tadaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
geleefd!* kakaka.......
Bedankt voor je snelle antwoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord.
Hierbij geef je dus min of meer toe dat het hele spel gescript is. Personeel hebben jullie in de hand.
Het is dus gewoon een Big Brother. Geen real-live programma. Alles wordt bepaald door de redactie.
Ik real-live moet je ook kritiek kunnen verdragen, iets wat in DGK dus uit den boze is.
Het wordt allemaal, net zoals bij Big Brother, gestuurd vanuit de regiekamer.
Het is nu geen spel meer, maar een script. Een Big Brother, maar dan erger.
Jammer maar helaas.![]()
Ik denk dat de bewoners zelf wel aardig wat in te brengen hebben in het script, dus helemaal bepaald door de redactie is het denk ik niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hierbij geef je dus min of meer toe dat het hele spel gescript is. Personeel hebben jullie in de hand.
Het is dus gewoon een Big Brother. Geen real-live programma. Alles wordt bepaald door de redactie.
Ik real-live moet je ook kritiek kunnen verdragen, iets wat in DGK dus uit den boze is.
Jammer maar helaas.![]()
Ik kon het niet meer met je oneens zijn. De redactie is in feite de spelleider. Het blijft een spel namelijk. En info van buitenaf kan het spel kapot maken, dus heel terecht dat ze dan ingrijpen. DGK lijkt iets op BB, maar dan véél beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.![]()
Duh, dat was bij bb ookquote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners zelf wel aardig wat in te brengen hebben in het script, dus helemaal bepaald door de redactie is het denk ik niet.
Natuurlijk is dat zo, wat had je anders verwacht? Ik weet niet hoe spannend het bij jou is op een gemiddelde avond, of welke huiskamer dan ook, maar om het voor de kijkers een beetje leuk te maken zullen er dingen gescript moeten worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer maar helaas.![]()
Ja? Ik heb maar flarden van de eerdere BB's gezien, maar dat leek hier echt helemaal niet op.quote:
Reallife is boring iddquote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, wat had je anders verwacht? Ik weet niet hoe spannend het bij jou is op een gemiddelde avond, of welke huiskamer dan ook, maar om het voor de kijkers een beetje leuk te maken zullen er dingen gescript moeten worden.
Mwa, iets anders, niet veel.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja? Ik heb maar flarden van de eerdere BB's gezien, maar dat leek hier echt helemaal niet op.
daar heb je zeker een punt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom zat iedereen zich hier vorige week dan zo druk te maken dat Huub's plannetje zou mislukken
als er iemand ging bellen of als ze post kregen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is heel aardig tegen Huub. Heeft ze misschien zijn 'gereedschap' gezien?
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is duidelijk een flink stuk minder treuts dan Lesley. Zij heeft in ieder geval niet iets dat ze er niet mee geassocieerd wil worden
ze probeerde haar ex te bellen,quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Nena krijgt maar geen contact.
Ik denk, dat het spel vele malen beter gespeeld wordt met mensen die kunnen leven en genieten van de luxe omgeving waarin ze zich bevinden en daar happy in zijn, en daardoor bruisen van energie die ze ook in hun spel zullen laten zien. Luxe, is op zijn minst een gevoel van welzijn (niet enkel welstand). Wat ik nu zie, ik een kudde gedemotiveerde, uitgeblusde mensen die zich dood vervelen, omdat ze geen poep of scheet kunnen laten zonder daar eerst in drie-voud toestemming voor te moeten vragen, en desnoods vervallen in heuse smeekbedes (Mag ik alsjeblieft een jointje roken achter? Please???, Dank je wel, lieve Stijn! Duizendmaal dank voor al uw goedheid.) Ik word daar een beetje onpasselijk van. Ik vind het pure armoede, en niets anders dan dat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer met je oneens zijn. De redactie is in feite de spelleider. Het blijft een spel namelijk. En info van buitenaf kan het spel kapot maken, dus heel terecht dat ze dan ingrijpen. DGK lijkt iets op BB, maar dan véél beter.
De p staat er al.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is duidelijk een flink stuk minder preuts dan Lesley. Zij heeft in ieder geval niet iets dat ze er niet mee geassocieerd wil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |