Klopt, de eerste keer was de verrassing groter.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
De vorige keer was hij toch beter vind ik
Zijn die twee weer de hele tijd samen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Nena en Brian.
Heerlijke nuchterheid en rust straalt hij uit....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood op die kerel.
ik kan het niet aanzienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef F04 het volgende:
Brian is weer Nena aan het betasten.
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/3730dgk010.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom is hij boos ? Heb het even gemist.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Huub is boos op Hedda.....
Volgens mij is hij niet boos, hij mist haar gewoon onwijs.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom is hij boos ? Heb het even gemist.
Omdat ze niet terugschrijft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
hij is boos omdat ze geen brieg schrijft of niet reageert en hij denkt dat er geen post wordt achtergouden helaas volgens een kennis van Huub doen ze dat dus welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
exvriendinnetje van Huub, één van de weinige mensen die hem echt kent. . .quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
wie is Hedda?
Héérlijk, wat zuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
Op de echte log van Nel een stukje over de stemming van afgelopen donderdag.
Hij probeert zich groot te houden, maar de kwaadheid druipt er van af
"En toen was de beurt aan Joep. Lang verhaal kort hij was in de veronderstelling dat wij (Bart, Brian, Natasia en ikzelf) voor de volle 100% overtuigd waren dat hij Nena weg ging stemmen... Na een 1 of ander lulverhaal over oprechtheid en nog meer van dat huichelachtige gezeik wat er uit dit pubertje komt, dacht hij toe te werken naar een climax. Meneertje, TV-Horny als hij is, dacht ons in het ootje te hebben genomen toen hij meldde dat hij Nena niet weg zou stemmen.
Duuuhhh, anti-climax zoals dat heet. Hij was de enige die in een soort adrenaline trip terecht kwam. Als een slecht acteur zat hij daar aan tafel denkend de wereld te kunnen controleren. Daarom waarschijnlijk des te frustrerender voor hem om onze verveelde reacties te mogen ontvangen. "
Niet zoals eerst het geval was maar ze zullen beiden inmiddels wel weer zin hebben in een voortzetting van zaterdagavond...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Nena en Brian sinds zaterdagnacht weer de hele dag lopen te kleffen?
Vast wel, weer een leuke verhaallijn voor het redactiespel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub zei net tegen Sylvia dat Hedda nu gebeld wordt...
Zou de redactie zich met dit soort dingen bemoeien?
Tja gewoon zeggen zij is er gewoon klaar mee en jij niet PUNTquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Sylvia toch een heerlijk nuchter, relativerende vrouw.![]()
thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet zoals eerst het geval was maar ze zullen beiden inmiddels wel weer zin hebben in een voortzetting van zaterdagavond...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
hahaha Lach me rot. Wat laat die Natanael zich kennen.
verveelde reacties?![]()
![]()
miss dooddoener is haar nieuwe nicknamequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Sylvia toch een heerlijk nuchter, relativerende vrouw.![]()
doodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heej waar is de tvp-er
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Nee, hoor ik leef nog.![]()
Wacht maar totdat ik jou door Martin's gehaktmolen haal.![]()
Zou wel lachen zijn met Martin erbij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Wat loert Natasja als een hyena...... krijgen we weer een uitbarsting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |