SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Jij heb iig -20 / -30 meegemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, hier is de DE topposter is weer.
dan heb je ook -20 en -30 meegemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
-20 ?
Het koudst wat ik op de teller zag staan was -62 graden Celcius met een wind mee van 154 km/h
Hier ook, gaat best hard!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
Komt ineens een partij mist hier opzetten zeg
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef IedeK. het volgende:
Schitterende zonsondergang hier!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was echt heel mooi.quote:
Dit was zeker niet saai, maar voor de rest wel erg grijs ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef highway101 het volgende:
Saai weer.
Jup, hier ook inderdaad...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef highway101 het volgende:
Saai weer.
25 in plaats van 30 graden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
Een vriend van mij in Saudi Arabie meldt overigens dat het daar de koudste winter sinds jaren is.
Ja, dit is best een slechte TVP
erg veel regen, en stofstormen. rottige combinatie als je je (veels te grote) auto schoon wilt houden heb ik begrepen.quote:
Hier alleen maar grijs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef picobyte het volgende:
Hier is het een beetje winderig en grijs.
Staat nu op de Frontpage.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Falcon_r het volgende:
Gekleurde sneeuw in Siberië niet giftig
MOSKOU - Gele, groene en oranje sneeuw die woensdag in Siberië viel is niet giftig. Dat heeft het Russische ministerie van noodsituaties vrijdag laten weten. Stof en aarde die vanuit het naburige Kazachstan de atmosfeer in zijn geblazen hebben de sneeuw waarschijnlijk gekleurd, blijkt uit voorlopige testen.
De gekleurde sneeuw viel in drie Siberische regio’s en bedekte meer dan honderd vierkante kilometer grond. mcu.
Gekleurde sneeuw,gele groene en oranje sneeuwpoppen.
Ge-wel-dig![]()
NWquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef Drugshond het volgende:
Komt er weer een stormpje aan ?!
[afbeelding]
Check de windrichtingen ff.
Kazachstan? Denk dat Borat weer een geintje heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Falcon_r het volgende:
Gekleurde sneeuw in Siberië niet giftig
MOSKOU - Gele, groene en oranje sneeuw die woensdag in Siberië viel is niet giftig. Dat heeft het Russische ministerie van noodsituaties vrijdag laten weten. Stof en aarde die vanuit het naburige Kazachstan de atmosfeer in zijn geblazen hebben de sneeuw waarschijnlijk gekleurd, blijkt uit voorlopige testen.
De gekleurde sneeuw viel in drie Siberische regio’s en bedekte meer dan honderd vierkante kilometer grond. mcu.
Gekleurde sneeuw,gele groene en oranje sneeuwpoppen.
Ge-wel-dig![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef popolon het volgende:
Een halve meter sneeuw vanacht, er komt nog meer.
Hoera voor 'The Lake Effect'.
Ach, wij hoeven ook geen sneeuw te schuiven, of onze auto's te krabben enzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef The_S het volgende:
[..]
ons een beetje lekker maken met sneeuw
Erhm ja, ik zit nu ingesneeuwd eerlijk gezegd, ik kan er niet uit hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef The_S het volgende:
[..]
ons een beetje lekker maken met sneeuw
Foto's!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Erhm ja, ik zit nu ingesneeuwd eerlijk gezegd, ik kan er niet uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |