quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:58 schreef Janetje het volgende:
Wat heb je gedaan?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 06:41 schreef Burner82 het volgende:
Hack is volgens hun dus gewoon een ander woord voor een practical joke(r)
ik ken MIT wel hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 06:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
die "hun" zijn wel de uitvinders van het principe "hacken".
Dat begon met het zoeken van een manier om ongezien toegang te krijgen tot het afgesloten computerlokaal, met spullen die eigenlijk ergens anders voor bedoeld zijn....
veel succes danquote:Op woensdag 31 januari 2007 06:50 schreef Oversight het volgende:
En mijn rijbewijs hoort intussen klaar te liggen dus mag ik die vast snel ophalen....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:58 schreef Janetje het volgende:
Wat heb je gedaan?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:10 schreef NorthernStar het volgende:
Heb je maandag *iets* gedaan toen je in Londen was?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:11 schreef tonks het volgende:
ey785s78ayhas7yh57ww4.g8hset8trsz876345tfghxd
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:28 schreef Vampier het volgende:
ik geloof dat oversight zijn overzicht op het leven begint te verliezen en minder tijd aan zijn vrouwtje en kindjes besteed dan eigenlijk nodig is
Some get screwed with their assholes. Others rather pass.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
opinions are like assholes, we all have one.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:36 schreef Vampier het volgende:
[..]
Some get screwed with their assholes. Others rather pass.
*grin*
Dat zijn meer letters dan tvp.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:43 schreef Jarno het volgende:
Ehhhhh.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:03 schreef pingu_ het volgende:
Hmz, fok zet aan tot illigale dingen?Dit iig: http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Fouten mbt zaken hoor je iig niet aan te kaarten door ze te exploiteren. =X
Crimineel met een smoes dus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 06:48 schreef Oversight het volgende:
het aantonen van het gat in de beveiliging, op een leuke manier, zonder schade, omdat niemand naar de waarschuwing wil luisteren.
Lovin it.
Nu nog niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
aan paraplu een topfoto honing en i hachee tiet.
niet de eerste letters van ieder woord.
nope.
Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:59 schreef teh_m0nkey het volgende:
TVPIk wilde ff zeggen dat je tof bent, Oversight!
![]()
Ja schat, je hebt wat gemistquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:47 schreef sp3c het volgende:
heb ik wat gemist?
wtf is er aan de hand en waarom zou ik dit in NWS laten staan?
ok daar vroeg ik zelf omquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
me·ga·lo·maan1 (de ~ (m.), -manen)
1 iem. die aan grootheidswaan lijdt
me·ga·lo·maan2 (bn.)
1 bezeten door grootheidswaan
neverquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
eo-verheid, the horror!!!
idd, kappen met dat domme gezeik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, wat een eigengeilerd ben jij. Dat gedoe met die ID-kaart was even lollig, maar nu kom ik overal 'geil hier op Oversight'-topics tegen. Bleeh.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
me·ga·lo·maan1 (de ~ (m.), -manen)
1 iem. die aan grootheidswaan lijdt
me·ga·lo·maan2 (bn.)
1 bezeten door grootheidswaan
hoiquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, wat een eigengeilerd ben jij. Dat gedoe met die ID-kaart was even lollig, maar nu kom ik overal 'geil hier op Oversight'-topics tegen. Bleeh.
Nou knul, wat zijn we toch trots op jou. Wat een prestatie, werkelijk waar briljant! Jezus, jij snapt er allemaal niet zoveel van hé? Go see a doctor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:41 schreef Oversight het volgende:
foto's zijn gemaild naar breuls en veerboot, ff wachten tot ik ze terugkrijg ... dan komen ze hier!!
Je bedoelt cracken? Wel je terminologie op orde hebben hequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef Corelli het volgende:
Ga downing street 10 eens echt hacken. Dus met de computer.
Laat lollersight ook even z'n momentje hebben!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Waarom mail je ze eingelijk naar breuls en zet je ze niet gelijk online?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Waarom mail je ze eingelijk naar breuls en zet je ze niet gelijk online?
Je begrijpt dat de verwachtingen nu erg hoog zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Omdat NIEMAND anders deze foto's heeft.
En dan is zo'n logo erdoor wel leuk.
Mwah over die id-kaart heeft meerdere maanden een topic gelopen....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:13 schreef Jarno het volgende:
Op zich is 15 uur spanning opbouwen best lang. Mensen zouden af kunnen haken.
Uiterlijk 1feb 2007 om 5:51:59 moeten ze hier staan... dus je weet in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mwah over die id-kaart heeft meerdere maanden een topic gelopen....
Echt waar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:13 schreef Jarno het volgende:
Op zich is 15 uur spanning opbouwen best lang. Mensen zouden af kunnen haken.
eenschquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Nu wil ik weten ook wat er is.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Uiterlijk 1feb 2007 om 5:51:59 moeten ze hier staan... dus je weet in ieder geval waar je aan toe bent![]()
[inkoppertje]quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
eej, ik wacht op de foto's terug uit het Fok! lab...
Ga daar klagen....
Zie het als nieuwsgierigheid, en het is toch positief dat we weten dat we het snel zullen weten? Beter dan wachten en geen enkel idee hebben wanneer het online zou kunnen komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
eej, ik wacht op de foto's terug uit het Fok! lab...
Ga daar klagen....
Heeft hij toch gehad? Half Fok! wil het weten en hij heeft wat mensen voor lul gezetquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Laat lollersight ook even z'n momentje hebben!
Lijkt mij een goeie redenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Omdat NIEMAND anders deze foto's heeft.
En dan is zo'n logo erdoor wel leuk.
dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hmm ook tvp dan maar....
Ze staan er alquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef GizartFRL het volgende:
Breulsch opschietensch doen!
Ik was al bang dat ik tot volgende maand moest wachtenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
anti climax
Nog meer agenten aanspreken zodat ze naar je ID vragen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
wat ik allemaal had kunnen doen....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Nog meer agenten aanspreken zodat ze naar je ID vragen?.
das waarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kers op de slagroom.
in handen van beveiligers van PM Blair, ...en ermee wegkomen..
Ik kan zeggen dat ik het gedaan heb, en ik weet nu hoe het voelde.
MACHTIG!
zoals wat dan precies?quote:wat ik allemaal had kunnen doen....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar
[..]
zoals wat dan precies?
met een geldig paspoort kun je ook belletje trekken bij Tony Blair
Succes met je id-kaart naar de USA.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
slapende honden enzo...
ik wil nog naar de USA....
ooit krijg ik een nieuwe id, hoe dan ook, en ik heb geduld.
En een hele goede burgemeester!
slapende honden wat?quote:
Sjimz zorg is dat je op Schiphol mag staan bij de douanequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Succes met je id-kaart naar de USA.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef sp3c het volgende:
... wat had je allemaal uit kunnen halen wat je eerst niet kon?
KMARquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sjimz zorg is dat je op Schiphol mag staan bij de douane![]()
Ik dacht dat je voor de USA een paspoort nodig had en geen id kaart.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik had er heel iemand anders neer kunnen zetten, en die had een tas ballonnen bij zich kunnen hebben, of een slagroomtaart, of een kettingslot, of een emmer bloed, of een bos bloemen, of.... ik ga hier geen idioten op ideeen brengen, maar de mogelijkheden waren even ONBERKT.
En JA, ik kan ECHT met die idkaart naar de USA.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor de USA een paspoort nodig had en geen id kaart.
Ik kan er naast zitten hoor.
Voor Amerika heb je dus echt wel een passpoort nodig, of kan je die ook hackenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
trust me, je zit ernaast.
Geloof geen richtlijnen van "derden", kijk niet naar wat NIET kan.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voor Amerika heb je dus echt wel een passpoort nodig, of kan je die ook hacken![]()
Weetje wat je mag hacken, de kakkerlakkensite:quote:
Dus zit ik er niet naastquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
trust me, je zit ernaast.
Geloof geen richtlijnen van "derden", kijk niet naar wat NIET kan.
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weetje wat je mag hacken, de kakkerlakkensite:
www.feyenoord.nl
En dan allemaal jokers neerzetten met kakkerlakken erbij !![]()
En een berichtje:
010 vernederd in de ArenA door 5x Leonardo![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de tering, ga wat nuttigs doen met je leven
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
ok,... waar zal ik beginnen.....?
Bij de beveiliging...
nee hier:quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
ok,... waar zal ik beginnen.....?
Bij de beveiliging...
Ik ga niks hacken, jij doet er zo stoer mee dat je kan hackenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lees je in... http://hacks.mit.edu/
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga niks hacken, jij doet er zo stoer mee dat je kan hacken![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je die site wel bekeken? Het heeft helemaal niets te maken met het kraken/slopen/misvormen van een website....
Je kan wel duimpjes up doen, maar door mensen zoals jij, worden wij Europese Burgers nu klaargestoomd voor extreem dichtgetimmerde Amerikaanse regelgeving.quote:
Maar nu zien we tenminste WAT er dichtgetimmert wordt. Als je je nergens van bewust bent kun je er ook niks tegen doen. Nu wel dus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan wel duimpjes up doen, maar door mensen zoals jij, worden wij Europese Burgers nu klaargestoomd voor extreem dichtgetimmerde Amerikaanse regelgeving.
Dus in principe heb je wel wat kapot gemaakt.
Alles gaat sowieso in Europa dichtgetimmerd worden volgens Amerikaanse Modellen, alleen 'hackers' versnellen dat proces.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar nu zien we tenminste WAT er dichtgetimmert wordt. Als je je nergens van bewust bent kun je er ook niks tegen doen. Nu wel dus.
Tegen Europa stemmen. Dat is het enige dat je kan doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Maar wat wordt er dan gedaan tegen dat dichttimmeren?
Maar daarmee timmer je alleen je eigen landje dicht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tegen Europa stemmen. Dat is het enige dat je kan doen.
Neehoor. Ik weet niet hoe je bij die bangmaakverhaaltjes komt?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar daarmee timmer je alleen je eigen landje dicht.
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar Individual heeft echt wel een punt!quote:
ja maar het is toch niet schokkend en verwerpelijk. Naja ik was een beetje pissed of net en moest me ergens op afreagerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar Individual heeft echt wel een punt!
Sterker nog; daar gaat deze hele rel in principe om.
ok npquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
ja maar het is toch niet schokkend en verwerpelijk. Naja ik was een beetje pissed of net en moest me ergens op afreageren.
en dan gaan wij nog meer klagen, Oversight verder met 'ludieke acties', etc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:05 schreef sp3c het volgende:
dan ga je daar natuurlijk en terecht om klagen en worden de regels nog verder aangescherpt, en het is nu al bijna een dagtaak om een pasfoto te laten maken die geschikt is voor op het paspoort!
linkje stond een pagina terug ergensquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef SoupNazi het volgende:
Ik zie nog geen pics dus tvp.
OverSight.....hoe wil je met alleen een ID-kaart binnen komen in de VS als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
..zucht.
Je zit ernaast.
je kunt WEL met je id naar USA vliegen binnen de wet, er ZIJN mogelijkheden, ECHT!
Hoi MissHobjequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
linkje stond een pagina terug ergens![]()
Kijk eens Oversight Hackt EU astu![]()
Maak er een boottocht van, via engeland naar ijsland, door naar groenland, dan naar canada en bij canada de grens over. Moet lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef vosss het volgende:
[..]
OverSight.....hoe wil je met alleen een ID-kaart binnen komen in de VS als ik vragen mag?
Als je daar aankomt kan je wel een leuk verhaaltje ophangen over dat je je paspoort kwijt bent en je een nieuwe hebt aangevraagd en de papieren van de goedkeuring daarvan opzak hebt en je kopietje laten zien van je ID-card ofzo..........ik denk toch echt dat ze je dan op de eerste de beste vlieger terugzetten hoor
Hoe wil je dat doen met alleen een ID-card (of op dit moment dan alleen een kopie ervan)![]()
Ja, maar jij pakt een roeiboot en roeit naar een verlaten strandje toe.... Dat kan iedereen wel met een beetje doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:48 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het een beetje tegenvallen...
Wat een gedoe om zo'n kutidkaart. Ik kan ook best zonder kaart in engeland komen, sukkel.
iemand die finance op Kansas University studeert weet niet beter...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:14 schreef axis303 het volgende:
Ik hoop dat ze deze lelijke teringlijer naar Guantanamo verschepen..
Heej ik betaal belasting voor jou... beetje respect voor TS mag welquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:14 schreef axis303 het volgende:
Ik hoop dat ze deze lelijke teringlijer naar Guantanamo verschepen..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Vampier het volgende:
[..]
Heej ik betaal belasting voor jou... beetje respect voor TS mag wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |