Hehe, ik doneer plasma omdat ik tetanus-antistoffen in mijn bloed heb waar ze weer vaccins van maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:39 schreef Smoezie het volgende:
Plasma mooi geel? Ik mis weer iets geloof ik, want ik snap er niets van
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Voelden jullie het ook, eerder op de avond? Een kracht van 7 op de schaal van Richter ongeveer?
Dat was ik toen ik de foto's van Dean zag.![]()
![]()
Stinkie moest zelfs op me gaan zitten om me weer stil te krijgen.
Precies! Dat heb je heel mooi verwoord. Zo denken wij er ook over.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef J1981 het volgende:
Ik denk altijd maar; als zij (heel veel mensen die minder inkomen hebben dan wij) het kunnen betalen, dan kunnen wij het ook wel. Dan maar wat minder uit eten/bios/bowlen/hebbedingetjes/vakantie*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ik heb geen idee hoe we dat gaan doen, maar ik weet wel dat het moet gaan kunnen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:51 schreef Smoezie het volgende:
Even erg onromantisch allemaal (sorry daarvoor) maar hebben de rammelaars het financiële plaatje al eens een beetje doorgedacht? Even heel plat gezegd: of het wel te doen is, minder (of niet meer) gaan werken, evt. kinderopvang, etc. En dat dan op 1 salaris of anderhalf? Ik snap nooit zo goed hoe anderen dat doen namelijk, en mijn vriend verdient echt geen lullig salaris
![]()
Is er bijvoorbeeld iemand die al een kindje heeft en die kan vertellen hoeveel geld ze ongeveer kwijt zijn in de maand aan de normale boodschappen (incl. luiers, etc)? Dan kan ik dat eens een beetje vergelijken
Dit is nog wel ontopic toch? Want doordat ik rammel vraag ik me dit soort dingen af.![]()
Waarschijnlijk zou ik 3 dagen in de week gaan werken en vriendje 4.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Smoezie het volgende:
Ah, dat je minder wilt gaan werken lees ik hierboven dus al J1981, we zaten net door elkaar heen te postenHoeveel minder? En de vraag van hierboven blijft ook nog staan voor de ervaren mensen onder ons
je moet gewoon gaan vergelijken. waar gaat het om als je iets koopt. bedenk hoelang je ergens mee doet. in welke situaties je het gebruikt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef cloarie het volgende:
Ik vind dat soms wel een moeilijke overweging. Ik houd erg van mooie dingen, als ik in de etalage van zo'n design-babywinkel sta begin ik spontaan te kwijlen, maar dat kunnen we ons de komende jaren sowieso nog niet veroorloven. Nou zou ik een aanschaf uit zo'n winkel waarschijnlijk sowieso zonde van het geld vinden als ik het prijskaartje zie, maar toch denk ik er over na. Waar neem ik genoegen mee, voor mijzelf en voor het kindje wat ooit gaat komen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef mefke79 het volgende:
En ik kreeg nog commentaar vn vriendlief ook omdat ik ons 'kind' als naam 'blaat' gegeven had.
En van een late reactie gesprokenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Hoe gaat het verders met iedereen? Leonieke, hoe bevalt je baan?
Ze zal haar hulp toch ergens anders moeten halen. Ik woon te ver (100km) om haar te gaan helpen na de geboorte.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zo, lekkere reactie. Zij krijgt het nog lastig dan, ze zal hulp hard nodig hebben na de geboorte van haar kind...
Bij dit soort dingen heb ik vrij snel "het is graag of helemaal niet".
Maar ja, komt wel van 2 kanten allemaal. Misschien tijdelijk op een laag pitje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |