje politie die een oog in het zeil houdt, ouders erbij (verplicht hoop ik) en klaar is Kees. Zo wordt het uit de kast komen spelenderwijs gedaan en zitten die jongens niet jarenlang met frustraties.
beter als in de kast gehouden worden door mensen die liever verstoppertje spelen met hetero's, zich vervolgens in de BH-kast van een lekker ding opsluiten en daar de collectie witten en stoer lopen doen dat ze dat gedaan hebben hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Aoristus het volgende:
Spelenderwijs uit de kast komen. Is dat ook homo-emancipatie ?
Er is mis mee dat het een poppenkast wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter als in de kast gehouden worden door mensen die liever verstoppertje spelen met hetero's, zich vervolgens in de BH-kast van een lekker ding opsluiten en daar de collectie witten en stoer lopen doen dat ze dat gedaan hebben he.
ngmaals: wat is er mis met het feit dat jongeren, die gefrustreerd worden door mensen van buitenaf in hun zelf leren kennen, de kans willen krijgen om zichzelf te leren kennen? (behalve dan dat jij zo bang bent dat je straks geconfronteerd wordt met homoseksualiteit, omdat je er niet om vraagt?)
De leeftijd misschienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Jerruh het volgende:
ngmaals: wat is er mis met het feit dat jongeren, die gefrustreerd worden door mensen van buitenaf in hun zelf leren kennen, de kans willen krijgen om zichzelf te leren kennen? (behalve dan dat jij zo bang bent dat je straks geconfronteerd wordt met homoseksualiteit, omdat je er niet om vraagt?)
sorry hoor, maar ik weet niet hoe laat jij in de pubertijd kwam, maar dat begint niet pas op je 16de. DAT is dus een beetje het probleem: die jongeren komen op een vrij kwetsbare leeftijd in aanraking met zichzelf, hoe ze misschien zijn, waarop ze verliefd worden, aantrekkingskracht etc. maar er is niks wat hen kan helpen om het beter te begrijpen: ouders weten zich er vaak geen raad mee, vriendjes en vriendinnetjes snappen er ook niet veel van en op die leeftijd is pestgedrag nog steeds veelvoorkomend. daarbij komt dat de hele maatschappij nog steeds lang niet zo tolerant reageert in de praktijk op homoseksualiteit, wat er voor zorgt dat die jongeren zich vrij gedesoleerd voelen, niet begrepen etc. Waarom mag daarvoor geen aandacht gevraagd worden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De leeftijd misschien
16 okee, maar 14 vind ik imo gewoon te jong, en 11 schandalig voor woorden. Daarnaast lokt dit gewoon pedofilie uit. Sterker nog, een of andere gast van het event steunt pedofilie openlijk..
klopt, jan klaassen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er is mis mee dat het een poppenkast wordt
nou, de context waarin ze dat doen ms?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter als in de kast gehouden worden door mensen die liever verstoppertje spelen met hetero's, zich vervolgens in de BH-kast van een lekker ding opsluiten en daar de collectie witten en stoer lopen doen dat ze dat gedaan hebben he.
misschien omdat de context juist de kans geeft om het probleem extra sterk naar voren te laten komen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, de context waarin ze dat doen ms?
ik zou mijn kids nu ook niet graag meegenomen hebben naar de gay parade destijds op die leeftijd.
niet mis met die parade an sich, maar wel iets voor wat oudere ogen dan die van 10/11 jaar.
heeft niets te maken met die kids de kans niet gunnen een statement te maken of out te komen voor hun geaardheid, ik bedoel ik zet mijn kids ook niet in een parenclub opdat ze een evt vijandige omgeving een lange neus kunnen maken: ja, ik ben 11 en ik geil op wijven, so what.
Zeker, maar zulke gevoelens die iedere puber voor zich ontdekt, kunnen natuurlijk niet via een schoolkrant worden geuit. Neehee, dat moet natuurlijk groots worden aangepakt, tussen de grote mensen die daar verstand van hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, de context waarin ze dat doen ms?
ik zou mijn kids nu ook niet graag meegenomen hebben naar de gay parade destijds op die leeftijd.
niet mis met die parade an sich, maar wel iets voor wat oudere ogen dan die van 10/11 jaar.
heeft niets te maken met die kids de kans niet gunnen een statement te maken of out te komen voor hun geaardheid, ik bedoel ik zet mijn kids ook niet in een parenclub opdat ze een evt vijandige omgeving een lange neus kunnen maken: ja, ik ben 11 en ik geil op wijven, so what.
Dus is het maar een goed idee om deze kinderen, want we praten over kinderen (!!!) maar lekker rond te laten dwarrelen op een boot, om voor de eerste keer in die fucking kast te komen??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik weet niet hoe laat jij in de pubertijd kwam, maar dat begint niet pas op je 16de. DAT is dus een beetje het probleem: die jongeren komen op een vrij kwetsbare leeftijd in aanraking met zichzelf, hoe ze misschien zijn, waarop ze verliefd worden, aantrekkingskracht etc. maar er is niks wat hen kan helpen om het beter te begrijpen: ouders weten zich er vaak geen raad mee, vriendjes en vriendinnetjes snappen er ook niet veel van en op die leeftijd is pestgedrag nog steeds veelvoorkomend. daarbij komt dat de hele maatschappij nog steeds lang niet zo tolerant reageert in de praktijk op homoseksualiteit, wat er voor zorgt dat die jongeren zich vrij gedesoleerd voelen, niet begrepen etc. Waarom mag daarvoor geen aandacht gevraagd worden?
daarbij: waaorm lokt het pedofilie uit? leg me dat eens uit? er wordt gesproken dat de gay pride een grote orgie is, terwijl van de tientallen boten misschien 2 of drie expliciet een geslachtsdeel in de vorm van een plastic opgeblazen penis toonden. naaktheid beperkt zich hoogstens tot chaps en 99 % van de bezoekers is normaal gekleed.
daarbij: die man heeft pedofilie niet openlijk gesteund, en als je goed door de oppervlakte heen kijkt, zelfs in het interview, dan snap je misschien waar het nou WERKELIJK over gaat.
ik vind het zo jammer dat dit soort argumenten, die bijna tegen radicale bevooroordeeldheid aanleunen, telkens worden gebruikt om bepaalde gevoelige plekken, die echt probleemtechnisch van aard zijn, worden gebagatelliseerd en afgekeurd. En als je er dan tegenin gaat, ben je pedo of een vuile aandachtshoer. Tja.... Ik zou bijna zeggen dat dit topic gewoon een ernstig goed voorbeeld begint te worden van waarom die boot er nou juist WEL is...
Wat een rolmodel toch die Gertquote:Deze week kwam hoogleraar Gert Hekma, één van de plannenmakers van het homofestival en docent homostudies aan de Universiteit van Amsterdam, in opspraak na de publicatie van eerdere uitspraken van hem in pedofielenblad Martijn 'dat kinderen tot seks gedwongen mogen worden, opdat ze zelf kunnen ontdekken wat ze lekker vinden'
nou, de keer dat ik er geweest ben vond ik het toch wel redelijk expliciet, hoor, en bij vlagen gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien omdat de context juist de kans geeft om het probleem extra sterk naar voren te laten komen?
ik zag trouwens afgelopen zomer heel veel kinderen met ouders langs de kant staan. en waarom niet... ze werden nauwelijks tot niet met seks geconfronteerd. een gemiddelde zomercarnaval is daar veel explicieter in.
Thanx.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met jouw uitspraak eens.
Omdat het meer gaat om de manier van aandacht vragen. En de jongen zal met deze actie niet bereikenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik weet niet hoe laat jij in de pubertijd kwam, maar dat begint niet pas op je 16de. DAT is dus een beetje het probleem: die jongeren komen op een vrij kwetsbare leeftijd in aanraking met zichzelf, hoe ze misschien zijn, waarop ze verliefd worden, aantrekkingskracht etc. maar er is niks wat hen kan helpen om het beter te begrijpen: ouders weten zich er vaak geen raad mee, vriendjes en vriendinnetjes snappen er ook niet veel van en op die leeftijd is pestgedrag nog steeds veelvoorkomend. daarbij komt dat de hele maatschappij nog steeds lang niet zo tolerant reageert in de praktijk op homoseksualiteit, wat er voor zorgt dat die jongeren zich vrij gedesoleerd voelen, niet begrepen etc. Waarom mag daarvoor geen aandacht gevraagd worden?
Het COC die wanhopig zoekt naar middelen om aandacht te vragen misschien?quote:daarbij: die man heeft pedofilie niet openlijk gesteund, en als je goed door de oppervlakte heen kijkt, zelfs in het interview, dan snap je misschien waar het nou WERKELIJK over gaat.
En als tie nou doktertje aan t spelen was met het buurmeisje? leg je hem dan ook vast of ga je hem dan wel het hele verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uitleggen? face it menig jongen heeft in z'n vroege pubertijd tijdens logeerpartijtjes gekeken en getrokken aan de pik van een vriendje, daarvan zijn de meeste uitgegroeid tot hetero, en sommige bleken toch homo, niks mis mee en dat zal altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef AchJa het volgende:
Als 1 van mijn zoontjes over een jaar of 10 meent mee te varen met zo'n evenement, gaat hij aan de ketting het kolenhok in. Kom op, op die leeftijd hoor je met lego, mecano of treintjes te spelen. En niet met de lul van je buurjongetje.
Ik ben van mening dat elke kerk en elke moskee in Nederland met een raketwerper tot de grond toe gelijk gemaakt zou moeten worden, ik heb een hekel aan klingelende bellen op zondagmorgen en vind minaretten meer dan lelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef Super7fighter het volgende:
Ben ik met je eens. Dit maakt het clubje homo's tot een criminele organisatie. Men zou eigenlijk bij de Gayparade moeten staan met een raketwerper, en dan vuren op alle langsvarende boten met homofielen....als je het in stijl zou willen doen.
Ik ben van mening dat we voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de gays moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de homo's parades moeten in de ban gedaan worden. Maar je kunt ze niet uitroeien.![]()
Ik snap dat hele probleem niet zo, als de ouders van die kinderen moeten meevaren dan zullen ze toch ook wel op hun kinderen letten? En daarnaast al eerder aangehaald hierboven, de kades staan vooral vol met gezinnen met ouders&kinderen die aapjes homo's komen kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Suko het volgende:
Toch 16- boot tijdens Canal Parade
8-2-2007 Tijdens de extravagante botenparade op Gay Pride mag er toch een boot voor jonge homo's (11 t/m 16 jaar) meevaren. Voorwaarde is wel dat de ouders van de kinderen ook op de boot meevaren. Het initiatief stuitte aanvankelijk op bezwaren van burgemeester Cohen. Die vond de groep te kwetsbaar. Toch wist homovereniging COC tijdens een gesprek donderdag op het stadhuis die zorg weg te nemen. De jongeren krijgen van de gemeente zelfs een grotere boot. Het initiatief voor een homoboot kwam van de 14-jarige homo Danny Hoekzema. Via zijn website kreeg hij deze week honderden steunbetuigingen binnen. AT5
Ik maak me sterk dat deze flauwekul ook voor het projectje hou de kinderen op de boot geldt.quote:Effect sociaal project blijft vaak onbekend
Van onze verslaggever Gerard Reijn
. Integratiebevorderend project wordt zelden geėvalueerd.
AMSTERDAM In geen ander land zijn zo veel initiatieven om autochtonen en allochtonen in hun vrije tijd met elkaar in contact te brengen als in Nederland. Sterker nog: buiten Nederland komt het nauwelijks voor; daar wordt het contact tussen de bevolkingsgroepen vrijwel nergens expliciet nagestreefd.
In Nederland barst het juist van die projecten. Het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) vond er over de laatste jaren moeiteloos 400, variėrend van interculturele buurtfeesten en multiculturele kookfestijnen tot projecten rondom scholen en sportverenigingen.
Volgens onderzoeker Jaco Dagevos groeit het aantal projecten sinds de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh. ‘Daardoor schoten de spanningen tussen bevolkingsgroepen omhoog. Gemeentebesturen en welzijnsorganisaties wilden daar iets aan doen.’
Of dat gelukt is, is niet te zeggen, want er is nauwelijks onderzoek naar de effecten van dit soort beleid.
Dagevos: ‘We weten zelfs niet hoeveel mensen aan die projecten hebben deelgenomen.’
Ook van andere maatregelen van de overheid om iets aan de segregatie te doen, is nauwelijks bekend of het werkt. Of het nu gaat om de Rotterdamwet (waarbij lage inkomens worden geweerd uit sommige aangewezen wijken), om woningdistributiesystemen of om spreidingsbeleid bij de huisvesting van asielzoekers: het effect is niet of nauwelijks onderzocht.
Onderzoeker Dagevos verwijst met naar Amerika, waar maatregelen voor etnische spreiding grondig worden geėvalueerd.
Ze hebben vast nog geen meisje kunnen krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef vinnieboy het volgende:
11 jaar en dan al weten dat je een flikker bent![]()
Wat ik gezien heb is dat er inderdaad een jongerenboot was, en in het nieuws zei een jongen van een jaar of 14 dat hij blij was dat ie kon laten zien dat er ook mensen zijn die op jonge leeftijd weten wat ze willen/zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef Samson het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met dit verhaal? Ik heb enkel de rapportage van AT5 een beetje gevolgd over die parade, maar helemaal niets over deze boot gehoord. Er is zoveel over te doen geweest maar nu het waarschijnlijk gewoon wel doorgegaan is hoor ik geen enkele reactie meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |