abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46538490
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:29 schreef J1981 het volgende:
Super cool MiSs-TaKe! Alleen het idee al dat je nu over een paar maandjes misschien lekker zwanger bent is al leuk, toch.
Jep....ik heb vandaag al weer wat positiekleding gekocht voor in de zomer...want ik hóóp dan echt aangeteld te zijn.
Eigenlijk doml.....beslissing is net gevallen en ik ren al naar de winkel voor positiekleding Kun je nagaan hoe ongeduldig ik ben

Bij mijn vorige zwangerschappen duurde het beide keren 2 mnd voor ik aan was geteld, en dan heb ik het over 2 mnd opletten en natellen wanneer 'het beste moment is' ... toch wel snel dus.

Oeoeoeoeoeeeeeeeeee spannend, moet zeggen dat ik er deze keer wel enotioneel onder ben...vooral als ik bedenk dat ik voor de laatste keer zwanger zal zijn ....toch?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_46538511
Ohja, ik moet nu natuurlijk verhuizen naar "wachten op het 2e streepje"?
Nou, het was kort maar krachtig dat gerammel van mij zullen we maar zeggen.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_46538698
Ik denk dat je idd het record gebroken hebt MiSs-TaKe
pi_46538722
ooh miss take wat ga jij sneheeeel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 21 februari 2007 @ 21:10:53 #205
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46539253
Ik kreeg vandaag een mailtje van mijn moeder.

"Albert wordt opa en stuurde ons deze foto's". Albert is hun werknemer en ik dacht dat ie echofoto's stuurde ofzo en vroeg me al af wat ík daar in hemelsnaam mee moest. Dus ik scrolde naar beneden en keek daar recht in de ogen van een superschattig Chinees peutertje

*rammelderammelderammelderammel*
pi_46539655
Miss take wat gaaaaf stoer hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46541317
Hier is het rammelen flink de kop ingedrukt. Door vriendlief, die vond 'dat ik me helemaal suf zit te Fok!ken in OUD'. Dat ik er veel te veel mee bezig ben. Ik werd er een beetje nerveus van, omdat ik dit jaar 34 word en dus voor mijn gevoel nou niet echt alle tijd van de wereld meer heb om er op te gaan wachten. Ik had graag willen gaan 'ontpillen' voor als we er bv over een jaartje voor willen gaan, maar nu ben ik bang dat ik hem daarmee alleen maar meer een opgejut gevoel geef. Woops.
pi_46541566
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef Smoezie het volgende:
Hier is het rammelen flink de kop ingedrukt. Door vriendlief, die vond 'dat ik me helemaal suf zit te Fok!ken in OUD'. Dat ik er veel te veel mee bezig ben. Ik werd er een beetje nerveus van, omdat ik dit jaar 34 word en dus voor mijn gevoel nou niet echt alle tijd van de wereld meer heb om er op te gaan wachten. Ik had graag willen gaan 'ontpillen' voor als we er bv over een jaartje voor willen gaan, maar nu ben ik bang dat ik hem daarmee alleen maar meer een opgejut gevoel geef. Woops.
Jeetje vervelende situatie voor je! Misschien toch het verstandigst om dit ook met hem te bespreken? Wellicht dat hij dan wat meer begrip heeft voor je gevoelens.

sterkte ermee
pi_46542577
Smoezie, wat rot. Ik hoop dat het erger lijkt dan het is en dat hij uiteindelijk gewoon mee wil doen. Sterkte
pi_46542837
Dank jullie wel, meiden
Wellicht was hij een beetje kriegelig om andere dingen en werd het hem daarom allemaal een beetje teveel van het goede. Ik laat hem bv regelmatig foto's van lieve kindjes hier in het fototopic zien en dan heeft hij zoiets van 'ja euh... wat moet ik hiermee?'. We hebben het er daarna nog over gehad en ik begrijp dat wel van hem, op zich. Hij heeft niet zoveel met de kinderen van 'vreemden'. Hij is al zover dat hij binnen een jaar van 'waarschijnlijk hoef ik nooit kinderen' gegaan naar 'volgens mij is een kind van jezelf wel heel erg bijzonder'. Hij ziet er dus wel de mooie dingen van in. Maar ik was iets te enthousiast dus haha. Oeps. We waren uit eten toen hij het zei en ik moest echt mijn best doen om niet te gaan zitten snotteren daar *schaam*.

Flower-Ti-Amo, dat ga ik ook zeker doen hoor. Hij voelde zich er ook rot om. We deden echt kribbig tegen elkaar en dat had helemaal niet gehoeven. Ik ga me voortaan gewoon erg inhouden door bv niet te gillen 'ohhhhhhhhhh kijk wat een mooi babietje' als hij de mensen in kwestie niet eens kent

Fijn om daarover hier gewoon even lekker te mogen mekkeren
Thanks, dames!
pi_46543189
De meeste mannen gaan volgens mij anders met hun kinderwens om dan vrouwen. Ik heb mijn man er nog nooit op kunnen betrappen dat hij kinderfototopics bekijkt of meepost in een rammeltopic of alles wil weten over zwangerschap/geboorte/borstvoeding. Ook wordt hij niet acuut week van een baby in z'n gezichtsveld. Dat wil niet zeggen dat zijn kinderwens niet bestaat, want die bestaat wel degelijk, maar ontwikkelt zich heel anders. Iets minder obsessief
pi_46543203
dubbel
pi_46543301
Dat 'minder obsessief' is inderdaad wel de spijker op zijn kop ja
Ik heb even een paar daagjes niet in OUD gegluurd - nou vooruit, af en toe stiekem even - en het brengt ook wel een soort rust. Wellicht als ik het er minder over heb en hem er minder mee confronteer, dat hij er dan niet kriegel van wordt en wat rustiger aan het idee kan wennen

(En ach, ik moet niet klagen, hij ging mee naar de 9Maandenbeurs om een kraamkadootje te kopen! )
pi_46543323
PS... vanavond is hij niet thuis. Valt het op?
pi_46543378
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef Smoezie het volgende:
Nee!
pi_46543590
Whehehe. Gelukkig
(Reminder voor mezelf: even de geschiedenis van internet wissen, want hij is nogal nieuwsgierig )
pi_46550763
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Smoezie het volgende:
Dank jullie wel, meiden
Wellicht was hij een beetje kriegelig om andere dingen en werd het hem daarom allemaal een beetje teveel van het goede. Ik laat hem bv regelmatig foto's van lieve kindjes hier in het fototopic zien en dan heeft hij zoiets van 'ja euh... wat moet ik hiermee?'. We hebben het er daarna nog over gehad en ik begrijp dat wel van hem, op zich. Hij heeft niet zoveel met de kinderen van 'vreemden'. Hij is al zover dat hij binnen een jaar van 'waarschijnlijk hoef ik nooit kinderen' gegaan naar 'volgens mij is een kind van jezelf wel heel erg bijzonder'. Hij ziet er dus wel de mooie dingen van in. Maar ik was iets te enthousiast dus haha. Oeps. We waren uit eten toen hij het zei en ik moest echt mijn best doen om niet te gaan zitten snotteren daar *schaam*.

Flower-Ti-Amo, dat ga ik ook zeker doen hoor. Hij voelde zich er ook rot om. We deden echt kribbig tegen elkaar en dat had helemaal niet gehoeven. Ik ga me voortaan gewoon erg inhouden door bv niet te gillen 'ohhhhhhhhhh kijk wat een mooi babietje' als hij de mensen in kwestie niet eens kent

Fijn om daarover hier gewoon even lekker te mogen mekkeren
Thanks, dames!
Dat heeft die van mij ook wel hoor! Hoe graag hij wel ook kinderen wil, het interesseert hem helemaal niks als ik hem foto´s van hier laat zien. Vaak krijg ik dat dan ook te horen als ik hem wat wil laten zien. Ach ja, wij vrouwen zijn nou eenmaal anders daarin.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:26:11 #218
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46556595
Mijn vriend heeft ook gezegd dat kinderen van anderen hem niet zo boeien, maar soms vind ie bepaalde foto's toch weer leuk. Zo had hij het gisteren over een foto waar een collega van hem en het kindje van die collega opstaan. De een met een blikje bier en de ander met een flesje, die tegelijkertijd op dezelfde manier daaruit drinken.

Maar hij wil sowieso eerst trouwen voor we aan kids beginnen, dus ik moet sowieso nog wachten tot eind maart...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46557749
Nou GWS, dat eind maart is wel te overzien toch?
En mogen jullie niet vast een beetje stiekem 'voor-knutselen?
Ik bedoel, mocht je voor die tijd zwanger raken, dan zie je er toch nog niets van met de bruiloft
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:47:59 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46560996
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef Smoezie het volgende:
Zeg Smoez, zondag ken je mij wel he, irl...mag je dan wél foto's spammen bij je vriend?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46561729
vraag me af of het echt zo is, maar ik zie ineend alleen maar zwangeren en moeders met baby's om me heen. Of van die verse papa's achter de kinderwagen

Ik probeer mezelf te overtuigen dat ik niet rammel. Denk dan aan die mega vieze tandjes doorkom stront die tot aan de nek zit enzo.
Toch helpt het niet echt.
pi_46561972
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef syzo het volgende:
vraag me af of het echt zo is, maar ik zie ineend alleen maar zwangeren en moeders met baby's om me heen. Of van die verse papa's achter de kinderwagen
Sinds ik zwanger ben heb ik dat ook - en ik kijk tegenwoordig ook echt naar wat voor soort kinderwagen mensen hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46562465
het komt je ook gewoon opzoeken hoor....

Van het weekend een 14 maand oud meiske over de vloer gehad, kinderen van het kdv die me nog steeds aanspreken.
De advertenties op tv, in de winkels, nieuwe reclames over autostoeltjes, ineens het aller eerste rompertje van Thijs tegen komen...
Tja en dan gooi je de pil maar de deur uit, als je dan toch in je stop week zit.
Buren die zwanger worden
Een andere buurvrouw waar de zoon net zo oud is als Thijs overleden is, en die steeds vaker en vaker tegen komt.
Echt ze doen het erom hoor, als je rammeld of er maar iets aan denkt word je er mee overvallen, mee overspoelt...
En wat doe je eraan helemaal niets....
Rammelaars onder ons sterkte
pi_46562964
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef _Bar_ het volgende:
Tja en dan gooi je de pil maar de deur uit, als je dan toch in je stop week zit.
Echt waar??? If so.. wat een geweldig nieuws Bar!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46566664
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef _Bar_ het volgende:

Gevonden... denk ik!
Super beslissing!
Hoop dat het snel raak is!
pi_46566701
dat laatste hoeft voor mij noglange niet, alleen werd gek van de hormonen, en hetgekokhals van me als ik ze weer inmoestnemen....
pi_46566723
Bar ik hoop dat het heel snel raak is en dat jullie een mooi broertje of zusje van Thijs krijgen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:31:15 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46566747
_bar_ wat bijzonder dat je nu de natuur hara gang laat gaan.. spannend ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46566779
zoals ik al zei ik ben er nog totaal niet mee bezig.... totaal niet, het hoeftvoor mij ook nog lange niet, sterker nog een jaar of wat verder zou ik fijner vinden....

Ik wil namelijk eerst goed het overlijden van Thijs verwerkt hebben, maar de ellende metde pil werd me te veel dus maar gewoon gestopt.

Rammelen doe ik toch wel, want ik roep nog steeds een groot gezin wil ik hebben met 4 kinders, Thijs is deeerste en de oudste, dus nog 3 te gaan
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:03:14 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46567814
Bar, in ieder geval fijn dat je van de hormonen-ellende af bent. Wie weet helpt je dat ook weer een beetje in de verwerking tot het overlijden van Thijs. Alle dingen waardoor je je iets lekkerder voelt, helpen.

En 4 kinderen is een mooi doel!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46572219
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Smoezie het volgende:
Dat 'minder obsessief' is inderdaad wel de spijker op zijn kop ja
Ik heb even een paar daagjes niet in OUD gegluurd - nou vooruit, af en toe stiekem even - en het brengt ook wel een soort rust. Wellicht als ik het er minder over heb en hem er minder mee confronteer, dat hij er dan niet kriegel van wordt en wat rustiger aan het idee kan wennen

(En ach, ik moet niet klagen, hij ging mee naar de 9Maandenbeurs om een kraamkadootje te kopen! )
Daar kan ik me wel iets bij inbeelden.
Als ik een tijdje niet te actief post in OUD, voel ik me soms ook wel beter. Maar of dat nu echt aan OUD ligt, dat weet ik niet. Het is meestal zo dat als ik minder FOK! dat ik het gewoon veel drukker heb (werk, privé) en dan kan ik mijn gedachten meer van mij afzetten, denk ik.

Maar momenteel speelt het allemaal geen rol: druk op het werk, niet druk, fok!en, niet fok!en, ... ik krijg het gerammel niet uit mijn lijf
pi_46575456
Bar, een mooi besluit. En ik hoop dat er als jullie zover zijn een broertje of zusje voor Thijs bij zal komen .
Fake it till you make it...
pi_46587896
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zeg Smoez, zondag ken je mij wel he, irl...mag je dan wél foto's spammen bij je vriend?
Vriend gaat er van uit dat wij elkaar nu ook al 'kennen' (al is het dan nog niet irl) dus jij bent voor hem ook een soort bekende Hij kijkt dan ook graag naar foto's van Dean! Om vervolgens weer net zo graag in zijn boek ofzo te duiken, maar dat maakt niet uit... bij Dean foto's krijg ik geen gemopper

Bar, top-beslissing van je!
pi_46609250
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Smoezie over gemorrel met vriendlief
Vind het wel heel erg herkenbaar wat je schreef, mijn vriend werd er ook kriegel van toen ik elke avond in OUD zat mee te lezen en elke lieve foto aan hem wilde laten zien. Volgens hem zat ik te drammen, en kinderen waren maar stom. Twee dagen later gooide *hij* mijn pil weg

Ik merk trouwens wel dat ik onrustig word van meelezen in OUD. En vooral ook ongeduldig
pi_46610311
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

Vind het wel heel erg herkenbaar wat je schreef, mijn vriend werd er ook kriegel van toen ik elke avond in OUD zat mee te lezen en elke lieve foto aan hem wilde laten zien. Volgens hem zat ik te drammen, en kinderen waren maar stom. Twee dagen later gooide *hij* mijn pil weg

Ik merk trouwens wel dat ik onrustig word van meelezen in OUD. En vooral ook ongeduldig

* Smoezie moet hierdoor enorme rammels onderdrukken maar krijgt ook wel hoop!

En ja, dat ongeduldig door hier te lezen en posten merk ik dus ook heel erg. Vandaar dat ik mezelf een beetje moet inhouden van mezelf. Lukt aardig he
pi_46617237
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:17 schreef Smoezie het volgende:

[..]

* Smoezie moet hierdoor enorme rammels onderdrukken maar krijgt ook wel hoop!

En ja, dat ongeduldig door hier te lezen en posten merk ik dus ook heel erg. Vandaar dat ik mezelf een beetje moet inhouden van mezelf. Lukt aardig he
Ik probeer hier ook niet veel te lezen en te posten, maak ik mezelf alleen maar gek mee. Als ik elke dag in het tweede-streepjes-topic vertel over elk pijntje dat ik denk te voelen, praat ik mezelf zo een zwangerschap aan Ik wil niet elke dag van de maand bezig zijn met zwanger worden, ik heb ook nog genoeg andere dingen te doen
pi_46728870
Hallo dames, ik ben zojuist gediagnosticeerd als officiële rammelaar door Brighteyes.

Even een stukje uit het topic dat ik had geopend:
quote:
Ik was altijd bezig met studeren, werken, lol hebben. U kent het wel. Kinderen krijgen zat niet in mijn systeem. Dat heb ik ook altijd met trouwen gehad. Waar vriendinnen zichzelf als een prinsesje in witte jurk voorstelde, dacht ik alleen maar: waar gáát dit over??

Toen ik anderhalf jaar geleden dertig werd, ging ik er wel wat meer bij stil staan. Ook door mijn omgeving: ik ken steeds meer mensen met kinderen, vriendinnen praten er over, mijn moeder vraagt hoe het zit ('niet te lang wachten hoor, dan wordt het alleen maar lastiger' Hallo!! Ze was zelf 41 toen ze mij kreeg. Maar goed).

Maar dat laatste tijd (nu 31) betrap ik mezelf er ineens op dat ik er vaak aan denk. En niet een klein beetje ook!! Dat ik over kindernamen nadenk, dat ik al geboortekaartjes zit te bekijken op internet, dat ik meelees in dit subforum, dat ik me voorstel hoe het zou zijn, dat ik vertederd mee zit te kijken naar foto's van kinderen die ik helemaal niet ken!!, dat ik bang wordt dat het misschien niet zal lukken, dat ik nooit kinderen zal krijgen!! AAAAH!

Ik weet serieus echt even niet wat ik mee maak. Ik vind het eng ook. What's happening?
Het is heel prettig te weten dat ik niet alleen ben. . .
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:48:34 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46730782

Ik zei namelijk:
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zou jij het prima kunnen vinden met Smoezie! Die is er ook wel helemaal over uit dat ze ze wel wil, maar ehm... mss toch nog niet helemaal precies nu enzo, toch, mss, wel... .
voor Smoezie!
pi_46732407
BE

Hoi Zina! Welkom hier bij ons Rammelaars
Ik herken mezelf inderdaad he-le-maal - zoals BE al zei en die kent me inmiddels - in jouw verhaal. Wat ik even niet lees, en misschien lees ik er gewoon 3 keer overheen, kan best want ik ben nogal chaotisch haha... heb je wel een relatie/partner?

Maar je bent dus ZEKER niet alleen
pi_46732598
Inmiddels (ik zei toch... ik ben chaotisch...) jouw gesloten topic gevonden en mijn antwoord op de partner-vraag is al beantwoord

Zodat je niet helemaal alles hoeft terug te lezen... (is wel leuk hoor!!!!) ik heb er dus ook helemaal de 'situatie' voor. Geweldige partner, vorig jaar geweldig huis gekocht samen, ruimte genoeg, centjes genoeg. Lief dorp, leuk schooltje, lekkere tuin om in te spelen en parkje aan de overkant. Nou, wat let je... zou je zeggen. Ehmmmmmm... ik vind het eng Omdat ik ook ineens keihard ben begonnen met rammelen, haast van de ene op de andere dag.
Daarvoor was ik er amper mee bezig. Kinderen waren niet echt leuk, vond ik , en het was echt een ver-van-mijn-bed show. Ben er wellicht te praktisch mee bezig. Stel mezelf constant vragen over 'houden we wel genoeg geld over als ik minder ga werken, vindt mijn baas het wel goed als ik minder ga werken, gaat mijn relatie er niet aan door enorm gebrek aan nachtrust... enz.' Komt jou vast ook bekend voor.

En ondertusen dus rammelderammel. Kindernamen bedenken inmiddels, mezelf zwanger proberen te zien (dat lijkt me namelijk erg leuk, zwanger zijn!), zwijmelen bij het idee wat een leuke vader mijn vriend zou zijn, dat soort dingen.
pi_46733580
Nouja, ik doe nu wel van rammelderammel, en oh wat eng en hoe moet het nu, maar intussen heb ik in het geheim al een eigen planning gemaakt de laatste tijd! . Dat is dan weer typisch iets voor mij.

We wonen nu nog vrij klein in een oude stadswijk. Te klein voor een kind en ook de omgeving is niks. Mijn vriend en ik zijn al een tijd aan het nadenken over een koophuis. Maar in de stad zien we eigenlijk steeds minder zitten (gek hé?). Zonder dat we hebben uitgesproken dat het met kinderen te maken heeft. We hebben het vooral over: het is hier zo druk, we willen meer groen om ons heen, prettigere omgeving etc. En dat menen we ook echt hoor. .

Hij komt ook van het platteland, dus bij hem speelt sowieso al mee dat hij graag wat meer terug naar z'n roots wil.
Mijn/onze planning is: - ik werk in het onderwijs en heb nu een tijdelijke baan: ik ga op zoek naar een baan in het oosten van het land;
- vriendlief gaat ook op zoek naar een baan in die buurt
- we kopen daar een huis (we denken aan buurt Deventer, Zwolle);
- ik betaal mijn studieschuld af (nog twee jaar);
- over twee jaar ongeveer kunnen we dan los .

De planning is besproken met vriend, maar het kindergedeelte is daarbij nog niet uitvoerig aan bod gekomen. Ondertussen ben ík alvast geboortekaartjes aan het bekijken op internet.

Het gaat ineens heel snel. Eerst leefde ik nog een Sex and the City-leventje, zogezegd, onze relatie was ook een beetje van de ups en de downs, en nu loop ik met deze plannen in mijn hoofd. Rrraaarrr.

Hee, maar Smoezie, volgens mij moet jij die knoop maar gewoon doorhakken.
(hee, en ik moet ook nog een uitstrijkje laten maken hahahahaha. Mijn vriendinnen zijn allemaal heel boos dat ik dat nog niet gedaan heb en komen met verhalen over kanker etc. Daarom durf ik nu helemaal niet meer)
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
pi_46734071
Ik heb de hele shoebox van Sex & The City dus ik weet wat je bedoelt

Ook ik woonde eerst in Rotterdam, nu in een durp daar wat buiten. Veel meer groen, lekker de ruimte (geen huizen tegenover ons bijvoorbeeld, heerlijk!). Gelukkig wilde mijn vriend dat ook, lekker dorps wonen.

Gewoon de knoop doorhakken is nog niet aan de orde ben ik bang. Tevens omdat ik het zelf steeds maar weer voor me uitschuif, maar ook omdat vriend er echt nog niet aan toe is. Onlangs hadden we ruzie in een restaurant omdat ik een beetje zat door te drammen over dit onderwerp

Maar ik heb goede hoop dat in in elk geval in de loop van dit jaar de pil de deur uit kan doen. En dan maar even een andere manier bedenken om veilig te sexen Zodra hij aan dat idee gewend is.. ach... wie weet

Overigens klinkt jouw planning wel helemaal goed! Prettig gebied ook wat betreft de huizenprijzen (mijn zus woont ook in die richting ). Dan hou je in je budget ruimte over voor eh..... eh..... you know
pi_46734910
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:24 schreef Smoezie het volgende:
Gewoon de knoop doorhakken is nog niet aan de orde ben ik bang. Tevens omdat ik het zelf steeds maar weer voor me uitschuif, maar ook omdat vriend er echt nog niet aan toe is. Onlangs hadden we ruzie in een restaurant omdat ik een beetje zat door te drammen over dit onderwerp

Maar ik heb goede hoop dat in in elk geval in de loop van dit jaar de pil de deur uit kan doen. En dan maar even een andere manier bedenken om veilig te sexen Zodra hij aan dat idee gewend is.. ach... wie weet

Overigens klinkt jouw planning wel helemaal goed! Prettig gebied ook wat betreft de huizenprijzen (mijn zus woont ook in die richting ). Dan hou je in je budget ruimte over voor eh..... eh..... you know
Maar jouw omstandigheden klinken zo ideaal dat ik dus dacht: waarom wacht ze nog? Beetje flauw natuurlijk, want bij een ander lijkt het altijd makkelijker. Vervelend dat je er ruzie over had... ik hoop wel dat je vriend goed begrijpt dat dit voor jou een echt belangrijk onderwerp is, en dat het ook logisch is op dit punt in je leven.
pi_46738601
Hee, maar nog even hé...

Ik las eventjes terug in dit topic vandaar...
Ik ga mijn vriend niet aan zijn neus hangen dat ik hier foto's van 'vreemde babies' zit te bekijken en dan aan het rammelen ben of dat ik vandaag dus een geboortekaartje heb zitten maken in gedachten al surfend op internet. Het lijkt obsessief, terwijl ik dit dus pas voor het eerst doe, maar los van dat obsessieve: mijn vriend zou dat toch niet begrijpen, ik begrijp het zelf al nauwelijks. Vooral omdat ik al langer op fok kom en hiervoor NOOIT in Oud keek.
Het is iets typisch vrouwelijks, volgens mij. En ik denk dat mijn vriend alleen maar zal denken bij zichzelf: ieks! die is gek geworden??

Niet dat ik me zorgen maak over wat hij van me denkt, maar je hoeft niet alles van elkaar te weten en te begrijpen, denk ik. Het is ook iets van mij, die rammelende eierstokken zijn van MIJ JA! . Ik vind het al heel wat dat ik 't hier deel eigenlijk.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:22:01 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46738642
Is wel zo verstandig hoor...
Wetenschappelijk onderzoek van het fenomeen 'man' heeft uitgewezen dat constant wijzen op leuke babies etc. niet echt resultaatbevorderend werkt.
pi_46739235
Hij is nu een paar avonden achter elkaar niet thuis, dus dan kan ik weer even ongegeneerd babietjes kijken hier

Zina, weet jouw vriend wie je bent op Fok? Of komt hij sowieso hier niet?
pi_46739509
Hij weet dat ik op fok kom, maar hij begrijpt niet dat ik de moeite neem om van alles en nog wat hier te gaan lezen.
Als hij wil, zou hij wel kunnen achterhalen wat ik hier post. Maar ik geloof niet dat zoiets in hem opkomt.

Hij heeft een pc en ik internet meestal op mijn laptop. Het is vorige week een keer gebeurd dat ik hier foto's keek en dat hij langsliep en even over mijn schouder keek. Toen dacht ik wel: oeps. Maar hij zei er niets over.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:32:24 #248
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_46752431
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 08:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ook van een tweeling, neem ik aan, Smirre !
Uiteraard!
Eigenlijk had ik hier al wel een hoop gespuug en gekwat van zus in kwestie verwacht. Zij wil niet...
En ik zooooo graag, dat ik zelfs mijn hoop heb verlegd naar een neefje of nichtje....AnyKINDje, als het maar maatje 50 heeft en ik het vaak mag knuffelen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 08:59:21 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46762428
Hihi Smirre! Toch nog geduld hebben dan.

Wil ze nooit? Of nu nog even niet?
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:24:02 #250
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_46789341
Ze zegt NOOIT! en ik zou het niet durven om haar niet serieus te nemen.
pi_46790202
Het nichtje van mijn vriend riep volgens mijn schoonmoeder ook al 20 jaar NOOIT en opeens heeft ze een kindje. Eventjes wachten dus

Oh! En wat herken ik mezelf in smoezie! Ik wil ze ook graag maar euhm, ja, nou ja, toch ed?
En mannen moet je maar een beetje met rust laten. Maar die van mij laat af en toe doorschemeren dat ie er toch wel aan denkt. Bijv: we waren de badkamer aan het verbouwen. Ik had een leuk badkamermeubel op het oog en opeens zei hij "maar daar kan je geen plank opleggen als je een baby wilt verschonen". Ik en zijn moeder: . Of: hij wil een hond omdat ie toe is aan wat vastigheid. Op een gegeven moment zat ik in een piekermoment en meldde dat ik toch ergens kinderen wel leuk vind en dat we dan niet te lang moeten wachten vanwege mijn leeftijd. Hij: " o dan nemen we geen hond". Mannen zijn soms moeilijk te volgen maar wel lief hoor . Maar goed, ik zit hier niet zo veel meer uit zelfbescherming. Anders ga ik toch te veel rammelen... Eerst maar eens bellen waarom ik geen oproepkaart voor een uitstrijkje heb gekregen. Dat vind ik al eng zat
pi_46791126
Pandorah! Welkom hier (of was je hier al eerder en heb ik weer eens een aanval van geheugenverlies, dan mijn excuses, het is geen desinteresse maar soms kan ik niet alles tegelijk volgen ). En wat leuk om te lezen dat je jezelf herkent in mijn gezwets Minder leuk voor jou, dat realiseer ik me, want dat betekent dat jij jezelf soms ook zo gek maakt met: wel... niet... wel... niet... wat als... en dan?

Gut Smoes, of je leest de post van Pandorah nog even een keer.... *extreme schaamte alhier*. Je ws hier dus al eerder, omdat je schrijft 'ik zit hier niet zoveel meer uit zelfbescherming'.
Jij zit dus ook aan te hikken tegen dat uitstrijkje Je bent dus 30 geworden, begrijp ik?

ik laat mijn man momenteel erg met rust betreffende babietjes-praat. Ik lees en post ook niet meer in OUD als hij thuis is en hij heeft dat nu door, want hij vindt het maar raar Mannen, tis ook nooit goed!
pi_46791932
Ik had in een ver verleden hier wel eens wat eerder gepost. Maar als ik te veel hier ga meelezen - ook op OUD - maak ik mezelf alleen maar gek van ongeduld. Dus af en toe kijk ik wel maar niet te veel (uit zelfbescherming dus ).

En nee, ik ben niet net 30 geworden Vorige keer heb ik struisvogelpolitiek toegepast maar nu moet ik het toch een keer echt laten checken
pi_46792093
Ahaaaaaaaaa, boefje (Same here... maar dat had je dus al gemerkt haha).
Mag ik dan nog even zo eigenwijs zijn waarom jullie wachten? Exact dezelfde redenen als hier? Weet niet - durf niet - voor-je-uit-schuif enzo? En het aan de andere kant graag willen maar het niet echt bespreekbaar krijgt thuis?
pi_46792387
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef Smoezie het volgende:
Mag ik dan nog even zo eigenwijs zijn waarom jullie wachten? Exact dezelfde redenen als hier? Weet niet - durf niet - voor-je-uit-schuif enzo? En het aan de andere kant graag willen maar het niet echt bespreekbaar krijgt thuis?
Herkenbaar . Maar ik vind het al bespreekbaar gemaakt als ik zeg dat ik kinderen wil en hij vervolgens reageert dat die hond dan wel even kan wachten . En ook omdat meneer nog studeert en ik het geld verdien. Dus af en toe moet ik even een grote schop onder zijn kont geven zodat ie eens gaat afstuderen

Zo, en nu ga ik lekker slapen .
pi_46794159
Ook hier nog volop aan 't rammelen, en dat oppaskindje erbij helpt ook niet echt . Ik ga er alleen maar meer van rammelen, nu zie ik dus dat 2 kindjes best wel wil. En dat niet alle kindjes hetzelfde zijn .
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef Pandorah het volgende:
Eerst maar eens bellen waarom ik geen oproepkaart voor een uitstrijkje heb gekregen. Dat vind ik al eng zat
Ehh wil je er 1 van mij hebben? Ik kreeg deze week 2 oproepkaarten (En dat terwijl ik nog maar net 2 maanden 29 ben ) Zo dat zette me even met bijde benen op de grond........ Ik word dit jaar 30.....
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:34:05 #257
12913 GreatWhiteSilence
pi_46794245
Ik negeer die eerste oproep gewoon. Ik zit dan nog niet eens in een risicogroep.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46794278
Oooh dus ik hoef nog niet heen pffff voel me gelijk weer een begin 20er
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:43:09 #259
12913 GreatWhiteSilence
pi_46794440
Zit jij ook niet in een risicogroep dan?
pi_46794529
Nee denk 't niet. Maar ga denk ik toch wel heen. Ik wil wel zekerheid, maar oooo wat zie ik er nu al tegenop (Maar de aankomende maandjes heb ik er nog geen zin in, dus die oproepkaarten gaan eerst de kast weer in )
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:51:34 #261
12913 GreatWhiteSilence
pi_46794623
Och, als je toch wilt gaan, kun je net zo goed nu gaan, dan heb je het weer gehad voor de komende vijf jaar...
pi_46794703
Nee nee dat hoeft ook nog niet, ik hoop dat m'n vriend gewoon over een paar maanden wel een 2de kindje wil. Kijk dan kan ik dat bezoekje van het uitstrijkje combineren met het laten verwijderen van m'n spiraaltje . Want 2 keer binnen een jaar zo bij de dokter liggen is geen pretje
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:01:34 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_46794814
Als je op die manier werkt zul je ook 2 keer binnen een jaar zo liggen, als je snel zwanger wordt natuurlijk...
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:04:27 #264
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_46810652
Alle nieuwelingen hartelijk welkom hier!! Ik lees alles hier wel mee hoor, maar alweer weinig te melden hier behalve dan dat ik een aantal van jullie heel goed kan begrijpen en met jullie allen meeleef.

Miss_Take jij krijgt de prijs voor de kortste rammelaar ooit leuk man, heel veel succes!!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_46821688
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als je op die manier werkt zul je ook 2 keer binnen een jaar zo liggen, als je snel zwanger wordt natuurlijk...
Ach valt wel mee denk ik, ik weet nu toch al dat ik een keizersnede krijg, dus dat toucheren hoeft dan ook niet (hoop ik dan ik weet namelijk niet hoe dat zit met een geplande keizersnede )
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:20:37 #266
12913 GreatWhiteSilence
pi_46822167
Mag ik weten waarom je een geplande keizersnede krijgt? Of heb ik erover heen gelezen?
pi_46822725
Bij mijn bevalling moest ik een spoedkeizersnede, ik kwam niet verder dan 4 cm ontsluiting. Na 4 weken moest ik een bekkenmeetfoto laten maken, om te kunnen zien waarom ik niet meer ontsluiting kreeg. Daar is dus uitgekomen dat mijn bekken verkeerd staan en dat er zeer moeilijk een kindje doorheen kan. Ik mocht het wel proberen als het een heel klein kindje was die heel diep ingedaald was, maar dat hoefde niet. Nou en aangezien mijn bevalling nou niet echt een pretje was, 25 uur weeen en de laatste uren weeen die niet meer weg gingen, hoeft dat voor mij ook niet meer, doe mij dan maar een keizersnede.
En daarom heeft het ook lang geduurt voordat ik zo iets had, ja ik wil wel een 2de kindje, die angst die ik heb gehad tijdens de bevalling moest ik echt een plekje geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door -ym- op 01-03-2007 23:14:35 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:51:33 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_46884026
Ik meld me ook maar even hier.

Bij vlagen rammelt het hevig. Vriendlief wil nog even wachten.

Zucht...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:10:16 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46888155
* _Bar_ trekt zich hier heel fijntjes uit terug... even geen gerammel aan mijn hoofd kunnen verdragen...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:11:36 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46888193
Asyniur Welkom hier.

Bar...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:14:44 #271
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46888285
Lief barretjeik heet ook bar en voel mij dus gelegitimeerd om je zo aan te spreken ik wilde zeggen komt wel weer maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik me maar bij benadering indenken hoe het voor jou voelt. Komt tijd komt raad hoor. Ondertussen een heel dikke kus.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46888360
Welkom aan alle nieuwe rammelaars hier Een week hier niet posten en direct weer een paar nieuwe gezichten erbij. Het lijkt wel een virus

Bar
  zondag 4 maart 2007 @ 00:42:42 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46894689
Vandaag gehoord dat een nicht van mij 'mijn truc' heeft uitgehaald. Ik zou (denk ik nu nog) wel 4 kinderen willen, Micha 'maar' 3. Dus ik grapte dat als we er 2 hadden en we eventueel voor een 3e zouden gaan dat dat dan een tweeling moest worden
Mijn nicht heeft 2 zoontjes en is nu zwanger van een tweeling Ik wil oo-hook!

Ik snap best dat een tweeling vast heeel zwaar kan zijn hoor, zeker als je al 2 kids hebt, al gaan die van mijn nicht al allebei naar school dus dat scheelt misschien iets. Maar het lijkt me ook zooo leuk!! Eéntje ook trouwens hoor
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 4 maart 2007 @ 10:43:22 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_46899217
Het is ook een virus. Of een samenzwering
Iedereen om me heen lijkt zwanger of is net bevallen...

En dan komen de vragen: en wanneer zijn jullie aan de beurt?

Nou ja, wat mij betreft gisteren. Ik wacht nog maar even geduldig
pi_46904194
Welkom alle nieuwe rammelaars!

Ik kom ook weer even meerammelen. Mijn beste vriendin is afgelopen donderdagnacht moeder geworden van een zoontje; Thomas. En hij is leuk en lief!!!
Vanmiddag ga ik er weer even heen.

Natuurlijk n.a.v. hiervan met gepraat. Hij zei ineens; als het aan mij lag hadden we er al 3! Dus ik;
Toen vertelde hij me dat hij het er heel moeilijk mee heeft om te kiezen voor een kindje, wat voor impact het zal hebben op zijn gezondheid enzo.
Ik meen me te herinneren dat Great White Silence zelf MS heeft, toch? Hoe kijk jij er tegenaan? En in hoeverre is zijn angst gegrond?

of ga ik nu heel erg offtopic?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_46934263
We zagen gisteren nog net het einde van de soap de Pfaffs waarin je het pasgeboren zoontje van een van de dochters zag.
Dat was/is me toch een snoepje

Ik zeg dus na de aftiteling; jeetje, daar gaan mijn eierstokken toch van rammelen hoor..

Kijkt mijn man me aan en zegt; ik dacht al zoiets te horen ja, daarom zei ik al niks....

Maar nu ben ik weer weg hoor...

rammel ze lekker verder
pi_46934423
haha lily, zou leuk zijn! maar je man is er niet voor in of begrijp ik 't verkeerd?

lenehe dat lijkt me ook wel een bemoeilijkende factor, maar als je het dan wil dan maar beter snel!
pi_46934621
Mijn man en ik zijn er beiden nog niet uit

Ik rammel ook niet echt hoor... (er zit nog veel verschil tussen willen en doen )

en als ik dan het berichtje boven lees (van texelonia), 2 zoontjes en dan zwanger van een tweeling.....hmmm, help...

[ Bericht 17% gewijzigd door lily op 05-03-2007 11:36:13 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 16:20:12 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46944560
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef lily het volgende:
en als ik dan het berichtje boven lees (van texelonia), 2 zoontjes en dan zwanger van een tweeling.....hmmm, help...
Leuk juist man! Maar ik weet nog niet hoe het is om 2 kinderen te hebben (laat staan 3 of 4) dus wie weet kom ik er nog wel helemaal op terug
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:29:05 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46949558
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef lily het volgende:
Mijn man en ik zijn er beiden nog niet uit

Ik rammel ook niet echt hoor... (er zit nog veel verschil tussen willen en doen )

Lily moeilijk moeilijk lijkt het me, maar ook wel bijzonder
  maandag 5 maart 2007 @ 21:08:04 #281
12913 GreatWhiteSilence
pi_46955784
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef LeNeHe het volgende:
Welkom alle nieuwe rammelaars!

Ik kom ook weer even meerammelen. Mijn beste vriendin is afgelopen donderdagnacht moeder geworden van een zoontje; Thomas. En hij is leuk en lief!!!
Vanmiddag ga ik er weer even heen.

Natuurlijk n.a.v. hiervan met gepraat. Hij zei ineens; als het aan mij lag hadden we er al 3! Dus ik;
Toen vertelde hij me dat hij het er heel moeilijk mee heeft om te kiezen voor een kindje, wat voor impact het zal hebben op zijn gezondheid enzo.
Ik meen me te herinneren dat Great White Silence zelf MS heeft, toch? Hoe kijk jij er tegenaan? En in hoeverre is zijn angst gegrond?

of ga ik nu heel erg offtopic?
Het klopt, ik heb MS. En ik denk dat als jou man goed tegen stress kan (vanuit zijn MS gezien dan) hij zich niet al te veel zorgen hoeft te maken. Ik kan voor mijzelf zeggen dat stress geen greintje invloed heeft op mijn MS, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Waar ik me wel zorgen over zou kunnen maken is het effect van een zwangerschap op mijn MS.

Maar daar is maar op één manier achter te komen...

Ik weet trouwens niet hoe jouw er lichamelijk voorstaat? Ik heb er zelfs nauwelijks last van, wat het voor mij aan de ene kant makkelijk maakt(want dan is het risico dat het heel veel slechter zou gaan niet zo groot, toch? ) maar aan de andere kant ook moeilijk(want straks heeft het wel een enorm negatief effect op me en spoel ik mijn vrijwel klachtenloze leventje door de wc door een zwangerschap)...

Gefeliciteerd nog trouwens.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:35:44 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_47026393
Wat doen jullie dames eigenlijk als het rammelen te erg wordt?
Praat je erover? Zoja, met wie?
En vermijd je 'babystuff' of duik je er juist in?

Ik vind het namelijk soms erg moeilijk. Zeker omdat mijn jongere zus 2 leuke jongens heeft van 2,5 en 1 jaar. Ik vind het super om met ze bezig te zijn en heb dan even nergens last van. Maar als ik dan thuis kom, komt dat gevoel 'ik wil ook' zo hard terug.

Hoe gaan jullie ermee om?
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:39:23 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47026570
Soms post ik een frustipost hier, soms plaats ik een post op mijn blog, soms ga ik een vriendin lastig vallen, soms mijn man etc. etc.

Gewoon even heel hard 'aaaaaaaaaaaaaargh' posten kan al opluchten hoe stom ook. Hier 'hardop' zeggen dat je rammelt helpt voor mij echt. Omdat je hier (h)erkenning krijgt en vindt, dat scheelt voor mij al zoveel, weten dat ik niet de enige (semi-)obsessed muts ben.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:49:30 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_47027027
Pff, gelukkig ben ik ook niet de enige.

Mijn vriend wordt soms gek van mij. Maar we kunnen er gelukkig nog samen om lachen.
Ik praat er ook vaker over met mijn moeder of mijn zus.

Maar het zijn echt van die golfbewegingen. Zo heb ik een tijdje minder 'last' en dan opeens met pieken rammelen ze bijna mijn buik uit (zoals vandaag bijvoorbeeld)

Nou ja, heb weer even van me af 'geklaagd'. Het scheelt inderdaad een hoop als je weet dat je niet de enige bent.
pi_47135964
GWS, bedankt voor je reactie, sorry dat ik nu pas reageer (beetje druk gehad). Maar mijn heeft in november een scub gehad, stress heeft bij hem helaas wel een negatief effect op de MS.
Maar ja, aan de andere kant, wat je zegt; er is maar 1 manier om erachter te komen. Nu moet hij nog even overtuigd worden daarvan.

Asyniur, ik doe hetzelfde als BE en stort me er juist volop in. Kan ik nu lekker doen omdat mijn vriendin is bevallen en ik lekker veel mag meehelpen enzo
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:17:37 #286
12913 GreatWhiteSilence
pi_47137616
Als hij inderdaad kinderen wil, zoals ik begrepen heb, moet hij er gewoon voor gaan. Als er verder niets gebeurd met zijn MS is het mooi, als het wel een negatieve invloed heeft, is het evengoed nog de moeite waard.

Vind ik dan...
pi_47146871
ik ga straks op kraamvisite bj een mannetje van een maand oud

Dat wordt weer rammelen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:31:46 #288
61183 leonieke
Dan toch?
pi_47160721
Het rammelen lijkt hier niet op te houden ondanks de nieuwe job (waar ik me rot amuseer) en de bouwplannen

Het liefst van al zou ik nu zwanger zijn, ook al zou dat betekenen dat mijn corset voor ons huwelijk helemaal aangepast moet worden
pi_47162107
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef leonieke het volgende:
Het liefst van al zou ik nu zwanger zijn, ook al zou dat betekenen dat mijn corset voor ons huwelijk helemaal aangepast moet worden
Daar zijn vast wel manieren voor...
Je rammelt dus behoorlijk door zo te lezen. Hoe staat t met de bouwplannen, wanneer gaan ze bezig of zijn ze al bezig?
pi_47166921
Arrgghhh horen jullie het klapperen??

Zag mijn vriendje ook wel even verliefd kijken naar het kleine ventje van een vriendinnetje van me....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47168137
Ik hoorde al in de verte zo'n ritmisch geluid Vicky, maar nu weet ik wat het is .
  zondag 11 maart 2007 @ 22:42:27 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_47173165
Mijn vriendje kijkt nergens verliefd naar

Ik zit met hetzelfde als Leonieke. Heb een leuke baan waar ik me helemaal thuis voel en kan uitleven. Ik ben net begonnen met paardrijlessen die ik al jaren wilde nemen maar waar nu pas tijd (en geld) voor is.
En toch blijft er blijkbaar genoeg tijd over om te rammelen

Wel fijn dat we hier met z'n allen kunnen rammelen...

Binnenkort maar weer eens bij mijn zus op visite. Knuffel ik haar jongens nog maar eens extra.
pi_47173608
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:20 schreef texelonia het volgende:
Leuk juist man! Maar ik weet nog niet hoe het is om 2 kinderen te hebben (laat staan 3 of 4) dus wie weet kom ik er nog wel helemaal op terug
Mijn moeder en oma (beiden vier, bij oma waren nummer drie en vier ook twee halen een betalen) zeggen beiden dat "als je er eenmaal twee hebt, de rest ook niet meer uit maakt". Het is dan toch wel druk, je zit er midden in dus het is iets wat vanzelf gaat, dat opvoeden...

Ik denk dat dat ook een beetje het verschil is tussen vriendje en mij: zijn moeder heeft er twee, en vond idd die stap naar een tweede heel erg groot, heeft dat als heel zwaar ervaren. Mijn vriendje heeft dat een beetje meegekregen, en heeft het idee dat het met elk nieuw kind de belasting evenredig toe neemt. Ik heb juist die hele houding meegekregen van "als je er dan toch al een paar hebt, maken die anderen ook niet meer uit. Hij wil er dus twee (offeh, eigenlijk geen, momenteel), ik wil er drie, en vier mag ook best.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:33:43 #294
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47182382
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook een beetje het verschil is tussen vriendje en mij: zijn moeder heeft er twee, en vond idd die stap naar een tweede heel erg groot, heeft dat als heel zwaar ervaren. Mijn vriendje heeft dat een beetje meegekregen, en heeft het idee dat het met elk nieuw kind de belasting evenredig toe neemt. Ik heb juist die hele houding meegekregen van "als je er dan toch al een paar hebt, maken die anderen ook niet meer uit. Hij wil er dus twee (offeh, eigenlijk geen, momenteel), ik wil er drie, en vier mag ook best.
Helemaal niet

Ik vind één al teveel... Maar liever twee dan één... En meer dan Twee wordt mij te onpraktisch ivm auto's enzo...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 12 maart 2007 @ 10:36:43 #295
12913 GreatWhiteSilence
pi_47182457
Er zijn zat prachtige auto's die meer kinderen kunnen herbergen dan de standaard twee, de Chrysler Voyager bijvoorbeeld...
  maandag 12 maart 2007 @ 10:37:31 #296
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47182477
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er zijn zat prachtige auto's die meer kinderen kunnen herbergen dan de standaard twee, de Chrysler Voyager bijvoorbeeld...
Ja, want die is mooi...
©DiscoveryChannel
  maandag 12 maart 2007 @ 12:27:11 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_47185855
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:37 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ja, want die is mooi...
Jij had het over prakisch, niet over mooi. Je kunt niet alles krijgen...

Sowieso vind ik 'praktisch' een beetje een raar argument als je het over kinderen hebt...
  maandag 12 maart 2007 @ 12:30:05 #298
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47185977
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jij had het over prakisch, niet over mooi. Je kunt niet alles krijgen...

Sowieso vind ik 'praktisch' een beetje een raar argument als je het over kinderen hebt...
Vanuit het oogpunt van iemand die heel graag kinderen wil misschien wel ja...

Voor mij persoonlijk is dat dus niet het geval, en dus benader ik het wat objectiever...
Kinderen houden in dat ik met veel dingen bewust meer rekening moet houden, logischerwijs. Meer dan twee brengt met bijvoorbeeld het kopen van een huis of een auto daarnaast nog extra moeilijkheden met zich mee...
©DiscoveryChannel
pi_47187164

M. vertelde Ronja gister dat ze nog wel heel wat maandjes moet wachten op een broertje of zusje. En dat voelde zó als een cadeautje omdat ik er helemaal niet zo gerust op was dat hij dat zou willen. Ronja was een behoorlijke verrassing en het idee om over een tijdje echt bewust de stap te nemen, te wachten op twee streepjes, etc.... Daar ga ik toch wel heel even, heel hard van rammelen.
Maar ook het idee dat ik het nu nog niet wil voelt fijn, omdat ik dan weet dat er iets heel leuks in het verschiet ligt.
pi_47200074
Dat lijkt me inderdaad een superfijn gevoel voor je Owlet.
Top voor je! Geniet ervan!

Hier was het rammelen even een periode minder, een beetje noodgedwongen omdat mijn wederhelft er een beetje Spaans benauwd van werd. Gisteren waren we op een rommelmarkt en daar stond zo'n mooie ouderwetse kinderwagen. Hij (!) had hem bijna gekocht 'om maar vast op zolder te zetten' Ik ben de verstandige geweest dat ik dat niet wil omdat ik dat een beetje de goden verzoeken vind...
Tis niet zo dat hij nu helemaal over de brug is hoor. Maar het helpt dus wel om het er zelf minder over te hebben, dan moet het helemaal uit hem zelf komen zeg maar

Sterkte voor de mede-rammel-dames
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')