Kijk hem nog eens een keer zou ik zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte eigenlijk gewoon weinig van wat nou de bedoeling was van de film. Ok, de natuur wordt een keertje boos op de mensen of zo.... maar verder??
En van Wahlberg ben ik sowieso geen fan......die heeft echt geen enkele uitdrukking op zijn gezicht, alhoewel het hier dan nog naar verhouding meeviel.
Hehequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef Symer het volgende:
Ik begreep dat anit-Shyamalan gedoe nooit. Zowel The Village als Lady in the Water vind ik prachtige films die ik keer op keer kan bekijken. Al dat negatieve gedoe over The Happening is dan natuurlijk ook schromelijk overdreven. Dacht ik.
Heb de film net gezien en![]()
![]()
Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken
Kijk! Dat zijn de berichtenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef _Flea_ het volgende:
Vond 'm wat tegenvallen. Maar leuk genoeg om m'n zondagmiddag met op te vullen.
Oke! Goed om te lezen! Nou, moet je gewoon eens doen dan!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef _Flea_ het volgende:
Vond 'm wat tegenvallen. Maar leuk genoeg om m'n zondagmiddag met op te vullen.
Ik heb deze film net gekeken en ik vond het echt een goede film.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte eigenlijk gewoon weinig van wat nou de bedoeling was van de film. Ok, de natuur wordt een keertje boos op de mensen of zo.... maar verder??
En van Wahlberg ben ik sowieso geen fan......die heeft echt geen enkele uitdrukking op zijn gezicht, alhoewel het hier dan nog naar verhouding meeviel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |