abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 9 juli 2008 @ 16:34:19 #201
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59999157
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat M. Night Shamalalan wilde aantonen dat er steeds minder Hollywood classics gemaakt worden en dat middelmaat regeert. Zet er een bekende acteur in, een populair verhaal (de wereld vergaat blabla) en je hebt een hit. Hij laat met deze film zien dat dit niet persé zo hoeft te zijn. Erg knap gedaan.
Dus om aan te tonen dat middelmaat regeert maakt hij een film die nog slechter is dan de middelmaat?
pi_59999205
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus om aan te tonen dat middelmaat regeert maakt hij een film die nog slechter is dan de middelmaat?
t was een garpje lijkt me
pi_59999208
I was being just a tinyyyyyyy bit sarcastic
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59999237
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet; hij bedoelt dat er nu is aangetoond dat je om een goede film te maken niet voldoende hebt aan een sterk thema en bekende acteurs en een ruim budget. Behalve dan dat we dat al jaren wisten. En dat maakt toch een beetje dat ik hem ervan verdenk dat ie gewoon een zeperd heeft gemaakt en dat nu wil verkopen als een vooropgezet plan.
  Redactie Frontpage woensdag 9 juli 2008 @ 16:46:58 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59999504
Wat MSN de laatste 10 jaar aantoont is dat je met 1 filmhit een decennium lang steeds slechtere films mag maken zonder dat een filmmaatschappij ingrijpt. Elke film na TSS werd steeds een stukje slechter.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:21:30 #206
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_60002812
Ben benieuwd wat hij gaat doen met The Last airbender, lijkt me niet dat hij daar een twist of een shyamalan 'brijzel' Ala Lady in the Water of The Happening van kan gaan maken, gelet op de ongekende populariteit van die serie.

en weer ff OT: Zodra The Happening op DVD uitkomt ga ik hem nog eens rustig bekijken
pi_60003089
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat MSN de laatste 10 jaar aantoont is dat je met 1 filmhit een decennium lang steeds slechtere films mag maken zonder dat een filmmaatschappij ingrijpt. Elke film na TSS werd steeds een stukje slechter.
MSN?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Frontpage donderdag 10 juli 2008 @ 09:48:32 #208
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60013345
Er is een R5 versie uit, dus vanavond zal ik m nog eens rustig bekijken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:20:51 #209
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_60031397
gezien, ben er niet echt ondersteboven van.
het idee was wel aardig, de uitwerking was ietwat prut.
ik was wel steeds nieuwsgierig, maar dat was dan ook alles.

en wat heeft marky mark een ouwe kop zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60034740
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
en wat heeft marky mark een ouwe kop zeg
Dat komt omdat ie altijd kijkt of ie moet schijten
MOKUM XXX RATED
  Redactie Frontpage vrijdag 11 juli 2008 @ 09:12:53 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60035447
Heb m gisteren nog een keer op DVD kwaliteit gekeken, maar de film blijft slecht. Eerste 4 minuten zijn veelbelovend, daarna wordt t kut met peren. De acteurs lijken wel een stel kleine kinderen, praten tegen plastic platen, domme grapjes over vreemdgaan (tiramisu eten is vreemdgaan?), nog dommer grapje over hoestsiroop, zeiken over yhotdogs, als leraar jezelf verstoppen voor je baas.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:42:06 #212
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_60052641
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef SunChaser het volgende:
Heb m gisteren nog een keer op DVD kwaliteit gekeken, maar de film blijft slecht. Eerste 4 minuten zijn veelbelovend, daarna wordt t kut met peren. De acteurs lijken wel een stel kleine kinderen, praten tegen plastic platen, domme grapjes over vreemdgaan (tiramisu eten is vreemdgaan?), nog dommer grapje over hoestsiroop, zeiken over yhotdogs, als leraar jezelf verstoppen voor je baas.
Ik vind het ook nog steeds een groot raadsel, wat shyamalan met deze vreemde scene's heeft willen vertellen, dat stukje van; "Oe its the darklord, dont look in her eyes" is gewoon tenenkrommend slecht en niet te plaatsen... Het verhaal over de hotdog, de vreemde karakters die hier bij horen en dan niet te vergeten de scene's over die model home van the clear hill community, worden wij hier op een dwaalspoor gezet? bedoel, je gaat dan van alles denken, of heeft dit dan ook deels te maken met Mrs Jones? die hier vlakbij woont en zo'n modelpop in haar bed heeft liggen? De film levert zoveel vragen op maar zo weinig tot geen antwoord. In lady in the water was dit ook al zo, maar dan kan je je vasthouden aan het feit dat het hier om een donker sprookje, aka bedtime story gaat... best wel frusterend moet ik bekennen.
pi_60054475
Frustrerend? Het is dat dit topic in mijn actieve topics terecht is gekomen. Anders was ik die film al lang weer vergeten.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 04:11:02 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60055088
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds een groot raadsel, wat shyamalan met deze vreemde scene's heeft willen vertellen, dat stukje van; "Oe its the darklord, dont look in her eyes" is gewoon tenenkrommend slecht en niet te plaatsen... Het verhaal over de hotdog, de vreemde karakters die hier bij horen en dan niet te vergeten de scene's over die model home van the clear hill community, worden wij hier op een dwaalspoor gezet? bedoel, je gaat dan van alles denken, of heeft dit dan ook deels te maken met Mrs Jones? die hier vlakbij woont en zo'n modelpop in haar bed heeft liggen? De film levert zoveel vragen op maar zo weinig tot geen antwoord. In lady in the water was dit ook al zo, maar dan kan je je vasthouden aan het feit dat het hier om een donker sprookje, aka bedtime story gaat... best wel frusterend moet ik bekennen.
Accepteer nu gewoon dat MNS een eigenwijze lul is die niemand naar zn script wil laten kijken en met de HAppening een kutfilm van jewelste heeft afgeleverd, stop met zoeken naar diepere lagen, als ze niet overkomen bij de kijker dan zijn ze er niet of dan heeft MNS gewoon een slechte film gemaakt.
pi_60055337
ik ken gelukkig wel mensen die het ook een beste film vonden

ben ook blij dat smaken verschillen
what you see, is what you get!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:58:05 #216
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_60061884
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 04:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Accepteer nu gewoon dat MNS een eigenwijze lul is die niemand naar zn script wil laten kijken en met de HAppening een kutfilm van jewelste heeft afgeleverd, stop met zoeken naar diepere lagen, als ze niet overkomen bij de kijker dan zijn ze er niet of dan heeft MNS gewoon een slechte film gemaakt.
ik zal altijd een groot fan blijven van MNS ik kon tot nu toe al zijn films waarderen, zelfs Lady in the Water, en The Village vind ik een pareltje, maar ik blijf moeite hebben met deze film... vandaar de enige frustratie.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:47:11 #217
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_60063532
The Crappening!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_60063650
Verborgen lagen in deze shitfilm? Die heb ik zeker gemist dan. Het lag er allemaal duimendik bovenop wat Shyamalan ons probeerde duidelijk te maken. Ecologisch misbaksel.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:59:40 #219
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60063771
Ik vond het een toffe film
Er zaten een paar vreemde scènes en plotonderdelen in, maar ik heb toch al die tijd geboeid naar een stel ruisende blaadjes en struiken gekeken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 20:56:19 #221
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60064792
Als je een goede film over boosaardige bloemen en planten wilt zien moet je The Ruins kijken, dat is echt tof!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:13:21 #222
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_60067098
Is het niemand opgevallen dat ze bij die mrs JOnes, de volgende ochtend, allemaal andere kleren aanhebben..
There's no point in living if you can't feel alive
  zondag 13 juli 2008 @ 00:08:31 #223
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_60067986
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:13 schreef bravo het volgende:
Is het niemand opgevallen dat ze bij die mrs JOnes, de volgende ochtend, allemaal andere kleren aanhebben..
nee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 juli 2008 @ 01:00:01 #224
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60068808
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:13 schreef bravo het volgende:
Jawel, maar hij had een tas bij zich.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60069382
Sommige stukjes vond ik wel leuk, zoals dat ouwe wijf wat dat kind ineens een tik geeft.. sowieso, dat hele stuk in het huis van dat ouwe wijf is scary
pi_60070163
Poe wat viel deze film tegen zeg, bah.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 14 juli 2008 @ 23:49:11 #227
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60110576
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef F1Bas het volgende:
Poe wat viel deze film tegen zeg, bah.
Als je nou eens uitlegt waarom

Heb `m vanavond in de bios gezien (eindelijk) en dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
quote:
Net in de bios gezien:

The Happening
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: on-ge-loof-e-lijk dat deze film door het grootste deel van de pers is afgebrand! Ik vond `m geweldig.
The Lady In The Water heb ik niet gezien, dus na het in mijn ogen erg sterke The Village was ik benieuwd naar Shyamalan`s nieuwste werk. En ik werd niet teleurgesteld.

De spanning zit er gelijk vanaf het begin in waarbij Shyamalan direct de sfeer voor de rest van de film neerzet: mysterieus en redelijk intens. Dat wordt de hele film volgehouden, met hier en daar plaats voor wat humor. Er zijn nogal wat beelden die niet voor de zwakkere magen geschikt zijn maar het past juist bij de sfeer van de film dat alles werd getoond.
Het acteerwerk is in orde, al komt het over-acteren van Wahlberg en de altijd lieftallige Deschanel soms wat geforceerd over.
De spanning wordt naar het einde toe goed opgebouwd en de climax qua spanning is geweldig. Wanneer dan iedereen zit te wachten op de gebruikelijke twist en die (wat mij betreft) uitblijft (en Shyamalan dus eigenlijk iets doet wat niet van `m wordt verwacht) is "het feest compleet."

Shyamalan brengt ons met The Happening een briljante mix van horror, thriller en drama en slaagt daar wat mij betreft met vlag en wimpel voor.
Gaat dit zien!

IMDB Cijfer: 5,4/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Laat die dvd maar komen
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 00:21:37 #228
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_60111303
Is het je opgevallen dat The Happening het idiootste plot in jaren heeft, Timo?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_60112267
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef Mike het volgende:
Dat ook, de film was saai en vooral het verhaal was erg matig.

En een 8,5? Nou ja ieder z'n smaak gelukkig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:05:16 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60117204
Ik vond dat het op een suffe episode van The Twilight Zone leek of een matige aflevering van Sliders, maar dan wel met slechter acteerwerk.

Ik vond de kritiek op The Village en Lady in the Water niet terecht, maar op deze wel. Dat linkje met die 18 redenen van een paar posts terug somt het wel op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:02:08 #231
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60156900
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef Mike het volgende:
Jawel, maar er zijn zoveel films die een onzinnig plot hebben. Om `m daarop af te kraken vind ik nogal onzin
  Moderator donderdag 17 juli 2008 @ 00:10:54 #232
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_60157063
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Jawel, maar er zijn zoveel films die een onzinnig plot hebben. Om `m daarop af te kraken vind ik nogal onzin
Het script is voor mij een van de belangrijkste onderdelen van een film. Er zijn elk jaar maar weinig films die het redden met style over substance.

Deze film neemt zichzelf erg serieus en dat kan echt niet als je verhaal zo ontzettend crap is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_60157562
Iemand die erkent dat een film een kut-script heeft en die film dan nog een 8,5 geeft heeft zich voor mij gediskwalificeerd als een kritiekloze fanboy.
pi_60157882
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Mike het volgende:

[..]

Het script is voor mij een van de belangrijkste onderdelen van een film. Er zijn elk jaar maar weinig films die het redden met style over substance.

Deze film neemt zichzelf erg serieus en dat kan echt niet als je verhaal zo ontzettend crap is.
Je vergeet de enorme plotholes.
  Redactie Frontpage donderdag 17 juli 2008 @ 01:25:07 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60157966
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Mike het volgende:

. Er zijn elk jaar maar weinig films die het redden met style over substance.
Noem er eens een paar.

Lost in Translation is er een volgens mij.
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:01:51 #236
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_60169552
Lady in the Water? voor mij dan iig, The Happening neemt zichzelf idd te serieus en werkt niet met de achterliggende gedachtes van Shyamalan, maar goed whats new in dit topic?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:22:54 #237
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60197454
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef HiZ het volgende:
Iemand die erkent dat een film een kut-script heeft en die film dan nog een 8,5 geeft heeft zich voor mij gediskwalificeerd als een kritiekloze fanboy.
Grapjas
Laat ik het proberen uit te leggen (vraag me niet waarom ik hier in godsnaam tijd en energie in steek): voor mij moet een film niet per se een sterk plot hebben om me te kunnen vermaken of boeien. Een actie film als (bijvoorbeeld) The Transformers of The Rock hebben toch een script van niets? dat betekent niet dat ze me niet kunnen boeien of vermaken. Een hoog cijfer staat los van het feit of het script slecht is of niet.
Laat ik het anders zeggen: een film van Jean-Luc Godard heeft bijna nooit een (echt) script. Daarom kan ik `m toch nog wel goed vinden en dus een goed cijfer geven? dat is toch niet zo raar.

En geloof mij nou maar: ik ben echt niet kritiek loos en al helemaal geen fan boy. In ieder geval niet van Shyamalan. Ik heb nu 2 films van de beste kerel gezien
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 21:55:24 #238
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_60197990
Maar, beste Timo, het gaat er dan ook om wat de bedoeling is van de film. Een film als Transformers wil een lekkere popcornfilm zijn en slaagt daar volkomen in. Natuurlijk zit die film vol rare plotwendingen, maar dat weet je bij dat soort films en hij wordt ook niet gemaakt om een Oscar te winnen, maar om te vermaken.

The Happening wil een serieuze, spannende film zijn. Iets dat compleet mislukt door het belachelijke verhaal en het feit dat de film zichzelf daarnaast wél serieus neemt. Wat er op dit moment gebeurt in de bioscoop is dat de (paar) mensen die het film bezochten meer aan het lachen zijn dan dat ze geboeid in de film zitten en dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van Shyamalan.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:41:03 #239
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60198721
Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn, dat lijkt me duidelijk. Maar daar had ik helemaal geen last van, de zaal waar ik de film keek was zo goed als uitverkocht en iedereen was stil. Daarbij vond ik het met dat "de film neemt zichzelf veel te serieus" ook erg meevallen. Misschien nemen jullie de film wel te serieus??
pi_60203548
vind het ook raar om te lezen dat bij aantal mensen hier op topic de zaal helemaal dubbel lag, nou waar wij zijn geweest was daar ook totaal geen sprake van
iedereen zat vol interesse te kijken naar deze film

maar vind ook als iemand een mening heeft die gerespecteerd mag worden, ook al vind iemand de film zo goed of zo slecht
het lijkt wel of mensen hier toch willen blijven overtuigen dat de film (naar hun mening) slecht was...laat mensen zelf oordelen maar respecteer het ook
what you see, is what you get!
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 10:13:44 #241
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_60203977
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:06 schreef IV_Xample het volgende:
het lijkt wel of mensen hier toch willen blijven overtuigen dat de film (naar hun mening) slecht was...laat mensen zelf oordelen maar respecteer het ook
Nee, daar gaat het niet om. Het is echt wel duidelijk dat smaken verschillen en dat er bij elke film voor- en tegenstanders zijn. Maar zo'n topic als dit is om te discussiëren en dan ben ik benieuwd naar de redenen waarom iemand een film goed of slecht vond. Als daar dan een redenering volgt die ik niet begrijp, probeer ik die duidelijker te krijgen.

Ik heb niet de illusie dat iemands mening verandert door opmerkingen die geplaatst worden en dat is ook compleet niet erg.
pi_60223840
Wat ik bij de fanboys vooral zie is een poging om achteraf te verklaren waarom het toch geen rotzooi was wat we hebben gezien. Terwijl ik toch echt zelf heb gezien dat die film een piece of crap was. En daar had ik geen meelachende zaal om mij heen voor nodig.
  zondag 20 juli 2008 @ 21:17:57 #243
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_60232490
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:32 schreef HiZ het volgende:
Wat ik bij de fanboys vooral zie is een poging om achteraf te verklaren waarom het toch geen rotzooi was wat we hebben gezien. Terwijl ik toch echt zelf heb gezien dat die film een piece of crap was. En daar had ik geen meelachende zaal om mij heen voor nodig.
Jij vindt het een piece of crap maar dat betekent niet dat dat ook zo is of dat iedereen dat moet vinden. Dat lijkt me duidelijk
pi_60232767
Echt de slechtste film die ik heb gezien dit jaar... Het script en Mark Wahlberg waren om te huilen...

Ik heb medelijden met Zooey
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_61006892
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Jij vindt het een piece of crap maar dat betekent niet dat dat ook zo is of dat iedereen dat moet vinden. Dat lijkt me duidelijk
het IS een piece of crap. misschien dat het bedoelt is als een piece of crap maar zoveel dingen aan deze film zijn slecht dat je m alleen goed kan vinden als je m als piece of crap bekijkt.

"let's just stay ahead of the wind"
meestal is het alleen het plot dat kut is in zijn films maar in deze film is bijna niets goed gedaan.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:55:14 #246
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61049767
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het IS een piece of crap. misschien dat het bedoelt is als een piece of crap maar zoveel dingen aan deze film zijn slecht dat je m alleen goed kan vinden als je m als piece of crap bekijkt.

het is geen feit dat het een piece of crap is, jij ( en veel anderen) vinden dat. Ik niet
pi_61049866
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:

[..]

het is geen feit dat het een piece of crap is, jij ( en veel anderen) vinden dat. Ik niet
Ik vind het ook geen kutfilm. Heb zelfs een enorme banner van de film.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:41:20 #248
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61060870
Ik snapte eigenlijk gewoon weinig van wat nou de bedoeling was van de film. Ok, de natuur wordt een keertje boos op de mensen of zo.... maar verder??
En van Wahlberg ben ik sowieso geen fan......die heeft echt geen enkele uitdrukking op zijn gezicht, alhoewel het hier dan nog naar verhouding meeviel.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_61064342
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:

[..]

dat zegt dan meer over jou dan over de film
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:40:59 #250
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61071822
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat zegt dan meer over jou dan over de film
Of over alle andere mensen
pi_61166100
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte eigenlijk gewoon weinig van wat nou de bedoeling was van de film. Ok, de natuur wordt een keertje boos op de mensen of zo.... maar verder??
En van Wahlberg ben ik sowieso geen fan......die heeft echt geen enkele uitdrukking op zijn gezicht, alhoewel het hier dan nog naar verhouding meeviel.
Kijk hem nog eens een keer zou ik zeggen

'De natuur wordt boos op de mens' veel slechter kan je de film niet beschrijven, het gaat meer om de science en theorieen en de reacties van mensen op zo'n happening, de natuurverschijnselen, uitval van mensen. communicatie failures etc etc
pi_61166728
Er zijn films die met 1/10 van het budget een beter statement neerzetten over het falen van de communicatie tussen mensen.
pi_61168076
Ik begreep dat anit-Shyamalan gedoe nooit. Zowel The Village als Lady in the Water vind ik prachtige films die ik keer op keer kan bekijken. Al dat negatieve gedoe over The Happening is dan natuurlijk ook schromelijk overdreven. Dacht ik.

Heb de film net gezien en

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken
pi_61168097
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef Symer het volgende:
Ik begreep dat anit-Shyamalan gedoe nooit. Zowel The Village als Lady in the Water vind ik prachtige films die ik keer op keer kan bekijken. Al dat negatieve gedoe over The Happening is dan natuurlijk ook schromelijk overdreven. Dacht ik.

Heb de film net gezien en

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken
Hehe
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:00:35 #255
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62379532
ik vond hem maar matig
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_66089683
Vond 'm wat tegenvallen. Maar leuk genoeg om m'n zondagmiddag met op te vullen.
pi_66089756
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef _Flea_ het volgende:
Kijk! Dat zijn de berichten
  zondag 15 februari 2009 @ 18:39:39 #258
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_66091896
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef _Flea_ het volgende:
Oke! Goed om te lezen! Nou, moet je gewoon eens doen dan!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_74028920
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb deze film net gekeken en ik vond het echt een goede film.
Natuurlijk zaten er bepaalde stukjes in waar ik van dacht maar daar blijf je toch niet bij hangen?

En als je als uitkomst "De natuur wordt boos op de mensen ofzo" hebt moet je de film toch maar eens nog een keertje aandachtig bekijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')