Je kan ook gewoon es op kraamvisite komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Smoezie het volgende:
* Smoezie rammelt weer op volle toeren nadat ik mijn vriendin aan de telefoon had die vertelde dat ze het zo leuk zou vinden als ik zwanger zou worden om het dan allemaal mee te beleven *zwijmel*
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Smoezie het volgende:
![]()
Oh god, dat wordt helemaal killing voor het rammelen
(En dan hol ik daarna door naar de winkel waar jij dat 'Meer Melk' shirtje hebt gekocht)
Misschien wel leuk om samen met BE een keer te komen kraamvisite-ën.
Kunnen BE en ik elkaar in bedwang houden om Dean niet mee te smokkelen op de weg terug![]()
(Waar ergens in het land woont u eigenlijk ongeveer, lady Viev?)
Hoewel dat op zich niets uitmaakt, ik zou er rustig 300 km voor rijden om Dean en jou te komen bezichtigen
Cool! Ik heb ff minder internet momenteel dus regelen jullie het maar vast, dan hoor ik het wel van BE, ik ben toch aan huis gekluisterd momenteel dus ik kan elke dagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Smoezie, ik ben voor een dubbel-date kraamvisite!![]()
Houd nou op, ik voelde me al zo labielerig vandaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hij kijkt wel een beetje angstig naar iets wat zich kennelijk buiten het beeldveld bevindt, eigenlijk...![]()
![]()
www.wheelybug.nlquote:wheelybugs
De wheelybug is een hit in Nederland. Het is het leukste speelgoed waar je kind op kan rijden en achteraan kan lopen.
Met de wheelybug kun je in een kleine ruimte alle kanten opdraaien. Het is een loopwagen in de vorm van een bijtje, koetje of lieveheersbeestje, maar dan met 4 zwenkwieltjes. De body is gemaakt van zacht gepolsterd vinyl. Door de duwbeugel kan je er veilig opzitten en rondjes rijden. De wheelybug is er al voor 1 jarigen, want je kunt hem ook heerlijk knuffelen, wegduwen of als loophulp gebruiken.
De wheelybug, het leukste cadeau voor je eerste verjaardag.
Al dat soort spul begint duur. Wanneer de introductiefase voorbij is, wordt het goedkoper gemaakt zodat nog meer mensen het ding kopen. En dan komen de aanbiedingen en dan zal ik er eens over denken...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef cloarie het volgende:
Ik denk niet dat ze wegens modegevoeligheid zo duur zijn hoor. En ik vraag me af of ze eigenlijk wel zo hip zijn als de site wil doen geloven.
*kijkt naar eigen sites bij ''favorieten''*quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
En dus bookmark ik al dit soort dingen voor 'als-dan-ooit', .
[..]
Díe komt waarschijnlijk van Prenatal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Smoezie het volgende:
Waar koop je dat soort leuke tekst-shirtjes???
Nee... En een week later nog steeds niet. Waarschijnlijk gaat ze me nu gewoon niets meer laten wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dus ze is er zelf nog niet op teruggekomen op dit voorval?? Op geen enkele manier?
Nare situatie hoor, hoop toch dat ZIJ inziet dat ze jou hiermee verdriet doet, dat het dus alsnog wel uit te praten valt.
Voorlopig probeer ik het rammelen onder controle te houden door gewoon met heel wat andere dingen bezig te zijn: heel erg bezig zijn met mijn werk en met de bouwplannen, maar elke avond... elke keer als ik in mijn bed kruip, komen die gedachten weer boven.quote:en Leonieke wat betreft dat rammelen, probeer positief te blijven, onze tijd komt echt nog wel, er komt een dag dat wij ook mamaworden.
Schrijf hier lekker van je af als je het even niet meer zit zitten als je het wachten echt totaal beu bent.
Mij helpt opschrijven in ieder geval wel wat.
Heerlijk om zo´n stap te kunnen nemen!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef Smoezie het volgende:
*rammeldebammel*
Ik denk dat het tijd is om na dit stripje pillen niet aan een nieuwe te beginnen.... Dan nog wel even veilig vrijen, want vriendje is nog niet helemaal overtuigd, maar hij staat er zeker niet (meer) negatief tegenover. Dan is dit een mooie tussenstap, lijkt me.
Ik wil zo graag, na meer dan 15 jaar pilgebruik, wel eens weten of 'alles nog wel werkt' uberhaupt! Of ik wel ongesteld word en zo ja, hoe lang mijn cyclus dan is. Heb dit weekend hem dit verteld en hij snapte heel goed dat ik me daar wel eens zorgen over maak, of alles nog wel werkt, omdat ik al zo lang de Pil slik. Ik vroeg hem of hij het dan wel prima vond om voorlopig condooms te gebruiken en hij zei dat ik dan eerst maar eens moet beslissen of ik met die pil wil stoppen. Hoezo.... hij legt de beslissing bij mij neer
Maar het lijkt mij een mooie stap. Mijn stripje is nu op en hij is halverwege deze week terug van een paar daagjes buitenland voor zijn werk. Daarna maar eens nog een keer bespreken of het goed is dat ik niet meer begin a.s. weekend met een nieuwe strip. Hoewel... goed is... meer vriendelijk mededelen denk ikwant na 15 jaar pillen is het wel genoeg geweest.
Leuk shirt maar de houder is er volgensmij minder blij mee.quote:
Meidenavond is altijd leuk!!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Smoezie het volgende:
Ja dat vond ik ook. Daar ga ik spontaan nog even van cheerleaderen![]()
Vanavond meidenavond gehad met 2 vriendinnen. Die zijn allebei moeder, dus kon ik weer even heerlijk zonder schaamte tegen ze aanrammelen (tussen de uitslag van X-factor door, dat weer wel natuurlijk)Het gaat al bijna zo dat als ik binnenkom ze vragen 'hoe gaat het met je eierstokken?'
Hier in de zorg kan alles en kan je gewoon zelf weten hoeveel je wilt gaan werken. Maar ze zijn ook wel bekend hier met langdurig zieke mensen of wat dan ook eigenlijk. Ik vind over het algemeen (nou valt het de groep waarop ik werk wel mee) dat er veel en vaak mensen overspannen of langdurig ziek zijn in deze sector.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef Smoezie het volgende:
Hoe denken jullie dat jullie bazen er op zouden reageren?
Ja erg jammer is dat inderdaad! Maar goed jullie zijn mijn uitlaatklepquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Smoezie het volgende:
Jammer is dat Flower-Ti-Amo, want juist als je aan het rammelen bent wil je het er best wel graag over hebben! Gelukkig maar dat er hier een Rammelaarstopic is dan he
Mijn vriendinnen zijn wel 'streng' hoor, maar op een leuke manier. Als ik weer eens zit te twijfelen, dan roepen ze 'joh, hou maar op, dat gaat allemaal vanzelf'. Zij zijn immers al moeder, dus zij weten 'hoe het moet'. Lijkt me ook wel heerlijk als ik zwanger zou zijn, dat ik lekker veel aan ze kan vragen!
(En toch hou ik de twijfels hoor. Hoe het allemaal zou moeten. Of mijn vent bv ook wel een dagje minder zou kunnen werken bij zijn nieuwe baan. En of mijn hond de baby wel leuk zou vinden. En... En....)
Ja, we hebben er ook onze twijfels bijquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bass-Miss! Wat leuk!Nog wel een paar nachtjes slapen hoor!
En stiekem vraag ik me af of jullie dat wel gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |