No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar llijken.
dat laatste is een groot verschil, verder kan ik er geloof ik niet meer over oordelen, sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar lijken.
ok, een villa, iets meer vrijheid en meer contact met de buitenwereld.
Hummie is back?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Wat ligt dat paard daar nou te rollebollen! te gek!
Niet vergelijken ?quote:
Dus Huub is niet spraakmakend???quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurt
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Ja hele rare opmerking. Begreep ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Okay, Nu begrijp ik het pas.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het concept als basis hetzelfde: mensen in een huis, onderlinge verhoudingen die kunnen veranderen, dreiging eruit gestemd te kunnen worden, degene die overblijft die wint, live te volgen via de streams.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
concept is totaal anders vind ik.. ik zie wel dat een hoop streamers met BB ogen kijken
Huub of Seky? Oftewel kan Huub aan Seky tippen op amusementswaarde?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:12 schreef tong80 het volgende:
Precies. Deze casting maakt het programma. Ze zijn geselecteerd op assertiviteit ipv introversiteit. Het benaderd het geweldige programma de Bus, met Koen en Seky.
Beiden. En Koen en Ed er ook bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Huub of Seky? Oftewel kan Huub aan Seky tippen op amusementswaarde?
ik vond/vind ze allebei saaiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
BB was saai. De Gouden kooi veel minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |