Klopt, de eerste keer was de verrassing groter.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
De vorige keer was hij toch beter vind ik
Zijn die twee weer de hele tijd samen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Nena en Brian.
Heerlijke nuchterheid en rust straalt hij uit....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood op die kerel.
ik kan het niet aanzienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef F04 het volgende:
Brian is weer Nena aan het betasten.
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/3730dgk010.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom is hij boos ? Heb het even gemist.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Huub is boos op Hedda.....
Volgens mij is hij niet boos, hij mist haar gewoon onwijs.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom is hij boos ? Heb het even gemist.
Omdat ze niet terugschrijft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
hij is boos omdat ze geen brieg schrijft of niet reageert en hij denkt dat er geen post wordt achtergouden helaas volgens een kennis van Huub doen ze dat dus welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
exvriendinnetje van Huub, één van de weinige mensen die hem echt kent. . .quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
wie is Hedda?
Héérlijk, wat zuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
Op de echte log van Nel een stukje over de stemming van afgelopen donderdag.
Hij probeert zich groot te houden, maar de kwaadheid druipt er van af
"En toen was de beurt aan Joep. Lang verhaal kort hij was in de veronderstelling dat wij (Bart, Brian, Natasia en ikzelf) voor de volle 100% overtuigd waren dat hij Nena weg ging stemmen... Na een 1 of ander lulverhaal over oprechtheid en nog meer van dat huichelachtige gezeik wat er uit dit pubertje komt, dacht hij toe te werken naar een climax. Meneertje, TV-Horny als hij is, dacht ons in het ootje te hebben genomen toen hij meldde dat hij Nena niet weg zou stemmen.
Duuuhhh, anti-climax zoals dat heet. Hij was de enige die in een soort adrenaline trip terecht kwam. Als een slecht acteur zat hij daar aan tafel denkend de wereld te kunnen controleren. Daarom waarschijnlijk des te frustrerender voor hem om onze verveelde reacties te mogen ontvangen. "
Niet zoals eerst het geval was maar ze zullen beiden inmiddels wel weer zin hebben in een voortzetting van zaterdagavond...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Nena en Brian sinds zaterdagnacht weer de hele dag lopen te kleffen?
Vast wel, weer een leuke verhaallijn voor het redactiespel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub zei net tegen Sylvia dat Hedda nu gebeld wordt...
Zou de redactie zich met dit soort dingen bemoeien?
Tja gewoon zeggen zij is er gewoon klaar mee en jij niet PUNTquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Sylvia toch een heerlijk nuchter, relativerende vrouw.![]()
thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet zoals eerst het geval was maar ze zullen beiden inmiddels wel weer zin hebben in een voortzetting van zaterdagavond...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
hahaha Lach me rot. Wat laat die Natanael zich kennen.
verveelde reacties?![]()
![]()
miss dooddoener is haar nieuwe nicknamequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Sylvia toch een heerlijk nuchter, relativerende vrouw.![]()
doodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heej waar is de tvp-er
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Nee, hoor ik leef nog.![]()
Wacht maar totdat ik jou door Martin's gehaktmolen haal.![]()
Zou wel lachen zijn met Martin erbij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Wat loert Natasja als een hyena...... krijgen we weer een uitbarsting?
Bart weet het ook inmiddels. .verder wordt er over gezwegen wachten op het filmpjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik las net in de thread over Sylvia dat Huub (en Sylvia) weten dat Brian en Nena het gedaan hebben buiten. Is daar nog meer over gezegd in het huis?
Die zie ik er wel voor aan om mee te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn met Martin erbij.![]()
48 uurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
tvp
bij de burenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:13 schreef lady1 het volgende:
waar is boer bart met het eten, mist iemand hem wel![]()
dat zou wel heel mooi zijn. gezamelijk in de woonkamer naar het filmpje kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Bart weet het ook inmiddels. .verder wordt er over gezwegen wachten op het filmpje
Ze heeft keukendienst.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat is er met Nena aan de hand? Ze doet zo veel!
Van wie weet Bart het?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Bart weet het ook inmiddels. .verder wordt er over gezwegen wachten op het filmpje
Iets van Muziek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:19 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Daniel? Iedere keer hoor ik dat hij misschien komt.
Achter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
waar is Bart???????????????
Achter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
waar is Bart???????????????
wat heb je aangepast Blomst??????????????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
nena mag dus nog niet motorrijden.
Ik pas me overal aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat heb je aangepast Blomst??????????????![]()
prettig om te horenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Bart is weer eens chagerijnig![]()
deze dus, prettig om te horen.quote:
Veel van zijn uitspraken staan in het daartoe bestemde topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
ik kan het niet allemaal typen, maar ik lig in een deuk om die Martin.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Wat is die Brian afschuwelijk als hij lacht zeg.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Bart had Nena vanmorgen moeten zien stralen.
Wat heb jij bereikt dan Bartje? Heb jij niet ergens een makelaarscursus slingeren in dat huis? Kun je zeker niet meer vinden door die dikke laag stof die zich daarop heeft verzameld.
Altijd makkelijk, commentaar op een ander hebben.
Die heeft al gegeten en gedronken na al dat demotiverende gezeik van Bart. Daar wil je dan echt niet meer naast zitten, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar is Nena inmiddels gebleven?
Mooie duidelijke capquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef F04 het volgende:
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/720dgk036.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Ze kijkt wel erg deprimerend.
heeft misschien meer nivo omdat ze het zelf zegt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zit Natasia nou beschamend te kijkenAlsof dit veel erger is dan wat ze zelf allemaal uitkraamt met d'r loverboys en het verkopen van je kut voor 10 euro
![]()
Jah, ik weet niet hoe je dat 'goed'krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Kaleddis het volgende:
He TVP, je screens zijn of te klein of te groot. Is dat ook om ons te irriteren ?
he is ook niet gauw goed, doe het zelf beter danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Kaleddis het volgende:
He TVP, je screens zijn of te klein of te groot. Is dat ook om ons te irriteren ?
niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef beco het volgende:
LESLEY weg !
Eindelijk is er iemand verstandig geworden. Die Bart is echt een bangerik eerste klas en moet gedwongen worden.
Goede actie Lesley ! What's its gonna be boy YES or NO ?
Maak ze eens 570 breed, dan zijn ze precies op maatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, ik weet niet hoe je dat 'goed'krijgt.
Die ene screens zijn eigelijk te klein, en die andere te groot.
Doe ik regelmatig andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
he is ook niet gauw goed, doe het zelf beter dan![]()
moi, ik neem het voor je op zegquote:
zolang je niet TVP eringooit is alles okquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:56 schreef F04 het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat jij weer zón gast was die me weer af aan het zeiken was.
Sorry beequeen maar ik moest ff hardop lachen.quote:
dat was Lesley maar die is nu ook exit dus hij kan wel gaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Wat doet Bart eigenlijk in het huis, dat vraag ik me de hele dag al af. Is hij met een persoonlijk projectje bezig ???
Ja, Lesley. Wachten totdat ze er is, hangen bij haar wanneer ze er is, en vervolgens aan haar denken als ze weer weg is. Daarom is hij nu ook zo depri. Wat moet hij straks nu gaan doen als ze weg is ???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Wat doet Bart eigenlijk in het huis, dat vraag ik me de hele dag al af. Is hij met een persoonlijk projectje bezig ???
Vroeg ik me ook af na de posts hierboven; hij doet echt NIKS hè?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry beequeen maar ik moest ff hardop lachen.![]()
Dan verwacht ik niet hoor. Heb het filmpje gezien van vanmiddag en het idee kwam van haar. Die tante blijft bij haar beslissing. Als Bart er niet snel uit is dan is het over en uit. Ook Yvette zei dat tegen Bart (Yvette en Lesley babbelen met elkaar dus ....). Overigens: die Bart is en blijft een Botte Boer. En een bangscheet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef avonne het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen.
Ze kan met Valentijnsdag weer een grande entrée maken
quote:
Gaat niks aan verloren, zak hooi is het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat was Lesley maar die is nu ook exit dus hij kan wel gaan![]()
Ze wil kennelijk niet "beneden haar stand" eten.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaat niks aan verloren, zak hooi is het.
Belachelijk trouwens dat Natasia niet wilde eten van Martin, om haar zgn. dieet; en wel de hele dag lopen snoepen.![]()
Die groene chinese thee van Natasia hoef ik dus ook niet te bestellen. Ze is 2,5 Kg aan gekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaat niks aan verloren, zak hooi is het.
Belachelijk trouwens dat Natasia niet wilde eten van Martin, om haar zgn. dieet; en wel de hele dag lopen snoepen.![]()
Je lacht wel maar het is natuurlijk om te janken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze wil kennelijk niet "beneden haar stand" eten.....![]()
Die Yvonne, zit Bart al een paar dagen te hinten dat hij "iets leuks" moet gaan organiseren voor Lesley, "een ontbijt op bed, ofsow". Stom toevallig kondigt Lesley aan dat ze juist vandaag 2 weken bedenktijd heeft... En wat is het over psies 2 weken? Surprise: Valentijnsdag!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef beco het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet hoor. Heb het filmpje gezien van vanmiddag en het idee kwam van haar. Die tante blijft bij haar beslissing. Als Bart er niet snel uit is dan is het over en uit. Ook Yvette zei dat tegen Bart (Yvette en Lesley babbelen met elkaar dus ....). Overigens: die Bart is en blijft een Botte Boer. En een bangscheet.
Zeker weten, ik zit nú al op te letten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die groene chinese thee van Natasia hoef ik dus ook niet te bestellen. Ze is 2,5 Kg aan gekomen.
Zou ze nu weer over een half uur aan de chips gaan ?![]()
Ik vind dat wel meevallen. Nena heeft nog niet 's avonds bij 'm op bed gelegen. Ze gaan wel goed met elkaar om en zoeken elkaar nu en dan op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Nena en Brian sinds zaterdagnacht weer de hele dag lopen te kleffen?
Ik maak me echt zorgen om haar. Totaal geen, maar dan ook echt géén zelfreflectie. Eng gewoon.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je lacht wel maar het is natuurlijk om te janken.![]()
Ik denk namelijk dat je gelijk hebt.
Ze is vies van 'm.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je lacht wel maar het is natuurlijk om te janken.![]()
Ik denk namelijk dat je gelijk hebt.
Ik sluit me daar helemaal bij aan. Volgens mij is dit een soort wanhoopsdaad van Lesley om Bart uit het huis te krijgen. Ze wil dat hij voor haar kiest, maar zal hem niet rechtstreeks vragen het huis uit te gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef beco het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet hoor. Heb het filmpje gezien van vanmiddag en het idee kwam van haar. Die tante blijft bij haar beslissing. Als Bart er niet snel uit is dan is het over en uit. Ook Yvette zei dat tegen Bart (Yvette en Lesley babbelen met elkaar dus ....). Overigens: die Bart is en blijft een Botte Boer. En een bangscheet.
Ze kan niet met hem.....Om met Yairo te spreken....quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ik zit nú al op te letten.![]()
En die chinese thee is link, je verliest alleen een hoop vocht, langer gebruiken is funest voor je ingewanden. Ze houdt zichzelf ermee voor de gek.
Ik zou zo graag Viola Holt een paar weken als bewoner in het huis zien. Vuurwerkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik maak me echt zorgen om haar. Totaal geen, maar dan ook echt géén zelfreflectie. Eng gewoon.
Ze ziet zich al helemaal met Patty Brard en Kelly om tafel zitten. Dát is haar niveau.....![]()
Heb je de IQ test een paar weken terus gezien op BNN?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zou zo graag Viola Holt een paar weken als bewoner in het huis zien. Vuurwerk![]()
Tangoles, en euh... kweenie. Slechte kijkers zijn we.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:11 schreef Black_king het volgende:
Ilona fleurt helemaal op dat ze iets ergs heeft. Ze praat honderd uit.
Drie dingen vallen er nu in duigen.
Aerobic, en ??? en ???
chinese thee is ook om BIJ het eten te drinken om het overtollige vet gelijk af te voeren. Na het eten heeft het niet eens effectquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ik zit nú al op te letten.![]()
En die chinese thee is link, je verliest alleen een hoop vocht, langer gebruiken is funest voor je ingewanden. Ze houdt zichzelf ermee voor de gek.
Niet gezien, wel erover gelezen, ze beweerde dat de apparatuur niet goed was. Bonnie wilde het over doen, zij niet. Figures.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je de IQ test een paar weken terus gezien op BNN?
Daar bleek dat Viola Holt een IQ van 89 heeft.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze wel redelijk goed programma's kan presenterenm.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan ben je ook nét niet zwakbegaafd.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik daar in de studio ook een stukkie lager zou scoren dan normaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, met een werkelijke score van 52, zit je in een inrichting. Bonnie (en vast ook wel la Holt), hebben vast gelijk met hun uitspraken over defecte aparatuur.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry beequeen maar ik moest ff hardop lachen.![]()
Precies. Nog meer stress dan normaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik daar in de studio ook een stukkie lager zou scoren dan normaal.
Ik denk dat je gelijkhebt, niet zozeer dat de apparatuur defect was, maar het niet omgaan met de pc zl ook wel invloed hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, met een werkelijke score van 52, zit je in een inrichting. Bonnie (en vast ook wel la Holt), hebben vast gelijk met hun uitspraken over defecte aparatuur.
Ik heb een zwakbegaafde pleegdochter (grensgeval, IQ 75, en dus nét zwakbegaafd). Believe me, dat is een heel ander verhaal dan een Bonnie of een Viola. Al hoor je mij niet zeggen dat deze dames meteen hoogbegaafd zouden zijn
Ja doessssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef doesss het volgende:
Wat is het nieuwe plan?![]()
Gaan ze elkaar het huis uit proberen te vervelen.![]()
![]()
Met de Patty's, Viola's, Kelly's en Bonnies van Nederland blijkt maar weer dat het hebben van minimaal een gemiddeld IQ absoluut niet nodig is om in dit land een "ster" te worden.....quote:
Ook dat kan best een oorzaak zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijkhebt, niet zozeer dat de apparatuur defect was, maar het niet omgaan met de pc zl ook wel invloed hebben.
In het land der blinden is eenoog koning.... ..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de Patty's, Viola's, Kelly's en Bonnies van Nederland blijkt maar weer dat het hebben van minimaal een gemiddeld IQ absoluut niet nodig is om in dit land een "ster" te worden.....
Er is vast wel een of andere uitdrukking van een filosoof die er op neerkomt dat dat wat in een land aanbeden wordt goed weergeeft hoe het met het niveau van dat land gesteld is.....
Kun je toch naar Pearle?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef doesss het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.... ..![]()
Gaan ze het liedje van Brian zingen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor Bart zeggen dat ze ws. vanavond weer een optreden krijgen in DGK van "All Music"
Ik heb me vanmiddag rotgelachen toen de ECHTE musici dat kutliedje van Brian in heuse slapstickversie gingen spelen en zingen. Helaas, pikte Brainless die hint niet op (voor het vatten van een hint zijn iig 2 hersencellen benodigd).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaan ze het liedje van Brian zingen?
Wat zal ze daar gaan rellen als ze uit DGK is...... iedere geregistreerde gebruiker die wat lelijks over haar gezegd heeft krijgt de komende 5 jaar hoofdpijn van Natasia....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Zit Fantasia op Mamjo?
Ik denk dat zelfs Natasia niet opgewassen is tegen het black trailer trash dat daar post.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zal ze daar gaan rellen als ze uit DGK is...... iedere geregistreerde gebruiker die wat lelijks over haar gezegd heeft krijgt de komende 5 jaar hoofdpijn van Natasia....
Jammer, niet gehoord.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb me vanmiddag rotgelachen toen de ECHTE musici dat kutliedje van Brian in heuse slapstickversie gingen spelen en zingen. Helaas, pikte Brainless die hint niet op (voor het vatten van een hint zijn iig 2 hersencellen benodigd).![]()
Dat denk ik ook niet, maar op een of ander manier denk ik niet dat dat haar ervan zal weerhouden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat zelfs Natasia niet opgewassen is tegen het black trailer trash dat daar post.
Bedoel je dat het black trash is of dat ze een black trailer hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Natasia niet opgewassen is tegen het black trailer trash dat daar post.
55 i.p.v. 60 ?????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik daar in de studio ook een stukkie lager zou scoren dan normaal.
wees blijquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Black_king het volgende:
Heet de band simon ?
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?quote:
Was er al achterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?
Bron Tien.tv
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?
Bron Tien.tv
Ongetwijfeld gaan ze dat afschuwelijke liedje van Brian ook nog spelen (de bandleden werden er zelf vanmiddag ook beslist baldadig van en goten het in een slapstickversie die bijzonder lachwekkend was, maar zelfs dan nog steeds beter klonk dan wat Brian er zelf van had gefröbelt)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bron Tien.tv
Psies. dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ja de bad heet simonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Black_king het volgende:
Heet de band simon ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
brilletje nodig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
Het is gek. Soms vind ik Natasia zo enorm leijk maar soms vind ik haar best aantrekkelijk.![]()
Héééééééle korte momenten. kleiner dan een nanoseconde.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
Het is gek. Soms vind ik Natasia zo enorm leijk maar soms vind ik haar best aantrekkelijk.![]()
Pearlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
SJonge, Nena wil gewoon lol en als iemand lol met haar wil maken, maakt het niet uit wie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Nena ook weer vriendinnen met je weet wel.
Raar kind hoor.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
DGK_REDACTIE: kunnen jullie misschien mijn telefoonnummer doorgeven?
Ja klinkt heel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
Wat een onwijs leuke (en vooral goede) band is dit!
Thanks, dude !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
ohja voor mp3s: www.myspace.com/simonsings
Ja dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SJonge, Nena wil gewoon lol en als iemand lol met haar wil maken, maakt het niet uit wie.
Goeie band dit!![]()
Ik zou ook uit beeld willen blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Lopen de band leden weg nu brian gaat spelen
Hier, hier ben ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH
NIET WHERE ARE YOU
me tooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman zoekt wanhopig naar oordopjes...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
Ja is hetzelfde dat we weten dat Natas slecht zingt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daar![]()
hoezo foto s van haar kinderen op bezoek bij wilgo in Suriname??? zit daar dan weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Black_king het volgende:
Post voor Natasia
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:30 schreef Black_king het volgende:
De bassist vraagt zich ook af of hij hier al die jaren voor op een zolderkamertje heeft zitten oefenen.....
heel verstandig..... tijd om het filmpje van Lesley te gaan kijken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef lady1 het volgende:
[..]
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffff
Too bad money can't buy everythingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef demins het volgende:
Brian droomt er al van dat Simon zijn vaste begeleidingsband wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |