quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Black_king het volgende:
Heet de band simon ?
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?quote:
Was er al achterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?
Bron Tien.tv
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De Miljonairs zien op het rooster dat er een muzikale verrassing aan zit te komen. Ze denken dan ook dat All Music opnieuw de Villa zal betreden. Maar niets is minder waar. Gitaarleraar Daniel komt met zijn eigen band ‘Simon’ een optreden verzorgen. Zou Brian mogen laten zien of hij wat aan de lessen heeft gehad?
Bron Tien.tv
Ongetwijfeld gaan ze dat afschuwelijke liedje van Brian ook nog spelen (de bandleden werden er zelf vanmiddag ook beslist baldadig van en goten het in een slapstickversie die bijzonder lachwekkend was, maar zelfs dan nog steeds beter klonk dan wat Brian er zelf van had gefröbelt)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bron Tien.tv
Psies. dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ja de bad heet simonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Black_king het volgende:
Heet de band simon ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
brilletje nodig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
Het is gek. Soms vind ik Natasia zo enorm leijk maar soms vind ik haar best aantrekkelijk.![]()
Héééééééle korte momenten. kleiner dan een nanoseconde.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
Het is gek. Soms vind ik Natasia zo enorm leijk maar soms vind ik haar best aantrekkelijk.![]()
Pearlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
SJonge, Nena wil gewoon lol en als iemand lol met haar wil maken, maakt het niet uit wie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Nena ook weer vriendinnen met je weet wel.
Raar kind hoor.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
DGK_REDACTIE: kunnen jullie misschien mijn telefoonnummer doorgeven?
Ja klinkt heel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
Wat een onwijs leuke (en vooral goede) band is dit!
Thanks, dude !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
ohja voor mp3s: www.myspace.com/simonsings
Ja dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SJonge, Nena wil gewoon lol en als iemand lol met haar wil maken, maakt het niet uit wie.
Goeie band dit!![]()
Ik zou ook uit beeld willen blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Lopen de band leden weg nu brian gaat spelen
Hier, hier ben ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH
NIET WHERE ARE YOU
me tooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman zoekt wanhopig naar oordopjes...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo ik mag nog weinig hier zeggen zeg.
er worden wel ergere dingen gezegd toch.
Mag toch wel zeggen dat ik het raar vind dat ze weer zo tegen Natas aan gaat hangen terwijl ze zo uitgescholden is.
Ja is hetzelfde dat we weten dat Natas slecht zingt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
kijk jij wel eens streams en volg je da COS wel of de updates, zijn gewoon jojo's daar![]()
hoezo foto s van haar kinderen op bezoek bij wilgo in Suriname??? zit daar dan weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Black_king het volgende:
Post voor Natasia
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:30 schreef Black_king het volgende:
De bassist vraagt zich ook af of hij hier al die jaren voor op een zolderkamertje heeft zitten oefenen.....
heel verstandig..... tijd om het filmpje van Lesley te gaan kijken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef lady1 het volgende:
[..]
nou ik heb toch maar even mijn geluid uitgezet pfffffffffff
Too bad money can't buy everythingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef demins het volgende:
Brian droomt er al van dat Simon zijn vaste begeleidingsband wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |