gister niet 1 sneeuwvlokje gezien.. wel zonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Jodelaar het volgende:
tact -2. Er komen weer sneeuwbuitjes richting zeeland / z-nl![]()
Ik betwijfel het..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:26 schreef Nolius het volgende:
Dat wat er nu boven Noord-Holland hangt, is dat ook sneeuw?
en wat korrelhagel kan ik meldenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:33 schreef Lariekoek het volgende:
Boven Amsterdam weer een grote donkere massa
Laten we maar even afwachten....quote:
quote:In de loop van donderdagochtend (rond 09 UTC) van het ZW uit sneeuw. Zodra de wind draait naar WZW overgaand in regen (in het ZW is dat rond 13 UTC). UKRM is zo'n 3 uur sneller!!
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten....
[..]
zal er ook vanaf hangen of het vannacht een beetje afkoelt, maar mijn ervaringen de afgelopen zomer met winddraaiingen in het westen van het land maken mij ook niet echt positief.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:04 schreef addie het volgende:
[..]
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je temp Inda?
wat is daar nu eigenlijk de gemiddelde temperatuur? Over 3 weken gaan er een stel die kant opquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.
Laagland gaat het omquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is wel zo'n beetje gemiddeld, in ieder geval(ver) boven de 30 in de laaglanden en lage heuvels. De bergen zijn koeler. Tijdens regen is het ook koeler. Maar als de zon dan doorbreekt.. aaah.. zalig is dat.. is het meteen weer warm.
strakblauw was het eerder vandaag, nu is er sluierbewolking.. en het zonnetje, maar over een half uur is die ook onder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:21 schreef Jodelaar het volgende:
Heerlijk zonnetjeStrak blauwe lucht.
ja, ik zat even een paar uur de sites niet in de gaten te houden, en dan plaatsen ze even een voorwaarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef flugeltje het volgende:
75% kans op weeralarm morgen en hier heeft niemand het erover
We zijn een beetje lamgeslagen en HEUL erg persimistisch...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef flugeltje het volgende:
75% kans op weeralarm morgen en hier heeft niemand het erover
toch lijkt een voorwaarschuwing mij terecht, want als het op sneeuw uitdraait heb je een puinzooi ben ik bang.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
We zijn een beetje lamgeslagen en HEUL erg persimistisch...
Toch welquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Niet echt handig om steeds in verschillende topics te kijken als er een centraal topic over is he
Suc6quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef INViCTuS het volgende:
gebeurt de laatste tijd wel vaak op een donderdag moet ik zeggen. Ik moet van het oosten van het land naar het noorden van het land en als het even kan aan het eind van de middag / begin avond weer trug.,....
Nu.nlquote:KNMI geeft weeralarm af
Uitgegeven: 7 februari 2007 17:42
AMSTERDAM - Het KNMI heeft een weeralarm uitgegeven voor donderdag. Het meteorologisch instituut verwacht hevige sneeuwval.
Nope nog nietquote:
Neej ook niet nodigquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef Adelante het volgende:
en je pilletjes?
Ik las hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:in Groot Brittannie hebben ze nu al ingeschat dat de zware sneeuwval zo'n 600 miljoen euro aan verloren manuren gaat kosten.
komt hier vast nog welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef picobyte het volgende:
Boven Engeland gaat het ook echt heel traag he en sommige stukken krijgen het front in de volle lengte over zich heen,dat was eigenlijk voor Nederland bedoelt
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef addie het volgende:
[..]
Ik las het
Ben benieuwd, ben mijn vriendin aan het adviseren te spijbelen, kan ze voor de avondspits naar huis.. ze wil er nog niet zo aan
Lekker luisteren naar die mensen dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef michiel_merk het volgende:
Ja las het al ze verwachten de zwaarste sneeuwval in jaren. Ze hebben de bevolking al geadviceerd thuis te blijven
was ik mee bezigquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...
Die schijnt nu niet helemaal te kloppen, hoor ik netquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef kepler het volgende:
volgens buienradar zou het wel moeten sneeuwen in Delft
ik wacht geduldig af
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Sneeuwt het een keer werkt de radar niet goed, hoe moet ik nu zien waar het sneeuwt
Vast welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuis![]()
Maar dat was dan ook aangekondigd las ik vanochtend (mijn ochtend) op NU.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
1 probleem.. kaart van Nederland. Kopen is geen optie, dan moet ik door de regenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |