abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:57:18 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45855035
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jawel hoor, als men zich niet beter aanpast zal de weerstand toenemen en we weten allemaal wat we hier in europa kunnen met groepen mensen die ons niet aanstaan.
spreek lekker voor jezelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_45855099
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Jij hebt in ieder geval niet goed opgelet bij geschiedenisles. Ik zou zeggen, ga eerst eens op studiereis naar Saoedie Arabie.
aah, SA als model voor "de moslim" en dan zeker Nunspeet als model voor "de christen"?
pleased to meet you
pi_45855178
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

spreek lekker voor jezelf
nee dat doe ik niet, ik zal daar namelijk niet aan meedoen.
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:04:32 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45855250
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, SA als model voor "de moslim" en dan zeker Nunspeet als model voor "de christen"?
nunspeet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:JosephKony.jpg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_45855322
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat vind ik nog niet eens zo'n slechte vergelijking. Beter als Joseph Kony in ieder geval met zijn afrikaanse volksreligie.
pi_45855325
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Oksel het volgende:
Ik ben het eens met de openingspost. Het staat ook in de Islam; niet letterlijk, maar het staat er wel in.. dat de Islam de hele wereld moet veroveren. Ik voorspel een burgeroorlog in Europa, in de grote steden.. allochtonen vs. autotochtonen. Zelfmoordenaars, noem maar op. Niet op korte termijn.. (alhoewel Parijs al dicht in de buurt is..) maar het gaat gebeuren. Escalatie's.
euhm , ik denk dat je die andere 2 boeken vergeet, Thora en Bijbel .. zelfde laken een pak ..
Pinksteren bvb, zegt je iets ? Daar leren de apostelen binnen een poep en een scheet allemaal buitenlandse talen zodat ze het geloof over de wereld kunnen verspreiden .. en dat wij dat in de loop der eeuwen vol enthousiasme hebben gedaan, daarbij hele volkeren uitmoordend als het zo uitkwam, is bekend, de Islam zit grotendeels nog steeds in de regio waarin die is ontstaan terwijl het christendom over de gehele wereld is verspreid
pleased to meet you
pi_45855561
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

nunspeet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:JosephKony.jpg
idd, in elke religie heb je dat soort extremen/extremisten .. maar ligt dat aan de religie of aan de mens zelf ?
pleased to meet you
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:16:20 #158
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45855602
Het spijt me wel voor al die gasten die twee, drie geloven naast elkaar leggen.

Maar leg mij eens uit waarom het bijna altijd moslims zijn die als een gek reageren als ik in de discotheek per ongeluk tegen ze op loop. Ik relpartijen zie, er altijd moslims bij betrokken zijn. Ze moeten wat meer leren chillen! Geen tolerantie? Waarom toch??

(ooh ja, ik generaliseer te veel? Sorry hoor, pardon, het spijt me.. jajaja)
pi_45855628
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef moussie het volgende:

[..]

...de Islam zit grotendeels nog steeds in de regio waarin die is ontstaan terwijl het christendom over de gehele wereld is verspreid
En is uitgeroeid / wordt weggepest in de regio waarin het ontstaan is. Kijk maar naar het 100% religiezuivere Saoedie Arabie waarin je wordt opgeknoopt als ze een bijbel in je huis vinden.
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:19:09 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45855694
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, in elke religie heb je dat soort extremen/extremisten .. maar ligt dat aan de religie of aan de mens zelf ?
gezien het aantal de rotzooi die ook niet gelovigen kunnen trappen zou ik het haast aan de mens zelf wijten
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:22:56 #161
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_45855801
De tolerantie wordt onze ondergang
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:24:23 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45855847
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:16 schreef 1603 het volgende:
Het spijt me wel voor al die gasten die twee, drie geloven naast elkaar leggen.

Maar leg mij eens uit waarom het bijna altijd moslims zijn die als een gek reageren als ik in de discotheek per ongeluk tegen ze op loop. Ik relpartijen zie, er altijd moslims bij betrokken zijn. Ze moeten wat meer leren chillen! Geen tolerantie? Waarom toch??

(ooh ja, ik generaliseer te veel? Sorry hoor, pardon, het spijt me.. jajaja)
ik denk dat je moslims verwardt met kutmarokkanen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_45856108
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef buachaille het volgende:
En is uitgeroeid / wordt weggepest in de regio waarin het ontstaan is. Kijk maar naar het 100% religiezuivere Saoedie Arabie waarin je wordt opgeknoopt als ze een bijbel in je huis vinden.
euhm, zover ik weet mag je gewoon een bijbel in huis hebben hoor, je moet er alleen niet mee over straat lopen leuren, wat dat aangaat zijn ze dat eeuwige bekeren wat de christenen blijkbaar in het bloed zit goed zat .. maar ik begrijp wat je bedoelt, godsdienstvrijheid zoals wij het kennen bestaat daar niet ..

maar om even bij SA te blijven, heb jij dat nieuwsitenm gezien eergisteren oid, van die saoedische studenten in Maastricht ? Hun werden toen enkele vragen gesteld over hun kennis, oa dus of zij wisten wanneer WO2 was .. volgens hun was dat de laatste oorlog in Iraq !

Waarom zeg ik dit .. dit waren hoogopgeleide Saoedies met een in onze ogen nogal vertekend wereldbeeld, maar daarop voort borduurend .. is het mogelijk dat ons wereldbeeld in hun ogen net zo vertekend is .. hoe durven wij onszelf vredelievend te noemen als we, dwars door de geschiedenis heen, achter elkaar vreemde landen binnenvallen en daar de lakens beginnen uit te delen ?
pleased to meet you
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:36:59 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45856200
mjah laten we nu niet doen alsof we daar uniek in zijn zeg
pi_45856777
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:33 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, zover ik weet mag je gewoon een bijbel in huis hebben hoor, je moet er alleen niet mee over straat lopen leuren, wat dat aangaat zijn ze dat eeuwige bekeren wat de christenen blijkbaar in het bloed zit goed zat .. maar ik begrijp wat je bedoelt, godsdienstvrijheid zoals wij het kennen bestaat daar niet ..

maar om even bij SA te blijven, heb jij dat nieuwsitenm gezien eergisteren oid, van die saoedische studenten in Maastricht ? Hun werden toen enkele vragen gesteld over hun kennis, oa dus of zij wisten wanneer WO2 was .. volgens hun was dat de laatste oorlog in Iraq !

Waarom zeg ik dit .. dit waren hoogopgeleide Saoedies met een in onze ogen nogal vertekend wereldbeeld, maar daarop voort borduurend .. is het mogelijk dat ons wereldbeeld in hun ogen net zo vertekend is .. hoe durven wij onszelf vredelievend te noemen als we, dwars door de geschiedenis heen, achter elkaar vreemde landen binnenvallen en daar de lakens beginnen uit te delen ?
Ik heb hier een geschiedenisboek in de kast staan over de Nederlandse geschiedenis gedurende de afgelopen 30.000 jaar. Dat is een vrij dikke pil en op iedere bladzijde wordt minstens één oorlog of moord beschreven. Wat dat betreft maak ik me vrij weinig illusies over de mensheid. Toch is er één verschil met de arabische wereld en dat wordt in het onderstaande stukje aardig beschreven. http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=230
quote:
Normaliter wil niemand een ander volk vernietigen, zelfs als dit volk lelijke dingen doet. Niemand in Europa wilde na de Tweede Wereldoorlog alle Duitsers vernietigen, of Duitsland voor eeuwig bezet houden. In de Arabische wereld wordt niet opgeroepen de Russen te vernietigen, al hebben zij meer Tsjetsjenen gedood en wreder huisgehouden dan Israël in de bezette gebieden. Er zijn vele conflicten waarbij moslims en niet-moslims tegenover elkaar staan, maar in geen van deze gevallen wordt alle ellende van de moslims aan een ander volk of land toegeschreven, worden zij zo systematisch zwart gemaakt als de Joden. Bovendien hebben ook verschillende Arabische staten hardhandig opgetreden tegen de Palestijnen, zoals Jordanië tijdens de Zwarte September, Syrië in Libanon en Koeweit vanwege de Palestijnse steun voor Hussein nadat hij daar binnen was gevallen. De haat tegen de Joden in de Arabische wereld kan dan ook niet verklaard worden door Israëls bezettingspolitiek, hoe fout die ook is. Zij wordt veroorzaakt door precies deze propaganda, doordat honderden miljoenen moslims te horen krijgen dat de Joden voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk zijn, dat zij de 'zonen van apen en honden zijn', dat Israël een kankergezwel is dat moet worden geëlimineerd, dat Joden bloedzuigers zijn, bloed van christelijke kinderen gebruiken om Matzo's te bakken, Satan vereren, enz. Dit zijn precies het soort dingen die de Nazi's over de Joden zeiden: lastig ongedierte, parasieten die ieder land waar zij vertoeven van binnenuit opeten, wereldoorlogen ontketenen om er zelf rijker en machtiger van te worden. Op deze manier wordt een volk ontmenselijkt, waarna het kan worden buitengesloten uit het maatschappelijk leven, gedeporteerd en vernietigd.
pi_45856837
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik heb hier een geschiedenisboek in de kast staan over de Nederlandse geschiedenis gedurende de afgelopen 30.000 jaar. Dat is een vrij dikke pil en op iedere bladzijde wordt minstens één oorlog of moord beschreven. Wat dat betreft maak ik me vrij weinig illusies over de mensheid. Toch is er één verschil met de arabische wereld en dat wordt in het onderstaande stukje aardig beschreven. http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=230
[..]

[
Normaliter wil niemand een ander volk vernietigen, zelfs als dit volk lelijke dingen doet. Niemand in Europa wilde na de Tweede Wereldoorlog alle Duitsers vernietigen, of Duitsland voor eeuwig bezet houden.
]
Vooral dat na de Tweede Wereldoorlog. Heerlijk, .
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:29:31 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45857348
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef buachaille het volgende:

[..]

De eerste die me te binnen schiet is de zelfcensuur van bepaalde "opiniemakers". Niet meer alles durven zeggen omdat je bang bent voor bedreigingen (Cliteur).
Cliteur was helemaal niet bang voor bedreigingen, Cliteur was het gewoon zat. Overigens maakt meneer nog steeds volop opinie.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:31:23 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45857408
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef MrVVD het volgende:
wat is er eigenlijk mis met een europa zonder de islam. waarom zou dit niet moeten kunnen.

de moslims zijn niet tevreden met de christenen en de christenen/westerlingen niet tevreden met de moslims.

simpel toch
Niks simpel. Want hoe wilde je dit voor elkaar krijgen? Een gedachtepolitie? Een hersenspoelmachine?
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:32:13 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45857435
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jawel hoor, als men zich niet beter aanpast zal de weerstand toenemen en we weten allemaal wat we hier in europa kunnen met groepen mensen die ons niet aanstaan.
Jij bent een roosje.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:34:06 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45857494
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het christendom is niet ontstaan in Saoudi-Arabie.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:35:58 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45857553
quote:

[..]

[..]
Mee eens.
Dit geldt overigens net zo hard voor zigeuners.
pi_45857956
quote:
--knipperde knip --
aangaande het tweede stukje .. 2 bedenkingen
ten eerste .. heb je er wel aan gedacht dat hetgeen je daar hoort hoofdzakelijk te horen krijgt via de bekende kanalen die er alle baat bij hebben om hetgeen een gedeelte zegt neer te zetten alsof dat de mening van iedereen daar zou zijn ? Let wel, ik ontken niet dat ze bestaan, noch dat hun aanhang groeiende is .. maar zou dat nou komen omdat het joden zijn of omdat zij een bezettingsmacht zijn die met hun atoomwapens .. uhm, hand van god .. de hele regio in een houdgreep hebben ?
en ten tweede ..heb je er wel bij bedacht dat de arabische wereld deze anti-joodse instelling pas zo toegenomen is sinds de oprichting van de staat Israël ? Dat voor de rest de jodenhaat daar waarschijnlijk zelfs stukken minder was dan bij ons met al die pogroms etc ? En zou dat kunnen komen omdat de joden binnen no-time van een kleine minderheid zijn uitgegroeid tot een absolute meerderheid die, zoals ik net al zei, alle touwtjes daar in handen heeft ?
Ik bedoel maar, hier piepen we al in alle toonaarden dat "het land wordt overgenomen" terwijl het nog steeds gaat om een minderheid van 9% niet-westerse allochtonen, of te wel 5,5% moslims ..
moet je je even voorstellen hoe zo'n Arabier zich moet voelen, voor die is hetgeen wat voor velen hier een nachtmerrie is dagelijks realiteit
pleased to meet you
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:49:52 #173
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45858020
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, hier piepen we al in alle toonaarden dat "het land wordt overgenomen" terwijl het nog steeds gaat om een minderheid van 9% niet-westerse allochtonen, of te wel 5,5% moslims ..
moet je je even voorstellen hoe zo'n Arabier zich moet voelen, voor die is hetgeen wat voor velen hier een nachtmerrie is dagelijks realiteit
Ja.

pi_45858112
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef moussie het volgende:
Je weet dat er van die 5,5% maar een miniem percentage Arabier is?

Edit: volgens mij lees ik je stukje anders dan je het bedoelde....

Edit 2: of toch niet? Nouja, het is ook absoluut niet belangrijk

[ Bericht 10% gewijzigd door Sack_Blabbath op 31-01-2007 18:59:01 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45858181
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja.

[afbeelding]
duh .. je weet donders goed dat ik het heb over het middenoosten en niet de gehele arabische wereld .. flauw
pleased to meet you
pi_45858264
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je weet dat er van die 5,5% maar een miniem percentage Arabier is?
yup .. ikke wel .. ik maak wel het onderscheid tussen Marokko, Turkije, Palestina en Pakistan .. om er maar een paar te noemen
pleased to meet you
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:59:28 #177
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45858352
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Met honkbalknuppels.
En een biertje in de hand, het moet natuurlijk wel leuk blijven, beetje met een blote bast schreeuwend en lallend op wat gekleurden inmeppen.

Civilisatie laten we wel aan andere over, want dat doen hunnie ook niet. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45858504
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik heb een jaar in Melbourne gewoond.. nooit iets van gemerkt. Woon nu weer in Rotterdam. Verschil van dag en nacht..

Dus mijn besluit is gebaseerd op ervaringen..

Maar vertel eens wat meer over die etnische spanningen?

Ik kan me wel wat herinneren. Toen liep meteen de hele australische bevolking uit, om een stel zwarten te lynchen. En dát is nou net de ruggegraat die ze daar wel hebben, maar niet in Nederland. Hier kijken we toe, en gaan we thee met ze drinken.
Zeg, jij bent je er toch wel van bewust dat de aboriginals de originele bewoners zijn van Australië, niet de 'blanken'? En dat die mensen in reservaten zijn gestopt en als minderwaardige burgers worden behandeld? Jaja, ruggegraat!
pi_45858566
Buachaille, volgens mij heb jij nog geen antwoord gegeven op mijn vragen
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Elseetje het volgende:

Kan je dat ook wat meer onderbouwen, in plaats van zo'n loze opmerking erin te gooien? Ik heb prima opgelet bij geschiedenisles, en als jij vind dat ik iets zeg dat niet waar is, kom dan gewoon met een bron die het tegenovergestelde beweert (en niet door mensen geschreven die graag doen voorkomen dat we hier al 4000 jaar christelijk zijn), en misschien dat ik daar dan wat van kan leren. Vertel me dan gelijk wat ik van een studiereis naar Saoedi-Arabië kan leren.
pi_45859250
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zeg, jij bent je er toch wel van bewust dat de aboriginals de originele bewoners zijn van Australië, niet de 'blanken'? En dat die mensen in reservaten zijn gestopt en als minderwaardige burgers worden behandeld? Jaja, ruggegraat!
ach, het is gewoon alweer een van de continenten waar de blanke vrijwel de gehele oorspronkelijke bevolking heeft uitgeroeid .. en wat zijn we toch vredelievend hé
pleased to meet you
pi_45860259
Waarom lopen bijna alle moslima's in Nederland met hoofddoekjes? En waarom niet in de Verenigde Staten (althans niet in Californië)?
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:54:59 #182
102466 cappp
Ondertitel
pi_45860443
Polariserende shit.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_45860777
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ach, het is gewoon alweer een van de continenten waar de blanke vrijwel de gehele oorspronkelijke bevolking heeft uitgeroeid .. en wat zijn we toch vredelievend hé
Geen enkel volk is vredelievend....Uiteindelijk heeft iedereen bloed aan zijn handen, zelfs de mensen die zogenaamd elke seconde van de dag naar vrede proberen te streven.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:05:21 #184
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45860795
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waarom lopen bijna alle moslima's in Nederland met hoofddoekjes? En waarom niet in de Verenigde Staten (althans niet in Californië)?
Grote kans dat ze dan gelyncht worden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45860865
Wat is dat toch met dat gedoe over moslims? Ik heb er alleen positieve ervaringen mee. Toffe mensen. Punt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_45861103
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Grote kans dat ze dan gelyncht worden.
Dat nog net niet denk ik, maar misschien wel in Texas of een andere redneck-staat. Ze worden daar gewoon niet geaccepteerd en vooral nu na 9/11. Nevernooit dat je daar een baantje krijgt als je met je hoofddoekje binnen komt lopen bij een sollicitatiegesprek of als je gaat werken. En zo zou het ook in Nederland moeten zijn. Dat klinkt misschien zeer grof, maar waar de gehele Islam voor staat, staat pal tegen de westerse way of life aan. En dat niet alleen. In de VS zijn er vast moslims, maar zij accepteren gewoon de waarden en normen die daar heersen en zij doen niet stoer van 'oh kijk mij eens! ik ben een moslim en ik doe mee aan de ramadan!'. Kortom, ik denk dat de islam in de VS gewoon is geïntegreerd en zo zou het ook in Europa moeten zijn.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:15:42 #187
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45861159
quote:
Kortom, ik denk dat de islam in de VS gewoon is geïntegreerd en zo zou het ook in Europa moeten zijn.
Misschien, maar de machtsverhoudingen liggen in de VS tussen de bevolkingsgroepen anders dan in Frankrijk, België, Zweden of Engeland.

Daarnaast zijn de moslims in de VS al hoogopgeleid op het moment dat ze migreren naar de VS. Al met al is deze vergelijking tussen de VS en de EU niet echt kloppend.
pi_45861187
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch met dat gedoe over moslims? Ik heb er alleen positieve ervaringen mee. Toffe mensen. Punt.
Ja, de meeste zijn toffe mensen ja. Maar zoals Wilders het mooi zei: "ik haat geen moslims, ik ben alleen tegen verislamisering van de maatschappij"
pi_45861436
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Misschien, maar de machtsverhoudingen liggen in de VS tussen de bevolkingsgroepen anders dan in Frankrijk, België, Zweden of Engeland.
Dat komt omdat iedereen het hier maar accepteert. En dan bedoel ik voornamelijk politiek Den Haag, ze stoppen hun kop in het zand en doen verder of er niets aan de hand is.

Ik geloof in een multiculturele samenleving waarin ieder volk zijn eigen cultuur mag behouden, maar wél volledig de in het land geldende waarden en normen accepteert en ook naleeft. Iedereen die dat niet doet, zijn gewoon misdadigers en moeten gestraft worden door de wet. En het valt gewoon op dat bepaalde groeperingen in Nederland er hele andere W&N aan over houden (niet alleen moslims, ook Antillianen enzo)
pi_45861553
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:22 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Dat komt omdat iedereen het hier maar accepteert. En dan bedoel ik voornamelijk politiek Den Haag, ze stoppen hun kop in het zand en doen verder of er niets aan de hand is.

Ik geloof in een multiculturele samenleving waarin ieder volk zijn eigen cultuur mag behouden, maar wél volledig de in het land geldende waarden en normen accepteert en ook naleeft. Iedereen die dat niet doet, zijn gewoon misdadigers en moeten gestraft worden door de wet. En het valt gewoon op dat bepaalde groeperingen in Nederland er hele andere W&N aan over houden (niet alleen moslims, ook Antillianen enzo)
En wat zijn dan de normen en waarden in dit land waar moslims zich niet aan houden volgens jou? Graag voorbeelden van normen en waarden waar "wij"(wie dat ook moge zijn) ons wel voorbeeldig aan houden?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_45861642
Ga maar rondlopen in Den Haag en vertel mij hoeveel Arabische mannen en vrouwen op een doordeweekse werkdag door de stad rondlopen.
pi_45861695
Als je em niet snapt dan moet je jezelf deze vraag stellen: Moeten deze volwassene en al wat oudere mensen niet WERKEN?
pi_45862063
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
http://usinfo.state.gov/products/pubs/muslimlife/everyday1.htm
pleased to meet you
pi_45862094
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik hoor je vaak hetzelfde zeggen. Maar wat is je oplossing?
Er is een adequate oplossing, maat die mag je in ons democratische land waar vrije meningsuiting hoog in het vaandel staat niet uiten!
pi_45862102
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ga maar rondlopen in Den Haag en vertel mij hoeveel Arabische mannen en vrouwen op een doordeweekse werkdag door de stad rondlopen.
euh, jij loopt daar toch ook ?
pleased to meet you
pi_45862437
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Als je em niet snapt dan moet je jezelf deze vraag stellen: Moeten deze volwassene en al wat oudere mensen niet WERKEN?
En heb je ook geteld hoeveel niet-arabische mensen er lopen? Dat zijn er meer hoor

Vandaar. graag voorbeelden van waarden en normen waar "wi"j ons wel aan houden
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:51:37 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45862512
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef progrock het volgende:

[..]

Er is een adequate oplossing, maat die mag je in ons democratische land waar vrije meningsuiting hoog in het vaandel staat niet uiten!
Try me.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:52:52 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45862554
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja, de meeste zijn toffe mensen ja. Maar zoals Wilders het mooi zei: "ik haat geen moslims, ik ben alleen tegen verislamisering van de maatschappij"
En dat is natuurlijk nonsens.
pi_45862698
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik hoor je vaak hetzelfde zeggen. Maar wat is je oplossing?
De laatste alinea van de post die je quote, bevat al een goed begin.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:00:45 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45862847
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef StefanP het volgende:

[..]

De laatste alinea van de post die je quote, bevat al een goed begin.
Maar hoe wil je dat bereiken of afdwingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')