SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Jij heb iig -20 / -30 meegemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, hier is de DE topposter is weer.
dan heb je ook -20 en -30 meegemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
-20 ?
Het koudst wat ik op de teller zag staan was -62 graden Celcius met een wind mee van 154 km/h
Hier ook, gaat best hard!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
Komt ineens een partij mist hier opzetten zeg
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef IedeK. het volgende:
Schitterende zonsondergang hier!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was echt heel mooi.quote:
Dit was zeker niet saai, maar voor de rest wel erg grijs ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef highway101 het volgende:
Saai weer.
Jup, hier ook inderdaad...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef highway101 het volgende:
Saai weer.
25 in plaats van 30 graden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
Een vriend van mij in Saudi Arabie meldt overigens dat het daar de koudste winter sinds jaren is.
Ja, dit is best een slechte TVP
erg veel regen, en stofstormen. rottige combinatie als je je (veels te grote) auto schoon wilt houden heb ik begrepen.quote:
Hier alleen maar grijs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef picobyte het volgende:
Hier is het een beetje winderig en grijs.
Staat nu op de Frontpage.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Falcon_r het volgende:
Gekleurde sneeuw in Siberië niet giftig
MOSKOU - Gele, groene en oranje sneeuw die woensdag in Siberië viel is niet giftig. Dat heeft het Russische ministerie van noodsituaties vrijdag laten weten. Stof en aarde die vanuit het naburige Kazachstan de atmosfeer in zijn geblazen hebben de sneeuw waarschijnlijk gekleurd, blijkt uit voorlopige testen.
De gekleurde sneeuw viel in drie Siberische regio’s en bedekte meer dan honderd vierkante kilometer grond. mcu.
Gekleurde sneeuw,gele groene en oranje sneeuwpoppen.
Ge-wel-dig![]()
NWquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef Drugshond het volgende:
Komt er weer een stormpje aan ?!
[afbeelding]
Check de windrichtingen ff.
Kazachstan? Denk dat Borat weer een geintje heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Falcon_r het volgende:
Gekleurde sneeuw in Siberië niet giftig
MOSKOU - Gele, groene en oranje sneeuw die woensdag in Siberië viel is niet giftig. Dat heeft het Russische ministerie van noodsituaties vrijdag laten weten. Stof en aarde die vanuit het naburige Kazachstan de atmosfeer in zijn geblazen hebben de sneeuw waarschijnlijk gekleurd, blijkt uit voorlopige testen.
De gekleurde sneeuw viel in drie Siberische regio’s en bedekte meer dan honderd vierkante kilometer grond. mcu.
Gekleurde sneeuw,gele groene en oranje sneeuwpoppen.
Ge-wel-dig![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef popolon het volgende:
Een halve meter sneeuw vanacht, er komt nog meer.
Hoera voor 'The Lake Effect'.
Ach, wij hoeven ook geen sneeuw te schuiven, of onze auto's te krabben enzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef The_S het volgende:
[..]
ons een beetje lekker maken met sneeuw
Erhm ja, ik zit nu ingesneeuwd eerlijk gezegd, ik kan er niet uit hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef The_S het volgende:
[..]
ons een beetje lekker maken met sneeuw
Foto's!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Erhm ja, ik zit nu ingesneeuwd eerlijk gezegd, ik kan er niet uit hoor.
Hoe lang duurt dat ingesneeuwd zijn normaal gesproken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Nice. Pech alleen dat het in 't weekend is...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar hoef ik hier niet ang voor te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
En westerstorm bij Noorwegen en Schotland ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef Drugshond het volgende:
Komt er weer een stormpje aan ?!
[afbeelding]
Check de windrichtingen ff.
Zolang je zelf de boel gaat wegschuiven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat ingesneeuwd zijn normaal gesproken?
het gaat er flink aan toe daar..quote:Op maandag 5 februari 2007 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een tropische stortbui.
valt 500 km naar het oosten wel mee kan ik je vertellenquote:
vertel mij wat, ik kom er net doorheen gefietstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:54 schreef Lariekoek het volgende:
Boven Amsterdam nu een grote donkere grijze massa.
ik heb een kwartier door de sneeuw/winterse troep gefietst, maar misschien reed ik met de bui meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:08 schreef Lariekoek het volgende:
En het sneeuwde wel 1 hele minuut hier in Amsterdam Z-O.
met deze temperaturen moet je echt een zware sneeuwbui hebben wil het blijven liggen, en dat zit er denk ik niet in vandaag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:37 schreef Jodelaar het volgende:
In delft blijft het ligge?
Trouwens ik heb 6 uur vanavond rijles, ben ik de gelukkige om in sneeuw te rijden, of gaat dat niet gebeuren?
sneeuwbuitje hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:50 schreef Jodelaar het volgende:
hey lol het is het koudst in mijn stadje1.0 graden
Zie ondertitel he ^_^quote:
Plaatsnamen als nummers aangeven is voor VW Golf rijdersquote:
Ik geloof je hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Jodelaar het volgende:
Autos die hier nu de straat in komen te rijden zitten vol met sneeuw op de nummerplaten prachtig dit! Serieus ik maak geen grapje ik maak zo een foto maar mijn mobiel is nu even in gebruik door een collega!
Okee die met petjes dan en "race" stoelen en pedalenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik rij een bloody golf en ik geef het ook niet aan in nummers.. Nou jij weer Skip!
De ANWB (zitten in Den Haag, dus die hebben wel door dat er wat valt nu...) waarschuwt nu ook op de radio dat het in het westen op sommige plaatsen nu stevig doorsneeuwt en het verradelijk glad kan zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Jodelaar het volgende:
Autos die hier nu de straat in komen te rijden zitten vol met sneeuw op de nummerplaten prachtig dit! Serieus ik maak geen grapje ik maak zo een foto maar mijn mobiel is nu even in gebruik door een collega!
Hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Okee die met petjes dan en "race" stoelen en pedalen
Zoetermeer paste niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plaatsnamen als nummers aangeven is voor VW Golf rijders
Dikke vlokken hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mijn uitzicht naar rechts (grote foto!) Die "vlek" in de bocht is sneeuw wat blijft liggen, bijvoorbeeld. Daar ligt een plas onder.
Kun je geloven dat het een snelle en dus rotfoto is en dat ze eigenlijk veel groter zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef Lariekoek het volgende:
Dat zijn echt de juiste vlokken Evil-Cherry![]()
Jammer dat het niet koud genoeg is.![]()
Tis te koud dus ben bang dat het niet blijft liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:51 schreef Lariekoek het volgende:
Dat word weer leuk in de avond spits![]()
Ja, met een beetje regen is drama, laat staan met sneeuwbuienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:51 schreef Lariekoek het volgende:
Dat word weer leuk in de avond spits![]()
Dat maakt voor die josties die bij alles wat uit de lucht valt op hun rem trappen niks uit hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:54 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Tis te koud dus ben bang dat het niet blijft liggen
haha, dat is wel humor, zo'n contrastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier schijnt de zon volop en is het licht bewolkt...hier lijkt het net lente. :S
Terwijl ik nu het NOS Journaal zit te kijken naar een verslaggever die in Den Haag staat terwijl het zeer ontzettend sneeuwt.
Nee, ik probeerde dat plaatje hier te plaatsen, alleen is het een transparante gifquote:
Een collega van mij belde om te vragen of de A44 wel vrij was, tja, toen nog wel. Maar die begint nu ook vol te lopen zo te zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Lariekoek het volgende:
De A4 begint al vast te lopen door de sneeuwbuiien
De boel trekt land in waards, dus wie weet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil!!! Wat is de kans dat het ook nog richting Arnhem gaat?
Gelukkig hebben ze dat op tijd gemeld...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef Frutsel het volgende:
Het KNMI verwacht dat de sneeuwbuien tot na de avondspits zullen aanhouden.
Op zich is er al sinds gisterenavond gezegd dat er, met name in de kustprovincies, kans is op winterse buien. Dit is alleen een sneeuwbui die wel heeeeel erg langzaam trekt, en dat ook nog eens op een verkeerstechnisch zeer ongelukkig tijdstip.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat op tijd gemeld...
KNMI :; )
Een winterse bui is wel wat anders dan 3cm he...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op zich is er al sinds gisterenavond gezegd dat er, met name in de kustprovincies, kans is op winterse buien. Dit is alleen een sneeuwbui die wel heeeeel erg langzaam trekt, en dat ook nog eens op een verkeerstechnisch zeer ongelukkig tijdstip.
voorspellen van buienactiviteit is ook gewoon erg lastig met zo'n bak warm water voor deur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een winterse bui is wel wat anders dan 3cm he...
KNMI zijn gewoon prutsers in het voorspellen van sneeuw
Nu al 150km. wordt een chaotische spits, want er ligt nog een groter neerslaggebied voor de kust.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef highway101 het volgende:
De spits begint nu al behoorlijk druk, voor 4 uur stond er al meer dan 100km file.
zo ziet het er ook uit in Delft, overal slush op de weg. Het was stiekem nog best gladquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Againzender het volgende:
Fotootje vanaf de A44 of N44 (gok ik, dat had mijn collega er niet bij gezet)
[afbeelding]
ja, dat is best link. De weg is dan wel niet wit, maar glad is het zeer zeker wel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef kepler het volgende:
[..]
zo ziet het er ook uit in Delft, overal slush op de weg. Het was stiekem nog best glad
zeker, het was echt glad op sommige plekken... Dat wordt nog wat in de spitsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is best link. De weg is dan wel niet wit, maar glad is het zeer zeker wel!
Ik zal m'n kachel even uitzetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:45 schreef opinionr het volgende:
Volgens Nu.nl gaat het later ook in het oosten sneeuwen..
Ik zie echter de buien verdwijnen rond Apeldoorn
Ik wil ook sneeuw
Zou best kunnen, kan altijd klap onweer bijzitten bij dit soort sneeuwbuienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
Ik zou zweren dat ik onweer hoorde
Misschien moet ik maar eens stoppen met werken, krijg waanideeen
Anders ik wel.. ik werk in een kachelzaakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik zal m'n kachel even uitzetten.![]()
ik ga nu naar huis, kom maar op met die sneeuw!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Lariekoek het volgende:
Ik ben thuis. Laat het nu maar losbarsten
Wat denk je van mij, dat grote sneeuwveld in België rolt hier nét onderdoor. Het komt steeds een stukje hoger maar haalt Tilburg nét niet...quote:
Bij mij gaat het gewoon compleet weg op 10-20 kmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat denk je van mij, dat grote sneeuwveld in België rolt hier nét onderdoor. Het komt steeds een stukje hoger maar haalt Tilburg nét niet...
Hier ook geen sneeuw dus
En hij laat het noorden erbuiten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef Jodelaar het volgende:
Net in de lesauto stond de radio op radio 1 of 2 geloof ik en daar zei een voorspeller (niet van het weer zelf daar) dat hij de modellen al weken bekijkt en dat hij deze winterseprik al gezien had toen het nog +384 uur was!! Hij zij ook dat het gewoon na vrijdag (ook in het weekend) blijft winteren vanaf maandag gaat het naar -4 snachts 0 graden overdag en steeds minder, einde van de week zou het volgens hem overdag -3 zijn en snachts -12! Met van tijd tot tijd fikse sneeuwbuien. In 1 week kan er mits het niet warmer wordt een sneeuwdekentje van >10 cm vallen in het zuiden, westen en midden tot eindhoven. Duitsland & Limburg worden volgens hem warm. die man praat dan ook nog is over zeeland ook!
Dat snap ik dan niet dat Duitsland & Limburg volgens hem warm worden?
hij had het vooral over het zuiden..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hij laat het noorden erbuiten?
Afgelopen uren is er genoeg naar beneden gekomen. Nu niet veel meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
Er moet volgens de radar neerslag boven Limburg zitten. Stelt het nog wat voor
gister niet 1 sneeuwvlokje gezien.. wel zonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Jodelaar het volgende:
tact -2. Er komen weer sneeuwbuitjes richting zeeland / z-nl![]()
Ik betwijfel het..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:26 schreef Nolius het volgende:
Dat wat er nu boven Noord-Holland hangt, is dat ook sneeuw?
en wat korrelhagel kan ik meldenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:33 schreef Lariekoek het volgende:
Boven Amsterdam weer een grote donkere massa
Laten we maar even afwachten....quote:
quote:In de loop van donderdagochtend (rond 09 UTC) van het ZW uit sneeuw. Zodra de wind draait naar WZW overgaand in regen (in het ZW is dat rond 13 UTC). UKRM is zo'n 3 uur sneller!!
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten....
[..]
zal er ook vanaf hangen of het vannacht een beetje afkoelt, maar mijn ervaringen de afgelopen zomer met winddraaiingen in het westen van het land maken mij ook niet echt positief.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:04 schreef addie het volgende:
[..]
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je temp Inda?
wat is daar nu eigenlijk de gemiddelde temperatuur? Over 3 weken gaan er een stel die kant opquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.
Laagland gaat het omquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is wel zo'n beetje gemiddeld, in ieder geval(ver) boven de 30 in de laaglanden en lage heuvels. De bergen zijn koeler. Tijdens regen is het ook koeler. Maar als de zon dan doorbreekt.. aaah.. zalig is dat.. is het meteen weer warm.
strakblauw was het eerder vandaag, nu is er sluierbewolking.. en het zonnetje, maar over een half uur is die ook onder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:21 schreef Jodelaar het volgende:
Heerlijk zonnetjeStrak blauwe lucht.
ja, ik zat even een paar uur de sites niet in de gaten te houden, en dan plaatsen ze even een voorwaarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef flugeltje het volgende:
75% kans op weeralarm morgen en hier heeft niemand het erover
We zijn een beetje lamgeslagen en HEUL erg persimistisch...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef flugeltje het volgende:
75% kans op weeralarm morgen en hier heeft niemand het erover
toch lijkt een voorwaarschuwing mij terecht, want als het op sneeuw uitdraait heb je een puinzooi ben ik bang.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
We zijn een beetje lamgeslagen en HEUL erg persimistisch...
Toch welquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Niet echt handig om steeds in verschillende topics te kijken als er een centraal topic over is he
Suc6quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef INViCTuS het volgende:
gebeurt de laatste tijd wel vaak op een donderdag moet ik zeggen. Ik moet van het oosten van het land naar het noorden van het land en als het even kan aan het eind van de middag / begin avond weer trug.,....
Nu.nlquote:KNMI geeft weeralarm af
Uitgegeven: 7 februari 2007 17:42
AMSTERDAM - Het KNMI heeft een weeralarm uitgegeven voor donderdag. Het meteorologisch instituut verwacht hevige sneeuwval.
Nope nog nietquote:
Neej ook niet nodigquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef Adelante het volgende:
en je pilletjes?
Ik las hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:in Groot Brittannie hebben ze nu al ingeschat dat de zware sneeuwval zo'n 600 miljoen euro aan verloren manuren gaat kosten.
komt hier vast nog welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef picobyte het volgende:
Boven Engeland gaat het ook echt heel traag he en sommige stukken krijgen het front in de volle lengte over zich heen,dat was eigenlijk voor Nederland bedoelt
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef addie het volgende:
[..]
Ik las het
Ben benieuwd, ben mijn vriendin aan het adviseren te spijbelen, kan ze voor de avondspits naar huis.. ze wil er nog niet zo aan
Lekker luisteren naar die mensen dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef michiel_merk het volgende:
Ja las het al ze verwachten de zwaarste sneeuwval in jaren. Ze hebben de bevolking al geadviceerd thuis te blijven
was ik mee bezigquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...
Die schijnt nu niet helemaal te kloppen, hoor ik netquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef kepler het volgende:
volgens buienradar zou het wel moeten sneeuwen in Delft
ik wacht geduldig af
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Sneeuwt het een keer werkt de radar niet goed, hoe moet ik nu zien waar het sneeuwt
Vast welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuis![]()
Maar dat was dan ook aangekondigd las ik vanochtend (mijn ochtend) op NU.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
1 probleem.. kaart van Nederland. Kopen is geen optie, dan moet ik door de regenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?
Watjequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 probleem.. kaart van Nederland. Kopen is geen optie, dan moet ik door de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |