No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar llijken.
dat laatste is een groot verschil, verder kan ik er geloof ik niet meer over oordelen, sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar lijken.
ok, een villa, iets meer vrijheid en meer contact met de buitenwereld.
Hummie is back?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Wat ligt dat paard daar nou te rollebollen! te gek!
Niet vergelijken ?quote:
Dus Huub is niet spraakmakend???quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurt
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Ja hele rare opmerking. Begreep ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Okay, Nu begrijp ik het pas.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het concept als basis hetzelfde: mensen in een huis, onderlinge verhoudingen die kunnen veranderen, dreiging eruit gestemd te kunnen worden, degene die overblijft die wint, live te volgen via de streams.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
concept is totaal anders vind ik.. ik zie wel dat een hoop streamers met BB ogen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |