Nee hoorquote:
Dat is toch Argentijns?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:22 schreef Eltonno het volgende:
Boca Jr.??
Fluminense .. maar het is goedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is toch Argentijns?En nu even gedeeltelijk liften op ScottTracy's antwoord.
Botafogo, Flamengo, Vasco en Fulminence?
*Drukt op horloge*quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Consigliere het volgende:
Ronaldo!
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die is gemeen, maar wel goed.(Heb 'm even opgezocht.
)
Ik had 't over de hints.quote:
Een bijzondere zeequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeewater?
Foutquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef Consigliere het volgende:
Rode zee.. ofwel ketchup>
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dode zee, teveel zout
de mazda SPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is niet Mazda sport, maar het zit er niet ver vandaan...
Dat ging een stukje snellerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Suikerriet?
En melasse komt weer van suikkerriet, maar het is wel goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef Mark_V het volgende:
melasse
upd: maar suikerriet is goed hoor
Het was ook het reserveantwoord, voor het geval je het specifieker wildequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En melasse komt weer van suikkerriet, maar het is wel goed
Dan had ik niet om de plant moeten vragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het was ook het reserveantwoord, voor het geval je het specifieker wilde
Hmmmm, daar heb jij dan weer gelijk in, had de vraag niet helemaal juist gelezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan had ik niet om de plant moeten vragen
Leuk je weer es gezien te hebben, maar folks, ik ga slapen!
Als je er ooit een krijgt wil ik hem wel hebben...quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:51 schreef WooZ het volgende:
specifieker > ferrari
Ach, ze gaan wel hard, maar zijn zoooo karakterloos, ik zou hem meteen verkopen voor een porsche....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Als je er ooit een krijgt wil ik hem wel hebben...![]()
Als enzo er niet was geboren, had dat hele stinkmerk er nooit gezetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wooz+1
Sorry mark_V hoewel de enzo inderdaad daar vandaan komt kan ik het toch niet goedrekenen
Legolas_Greenleaf 1
Consigiliere 1
De_Ananas 1
Hawaii_Tim 1
Yurithemaster 1
Wooz 1
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Eltonno het volgende:
Zweepstaartjes?
niet in de bestandsnaam kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef Consigliere het volgende:
Sperma
wist ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef Mark_V het volgende:
enzo was trouwens gewoon bedoeld als "en dat soort dingen" niet de voornaam van de oprichter van het merk....
Psst het is phaarriand ipv fariantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ik welben ook niet dom
![]()
![]()
en ik doelde trouwen op de auto fariant van enzo
Ik zweer dat ik dat niet deed... Maar iedere normale Jongen weet dat dat Sperma is, maargoedquote:
Jij gaat onder de microscoop naar je kwakkie lopen kijken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik dat niet deed... Maar iedere normale Jongen weet dat dat Sperma is, maargoed
Nooit zo'n spannende film gekeken bij biologie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jij gaat onder de microscoop naar je kwakkie lopen kijken?
Nee, vertelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nooit zo'n spannende film gekeken bij biologie?
Nope beiden fout.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Swiss en swatch?
Bij de vrouw van de leraarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee, vertel![]()
Ik moest in de pauze voor de les bij de vrouw van de leraar langsgaan om een tampon te gaan halen om te gebruiken tijdens sexuele voorlichting enzo (:P).... heeeeel vaag als je daar achteraf nog eens aan terugdenkt.....
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Consigliere het volgende:
Quartz
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Mark_V het volgende:
victorinox en ?
Volgens wikipedia is die overgenomen door victorinox en bestaatienietmeerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
[..]en nu die twwede minder bekende nog..
Nee, swatch komt niet eens in de buurt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef Consigliere het volgende:
Victorinox en Swatch.. die is 100% goed!
Minder bekend heb volgens mij nog nooit van die andere gehoordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
[..]en nu die twwede minder bekende nog..
Klopt maar de messen worden nog steeds onder beide namen uitgebracht..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is die overgenomen door victorinox en bestaatienietmeer
Vrees dat niemand hem gaat raden dan, ik ben best wel een messenkenner maar heb er nog nooit van gehoord.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:09 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Klopt maar de messen worden nog steeds onder beide namen uitgebracht..
nee hoor, ik zocht hem op omdat ik alleen victorinox kende en die andere toch niet zou gaan weten..... anders had ik ze wel allebei gegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef Eltonno het volgende:
Hmmm, tsjah, had je het al opgezocht toen je victorinox zei. Anders krijg je het punt, je wist iig één naam te noemen..
Ben zelf een messenverzamelaar (geweest) dus voor mij is het basisstof)
haha nee weet ik, maar omdat je het had over wiki dacht ik even dat je het had opgezocht, maar je hebt je puntjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
nee hoor, ik zocht hem op omdat ik alleen victorinox kende en die andere toch niet zou gaan weten..... anders had ik ze wel allebei gegeven
ik ben geen newb hier hoor, ik heb de laatste tijd alleen erg weinig meegespeeld
Komt me toch bekend voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb deze nog nooit gevraagd, wel de matterhorn, bernina, mount everest, k2, de 7 hoogste bergen van de 7 werelddelen (yup, klimmer enzo.....)
Het is niet el capitan en ut leg ook niet in yellowstone....
Yup, dat zou best eens kunnen. Maar hoe heet ie dan...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt me toch bekend voor.
Dan ligt ie ook waarschijnlijk toch in yosemite (ben er zelf geweest misschien dat ie daarom bekend voor kwam) maar dacht toch echt dat 'gletjer berg'er daar wat anders uit zag.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Yup, dat zou best eens kunnen. Maar hoe heet ie dan...
Half Dome is goed..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef WooZ het volgende:
half dome :
Ik heb daar beneden gestaan toch handig zo'n treintjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef WooZ het volgende:
ik heb hier bovenop gestaan:
[afbeelding]
mijn god wat een klim was dat
haha, ik wacht mn vraagjes af he, over bergen heb ik niks zinnigs te zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent er welda word het geen punt voor mij vrees ik als het geschiedenis wordt
Ben bang voor mij ook niet, maar ligt er maar net aan wat de vraag word, én of ik op het juiste moment f5quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent er welda word het geen punt voor mij vrees ik als het geschiedenis wordt
![]()
Of treintjes ik bedoel de parkbussenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef PhysicsRules het volgende:
ben er meer dan 10 jaar geleden geweest. Kan me geen treintjes herinneren.
ja die Paus-vraag kaapte je mooi voor mn neus wegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:35 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ben bang voor mij ook niet, maar ligt er maar net aan wat de vraag word, én of ik op het juiste moment f5
Nog meer stiekeme mensen die in de schaduw sluipen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wacht ook nog op een vraag uit de goede categorie.
Dan zoek je een andere categoriequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
aaaaargh das serieus een categorie waar ik echt niks van weet
google is your friendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
word je toch ineens bang met al die sluipende mensen ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere categorie![]()
Dat maakt niet uit, je hoeft het antwoord toch niet zelf te gevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je hoeft het antwoord toch niet zelf te geven![]()
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
grapje natuurlijk, ik zoek niks op hoor
Jajaj nu ben je er bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
AAah damn heb ik net google.history.com en wiki op geschiedenis staan, mijn postduif gereed, zendercontact met een latijns amerikaans geschiedenisleraar.. Gaat hij de categorie wisselen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
AAah damn heb ik net google.history.com en wiki op geschiedenis staan, mijn postduif gereed, zendercontact met een latijns amerikaans geschiedenisleraar.. Gaat hij de categorie wisselen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
Scherpquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?
Dan moest je hier in de zomer maanden zijn zelfs gezellig tot half 7 in de ochtendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:42 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Overigens is het nog opvallend gezellig hier om kwart voor 2 's nachts![]()
SSSSt mijn geheime hulplijn, kost wat, maar dan heb je ook wat...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?
Ik weet niet wat voor territoriale oorlogen Frankrijk allemaal aan het voeren is, maar de laatste keer dat ik er was lag Kaprun nog in Oostenrijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:44 schreef Eltonno het volgende:
Edit, europa... Ik dacht frankrijk dan ga ik voor Kaprun
Psst kijk eens naar bovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
edit: punten zijn al uitgedeeld
Nou ik ben er nu 3x geweest en kwam er afgelopen jaar achter dat je het dus helemaal niet zo uitspreekt haha en ik maar denken wat een debiele reisleiding met hun slechte uitspraak. Maar had het er toevallig afgelopen zomer toen ik ook in Frankrijk was met een fransman over en die had het telkens over Val Thorèns, dus gewoon zo met de 's' erbij. En laatst was ik er weer en verdomd, al die Fransen spreken het idd zo uitquote:
Het werd namelijk gesticht door een engelsnaam 'Thorens' genaamd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nou ik ben er nu 3x geweest en kwam er afgelopen jaar achter dat je het dus helemaal niet zo uitspreekt haha en ik maar denken wat een debiele reisleiding met hun slechte uitspraak. Maar had het er toevallig afgelopen zomer toen ik ook in Frankrijk was met een fransman over en die had het telkens over Val Thorèns, dus gewoon zo met de 's' erbij. En laatst was ik er weer en verdomd, al die Fransen spreken het idd zo uit
Voetbal, meer een vraag voor tong80quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:55 schreef Consigliere het volgende:
Noem drie Nederlandse voetbalgrootheden die "heilige" bijnamen hebben.. Noem ze MET bijnaam uiteraard
Post dan onder yestuuur Aapjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het werd namelijk gesticht door een engelsnaam 'Thorens' genaamd.![]()
Yestuuur in da house trouwens
He! Kom je zo even mijn punten wegkapen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
van Basten: San Marco
Gullit: De Zwarte Tulp
Bergkamp: The Non-Flying Dutchman
Ik voeg toch 1 toequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He! Kom je zo even mijn punten wegkapen!
jaaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Consigliere heb je de scorelijst al geüpdatet?
Lees de vraag nog eens goed, het gaat om "heilige" bijnamenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:02 schreef erkel het volgende:
Je vroeg niet specifiek om Beenhakker en Cruyff toch?? Bergkamp en Gullit zijn toch zeker ook grootheden
Gullit heeft zeer zeker ook een 'heilige' bijnaam, wat dat dan maar ook mag zijn. Ik denk dat je voortaan iets specifieker moet zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:07 schreef Consigliere het volgende:
Heu Tong heeftem, Ananas bakkes
Maar allé zeg dan had ge em moeten noemen hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Gullit heeft zeer zeker ook een 'heilige' bijnaam, wat dat dan maar ook mag zijn. Ik denk dat je voortaan iets specifieker moet zijn.
eh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
van Basten: San Marco
Gullit: De Zwarte Tulp
Bergkamp: The Non-Flying Dutchman
Hoezo Don Leo wel dan en San Marco. Je antwoord is ook niet echt te controleren, want het is uit jouw optiek gesteld. Te subjectief zeg maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:12 schreef Consigliere het volgende:
@ Erkel.. De Zwarte Tulp en Heilig.. ik zie de link niet
de bedoeling was dat de bijnaam 'heilig' wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:13 schreef PhysicsRules het volgende:
cruyff en heilig
Sinds wanneer zijn voetballers heilig![]()
Standplaatsgebondenheidquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:14 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
de bedoeling was dat de bijnaam 'heilig' was
Cruijffs bijnaam was El Salvador --> De Verlosser --> Jezus ( lijkt me redelijk heilig )
ja was iets te verwarrend met betrekking tot wat ik zoekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je de vraag iets veranderd of ligt het aan mij?![]()
was ook al bij spuiten en slikken, wietcremebruleequote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:29 schreef Eltonno het volgende:
trouwens voor de liefhebber, bakken met baard 4 staat online http://www.totallycrap.com/videos/videos_bakken_met_baard_4/NL
Idd maar de filmpjes zelf zijn toch stukken leuker, met van die subtiele grapjes tussendoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
was ook al bij spuiten en slikken, wietcremebrulee![]()
hint: ook de lepel komt hier vandaan
Idd, had niet gedacht dat iemand hem zou weten enneh oud??? Explain!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:54 schreef erkel het volgende:
Angst voor pindakaas aan je gehemelte?
die is wel een beetje oud trouwens
Komt hier geregeld langs als er weer eens een angst gevraagd wordtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:57 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, had niet gedacht dat iemand hem zou weten enneh oud??? Explain!
Jawel. Dan vraag je gewoon om een lepeltjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:04 schreef Eltonno het volgende:
Burberry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |