Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SJonge, Nena wil gewoon lol en als iemand lol met haar wil maken, maakt het niet uit wie.
Goeie band dit!![]()
Ik zou ook uit beeld willen blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Lopen de band leden weg nu brian gaat spelen
Hier, hier ben ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH
NIET WHERE ARE YOU
me tooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman zoekt wanhopig naar oordopjes...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
Ja is hetzelfde dat we weten dat Natas slecht zingt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daar![]()
hoezo foto s van haar kinderen op bezoek bij wilgo in Suriname??? zit daar dan weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Black_king het volgende:
Post voor Natasia
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:30 schreef Black_king het volgende:
De bassist vraagt zich ook af of hij hier al die jaren voor op een zolderkamertje heeft zitten oefenen.....
heel verstandig..... tijd om het filmpje van Lesley te gaan kijken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef lady1 het volgende:
[..]
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffff
Too bad money can't buy everythingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef demins het volgende:
Brian droomt er al van dat Simon zijn vaste begeleidingsband wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |